Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція прибудови до житлової будівлі під амбулаторію сімейного лікаря по вул. Дорошенко, 3 в Хортицькому районі м. Запоріжжя
Очікувана вартість
1 091 061,60 UAH
UA-2020-08-28-004332-b c86abfa7ec384575b939b15154f25d7e
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ангеліна Омельченко

+380999052102 omelchenko.uks@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Управління капітального будівництва"
Код ЄДРПОУ: 04054151
Місцезнаходження: 69037, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, буд. 60 Б
Контактна особа: Ангеліна Омельченко
+380999052102
omelchenko.uks@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
У 2019 році було проведено процедуру відкритих торгів по об’єкту: «Реконструкція прибудови до житлової будівлі під амбулаторію сімейного лікаря по вул. Дорошенко,3 в Хортицькому районі, м. Запоріжжя». Переможцем торгів по об’єкту було визначено ДОНЕЦЬКЕ МАЛЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО РЕМОНТУ ТА ОБСЛУГОВУВАННЮ ОБ'ЄКТІВ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я "РЕМОНТНИК" та укладено з ним договір підряду №014/19/181 від 09.09.2019 року на суму 6 829 711,42 грн з ПДВ. Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2019-07-22-002112-b Дата формування звіту: 10 вересня 2019 року
В процесі виконання підрядником договірних зобов’язань виник ряд додаткових робіт, які початково не були включені до проектно-кошторисної документації, але завершення реконструкції та введення в експлуатацію об’єкту без їх виконання є неможливим, а саме:
Установлення вимикачiв, перемикачiв пакетних 2-х i 3-х полюсних на струм до 25 А;
Прокладання вiнiпластових труб, по стiнах i колонах iз крiпленням накладними скобами, дiаметр умовного проходу до 25 мм;
Затягування у прокладенi труби проводу першого багатожильного у загальному обплетеннi сумарним перерiзом до 16 мм2;
Установлення штепсельних розеток заглибленого типу при схованiй проводцi;
Установлення вимикачiв заглибленого типу при схованiй проводцi одноклавiшних;
Прокладання полiетиленових труб у готових борознах, дiаметр труб до 25 мм;
Прокладання вiнiпластових труб, по стiнах i колонах iз крiпленням накладними скобами, дiаметр умовного проходу до 25 мм;
Затягування у прокладенi труби проводу першого багатожильного у загальному обплетеннi сумарним перерiзом до 6 мм2;
Прокладання кабелiв перерiзом до 6 мм2 з крiпленням накладними скобами;
Установлення штепсельних розеток заглибленого типу при схованiй проводцi;
Пробивання борозен в цегляних стiнах площею перерiзу до 50 см2;
Закладення бетоном в бетонних стiнах i перегородках отворiв, гнiзд i борозен площею до 0,1 м2;
Навантаження сміття вручну, перевезення сміття;
Прокладання вiнiпластових труб, по стiнах i колонах iз крiпленням накладними скобами, дiаметр умовного проходу до 25 мм;
Затягування у прокладенi труби проводу першого багатожильного у загальному обплетеннi сумарним перерiзом до 6 мм2;
Установлення групових щиткiв освiтлювальних на конструкцiї у готовiй нiшi або на стiнi, масою до 3 кг;
Установлення сутінкових вимикачiв;
Прокладання кабелiв перерiзом до 10 мм2 з крiпленням накладними скобами;
Навiшування водостiчних труб, колiн, вiдливiв i лiйок з готових елементiв;
Монтаж м/к ферм навісу над пожежним виходом;
Монтаж прогонiв навісу над пожежним виходом;
Електродугове зварювання при монтажi покриттiв [ферм, балок]
Свердлiння кiльцевими алмазними свердлами з застосуванням охолоджувальної рiдини /води/ в залiзобетонних конструкцiях горизонтальних отворiв глибиною 200 мм, дiаметром 20 мм;
Облицювання каркасiв стель полікарбонатом;
Улаштування пристінного профілю;
Герметизування місць примикання профілю;
Монтаж м/к ферм навісу над підвалом;
Монтаж прогонiв навісу над підвалом;
Електродугове зварювання при монтажi покриттiв [ферм, балок];
Свердлiння кiльцевими алмазними свердлами з застосуванням охолоджувальної рiдини /води/ в залiзобетонних конструкцiях вертикальних отворiв глибиною 200 мм, дiаметром 20 мм;
Улаштування обшивки прогонів плитами OSB;
Улаштування покрiвель iз бітумної черепиці;
Монтаж конструкцiй дверей;
Монтаж драбини;
Свердлiння кiльцевими алмазними свердлами з застосуванням охолоджувальної рiдини /води/ в залiзобетонних конструкцiях вертикальних отворiв глибиною 200 мм, дiаметром 20 мм;
Монтаж конструкцiй хвіртки;
Свердлiння кiльцевими алмазними свердлами з застосуванням охолоджувальної рiдини /води/ в залiзобетонних конструкцiях вертикальних отворiв глибиною 200 мм, дiаметром 20 мм;
Установлення металевих дверних коробок iз навiшуванням дверних полотен;
Улаштування покриттів з керамічних плиток на розчині із сухої клеючої суміші, кількість плиток в 1 м2 понад 7 до 12 шт;
Улаштування плiнтусiв iз плиток керамiчних;
Улаштування підшивки горизонтальних поверхонь підвісних стель гіпсокартонними листами;
Шпаклювання стель мiнеральною шпаклiвкою "Cerezit";
Полiпшене фарбування стель полiвiнiлацетатними водоемульсiйними сумiшами по збiрних конструкцiях, пiдготовлених пiд фарбування;
Вiдбивання штукатурки з поверхонь цегляних стiн;
