Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконання робіт з реконструкції теплового пункту та встановлення нових індивідуальних теплових пунктів. Модернізація та заміна внутрішньобудинкових інженерних мереж житлового будинку ЖБК «Зірка-2» просп. Оболонський, 5-А. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. (Код ДК 021:2015: 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
269 426,00 UAH
UA-2020-08-31-002533-b 8be2604a94d341be98a661802882df34
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Скляренко

+380442345410
+380442345427
sklyar-min@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Група впровадження проекту з енергозбереження в адміністративних і громадських будівлях м. Києва"
Код ЄДРПОУ: 25772436
Вебсайт: http://www.kyivesko.com.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Богдана Хмельницького, 3а
Контактна особа: Валентина Скляренко
+380442345410,+380442345427
sklyar-min@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 серпня 2020 13:41
Звернення за роз’ясненнями: до 04 вересня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 вересня 2020 18:00
Очікувана вартість: 269 426,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 350,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Строк виконання робіт: 50 календарних днів
Строк виконання робіт може бути змінений в залежності від терміну проведення спрощеної закупівлі
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі:
Відповідно до технічних вимог замовника та обсягів робіт (окремі файли).
Перелік критеріїв та методика оцінки пропозиції із зазначенням питомої ваги критеріїв: ціна 100%
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виконання робіт з реконструкції теплового пункту та встановлення нових індивідуальних теплових пунктів. Модернізація та заміна внутрішньобудинкових інженерних мереж житлового будинку ЖБК «Зірка-2» просп. Оболонський, 5-А.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04205, Україна, м. Київ, Київ, просп. Оболонський, 5-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 вересня 2020  —  12 листопада 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник має право здійснити попередню оплату (аванс) у розмірі до 30% Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 вересня 2020 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМІНВЄСТ" 259 000,00
UAH з ПДВ
259 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 вересня 2020 13:03
Електронний підпис
11 вересня 2020 13:02
53. Копії актів КБ-2в ч. 3.pdf
11 вересня 2020 13:02
52. Копії актів КБ-2в ч. 2.pdf
11 вересня 2020 13:02
51. Копії актів КБ-2в ч. 1.pdf
11 вересня 2020 13:02
55. Копії актів КБ-2в ч. 5.pdf
11 вересня 2020 13:02
28. Копія договору 94.PDF
11 вересня 2020 13:02
6. Довідка про МТБ 23 арк..pdf
11 вересня 2020 13:02
54. Копії актів КБ-2в ч. 4.pdf
11 вересня 2020 13:02
50. Копія договору ВТ-2002.PDF
11 вересня 2020 13:02
49. Копія договору 471.PDF
11 вересня 2020 13:02
46. Копія договору 143.PDF
11 вересня 2020 13:01
48. Копія договору 245.PDF
11 вересня 2020 13:01
47. Копія договору 222.PDF
11 вересня 2020 13:01
45. Копія договору 108.PDF
11 вересня 2020 13:01
36. Копія договору 250917-1.PDF
11 вересня 2020 13:01
35. Копія договору 150817.PDF
11 вересня 2020 13:01
44. Копія договору 101.PDF
11 вересня 2020 13:01
37. Копія договору 02072018-1.PDF
11 вересня 2020 13:01
34. Копія договору 180.PDF
11 вересня 2020 13:01
31. Копія договору 131.pdf
11 вересня 2020 13:01
33. Копія договору 156.PDF
11 вересня 2020 13:01
42. Копія договору 79.PDF
11 вересня 2020 13:01
32. Копія договору 132.PDF
11 вересня 2020 13:01
41. Копія договору 78.PDF
11 вересня 2020 13:01
30. Копія договору 120.PDF
11 вересня 2020 13:01
40. Копія договору 30.PDF
11 вересня 2020 13:01
21. Статут.PDF
11 вересня 2020 13:01
18. Відгуки 21 арк..PDF
11 вересня 2020 13:01
23. Дозвіл.pdf
11 вересня 2020 13:01
26. Довідка ЄДРПОУ.PDF
11 вересня 2020 13:01
25. Довідка ЄДР.PDF
11 вересня 2020 13:01
13. Довідка про податки.PDF
11 вересня 2020 13:01
7. Довідка про ІТР 2 арк..pdf
11 вересня 2020 13:01
10. Лист гарантія ОП ТБ.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМІНВЄСТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМІНВЄСТ"
#18019170
Переможець 259 000,00
UAH з ПДВ
14 вересня 2020 18:19

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 вересня 2020 18:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМІНВЄСТ"
#18019170
259 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 грудня 2020 16:12
Електронний підпис зміни до договору
27 листопада 2020 15:30
Додаткова угода № 2 від 27.11.2020-зменшення ДЦ.pdf зміни до договору
27 листопада 2020 15:29
Електронний підпис зміни до договору
11 листопада 2020 18:13
Додаткова угода №1 від 10.11.2020 продовження календарного плану.pdf зміни до договору
11 листопада 2020 18:12
Електронний підпис укладений
24 вересня 2020 13:14
1. Договір № 90-Г-БМ-70-30 від 22.09.2020 Комінвест ІТП.pdf укладений
24 вересня 2020 13:13

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
09 жовтня 2020 12:03
77 700,00 UAH UA068201720344371006100051425
КП "Група впровадження проекту"
UA928201720355369011700707068
ТОВ "КОМIНВЄСТ"
Оплачений
18 листопада 2020 14:36
149 646,82 UAH UA068201720344371006100051425
КП "Група впровадження проекту"
UA483510050000026006562256500
ТОВ "КОМIНВЄСТ"
Оплачений
27 листопада 2020 10:56
22 042,58 UAH UA068201720344371006100051425
КП "Група впровадження проекту"
UA483510050000026006562256500
ТОВ "КОМIНВЄСТ"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
11 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку із виникненням об’єктивної причини, а саме: значна частина працівників Генпідрядника мають лабораторно підтверджені висновки про наявність вірусу COVID-19, внаслідок чого прийнято рішення про тимчасове переведення персоналу офісу підприємства на дистанційну роботу з метою зменшення розповсюдження вірусу COVID-19 , що унеможливлює виконання зобов’язань в строки передбачені Договором Додаток №2 "Календарний план виконання робіт" та п.6.3. Договору викладений у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 90-Г-БМ-70/30
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
27 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку із виникненням об’єктивної причини, а саме: зменшення фактично виконаних обсягів будівельно-монтажних робіт, ще обумовило необхідність корегування договірної ціни Додаток №1 "Договірна ціна" та п.4.1. Договору викладений у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 90-Г-БМ-70/30
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 249 389,40
UAH (в тому числі ПДВ 41 564,90 UAH)