Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги по проведенню програми перевірки професійного рівня шляхом міжлабораторних порівнянь результатів
Очікувана вартість
1 939,00 UAH
UA-2020-08-28-003673-c 22a8fe6c2b884e24a9a3856ae54f29e9
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Любов Миколаївна Варакіна

380542687825 lm.varakina@tender.sumdu.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Сумський державний університет
Код ЄДРПОУ: 05408289
Місцезнаходження: 40007, Україна , Сумська обл., Суми, Римського-Корсакова, 2
Контактна особа: Любов Миколаївна Варакіна
380542687825
lm.varakina@tender.sumdu.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 серпня 2020 14:14
Звернення за роз’ясненнями: до 02 вересня 2020 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 вересня 2020 16:00
Очікувана вартість: 1 939,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,52%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:85140000-2: Послуги у сфері охорони здоров’я різні


Документи, які необхідно подати учаснику в складі пропозиції:
1. Для підтвердження повноважень особи на підписання пропозиції та укладення договору про закупівлю надаються наступні документи:
 для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо, а також копію установчого документу учасника, що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) такої особи (за винятком випадку, якщо учасник провадить господарську діяльність згідно модельного статуту);
 для осіб, яким надано право представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, в тому числі підписувати документи пропозиції, – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, а також документи, що у відповідності до абз. 2 п. 1 цієї частини підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала вказану довіреність;
 для фізичних осіб-підприємців, що подають пропозицію від власного імені та особисто підписують документи пропозиції – інформація в довільній формі, що підтверджує повноваження фізичної особи-підприємця.
У разі якщо пропозиція подається об'єднанням учасників, до неї обов'язково включається документ про створення такого об'єднання.
2. Копію наказу про призначення координаторів програм МПР / документи, що підтверджують функції провайдера.
3. Копію діючого свідоцтва з додатками про атестацію, що підтверджує право проведення міжлабораторних порівнянь результатів вимірювання у медичних лабораторіях (галузь атестації).
4. Довідку про досвід виконання аналогічного договору довільної форми із зазначенням повного найменування замовника, його адреси та контактного номеру телефону, найменування предмету договору. Аналогічним договором буде вважатися договір про надання послуги по проведенню програми перевірки професійного рівня шляхом міжлабораторних порівнянь результатів.
5. Довідку довільної форми, що підтверджує відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі

Всі визначені цим оголошенням документи пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником спрощеної закупівлі, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника спрощеної закупівлі, повноваження якого(ї) щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1 цієї інформації. Учасник має право завірити підпис своєю печаткою.
Під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки, документи і дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) учасника/уповноваженої особи учасника спрощеної закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1 цих приміток. Файл накладеного електронного підпису повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги по проведенню програми перевірки професійного рівня шляхом міжлабораторних порівнянь результатів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40000, Україна, Сумська область, Суми, Університетська клініка, вул. Академічна, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 грудня 2020
ДК 021:2015: 85140000-2 — Послуги у сфері охорони здоров’я різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 серпня 2020 14:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 серпня 2020 14:18
Технічні вимоги.doc
28 серпня 2020 14:16
Проєкт договору.rtf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 вересня 2020 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРМЕДЛАБ" 1 939,00
UAH з ПДВ
1 939,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРМЕДЛАБ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "УКРМЕДЛАБ"
#38948768
Переможець 1 939,00
UAH з ПДВ
11 вересня 2020 14:24

Документи

11 вересня 2020 14:24
Протокол_№8_від_11.09.2020.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 вересня 2020 14:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРМЕДЛАБ"
#38948768
1 939,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 вересня 2020 14:24
Протокол_№8_від_11.09.2020.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 09:24
Електронний підпис укладений
17 вересня 2020 11:58
Дог_№326_від_17.09.2020.pdf укладений
17 вересня 2020 11:57

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 939,00
UAH (в тому числі ПДВ 323,17 UAH)