Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Алюміній, нікель, скандій, титан і ванадій за ДК 021:2015 код 14720000-4 (Вироби із алюмінію)
Очікувана вартість
31 500,00 UAH
UA-2020-08-31-001060-c d1876271d3824bc89ee743490bb9874b
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Бабакіна

380671895152 babakina@isma.kharkov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Інститут сцинтиляційних матеріалів Національної академії наук України
Код ЄДРПОУ: 23756522
Місцезнаходження: 61072, Україна , Харківська обл., Харків, проспект Науки, будинок 60
Контактна особа: Ірина Бабакіна
380671895152
babakina@isma.kharkov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 серпня 2020 12:08
Звернення за роз’ясненнями: до 03 вересня 2020 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 вересня 2020 15:00
Очікувана вартість: 31 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 157,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14720000-4: Алюміній, нікель, скандій, титан і ванадій


Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вид закупівлі: спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.
Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: ціна – 100%.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
124 метри
Вироби із алюмінію
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61072, Україна, Харківська область, Харків, проспект Науки, будинок 60
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 14720000-4 — Алюміній, нікель, скандій, титан і ванадій
7 штуки
Вироби із алюмінію
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61072, Україна, Харківська область, Харків, проспект Науки, будинок 60
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 14720000-4 — Алюміній, нікель, скандій, титан і ванадій

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 вересня 2020 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ЄВРОМЕТ ГРУП 31 492,73
UAH з ПДВ
31 492,73
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 вересня 2020 15:29
Технічне завдання.PDF
04 вересня 2020 15:29
Довідка про санкцій.pdf
04 вересня 2020 15:29
Довідка еквівалент.pdf
04 вересня 2020 15:29
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ЄВРОМЕТ ГРУП

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ЄВРОМЕТ ГРУП
#41087601
Переможець 31 492,73
UAH з ПДВ
07 вересня 2020 16:36

Документи

07 вересня 2020 16:35
Електронний підпис
07 вересня 2020 16:33
ПРОТОКОЛ ухвали.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 вересня 2020 16:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ЄВРОМЕТ ГРУП
#41087601
31 492,73
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 вересня 2020 16:35
Електронний підпис
07 вересня 2020 16:33
ПРОТОКОЛ ухвали.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2021 14:43
Електронний підпис зміни до договору
25 вересня 2020 12:26
dod2_177_200925115454_0001.pdf зміни до договору
25 вересня 2020 12:24
Електронний підпис зміни до договору
24 вересня 2020 14:37
177_200924122317_0001.pdf зміни до договору
24 вересня 2020 14:31
Електронний підпис укладений
24 вересня 2020 13:49
dog177_200924122520_0001.pdf укладений
24 вересня 2020 13:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку;
Номер договору про закупівлю: 177-20/СНС
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
Номер договору про закупівлю: 177-20/СНС
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 31 492,63
UAH (в тому числі ПДВ 5 248,77 UAH)