Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ноутбуки
Очікувана вартість
190 000,00 UAH
UA-2020-08-28-004954-c 1423a7477d214a0c9c6b8b191c297a36
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ніна Беренок Василівна

380445196495 27plan@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Київський міський центр радіаційного захисту населення міста Києва від наслідків Чорнобильської катастрофи" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 21490652
Місцезнаходження: 01004, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Пушкінська, будинок 40
Контактна особа: Ніна Беренок Василівна
380445196495
27plan@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 серпня 2020 16:44
Звернення за роз’ясненнями: до 04 вересня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 вересня 2020 18:00
Початок аукціону: 15 вересня 2020 15:55
Очікувана вартість: 190 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 950,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Місцезнаходження: 01004, м. Київ, вул. Пушкінська, 40
Категорія: відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» в новій редакції від 19.04.2020 р.- юридична особа є одержувачем бюджетних коштів.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 штуки
Ноутбуки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 вересня 2020 14:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 вересня 2020 14:33
ТД ноутбуки в новій редакції.doc
07 вересня 2020 14:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 серпня 2020 16:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 серпня 2020 16:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 вересня 2020 14:33
ТД ноутбуки в новій редакції.doc
28 серпня 2020 16:45
ТД ноутбуки.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 31 серпня 2020 21:26
Дата відповіді: 01 вересня 2020 10:08
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Дана інформація викладена в Додатку 3 "Інформація про медико- технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, номенклатура та обсяги закупівлі" Тендерної документації.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-28-004954-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС", Код ЄДРПОУ:40098570
Дата подання: 03 вересня 2020 18:05
Усунення дискримінаційної вимоги
Замовники повинні дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом України «Про публічні закупівлі», під час здійснення придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 Закону. Звертаємо Вашу увагу, що вимога зазначена в Додатку 3 Тендерної документації "Інформація про медико-технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, номенклатура та обсяги закупівлі": "У складі своєї пропозиції Учасник має надати авторизаційний лист від виробника ноутбуків, виданий для даної закупівлі, що підтверджує повноваження Учасника до розповсюдженні запропонованої продукції на території України." - є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа від виробника обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із виробником не мають. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Тому і вимагаємо внести зміни до Додатку 3 Тендерної документації та зімінити вимогу: "У складі своєї пропозиції Учасник має надати авторизаційний лист від виробника ноутбуків, виданий для даної закупівлі, що підтверджує повноваження Учасника до розповсюдженні запропонованої продукції на території України." на "У складі своєї пропозиції Учасник має надати авторизаційний лист від виробника ТА/АБО ЙОГО ПРЕДСТАВНИЦТВА ТА/АБО ОФІЦІЙНОГО ДИСТРИБ'ЮТОРА В УКРАЇНІ запропонованих ноутбуків, виданий для даної закупівлі, що підтверджує повноваження Учасника до розповсюдженні запропонованої продукції на території України." - що усуне дискримінаційний характер даної вимоги та забезпечить дотримання пункту 4 Статті 5 ЗУ "Про публічні закупівлі". В свою чергу повідомляємо, що "дистриб'ютор" - це офіційний імпортер продукції в Україну, який має повноваження на розвовсюдження продукції на договірних або тощо умовах з виробником на території країни або регіону де здійснює свою діяльність.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 вересня 2020 16:10
Внесені зміни до Додатку 3 до Тендерної документації

Документи

07 вересня 2020 14:27
Протокол УО № 3.pdf
07 вересня 2020 14:39
Перелік змін.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 вересня 2020 16:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК 188 820,00
UAH з ПДВ
188 820,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІТ ЕСКОРТ" 189 888,00
UAH з ПДВ
189 888,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 вересня 2020 11:23
Електронний підпис
22 вересня 2020 11:22
Документи на переможця
16 вересня 2020 16:38
Електронний підпис
16 вересня 2020 16:33
Виправлення
14 вересня 2020 11:28
Електронний підпис
14 вересня 2020 11:26
Технічний опис.7z
14 вересня 2020 11:26
Тендерна пропозиція.pdf
14 вересня 2020 11:26
Кваліфікаційні критерії.7z

Публічні документи

14 вересня 2020 17:12
Електронний підпис
14 вересня 2020 16:48
1.3.5 ВН до договору 2.pdf
14 вересня 2020 16:47
2.2 Довідка ст17 (загальна).pdf
14 вересня 2020 16:47
4.2 Наказ на директора.pdf
14 вересня 2020 16:31
3.1 Довідка про Товар.pdf
14 вересня 2020 16:28
2. Сертификаты.pdf
14 вересня 2020 16:27
1. Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК

ТОВ "ІТ ЕСКОРТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК
#20009888
Переможець 188 820,00
UAH з ПДВ
17 вересня 2020 14:02
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 вересня 2020 12:17

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до Додатку 2 пункту 3.1 Тендерної документації визначено перелік інформації та документів, які подає Учасник на підтвердження наявності обладнання, матеріально технічної бази та технологій. Учасник надав довідку в довільній формі, що містить інформацію про наявність у Учасника відповідного обладнання та матеріально технічної бази для поставки товару, але не надав копії документів, що підтверджують наявність у Учасника власних чи орендованих складських приміщень, власного або орендованого транспорту. Отже Учаснику необхідно привести у відповідність дані документи.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 вересня 2020 14:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК
#20009888
188 820,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 січня 2021 22:15
Електронний підпис укладений
28 січня 2021 22:14
Електронний підпис укладений
28 вересня 2020 09:33
Договір № 55-20.pdf укладений
28 вересня 2020 09:32

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 188 820,00
UAH (в тому числі ПДВ 31 470,00 UAH)