Навантаження сміття екскаваторами на автомобілі-самоскиди, місткість ковша екскаватора 0,25 м3;
Перевезення сміття до 30 км;
Обробка протигрибковим засобом марки стін;
Просте штукатурення цементно-вапняним або цементним розчином по каменю i бетону стін вручну;
Поліпшенене штукатурення цементно-вапняним або цементним розчином по каменю i бетону стін вручну;
Облицювання поверхонь стін керамiчними плитками на розчині із сухої клеючої суміші, число плиток в 1 м2 понад 7 до 12 шт;
Установлення i розбирання зовнiшнiх iнвентарних риштувань трубчастих висотою до 16 м для iнших оздоблювальних робiт;
Заповнення панельних швiв парапету цементним розчином;
Нанесення грунтовки на поверхні плит;
Нанесення на поверхні парапетних плит суміші бетон-контакт;
Шпаклювання стiн фасадів мiнеральною шпаклiвкою "Cerezit";
Фарбування фасадів акриловою фарбою за два рази;
Установлення перфорованих штукатурних кутиків;
Нанесення на поверхні зовнішніх стін підвалу суміші бетон-контакт;
Грунтування стелі грунтовкою СТ-17;
Розробка грунту вручну в траншеях глибиною до 2 м без крiплень з укосами, група грунтiв 2;
Засипка вручну траншей, пазух котлованiв i ям, група грунтiв 1;
Пробивання прорiзiв в конструкцiях з бетону (при пробиваннi отворiв i борозен у залiзобетонних конструкцiях) (при проведеннi робiт на висотi вiд опорної площадки понад 1,5м);
Укладання трубопроводiв iз полiетиленових труб дiаметром 160 мм;
Закладення отворiв цементно-піщаним розчином;
Очищення підвального примiщення вiд смiття;
Перевезення сміття до 30 км;
Навантаження сміття екскаваторами на автомобілі-самоскиди, місткість ковша екскаватора 0,25 м3;
Улаштування засипки доріжок з щебеня;
Улаштування обшивки прогонів плитами OSB;
Улаштування покрiвель iз бітумної черепиці;
Пiдшивання стелi плитами OSB товщиною 15 мм;
Облицювання стелі та боків декоративним сайдингом;
Улаштування бетонної пiдготовки;
Улаштування залiзобетонних стiн (підсилення бокових стін існуючого ганку пожежного виходу);
Улаштування бетонних сходинок;
Підсилення плити існуючого ганку пожежного виходу;
Улаштування бетонного вимощення;
Улаштування перекриттiв каналу товщиною до 200 мм;
Демонтування існуючої металевої двері;
Розробка грунту вручну, група грунтiв 2 (поглиблення приямку);
Розбирання бетонних сходинок у підвал;
Навантаження сміття екскаваторами на автомобілі-самоскиди, місткість ковша екскаватора 0,25 м3.;
Перевезення сміття до 30 км;
Улаштування набетонки фундаментних блоків;
Полiпшене штукатурення по сiтцi стiн;
Улаштування набетонки підлоги входу у підвал;
Різання горизонтальної поверхні бетонних конструкцій нарізчиком швів GSA-20LS HYDROSTRESS, глибина різання 200 мм;
Улаштування настилу зі сталi для каналiв;
Розбирання існуючого ганку;
Навантаження сміття екскаваторами на автомобілі-самоскиди, місткість ковша екскаватора 0,25 м3;
Перевезення сміття до 30 км;
Улаштування плити ганку головного входу;
Укладання трубопроводiв iз полiетиленових труб дiаметром 160 мм;
Забетонування труб в існуючому каналі;
Улаштування бетонного пандусу;
Улаштування покриттів ганку, пандусу та бокових поверхонь сходинок із плиток керамогранітних на розчині із сухої клеючої суміші, кількість плиток в 1 м2 понад 7 до 12 шт;
Улаштування декоративно-мозаїчної полімерної штукатурки на бокових поверхнях пандусу та ганку, штукатурка декоративно-мозаїчна полімерна Сeresit CT 77;
Фарбування бокових поверхнях пандусу та ганку за два рази по декоративній штукатурці акриловою фарбою Ceresit CT 42;
Установлення металевої огорожi без поручня;
Розбирання покриттів асфальтобетонних;
Розбирання злежалого шлаку та бетону;
Навантаження сміття екскаваторами на автомобілі-самоскиди, місткість ковша екскаватора 0,25 м3.
Перевезення сміття до 30 км
Засипка вручну глиною, група грунтiв 2;
Навантаження смiття вручну (теріторія між будівлями);
Перевезення сміття до 30 км;
Розлив в’яжучих матеріалів автогудронатором;
Улаштування підсипки з щебеня по осі "4";
Улаштування бетонного вимощення;
Армування пiдстилаючих шарiв i набетонок;
Установлення бетонного зливневого стоку;
Ізоляція трубопроводів трубками із спіненого каучуку, поліетилену;
Прокладання трубопроводiв каналiзацiї з полiетиленових труб низького тиску дiаметром 100 мм;
Установлення клапанів;
Розбирання бетонної основи, шлаку;
Навантаження сміття екскаваторами на автомобілі-самоскиди, місткість ковша екскаватора 0,25 м3.
Перевезення сміття до 30 км;
Засипка вручну траншей піском, група грунтiв 1;
Безканальне прокладання теплогiдроiзольованих трубопроводiв дiаметром 50 мм при умовному тиску 1,6 МПа [16 кгс/см2], температурi 150 град.С;
Розробка грунту вручну в траншеях глибиною до 2 м без крiплень з укосами, група грунтiв 2 в мiсцях, що знаходяться на вiдстанi до 1 м вiд незахищених кабелiв;
Навантаження грунту на автомобiлi-самоскиди екскаваторами одноковшовими дизельними на пневмоколісному ходу з ковшом мiсткiстю 0,25 м3, група грунтiв 1;
Перевезення грунту до 30 км;
Ущiльнення грунту дна траншеї щебенем;
Покривання 1-2 кабелів, прокладених у траншеї, сигнальною стрічкою;
Покривання цеглою одного кабеля, прокладеного у траншеї;
Засипка вручну траншей піском, група грунтiв 1.

