Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Каналопромивочна установка високого тиску ROM Compact 150/50 змонтована на двохосьовому причепі з тентом вантажопідйомністю 2100кг або еквівалент
Очікувана вартість
1 000 000,00 UAH
UA-2020-08-31-002380-b 636ae57835c640eaa2c3dd39a346baaf
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Сорокіна

+380973017656
+380990345145
oliola29@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Облводоканал" Запорізької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 03327115
Вебсайт: http://www.oblvoda.zp.ua
Місцезнаходження: 69005, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Перемоги, буд. 129А
Контактна особа: Ольга Сорокіна
+380973017656,+380990345145
oliola29@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 серпня 2020 13:23
Звернення за роз’ясненнями: до 06 вересня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 вересня 2020 10:00
Початок аукціону: 17 вересня 2020 11:25
Очікувана вартість: 1 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42990000-2: Машини спеціального призначення різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Каналопромивочна установка високого тиску ROM Compact 150/50 змонтована на двохосьовому причепі з тентом вантажопідйомністю 2100кг або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 42990000-2 — Машини спеціального призначення різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 вересня 2020 10:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 вересня 2020 10:44
Технічне завдання зі змінами.docx
02 вересня 2020 10:44
перелік змін каналопром.маш.docx
31 серпня 2020 13:24
Додаток 5 - Тендерна пропозиція.docx
31 серпня 2020 13:24
Проект договора.doc
31 серпня 2020 13:23
ТД.doc
31 серпня 2020 13:23
Додаток 2 -Довідка до закупівлі.doc
31 серпня 2020 13:23
Додаток 4 - Лист-згода.doc
02 вересня 2020 10:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 серпня 2020 13:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 вересня 2020 10:44
Технічне завдання зі змінами.docx
31 серпня 2020 13:23
Технічне завдання на каналопромивну машину.docx
02 вересня 2020 10:44
перелік змін каналопром.маш.docx
31 серпня 2020 13:24
Додаток 5 - Тендерна пропозиція.docx
31 серпня 2020 13:24
Проект договора.doc
31 серпня 2020 13:23
ТД.doc
31 серпня 2020 13:23
Додаток 2 -Довідка до закупівлі.doc
31 серпня 2020 13:23
Додаток 4 - Лист-згода.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення щодо - пакет документів для постановки на облік ТЗ Причеп-агрегатний в органах МВС
Дата подання: 01 вересня 2020 13:16
Дата відповіді: 02 вересня 2020 10:43
Доброго дня! Зазначте будь ласка необхідний перелік документів на транспортний засіб (причіп), для розгляду документів на тендері.
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за уважність. Малося на увазі надання такого пакету документів для постановки на облік ТЗ Причеп-агрегатний в органах МВС на момент поставки Товару. До документації буде внесено відповідні зміни.
Запитання щодо Технічного завдання
Дата подання: 01 вересня 2020 16:18
Дата відповіді: 02 вересня 2020 10:43
Доброго дня! Скажіть будь ласка,на скільки є принципово окрашення рами в сірий колір? Чи не буде окрашення рами в інший колір приводом дескваліфікації?
Відповідь: Доброго дня! Окрашення рами в сірий колір не є принциповим
Уточнення по конструкції
Дата подання: 04 вересня 2020 14:29
Дата відповіді: 07 вересня 2020 08:47
Доброго дня!Скажіть будь ласка,на скільки є принциповим розміщення паливного баку в верхній частині? Якщо паливний бак буде розміщений в нижній частині,чи не буде це привідом для дискваліфікації?
Відповідь: Шановний Учасник! Відповідно до вимог замовника визначено, що у разі, якщо технічні специфікації містять посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами, кожне з таких посилань необхідно читати у редакції «…або еквівалент» та у разі, якщо технічні специфікації містять посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, кожне з таких посилань необхідно читати у редакції «…або еквівалент»
Під еквівалентом товару або його складової частини (технічної характеристики) мається на увазі рівнозначний товар або його складова частина (технічна характеристика), що виражається в наявності однозначних співвідношень між технічними та якісними характеристиками до предмета закупівлі або краще, що замовник визначає згідно з вимогами ТД.
Відповідно до вимог Замовника, у випадку, якщо Учасник пропонує «еквівалент» він додатково надає порівняльну таблицю запропонованих характеристик з характеристиками Замовника та обґрунтування того, що запропонований товар має однозначні співвідношення між технічними та якісними характеристиками до предмета закупівлі або є кращим.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 вересня 2020 11:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСТ-МАСТЕР" 710 000,00
UAH з ПДВ
710 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІМЕСТ-ПЛЮС" 995 040,00
UAH з ПДВ
995 040,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Сімплекс" 997 920,00
UAH з ПДВ
997 920,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 жовтня 2020 16:00
Електронний підпис
02 жовтня 2020 14:37
Наказ про призн дир.PDF
02 жовтня 2020 14:37
Довідка(корупція).zip
02 жовтня 2020 14:37
Довідка МВС.zip
02 жовтня 2020 14:37
Антикоруп програма.PDF
21 вересня 2020 14:14
Електронний підпис
14 вересня 2020 13:51
Електронний підпис
14 вересня 2020 13:36
Статут.PDF
14 вересня 2020 13:36
Свид_ПДВ_коп_вр.pdf
14 вересня 2020 13:36
Наказ про призн дир.PDF
14 вересня 2020 13:36
Лист Сервісні центри.PDF
14 вересня 2020 13:36
Дод3 Проект договора.PDF
14 вересня 2020 13:36
Дод1 Сертифікація.PDF
14 вересня 2020 13:36
Дод1 Причіп сертифікат.PDF
14 вересня 2020 13:36
Дод1 Паспорт Шторм 1550МК.PDF
14 вересня 2020 13:36
Дод1 Копія висновка ДСЕЕ.PDF
14 вересня 2020 13:36
Довідка ЄДРПО.PDF
14 вересня 2020 13:36
Дов_відкриття_рах.pdf
14 вересня 2020 13:36
Витяг з реєстру1.PDF
14 вересня 2020 13:36
Витяг з реєстру.PDF

