Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт пасажирських ліфтів в житловому будинку №66 по вул. Козацька (під’їзди 1,2) м Дружківка»
Очікувана вартість
90 460,00 UAH
UA-2020-08-28-004571-c dde33928e0684eb298d854dfb0681c2b
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віта Каушнян Вікторівна

380626742017 oks_dgs@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Управління капітального будівництва" Дружківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 35626526
Місцезнаходження: 84205, Україна , Донецька обл., Дружківка, вул. Соборна, 15а
Контактна особа: Віта Каушнян Вікторівна
380626742017
oks_dgs@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 серпня 2020 15:46
Звернення за роз’ясненнями: до 02 вересня 2020 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 вересня 2020 17:00
Очікувана вартість: 90 460,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 809,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт пасажирських ліфтів в житловому будинку №66 по вул. Козацька (під’їзди 1,2) м Дружківка»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84200, Україна, Донецька область, Дружківка, вул. Козацька, 66
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 вересня 2020  —  20 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 вересня 2020 15:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 серпня 2020 15:48
Форма цінової пропозиції.doc
28 серпня 2020 15:47
Проект договору підряду.doc
28 серпня 2020 15:47
Технічні і якістні вимоги.doc
28 серпня 2020 15:47
Оголошення спрощеної закупiвлi.doc
02 вересня 2020 15:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 серпня 2020 15:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 серпня 2020 15:48
Форма цінової пропозиції.doc
28 серпня 2020 15:47
Проект договору підряду.doc
28 серпня 2020 15:47
Технічні і якістні вимоги.doc
28 серпня 2020 15:47
Оголошення спрощеної закупiвлi.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Зауваження щодо оголошення
Дата подання: 02 вересня 2020 13:37
Дата відповіді: 02 вересня 2020 15:27
Шановний замовник, просимо внести зміни в оголошення про проведення спрощеної закупівлі та визначитись все ж таки вартість предмета закупівлі визначено з ПДВ чи без нього?? (в електронному оголошені зазначено, що закупівля проводиться БЕЗ ПДВ, а в п.7 файлу «Оголошення спрощеної закупівлі» З ПДВ.)
Відповідь: Помилка дійсно зроблена, Закупівля з ПДВ. Буде виправлено.
Зауваження щодо оголошення
Дата подання: 02 вересня 2020 13:39
Дата відповіді: 02 вересня 2020 15:31
Шановний замовник, наголошуємо на невідповідності Додатку 3 до оголошення про проведення закупівлі та електронній формі самого оголошення. Відповідно до електронної форми строк виконання робіт 21 вересня 2020 року – 20 жовтня 2020 року. Відповідно до п.2.1. Додатку 3 Строки виконання робіт за цим договором становить 30 (тридцять) календарних днів з дати підписання Договору. Відповідно до файлу оголошення про проведення спрощеної закупівлі Строк виконання робіт: 30 календарних дній з дати підписання договору про виконання робіт (підряду). Шановний замовник визначтеся нарешті з датами, коли все ж таки заплановано початок виконання робіт: з 21 вересня 2020 року чи з дня підписання договору??? Та ж сама ситуація і з кінцем виконання робіт.Вимагаємо внести зміни в тендерну документацію шляхом приведення у відповідність строків виконання робіт. Звертаємо Вашу Увагу, що відповідно до п. 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 11 червня 2020 року № 1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року за № 610/34893 у разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Початок підписання договору планується 21 вересня 2020 року, тому вважаємо не має підстав визначатится з датою. Дата щодо виконання робіт визначена вірно
Зауваження щодо оголошення
Дата подання: 02 вересня 2020 13:43
Дата відповіді: 02 вересня 2020 15:25
Відповідно до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі у якості іншої інформації, яку учасник документально підтверджує в складі пропозиції спрощеної закупівлі необхідно надати довідку контролюючого органу про відсутність заборгованості зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів). Необхідно зазначити, що норма стосовно надання інформації щодо відсутності заборгованості зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) міститься у п. 13 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та є підставою для відмови в участі у процедурах закупівлі, до яких відповідно до ст. 13 Закону належать відкриті торги, торги з обмеженою участю та конкурентний діалог. Також необхідно взяти до уваги, що відповідно до ч. 3 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених у тому числі п. 13 ч. 1 цієї статті визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель. Враховуючи вищевикладене встановлення документальної форми надання вищевказаної довідки є порушенням ч. 3 ст. 17 Закону «Про публічні закупівлі». Аналогічна позиція висвітлена і в роз’яснені Мінекономіки № 3304-04/28729-06 від 05.05.2020 року щодо спрощених закупівель, так у таблиці 2 «Особливості проведення окремих етапів спрощеної закупівлі» зазначено, що при розгляді на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі, пропозиції учасника не передбачає застосування замовником підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначених статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Виходячи з зазначеного вимагаємо внести зміни в оголошення про проведення спрощеної закупівлі шляхом приведення її до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник ст.14 Закон України "Про публічні закупівлі" передбачено, що в оголошені про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися замовником інша інформація. Інформація стосовно того, що учасник не має заборгованості перед бюджетом вважаємо необхідною у даному випадку. Тому Ваша вимога стосовно скасуквання даної інформації не може бути задоволена.
