Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Багатофункціональні пристрої та змінні картриджі, згідно коду ЄЗС ДК 021:2015 - 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Очікувана вартість
192 798,00 UAH
UA-2020-08-28-003880-c 49dcfb5009654834b4c1c6cada428be9
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Ткач Вікторівна

380988312060 zki.buh@kievcity.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунальної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 33695540
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, Велика Житомирська, 15А
Контактна особа: Юлія Ткач Вікторівна
380988312060
zki.buh@kievcity.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 серпня 2020 14:35
Звернення за роз’ясненнями: до 03 вересня 2020 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 вересня 2020 16:00
Початок аукціону: 17 вересня 2020 13:48
Очікувана вартість: 192 798,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 963,99 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначена в Додатку 1 «Вимоги до предмета закупівлі» до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штуки
Багатофункціональний пристрій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, Велика Житомирська, 15А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30121300-6 — Копіювально-розмножувальне обладнання
10 штуки
Додатковий змінний картридж до запропонованого БФП
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, Велика Житомирська, 15А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30125100-2 — Картриджі з тонером
3 штуки
Картридж Pantum PC-211EV
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, Велика Житомирська, 15А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30125100-2 — Картриджі з тонером
4 штуки
Картридж Xerox 106R03623 для принтера WC3335
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, Велика Житомирська, 15А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30125100-2 — Картриджі з тонером
2 штуки
Картридж HP LJ 85A P1102/1102w/M1132/M1212nf (CE285A)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, Велика Житомирська, 15А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30125100-2 — Картриджі з тонером
5 штуки
Картридж HP LJ 83A Black ProM125nw/ M127fn/ M127fw (CF283A)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, Велика Житомирська, 15А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30125100-2 — Картриджі з тонером

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару Покупцем здійснюється після отримання Товару протягом 10 (десяти) банківських днів на підставі видаткових накладних. У разі затримки бюджетного фінансування оплата за Товар здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок, при цьому штрафні санкції до Замовника при затримці оплати не застосовуються Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 30 серпня 2020 12:21
Дата відповіді: 31 серпня 2020 08:37
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Доброго дня!
Розглянувши Ваше питання повідомляю, що монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання - не потрібно. Ціна Товару повинна включати в себе вартість тари та упаковки Товару, всі податки, збори та інші обов’язкові платежі, вартість доставки Товару до місця поставки, вартість завантаження, розвантаження та всі інші витрати, пов’язані з виконанням умов Договору (Додаток 3 до Оголошення).
Чи можливі аналоги?
Дата подання: 03 вересня 2020 06:51
Дата відповіді: 03 вересня 2020 08:40
Такий набір технічних характеристик БФП, вказують виключно на одну модель БФП . Чи будете Ви розглядати аналоги, які будуть мати основні технічні характеристики (швидкість друку, роздільна здатність друку, копіювання, сканування, функціональні можливості) ідентичні, інші відхилятися +/-, але які не впливають на загальну продуктивність БФП. (наприклад: час виходу першої сторінки, і т.п.?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Розглянувши Ваше питання повідомляю наступне.
Інформацію щодо основних технічних та якісних характеристик предмета закупівлі зазначено в «Додатку 1_Вимоги до предмета закупівлі» до Оголошення. Усі характеристики запропонованого Учасником товару мають бути не гіршими, в порівнянні з тими, що наведені Замовником у таблиці. Крім того, Замовник визначив, які саме характеристики мають бути «не менше», «не гірше», «не довше».
Швидкість виходу першої сторінки
Дата подання: 03 вересня 2020 14:20
Дата відповіді: 03 вересня 2020 14:54
Доброго дня! Просимо звернути увагу на неточність характеристики: Швидкість виходу першої сторінки! По-перше - швидкість не вимірюється в секундах), по друге - інші характеристики не співпадають з даною характеристикою. " не довше ніж 5,4 с." - не існує. Мінімальне значення може бути лише - "не менше 5,4 с." !!!!. Просимо внести зміни!! Дякуємо
Відповідь: Доброго дня! Внесено зміни в Додаток 1_Вимоги до предмета закупівлі до Оголошення
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 вересня 2020 14:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Т ТРЕЙД" 180 714,60
UAH з ПДВ
169 888,26
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМЕЛ" 169 889,10
UAH з ПДВ
169 889,10
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БІДУЛЯ СЕРГІЙ ЛЬВОВИЧ 175 780,00
UAH з ПДВ
175 780,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 183 373,92
UAH з ПДВ
182 408,64
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ 185 427,80
UAH з ПДВ
183 373,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОФІС СИСТЕМ ЛТД" 192 000,00
UAH з ПДВ
192 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 вересня 2020 15:59
Електронний підпис
16 вересня 2020 15:59
Лист про неліцензування.pdf
16 вересня 2020 15:59
Відомості про учасника.pdf
16 вересня 2020 15:59
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
16 вересня 2020 15:59
ТТ732_Цінова пропозиція.pdf
16 вересня 2020 15:59
Canon_Гарантійний талон.pdf

