Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Трансформатори струму та напруги 35-110кВ
Current and voltage transformers 35-110 kV
Очікувана вартість
3 421 499,40 UAH
UA-2020-08-28-003229-c 913224fa90624ce39676a3de43ce0b15
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Порохнавець Оксана Михайлівна

(032)226-19-80 elzakup.nh@railway.lviv.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ЛЬВІВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081195
Вебсайт: http://railway.lviv.ua/
Місцезнаходження: 79007, Україна , Львівська область обл., Львів, Галицький р-н, вул. Гоголя, буд. 1
Контактна особа: Порохнавець Оксана Михайлівна
(032)226-19-80
elzakup.nh@railway.lviv.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: structural unit "Service Logistics" Regional branch "Lviv Railway" JSC "Ukrzaliznytsia .
National ID: 40081195
Contact point: Porokhnavets Oksana Mychaylivna
(032)226-19-80
elzakup.nh@railway.lviv.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 28 серпня 2020 13:22
Звернення за роз’ясненнями: до 27 вересня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 жовтня 2020 17:00
Початок аукціону: 12 листопада 2020 11:25
Очікувана вартість: 3 421 499,40 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 34 214,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Publication date: 28 серпня 2020 13:22
Enquiries until: 27 вересня 2020 17:00
Complaints submission until: до 03 жовтня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 07 жовтня 2020 17:00

Information

Estimated total value: 3 421 499 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 34 214 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31170000-8: Трансформатори


Scope of the procurement
Передбачено в Інвестиційній програмі по АТ "Укрзалізниця" на 2020 рік: Розділ 2. Заходи зі зниження нетехнічних витрат електричної енергії п. 2.14, п. 2.15, п. 2.16, п. 2.17. Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства.
Provided in the Investment Program for JSC "Ukrzaliznytsia" for 2020: Section 2. Measures to reduce non-technical costs of electricity paragraph 2.14, paragraph 2.15, paragraph 2.16, paragraph 2.17.
Source of funding:funds of the enterprise.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 шт.
Трансформатор струму ТФЗМ-123-ІІІ-V УХЛ1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79025, Україна, Львівська область, Львів, вул. Широка, 2
ДК 021:2015: 31170000-8 — Трансформатори

Current transformer ТФЗМ-123-ІІІ-V УХЛ1
CPV: 31170000-8
Період постачання: по 31 грудня 2020
18 шт.
Трансформатор напруги НКФ-110 (НКФ-123)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79025, Україна, Львівська область, Львів, вул. Широка, 2
ДК 021:2015: 31170000-8 — Трансформатори

Voltage transformer НКФ-110 (НКФ-123)
CPV: 31170000-8
Період постачання: по 31 грудня 2020
6 шт.
Трансформатор ТФЗМ-110Б-IV-50/5-0,2S/0,2S/10Р/10Р/10Р У1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79025, Україна, Львівська область, Львів, вул. Широка, 2
ДК 021:2015: 31170000-8 — Трансформатори

