Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Навантаження та вивезення опалого листя (оплата послуг із благоустрою)
Очікувана вартість
646 414,54 UAH
UA-2020-08-31-001213-a d0cad44fcd8e46c58276b0ec0956f711
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сорока Марина Анатоліївна

+380612899015 prozoro21_2020@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Районна адміністрація Запорізької міської ради по Шевченківському району
Код ЄДРПОУ: 37573885
Місцезнаходження: 69068, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, проспект Моторобудівників 34
Контактна особа: Сорока Марина Анатоліївна
+380612899015
prozoro21_2020@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 серпня 2020 15:08
Звернення за роз’ясненнями: до 05 вересня 2020 15:13
Оскарження умов закупівлі: до 11 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 вересня 2020 15:13
Початок аукціону: 16 вересня 2020 12:05
Очікувана вартість: 646 414,54 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 232,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 6464 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015 90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Навантаження та вивезення опалого листя (оплата послуг із благоустрою)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69068, Україна, Запорізька область, м Запоріжжя, Територія Шевченківського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг згідно умов договору Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 серпня 2020 15:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 серпня 2020 15:08
Додаток 4_ЛИСТ-ЗГОДА.docx
31 серпня 2020 15:08
Додаток 3_ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
31 серпня 2020 15:08
Додаток 2_ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.docx
31 серпня 2020 15:08
Додаток 1_ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.docx
31 серпня 2020 15:08
ТД_ Листя.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 вересня 2020 12:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КЛІНТАУНСЕРВІС" 644 155,00
UAH з ПДВ
640 923,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГРИН-ТАУН ГРУП" 642 805,23
UAH з ПДВ
642 805,23
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 вересня 2020 12:38
Електронний підпис
25 вересня 2020 12:36
Довідка МВС.pdf
17 вересня 2020 13:51
Електронний підпис
17 вересня 2020 13:49
Договори підряду (ЦПХ).pdf
15 вересня 2020 13:14
Електронний підпис
15 вересня 2020 13:13
11. Статут.pdf
15 вересня 2020 13:13
10. довідка про санкції.pdf
15 вересня 2020 13:13
8. дозвіл ОПД.pdf
15 вересня 2020 13:13
5. Банківська гарантія.rar
15 вересня 2020 13:13
3. Кваліфікація.rar
15 вересня 2020 13:13
2. Технічна частина.rar
15 вересня 2020 13:13
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

14 вересня 2020 15:11
Електронний підпис
14 вересня 2020 15:11
ст.17.pdf.p7s
14 вересня 2020 15:11
ст.17.pdf
14 вересня 2020 15:11
ст.16 Техніка Черевута.pdf.p7s
14 вересня 2020 15:11
ст.16 Техніка Черевута.pdf
14 вересня 2020 15:11
ст.16 Техніка Мастех.pdf.p7s
14 вересня 2020 15:11
ст.16 Техніка Мастех.pdf
14 вересня 2020 15:11
ст.16 Техніка ЗРС.pdf.p7s
14 вересня 2020 15:11
ст.16 Техніка ЗРС.pdf
14 вересня 2020 15:11
ст.16 працівники Накази 12.pdf
14 вересня 2020 15:11
ст 16 працівники.pdf.p7s
14 вересня 2020 15:11
ст 16 працівники.pdf
14 вересня 2020 15:11
ст 16 мтб.pdf.p7s
14 вересня 2020 15:11
ст 16 мтб.pdf
14 вересня 2020 15:11
Розрахунок вартості.pdf.p7s
14 вересня 2020 15:11
Розрахунок вартості.pdf
14 вересня 2020 15:11
Протокол НР.7Z
14 вересня 2020 15:11
Повноваження директора.pdf
14 вересня 2020 15:11
Наказ Фролова Ю.М.7Z
14 вересня 2020 15:11
Листи роз яснення.pdf.p7s
14 вересня 2020 15:11
Листи роз яснення.pdf
14 вересня 2020 15:11
Лист для клієнті1.7z
14 вересня 2020 15:11
Додаток 4.pdf.p7s
14 вересня 2020 15:11
Додаток 4.pdf
14 вересня 2020 15:11
Додаток 2.pdf.p7s
14 вересня 2020 15:11
Додаток 2.pdf
14 вересня 2020 15:11
Довідка ст358 ККУ.pdf.p7s
14 вересня 2020 15:11
Довідка ст358 ККУ.pdf
14 вересня 2020 15:11
Довідка про санкції.pdf.p7s
14 вересня 2020 15:11
Довідка про санкції.pdf
14 вересня 2020 15:11
Гарантія 8172-20.7z
14 вересня 2020 15:11
Відомості про учасника.pdf
14 вересня 2020 15:11
Витяг із Статуту.7z
14 вересня 2020 15:11
Банківська ліцензі1.7z
14 вересня 2020 15:11
oledata.mso

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КЛІНТАУНСЕРВІС"

ТОВ "ГРИН-ТАУН ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "КЛІНТАУНСЕРВІС"
#43640592
Переможець 640 923,00
UAH з ПДВ
17 вересня 2020 16:36
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 вересня 2020 16:12

Вимога про усунення невідповідностей

1) Перелік виявлених невідповідностей: Умовами тендерної документації не передбачено надання договорів підряду з працівниками, відповідно до цього в складі тендерної документації Учасника відсутні копії наказів та/або трудових договорів та/або договорів цивільно-правового характеру з робітниками, які перелічені в таблиці в повному обсязі. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.п.2 п. 5 розділу ІІІ тендерної документації, а саме: Також необхідно надати копії наказів та/або трудових договорів та/або договорів цивільно-правового характеру з робітниками, які перелічені в таблиці в повному обсязі. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати копії наказів та/або трудових договорів та/або договорів цивільно-правового характеру з робітниками, які перелічені в таблиці в повному обсязі.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 вересня 2020 16:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КЛІНТАУНСЕРВІС"
#43640592
640 923,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 березня 2021 16:34
Електронний підпис укладений
22 січня 2021 08:23
2 дод уг 137.pdf зміни до договору
22 січня 2021 08:22
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 14:08
1 дод уг 137.pdf зміни до договору
05 січня 2021 14:07
Електронний підпис укладений
29 вересня 2020 11:34
137 договір листя.pdf укладений
29 вересня 2020 11:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч. 6 статті 41 Закону дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку, тому для забезпечення належного санітарного стану території району є необхідність у внесенні змін до договору від 29.09.2020 № 137 щодо продовження дії договору.
Номер договору про закупівлю: 137
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч. 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції закону, яка діє з 19.04.2020 р.) (далі - Закон) дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку, тому дію договору від 29.09.2020 № 137 продовжено без зміни ціни цього договору в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі. Затверджено кошторис видатків для розпорядника, тому необхідно внести зміни до договору щодо визначення конкретної суми договору в межах 20 % від тієї, що визначена в договорі про закупівлю в попередньому році, яка складає 769 103,00 грн., у тому числі: - сума фінансування у 2020 році складає 640 923,00 грн.; - сума фінансування у 2021 році складає 128 180,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 137
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 вересня 2020 — 02 березня 2021
Сума оплати за договором: 769 103,00
UAH