Проектно-кошторисну документацію по об’єкту «Реконструкція прибудови до житлової будівлі під амбулаторію сімейного лікаря по вул. Дорошенко,3 в Хортицькому районі, м. Запоріжжя». - коригування, було відкориговано з врахуванням додаткових робіт. За результатами розгляду документації в ТОВ «ПІВДЕНЬЕКСПЕРТПРОЕКТ», було отримано позитивний експертний звіт № 0105-20Е від 25 серпня 2020 року. Вартість ряду додаткових робіт, які початково не були включені до проектно-кошторисної документації, але завершення реконструкції та введення в експлуатацію об’єкту без їх виконання є неможливим за кошторисним розрахунком становить 1 091 061,60 грн з ПДВ. Відкоригований проект з реконструкції є невід’ємною частиною первісного проекту. Заміна попереднього виконавця робіт передбачає тимчасове зупинення виконання робіт, що може призвести до: - пошкодження, псування, - несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією змонтованих конструкцій, експлуатацією та обслуговуванням устаткування, обладнання; - несумісності з вже розпочатим рядом розрізнених будівельно-монтажних робіт, які знаходяться на різних стадіях виконання та потребують завершення, а також уніфікації, стандартизації, так як всі роботи є технологічно пов’язаними; - призведе до втрати гарантій якості на роботи і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку, що передбачені Договором генпідряду та Цивільним кодексом України, тобто призведе до втрати гарантій на велику кількість будівельно-монтажних робіт, які знаходяться на різних стадіях виконання, оскільки вони не будуть закінчені попереднім виконавцем робіт, що є неприпустимим; - законодавство України передбачає реєстрацію повідомлення про початок виконання будівельних робіт і при зміні підрядника, внесення змін до нього. В свою чергу роботи, що є розрізненими (та які виступають продовженням вже розпочатих та виконаних робіт) і внесення змін до повідомлення (у разі заміни попереднього виконавця робіт) суттєво ускладнить виконання робіт, збільшить строки їх виконання, що призведе до підвищення їх вартості, і може вплинути на якість виконання робіт, а також може призвести до їх несумісності, порушить їх уніфікацію та стандартизацію в цілому."