Зауваження щодо оголошення
Дата подання: 02 вересня 2020 13:44
Дата відповіді: 02 вересня 2020 15:38
Відповідно до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовник залишає за собою право запросити від кандидата-переможця інші документи, які можуть бути необхідними для уточнення/підтвердження кваліфікаційних вимог до учасника. Зазначаємо, що відповідно до п. 24 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» пропозиція учасника спрощеної закупівлі – пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лоту), яку учасник подає замовнику відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі. Також відповідно до п.п.4, 6, 7 ч. 9 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» пропозиції учасників, подані після закінчення строку їх подання, електронною системою закупівель не приймаються. Учасник має право внести зміни або відкликати свою пропозицію до закінчення строку її подання без втрати свого забезпечення пропозиції. Такі зміни або заява про відкликання пропозиції враховується, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення строку подання пропозицій. Відповідно до електронних полів, що були заповнені замовником при публікації оголошення, період подачі пропозицій учасниками завершується 04 вересня 2020 року о 17:00 годині. Таким чином всі документи, завантажені після спливу зазначеного терміну не є частиною пропозиції учасника та не підлягають розгляду уповноваженою особою при визначені переможця закупівлі. Звертаємо увагу замовника, що можливість надання «інших документів, які можуть бути необхідними для уточнення/підтвердження кваліфікаційних вимог до учасника» передбачене ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», що не розповсюджується на спрощені закупівлі. Виходячи з зазначеного при визначені відповідності пропозиції учасника вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі має розглядатись виключно пропозиція учасника подана до закінчення строку на подачу таких пропозицій, а від так законом не передбачено «право замовника» затребувати будь-які документи у учасника після завершення періоду подання пропозицій та до оголошення такого учасника переможцем. Ураховуючи вищевикладене та беручи до уваги відсутність законодавчих підстав замовнику в електронній системі закупівель опублікувати вимогу про «надання документів, які можуть бути необхідними для уточнення/підтвердження кваліфікаційних вимог до учасника» вважаємо таке «право» замовника порушенням вимог законодавства та підґрунтям виникнення можливих зловживань з боку уповноваженої особи замовника. Керуючись вищевикладеним та з огляду на незаконність такого «права» замовника вимагаємо внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Законом України "Про публічні закупівлі" не заборонено витребувати не від учкасника, а від переможця спрощеної закупівлі інши документи, які можуть бути необхідними для уточнення/підтвердження кваліфікаційних вимог ТОму вважаємо Вашу вимогу безпідставну та таку, що не підлягає задоволенню
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 вересня 2020 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Донбасстройінжиніринг 90 300,00
UAH з ПДВ
90 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 вересня 2020 12:50
Електронний підпис
04 вересня 2020 12:48
Цінова пропозиція.pdf
04 вересня 2020 12:48
Статут.pdf
04 вересня 2020 12:48
Протокол _6.pdf
04 вересня 2020 12:48
Проект договору.pdf
04 вересня 2020 12:48
Посвідчення.pdf
04 вересня 2020 12:48
Наказ _21-К.pdf
04 вересня 2020 12:48
Ліцензія.pdf
04 вересня 2020 12:48
Кошторис.pdf
04 вересня 2020 12:48
Договір оренди.pdf
04 вересня 2020 12:48
Договір АВТО.pdf
04 вересня 2020 12:48
Договір _369.pdf
04 вересня 2020 12:48
Договір _368.pdf
04 вересня 2020 12:48
Договір _324.pdf
04 вересня 2020 12:48
Договір _49.pdf
04 вересня 2020 12:48
Договір _1.pdf
04 вересня 2020 12:48
Довідка право підпису.pdf
04 вересня 2020 12:48
Дипломи освіта.pdf
04 вересня 2020 12:48
Відомості матеріалів.pdf
04 вересня 2020 12:48
Витяг ПДВ.pdf
04 вересня 2020 12:48
Витяг з ЄДР.pdf
04 вересня 2020 12:48
Виписка з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Донбасстройінжиніринг

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Донбасстройінжиніринг
#38531207
Переможець 90 300,00
UAH з ПДВ
08 вересня 2020 11:27

Документи

08 вересня 2020 11:27
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 вересня 2020 11:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Донбасстройінжиніринг
#38531207
90 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 вересня 2020 11:27
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 вересня 2020 10:53
Договор ліфт Коз.66.pdf укладений
11 вересня 2020 10:52

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
16 жовтня 2020 11:54
90 300,00 UAH UA728201720344371037100041132
"КП ""УКБ"" Дружківської міської ради"
UA313510050000026004612139900
ТОВ "Донбасстройiнжинiринг"
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 90 300,00
UAH (в тому числі ПДВ 15 050,00 UAH)