Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 – 33140000-3 Медичні матеріали (медичні шприци та перев’язувальні матеріали)
Очікувана вартість
33 694,00 UAH
UA-2020-08-31-004686-b dc0e1db0a3724c9bb32d370164107ec3
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Черкас Наталія Сергіївна

+380612253611 N.CHERKAS@ZOE.COM.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЗАПОРІЖЖЯОБЛЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 00130926
Місцезнаходження: 69035, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, ВУЛИЦЯ СТАЛЕВАРІВ, будинок 14
Контактна особа: Черкас Наталія Сергіївна
+380612253611
N.CHERKAS@ZOE.COM.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 серпня 2020 15:58
Звернення за роз’ясненнями: до 04 вересня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 вересня 2020 14:00
Очікувана вартість: 33 694,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 168,47 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Код ДК 021:2015 – 33141112-8 Пластирі;
Код ДК 021:2015 – 33141113-4 Бинти;
Код ДК 021:2015 – 33141115-9 Медична вата;
Код ДК 021:2015 – 33141118-0 Медичні серветки;
Код ДК 021:2015 – 33141310-6 Шприци
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5110 шт.
Медичні шприци та перев’язувальні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 690996, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, Каховська, 3а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару За умови реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної, яка складена відповідно до вимог законодавства, діючого на дату її складання, та умов цього Договору, Покупець здійснює розрахунок за кожну замовлену партію товару/поставлений товар протягом 30 (тридцяти) календарних днів після підписання Сторонами видаткової накладної (акту приймання-передачі товару) Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 вересня 2020 14:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БаДМ" 20 025,68
UAH з ПДВ
20 025,68
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 вересня 2020 14:56
Електронний підпис
07 вересня 2020 14:55
Електронний підпис
07 вересня 2020 14:06
ViewFile_p201-215.pdf
07 вересня 2020 14:06
ViewFile_p161-200.pdf
07 вересня 2020 14:06
ViewFile_p121-160.pdf
07 вересня 2020 14:06
ViewFile_p081-120.pdf
07 вересня 2020 14:06
ViewFile_p041-080.pdf
07 вересня 2020 14:06
ViewFile_p001-040.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БаДМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БаДМ"
#31816235
Переможець 20 025,68
UAH з ПДВ
17 вересня 2020 08:34

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 вересня 2020 08:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БаДМ"
#31816235
20 025,68
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 січня 2021 15:46
Звіт про виконання договору 441020.pdf укладений
20 січня 2021 15:46
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 15:27
Додаткова угода 2 (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2020 15:27
СПЗ_Повідомлення (внесення змін до договору) ДУ №2 (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2020 15:27
Електронний підпис зміни до договору
30 жовтня 2020 15:48
СПЗ_Повідовлення (внесення змін до договору) ДУ №1 (1).pdf зміни до договору
30 жовтня 2020 15:47
Додаткова угода 1 (1).pdf зміни до договору
30 жовтня 2020 15:47
Електронний підпис укладений
06 жовтня 2020 08:43
Договір.pdf укладений
06 жовтня 2020 08:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміна ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 441020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі": продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 441020
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 жовтня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 20 015,99
UAH (в тому числі ПДВ 1 290,94 UAH)