Публічні документи

16 вересня 2020 15:20
Електронний підпис
16 вересня 2020 15:17
Свідоцтво з ЄДРПОУ.JPG
16 вересня 2020 15:17
Статут 2015 нов.pdf
16 вересня 2020 15:17
Витяг з ЄДРПОУ.PDF
16 вересня 2020 15:17
Свідоцтво ПДВ.JPG
16 вересня 2020 15:17
Гарантійний лист.pdf
16 вересня 2020 15:17
Довідка тех х-ки.pdf
16 вересня 2020 15:17
договір.pdf
16 вересня 2020 15:17
Лист-гарантія.pdf
16 вересня 2020 15:17
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

16 вересня 2020 10:42
Електронний підпис
16 вересня 2020 10:41
Проект Договору.pdf
16 вересня 2020 10:41
Висновок СЕС_НР.pdf
16 вересня 2020 10:41
Висновок СЕС_Xerox.pdf
16 вересня 2020 10:41
Висновок СЕС_Pantum.pdf
16 вересня 2020 10:41
Висновок СЕС_Canon.pdf
16 вересня 2020 10:41
Висновок СЕС Сanon БФП.pdf
16 вересня 2020 10:41
6 Гарантійний лист.pdf
16 вересня 2020 10:41
5 Відомості про учасника.pdf
16 вересня 2020 10:41
2 Технічні вимоги.pdf
16 вересня 2020 10:41
1 Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

15 вересня 2020 10:27
Електронний підпис
15 вересня 2020 10:24
Лист-гарантія.pdf
15 вересня 2020 10:23
Технічна специфікація.pdf
15 вересня 2020 10:23
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

16 вересня 2020 15:27
Електронний підпис
16 вересня 2020 15:23
Електронний підпис

Публічні документи

16 вересня 2020 12:13
Електронний підпис
16 вересня 2020 12:12
25. Довідка про санкції.pdf
16 вересня 2020 12:12
9. Статут.pdf
16 вересня 2020 12:12
4. Витяг з ЄДРПОУ 14.09.2020.pdf
16 вересня 2020 12:12
3. Виписка з ЄДРПОУ завір.pdf
16 вересня 2020 12:12
1.Авторизація 2020.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Т ТРЕЙД"

ТОВ "КОМЕЛ"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БІДУЛЯ СЕРГІЙ ЛЬВОВИЧ

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

Фізична особа-підприємець ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ

ТОВ "ОФІС СИСТЕМ ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Т ТРЕЙД"
#43625071
Переможець 169 888,26
UAH з ПДВ
22 вересня 2020 14:40

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 вересня 2020 14:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Т ТРЕЙД"
#43625071
169 888,26
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 17:33
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 10:40
Додаткова угода_1_29.12.2020.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 10:39
Електронний підпис укладений
25 вересня 2020 12:28
Договір_43_25.09.2020.pdf укладений
25 вересня 2020 12:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшено обсяги закупівлі, зокрема у урахуванням фактичної поставки товару та ціну Договору
Номер договору про закупівлю: 43
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 14 702,64
UAH (в тому числі ПДВ 2 450,44 UAH)