Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ноутбуки
Очікувана вартість
504 049,00 UAH
UA-2020-08-31-003457-b f45c8d752bab45218b4ca921b50a99bc
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лариса Козак

380509045275 digital_finance@city.kharkov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 42298246
Місцезнаходження: 61003, Україна , Харківська обл., Харків, майдан Павлівський, будинок 1/3
Контактна особа: Лариса Козак
380509045275
digital_finance@city.kharkov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 серпня 2020 14:50
Звернення за роз’ясненнями: до 05 вересня 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 вересня 2020 15:00
Початок аукціону: 16 вересня 2020 12:55
Очікувана вартість: 504 049,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 520,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 15100 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
27 Одиниця
Ноутбуки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61003, Україна, Харківська область, Харків, майдан Павлівський, будинок 1/3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату за Договором протягом 15 банківських днів, на підставі видаткових накладних, на умовах 100% післяоплати, з моменту надходження фінансування на реєстраційний рахунок Замовника, з урахуванням вимог Бюджетного кодексу України. Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 серпня 2020 14:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 серпня 2020 14:55
ред.31.08.2020_Оголошення (1).docx
31 серпня 2020 14:55
ред.31.08.2020 ТД 30210000-4 (Ноутбуки).docx
31 серпня 2020 14:55
ТД 30210000-4.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 01 вересня 2020 12:30
Дата відповіді: 02 вересня 2020 09:08
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Шановний Учаснику, запитувана Вами інформація міститься у пункті 1 розділу «Загальні відомості» Додатку 1 до тендерної документації, а саме: «1. Учасник визначає ціни на товар, який він пропонує поставити за Договором про закупівлю з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені. Не врахована учасником вартість окремих послуг, не сплачується замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній ціні його тендерної пропозиції, за результатами проведеного аукціону. Загальна вартість пропозиції (ціна тендерної пропозиції) і всі інші ціни повинні бути чітко та остаточно визначені. Учасник за власний рахунок здійснює навантаження партій товару, доставку до місця поставки товару замовнику. Не врахована учасником вартість окремих супутніх послуг, необхідних для здійснення постачання товару, що є предметом закупівлі, не сплачується замовником окремо, а витрати на їх постачання вважаються врахованими у загальній ціні тендерної пропозиції, визначеній учасником за результатами електронного аукціону.».

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 вересня 2020 13:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕВЕРТЕК" 502 095,00
UAH з ПДВ
502 095,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-АРСЕНАЛ" 503 947,50
UAH з ПДВ
503 947,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 вересня 2020 12:26
Електронний підпис
29 вересня 2020 12:26
МВС.pdf
29 вересня 2020 12:26
ДПС.pdf
29 вересня 2020 12:26
Довідки переможця.pdf
29 вересня 2020 12:26
Довідка (9).zip
29 вересня 2020 12:26
Довідка (10).zip
14 вересня 2020 20:32
Електронний підпис
14 вересня 2020 20:32
9 Інші документи.pdf
14 вересня 2020 20:32
7 Проект договору.pdf
14 вересня 2020 20:32
4 Технічні специфікації.pdf
14 вересня 2020 20:32
3 Ст 17.pdf

Публічні документи

15 вересня 2020 13:19
Електронний підпис
15 вересня 2020 13:18
23 Лист авторизація.jpg
15 вересня 2020 12:06
Електронний підпис
15 вересня 2020 08:14
15 Наказ про призначення.pdf
15 вересня 2020 08:12
20 Сертифікат ISO_14001.pdf
15 вересня 2020 08:12
16 Проєкт договору.pdf
15 вересня 2020 08:12
21 Сертифікат ISO_9001.pdf
15 вересня 2020 08:12
18234_ТОВ_ІТ_АРСЕНАЛ__09_09_2020.rar
15 вересня 2020 08:12
03 Гарантійний лист.pdf
15 вересня 2020 08:12
02 Технічна специфікація.pdf
15 вересня 2020 08:12
07 Аналогічний договір.pdf
15 вересня 2020 08:12
08 Видаткова накладна.pdf
15 вересня 2020 08:12
10 Довідка Ст.17.pdf
15 вересня 2020 08:12
09 Лист-відгук.pdf
15 вересня 2020 08:12
01 Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕВЕРТЕК"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-АРСЕНАЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕВЕРТЕК"
#41922095
Переможець 502 095,00
UAH з ПДВ
22 вересня 2020 11:44

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 вересня 2020 11:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕВЕРТЕК"
#41922095
502 095,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 10:41
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2020 17:19
дод угода 2 від 11.12.2020.pdf зміни до договору
14 грудня 2020 17:17
Електронний підпис укладений
07 жовтня 2020 18:17
Електронний підпис зміни до договору
07 жовтня 2020 18:17
Дод угода ТОВ ЕВЕРТЕК.pdf зміни до договору
07 жовтня 2020 18:16
Електронний підпис укладений
07 жовтня 2020 17:57
Договор ТОВ ЕВЕРТЕК.pdf укладений
07 жовтня 2020 17:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі пункту 12.11., з урахуванням підпункту 5) пункту 12.3 розділу ХІІ Договору № 71 від 06.10.2020 р. та згідно з п.5 ч.5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" щодо погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку, Сторони дійшли згоди: 1.1. Зменшити суму Договору на 1 762 грн. 50 коп. (тисяча сімсот шістдесят дві грн. 50 коп.), крім того ПДВ – 352,50 грн. (триста п’ятдесят дві грн. 50 коп), що разом складає 2 115,22 грн. (дві тисячі сто п’ятнадцять грн. 00 коп.) та викласти пункт 2.1. Договору у наступній редакції: «2.1. Сума цього Договору становить: 416 650 грн. 00 коп. (Чотириста шістнадцять тисяч шістсот п’ятдесят гривень 00 копійок), крім того ПДВ – 83 330,00 грн. (Вісімдесят три тисячі триста тридцять гривень 00 коп.), що разом складає 499 980,00 грн. (Чотириста дев’яносто дев’ять тисяч дев’ятсот вісімдесят гривень 00 коп.)». 1.2. Внести зміни до Додатку 1 до Договору № 71 від 06.10.2020 р. та викласти його в новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 71
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі пп.3 п.12.3 розділу XII "Інші умови" Договору № 71 від 06 жовтня 2020р. та керуючись п.3 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 р. № 922-VIII (зі змінами) щодо зміни істотних умов закупівлі у разі покращення якості предмета закупівлі, за умов що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі, Сторони дійшли згоди внести зміни до Додатку 1 до Договору № 71 від 06.10.2020р. та викласти його в новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 71
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 499 980,00
UAH (в тому числі ПДВ 83 330,00 UAH)