Публічні документи

14 вересня 2020 16:07
Електронний підпис
14 вересня 2020 16:04
Установчі.pdf
14 вересня 2020 16:04
Стаття 17.pdf
14 вересня 2020 16:04
Сервіс договора.pdf
14 вересня 2020 16:04
Паспорт.pdf
14 вересня 2020 16:04
Паспорт ROM COMPACT 150-50.pdf
14 вересня 2020 16:04
Додаток 2.pdf
14 вересня 2020 16:04
Відомості.pdf
14 вересня 2020 16:04
Витяг.pdf

Публічні документи

15 вересня 2020 14:53
Свідоцтво ПДВ.jpeg
15 вересня 2020 14:53
Протокол 2.jpeg
15 вересня 2020 14:53
Наказ 1.jpeg
15 вересня 2020 14:53
7. Виписка з ЄДР (2).jpeg
15 вересня 2020 14:53
7. Виписка з ЄДР (1).jpeg
15 вересня 2020 14:53
06.Витяг ЄДР.pdf
15 вересня 2020 14:53
05.Статут.pdf
15 вересня 2020 14:53
Додаток_4_-_Лист-згода.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСТ-МАСТЕР"

ТОВ "ІМЕСТ-ПЛЮС"

ТОВ "Сімплекс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСТ-МАСТЕР"
#24100025
Переможець 710 000,00
UAH з ПДВ
24 вересня 2020 15:13
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 вересня 2020 10:22

Вимога про усунення невідповідностей

Керуючись вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Положенням про тендерний комітет, що затверджене рішенням КП «Облводоканал» ЗОР від 23.04.2020р. №156, за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника закупівлі UA-2020-08-31-002380-b - 42990000-2 Машини спеціального призначення різні (Каналопромивочна установка високого тиску ROM Compact 150/50 змонтована на двохосьовому причепі з тентом вантажопідйомністю 2100кг або еквівалент) - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСТ-МАСТЕР" на підставі п.16 ст. 29 Закону ВИРІШЕНО розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель, а саме: 1) Перелік виявлених невідповідностей: Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСТ-МАСТЕР" не надано Лист від заводу-виробника про наявність авторизованого сервісного центру на території України для гарантійного і післягарантійного обслуговування предмета закупівлі, із вказанням адреси та телефонного номеру сервісних центрів, а також про наявність спеціалістів відповідної кваліфікації, які мають відповідні знання та досвід для надання Замовнику послуг з обслуговування предмета закупівлі, а також навчання працівників Замовника роботі з придбаним обладнанням. 2) Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: п. 6 Тендерної документації «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону»: Учасник повинен надати: Лист від заводу-виробника про наявність авторизованого сервісного центру на території України для гарантійного і післягарантійного обслуговування предмета закупівлі, із вказанням адреси та телефонного номеру сервісних центрів, а також про наявність спеціалістів відповідної кваліфікації, які мають відповідні знання та досвід для надання Замовнику послуг з обслуговування предмета закупівлі, а також навчання працівників Замовника роботі з придбаним обладнанням. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Лист від заводу-виробника про наявність авторизованого сервісного центру на території України для гарантійного і післягарантійного обслуговування предмета закупівлі, із вказанням адреси та телефонного номеру сервісних центрів, а також про наявність спеціалістів відповідної кваліфікації, які мають відповідні знання та досвід для надання Замовнику послуг з обслуговування предмета закупівлі, а також навчання працівників Замовника роботі з придбаним обладнанням.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 вересня 2020 15:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСТ-МАСТЕР"
#24100025
710 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 вересня 2021 10:12
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 17:27
доп 1 Каналопромывочная машина.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 17:26
Електронний підпис укладений
12 жовтня 2020 16:13
Каналопромивочна установка Шторм.pdf укладений
12 жовтня 2020 16:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 58-09-20/226/10/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 жовтня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 710 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 118 333,33 UAH)