Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво спортивно-оздоровчого комплексу по вул. Червоного Хреста, 25, в м. Дубровиця Рівненської області (І пусковий комплекс)
Очікувана вартість
5 794 540,40 UAH
UA-2020-08-28-006167-b 5e7ca8250cef4735aa784a46e1033c53
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лапін Андрій Сергійович

+380362266863 Lapinandrew81@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 36565276
Вебсайт: http://www.arhioda.gov.ua/
Місцезнаходження: 33028, Україна , Рівненська обл., Рівне, Майдан Просвіти, 1
Контактна особа: Лапін Андрій Сергійович
+380362266863
Lapinandrew81@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 серпня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 04 вересня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 вересня 2020 18:00
Початок аукціону: 15 вересня 2020 12:20
Очікувана вартість: 5 794 540,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 28 972,70 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 28972 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


мова закупівлі - українська
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Будівництво спортивно-оздоровчого комплексу по вул. Червоного Хреста, 25, в м. Дубровиця Рівненської області (І пусковий комплекс)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Червоного Хреста, 25, м. Дубровиця, Рівненська область, 34100, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Попередня оплата може здійснюватися на строк не більше трьох місяців в розмірі 30% вартості річного обсягу робіт за чинним Договором та протягом поточного бюджетного періоду. Підрядник використовує попередню оплату для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів за капітальними видатками відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». По закінченню тримісячного строку невикористані суми попередньої оплати повертаються Замовнику (у разі, коли строк повернення авансу припадає на кінець грудня поточного року, то невикористані протягом трьох місяців суми попередньої оплати повертаються Замовнику у триденний термін, але не пізніше 25 грудня поточного року). Ненадання авансу не може бути підставою для невиконання договірних умов. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюватиметься протягом 10-ти банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення та фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт Розрахунки здійснюються за фактично виконані роботи на підставі актів форми № КБ-2в та форми № КБ-3 згідно об’ємів виконаних робіт, але не більше як 95% загальної вартості за договірною ціною. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюватиметься протягом 10-ти банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення та фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок Пiсляоплата 10 Банківські 65
Виконання робіт Остаточний розрахунок проводиться після здачі об’єкта в експлуатацію. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюватиметься протягом 10-ти банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення та фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Пiсляоплата 10 Банківські 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 вересня 2020 12:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю-фірма "Кортакоз" 5 790 000,00
UAH з ПДВ
5 790 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРХІТЕКТУРНЕ БЮРО "ЯНКОР" 5 794 539,40
UAH з ПДВ
5 794 539,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 вересня 2020 17:03
Електронний підпис
21 вересня 2020 17:00
Розрахунок ДЦ.pdf
21 вересня 2020 17:00
АВК.7z
21 вересня 2020 13:55
Електронний підпис
21 вересня 2020 13:54
стаття 17.pdf
21 вересня 2020 13:54
Податки.pdf
14 вересня 2020 16:39
Електронний підпис
14 вересня 2020 16:37
Довідка.pdf
14 вересня 2020 16:37
Відгук ДЮСШ.pdf
14 вересня 2020 16:37
Розрахунок ДЦ.pdf
14 вересня 2020 16:37
2863-20.zip
14 вересня 2020 16:37
Виписка.pdf
14 вересня 2020 16:37
АВК.7z

Публічні документи

14 вересня 2020 16:23
Електронний підпис
14 вересня 2020 16:22
Електронний підпис
14 вересня 2020 16:22
Електронний підпис
14 вересня 2020 16:20
Установчі документи.pdf
14 вересня 2020 16:20
Аналогічний договір.pdf
14 вересня 2020 16:20
Пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю-фірма "Кортакоз"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРХІТЕКТУРНЕ БЮРО "ЯНКОР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю-фірма "Кортакоз"
#13993936
Переможець 5 790 000,00
UAH з ПДВ
15 вересня 2020 21:31

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 вересня 2020 21:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю-фірма "Кортакоз"
#13993936
5 790 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 вересня 2020 12:55
договір підряду укладений
28 вересня 2020 12:37
Електронний підпис зміни до договору
20 січня 2021 15:53

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 вересня 2020 — 28 грудня 2021
Сума оплати за договором: 5 790 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 965 000,00 UAH)