Transformer ТФЗМ-110Б-IV-50/5-0,2S/0,2S/10Р/10Р/10Р У1
CPV: 31170000-8
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться у безготівковій формі: Із контрагентами, які є платниками ПДВ: - Покупець здійснює розрахунок за поставлений товар за умови наявності належним чином оформлених документів, передбачених умовами договору (акт приймання-передачі, видаткова накладна, рахунок-фактура, тощо), що підтверджують отримання товару, протягом 45 банківських днів з дати реєстрації Постачальником податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. У випадку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування Постачальника, розрахунок здійснюється протягом 45 банківських днів з дня отримання Покупцем від Постачальника копії рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування. Із контрагентами, які не є неплатниками ПДВ: - Покупець здійснює розрахунок за поставлений товар протягом 45 банківських днів від дати отримання товару за умови наявності належним чином оформлених документів, передбачених умовами договору (акт приймання-передачі, видаткова накладна, рахунок-фактура тощо). Усі платіжні документи за договором оформлюються з дотриманням законодавства. Постачальник надсилає Покупцеві рахунок протягом 3 (трьох) банківських днів з дня поставки товару. Датою оплати вважається дата перерахування Покупцем коштів на рахунок Постачальника. Пiсляоплата 45 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 08 вересня 2020 15:34
Дата відповіді: 11 вересня 2020 13:43
Просимо внести зміни по п.7 ТН 110кВ, а саме: 1. номінальні напруги вторинних обмоток №1 і №2 мають бути 100/√3 В 2. мінімальне нормоване значення питомої довжини шляху витоку зовнішньої ізоляції, мм/кВ, не менше 25, а не 2,5. Просимо уточнити в п7 ТС 110 кВ(50/5) кількість вторинних обмоток (4 або 5), також уточнити кліматичне виконання ТС (УХЛ абоУ) так як є протиріччя між технічним описом та технічниим завданням.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що Ваше звернення буде вивчене. В разі необхідності будуть внесені зміни в тендерну документацію.
Зміна технічних вимог
Дата подання: 15 вересня 2020 13:48
Дата відповіді: 18 вересня 2020 11:47
Просимо внести зміни до тендерної документтації стосовно технічних вимог, а саме: відсутні вимоги на на номінальне навантаження лоя обмоток 3 та 4 -в кдасі точності 10Р. Пропонуємо погодити номінальне навантаження лоя обмоток 3 та 4 -в кдасі точності 10Р - 30 ВА.
Відповідь: Доброго дня. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що Ваше звернення буде вивчене. В разі необхідності будуть внесені зміни в тендерну документацію.
Декларація про відповідність
Дата подання: 15 вересня 2020 16:40
Дата відповіді: 18 вересня 2020 14:28
Згідно додатку 6 тендерної документації пункту 1.2 Замовник вимагає декларацію про відповідність, складену відповідно до чинного законодавства у сфері оцінки відповідності товару Технічним регламентам, або її нотаріально засвідчену копію,чинну на момент подання пропозиції. Згідно законодавства України декларація про відповідність надається тільки після проходження виробником процедури оцінки відповідності згідно Постанови КМУ № 94 від 13.01.2016 р., в редакції від 22.02.2020 р., затверджено Технічний регламент законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки. Тобто Декларація про відповіднсть(модуль F) надається ТІЛЬКИ на готове обладнання і ТІЛЬКИ виробнику, який має Модуль Б (сертифікат перевірки типу). Як у складі тендерної пропозиції потенційні учасники можуть надати декларацію про відповідність на олбладнання. яке ще не виготовлено ? Чи потенційним учасникам для участі у процедурі закупівлі потрібно виготовити зразки обладнання та отримати на кожну одиницю товару декларацію про відповідність?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що на відповідність предмета закупівлі нормативно-технічній документації, як підтвердження надати один з наступних документів:
1.1. На товар, який підлягає оцінці відповідності вимогам законодавства, як підтвердження надати один з наступних документів:
1.1.1. Сертифікат відповідності, або копію сертифікату відповідності (форма копії являє собою кольоровий бланк), або їх нотаріально засвідчені копії, чинні на момент подання пропозиції. Якщо термін дії документу закінчується до кінця терміну постачання товару, то учасник повинен надати гарантійний лист, що новий документ буде наданий при поставці товару. Якщо виробників декілька, то документ повинен бути наданий на товар кожного виробника.
1.1.2. Якщо на момент подання пропозиції учасником розпочата процедура оцінки відповідності щодо заявленого товару, учасник надає гарантійний лист про те, що документ про відповідність буде наданий не пізніше першої поставки товару та оригінал довідки органу оцінки відповідності або органу сертифікації, або її нотаріально засвідчену копію щодо проведення даної процедури.
1.2. На товар, який підлягає оцінці відповідності вимогам технічних регламентів:
Декларацію про відповідність, складену відповідно до чинного законодавства у сфері оцінки відповідності товару Технічним регламентам, або її нотаріально засвідчену копію, чинну на момент подання пропозиції. Якщо термін дії документу про відповідність товару закінчується до кінця терміну постачання товару, то учасник повинен надати гарантійний лист, що новий документ про відповідність буде надано при поставці товару. Якщо виробників декілька, то документ про відповідність повинен бути наданий на кожного виробника товару.