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 серпня 2020 15:38
Оскарження наміру укласти договір: 08 вересня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція прибудови до житлової будівлі під амбулаторію сімейного лікаря по вул. Дорошенко, 3 в Хортицькому районі м. Запоріжжя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Дорошенко,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору попередня оплата, яка може надаватися за прийнятим рішенням Головного розпорядника коштів на підставі отриманого від нього листа-погодження, на строк не більше трьох місяців в межах до 30% від вартості річного обсягу робіт, який ПІДРЯДНИК зобов’язаний використати в цей термін та підтвердити його використання згідно з актами здачі приймання виконаних робіт (форма №КБ-2в, форма №КБ-3) Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт поетапна оплата ЗАМОВНИКОМ виконаних робіт у термін до 45 календарних днів з дати підписаного Сторонами акту виконаних робіт за формою КБ-2в, довідки про вартість виконаних робіт та витрат за формою КБ-3, складених ПІДРЯДНИКОМ відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, в межах договірної ціни Договору після надходження коштів для фінансування предмету Договору на рахунок ЗАМОВНИКА від Головного розпорядника коштів Пiсляоплата 45 Календарні 70

Тендерна документація

28 серпня 2020 15:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДОНЕЦЬКЕ МАЛЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО РЕМОНТУ ТА ОБСЛУГОВУВАННЮ ОБ'ЄКТІВ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я "РЕМОНТНИК"
#19380324
Переможець 1 084 279,98
UAH з ПДВ
28 серпня 2020 15:38

Документи

28 серпня 2020 15:38
Електронний підпис
28 серпня 2020 15:38
Повідомлення.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 серпня 2020 15:38

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДОНЕЦЬКЕ МАЛЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО РЕМОНТУ ТА ОБСЛУГОВУВАННЮ ОБ'ЄКТІВ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я "РЕМОНТНИК"
#19380324
1 084 279,98
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 серпня 2020 15:38
Електронний підпис
28 серпня 2020 15:38
Повідомлення.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 січня 2023 15:25
Електронний підпис зміни до договору
05 березня 2021 09:56
ДУ№4 до Договору №014-20-175 від 09.09.2020р.pdf зміни до договору
05 березня 2021 09:55
Електронний підпис зміни до договору
16 лютого 2021 16:10
ДУ №3 до Договору №014-20-175 від 09.09.2020.PDF зміни до договору
16 лютого 2021 16:02
Електронний підпис зміни до договору
27 січня 2021 11:48
ДУ №2 до Договору №014-20-175 від 09.09.2020.PDF зміни до договору
27 січня 2021 11:46
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2021 13:39
ДУ №1 до Договору №014-20-175 від 09.09.2020.PDF зміни до договору
05 січня 2021 13:38
Електронний підпис укладений
10 вересня 2020 11:34
Договір №014-20-175 від 09.09.2020.PDF укладений
10 вересня 2020 11:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» - Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода №1 щодо продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 014/20/175
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» - Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода №2 у зв'язку зі зміною банківських реквізитів, зміною обсягів фінансування, зміною строків виконання робіт та подовженням строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 014/20/175
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
16 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Оформлена Додаткова угода щодо додання до Договору Додатку 3 "План фінансування будівництва"
Номер договору про закупівлю: 014/20/175
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Оформлена Додаткова уогода до Договору щодо доповнення Договору п. 3.8
Номер договору про закупівлю: 014/20/175
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 вересня 2020 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 1 029 870,00
UAH (в тому числі ПДВ 171 645,00 UAH)