1.3. У випадку, якщо товар не підлягає оцінці відповідності за вимогами Технічних регламентів:
Довідку органу з оцінки відповідності або органу сертифікації (оригінал або нотаріально засвідчену копію), з інформацією про те, що товар не підпадає оцінці відповідності за вимогами Технічних регламентів, видану не раніше 60 днів до дати розкриття тендерних пропозицій та декларацію постачальника (виробника) про відповідність (зразок: Додаток №7).
1.4. Сертифікат перевірки типу або його нотаріально засвідчену копію, чинну на момент подання пропозиції. Якщо термін дії документу закінчується до кінця терміну постачання товару, то учасник повинен надати гарантійний лист, що новий документ буде наданий при поставці товару. Якщо виробників декілька, то документ повинен бути наданий на товар кожного виробника.
1.5. Якщо оцінка відповідності товару проведена за межами України, надати документ про визнання результатів оцінки відповідності відповідно до ст. 45 Закону України від 15.01.2015 «Про технічні регламенти та оцінку відповідності».
щодо технічних вимог
Дата подання: 16 вересня 2020 15:34
Дата відповіді: 18 вересня 2020 14:37
Просимо внести зміни в ТЗ п.3, а саме: трансформатор ТФЗМ -110Б-IV-50/5-0,2S/0,2S/10Р/10Р/10Р УХЛ1 замість ТФЗМ -110 Б-IV-50/5-0,2S/0,2S/10Р/10Р/10Р У1 з метою відповідності ТЗ з ТО ТС 110кВ (50/5) Просимо уточнити в ТО ТС 110кВ (50/5) номінальне навантаження обмотки № 2 так як помилково вказано "0". Також заміість УХЛ прописати УХЛ1.
Відповідь: Доброго дня. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що Ваше звернення буде вивчене. В разі необхідності будуть внесені зміни в тендерну документацію.
Додаток 6
Дата подання: 17 вересня 2020 16:30
Дата відповіді: 22 вересня 2020 15:28
На даний час додатком №6 передбачено надання сертифікату, декларації про відповідність технічним регламентам, сертифікату перевірки типу. Просимо дати змогу надати один з перелічених документів, так як одного документу достатньо для підтвердження відповідності та внести відповідні зміни до тендерної документац
Відповідь: Доброго дня. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що на відповідність предмета закупівлі нормативно-технічній документації, як підтвердження надати один з наступних документів:
1.1. На товар, який підлягає оцінці відповідності вимогам законодавства, як підтвердження надати один з наступних документів:
1.1.1. Сертифікат відповідності, або копію сертифікату відповідності (форма копії являє собою кольоровий бланк), або їх нотаріально засвідчені копії, чинні на момент подання пропозиції. Якщо термін дії документу закінчується до кінця терміну постачання товару, то учасник повинен надати гарантійний лист, що новий документ буде наданий при поставці товару. Якщо виробників декілька, то документ повинен бути наданий на товар кожного виробника.
1.1.2. Якщо на момент подання пропозиції учасником розпочата процедура оцінки відповідності щодо заявленого товару, учасник надає гарантійний лист про те, що документ про відповідність буде наданий не пізніше першої поставки товару та оригінал довідки органу оцінки відповідності або органу сертифікації, або її нотаріально засвідчену копію щодо проведення даної процедури.
1.2. На товар, який підлягає оцінці відповідності вимогам технічних регламентів:
Декларацію про відповідність, складену відповідно до чинного законодавства у сфері оцінки відповідності товару Технічним регламентам, або її нотаріально засвідчену копію, чинну на момент подання пропозиції. Якщо термін дії документу про відповідність товару закінчується до кінця терміну постачання товару, то учасник повинен надати гарантійний лист, що новий документ про відповідність буде надано при поставці товару. Якщо виробників декілька, то документ про відповідність повинен бути наданий на кожного виробника товару.
1.3. У випадку, якщо товар не підлягає оцінці відповідності за вимогами Технічних регламентів:
Довідку органу з оцінки відповідності або органу сертифікації (оригінал або нотаріально засвідчену копію), з інформацією про те, що товар не підпадає оцінці відповідності за вимогами Технічних регламентів, видану не раніше 60 днів до дати розкриття тендерних пропозицій та декларацію постачальника (виробника) про відповідність (зразок: Додаток №7).
1.4. Сертифікат перевірки типу або його нотаріально засвідчену копію, чинну на момент подання пропозиції. Якщо термін дії документу закінчується до кінця терміну постачання товару, то учасник повинен надати гарантійний лист, що новий документ буде наданий при поставці товару. Якщо виробників декілька, то документ повинен бути наданий на товар кожного виробника.
1.5. Якщо оцінка відповідності товару проведена за межами України, надати документ про визнання результатів оцінки відповідності відповідно до ст. 45 Закону України від 15.01.2015 «Про технічні регламенти та оцінку відповідності».
Додаток 6
Дата подання: 17 вересня 2020 16:30
Дата відповіді: 22 вересня 2020 15:28
Вимогами тендерної документації п.1.2. Додаток №6 передбачено надання декларації про відповідність технічним регламентам, повідомляємо, що декларація на відповідність технічним регламентам видається уповноваженим органом виключно на виготовлений товар. Пропонуємо видалити дану вимогу, або замінити на надання декларації постачальника (виробника) про відповідність.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що на відповідність предмета закупівлі нормативно-технічній документації, як підтвердження надати один з наступних документів:
1.1. На товар, який підлягає оцінці відповідності вимогам законодавства, як підтвердження надати один з наступних документів:
1.1.1. Сертифікат відповідності, або копію сертифікату відповідності (форма копії являє собою кольоровий бланк), або їх нотаріально засвідчені копії, чинні на момент подання пропозиції. Якщо термін дії документу закінчується до кінця терміну постачання товару, то учасник повинен надати гарантійний лист, що новий документ буде наданий при поставці товару. Якщо виробників декілька, то документ повинен бути наданий на товар кожного виробника.
1.1.2. Якщо на момент подання пропозиції учасником розпочата процедура оцінки відповідності щодо заявленого товару, учасник надає гарантійний лист про те, що документ про відповідність буде наданий не пізніше першої поставки товару та оригінал довідки органу оцінки відповідності або органу сертифікації, або її нотаріально засвідчену копію щодо проведення даної процедури.
1.2. На товар, який підлягає оцінці відповідності вимогам технічних регламентів:
Декларацію про відповідність, складену відповідно до чинного законодавства у сфері оцінки відповідності товару Технічним регламентам, або її нотаріально засвідчену копію, чинну на момент подання пропозиції. Якщо термін дії документу про відповідність товару закінчується до кінця терміну постачання товару, то учасник повинен надати гарантійний лист, що новий документ про відповідність буде надано при поставці товару. Якщо виробників декілька, то документ про відповідність повинен бути наданий на кожного виробника товару.
1.3. У випадку, якщо товар не підлягає оцінці відповідності за вимогами Технічних регламентів:
Довідку органу з оцінки відповідності або органу сертифікації (оригінал або нотаріально засвідчену копію), з інформацією про те, що товар не підпадає оцінці відповідності за вимогами Технічних регламентів, видану не раніше 60 днів до дати розкриття тендерних пропозицій та декларацію постачальника (виробника) про відповідність (зразок: Додаток №7).
1.4. Сертифікат перевірки типу або його нотаріально засвідчену копію, чинну на момент подання пропозиції. Якщо термін дії документу закінчується до кінця терміну постачання товару, то учасник повинен надати гарантійний лист, що новий документ буде наданий при поставці товару. Якщо виробників декілька, то документ повинен бути наданий на товар кожного виробника.
1.5. Якщо оцінка відповідності товару проведена за межами України, надати документ про визнання результатів оцінки відповідності відповідно до ст. 45 Закону України від 15.01.2015 «Про технічні регламенти та оцінку відповідності».
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-28-003229-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ЕЛІЗ", Код ЄДРПОУ:13608660
Дата подання: 10 вересня 2020 12:59
Сертифікат перевірки типу про проведення оцінки відповідності засобів вимірювальної техніки вимогам Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки (Постанова КМУ №94 від 13.01.2016).
Згідно ч.1 ст. 11 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» продукція, що вводиться в обіг, надається на ринку або вводиться в експлуатацію згідно з деякими технічними регламентами - також продукція, що виготовляється та/або вводиться в експлуатацію виробником для використання у власних цілях, повинна відповідати вимогам усіх чинних технічних регламентів, які застосовуються до такої продукції, крім випадків, визначених у статті 12 цього Закону та у відповідних технічних регламентах. Частина 1 ст. 25 зазначеного Закону встановлює: оцінка відповідності вимогам технічних регламентів здійснюється у випадках і шляхом застосування процедур оцінки відповідності, які визначені в таких технічних регламентах. У разі якщо технічними регламентами передбачене застосування процедур оцінки відповідності, такі процедури містяться в технічних регламентах, затверджених законами чи актами Кабінету Міністрів України, або окремо затверджуються Кабінетом Міністрів України. Кабінет Міністрів України затверджує модулі оцінки відповідності, які використовуються для розроблення процедур оцінки відповідності, та правила використання модулів оцінки відповідності. У випадках, визначених у технічних регламентах, якими передбачене застосування процедур оцінки відповідності, виробник або уповноважений представник (від імені та під відповідальність виробника) повинен складати декларацію про відповідність. Постановою КМУ № 94 від 13.01.2016 р., в редакції від 22.02.2020 р., затверджено Технічний регламент законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки. Цей Технічний регламент встановлює вимоги, яким повинні відповідати засоби вимірювальної техніки, які призначені для застосування у сфері законодавчо регульованої метрології (далі - засоби вимірювальної техніки), коли вони надаються на ринку та/або вводяться в експлуатацію для виконання завдань, пов’язаних з вимірюваннями. Дія цього Технічного регламенту поширюється на засоби вимірювальної техніки, у тому числі на усі вимірювальні трансформатори струму та напруги (п. 12 Переліку). Відповідно до п. 10 Технічного регламенту засоби вимірювальної техніки можуть бути надані на ринку тільки у разі, коли вони відповідають вимогам цього Технічного регламенту. Виробники під час введення засобів вимірювальної техніки в обіг та/або експлуатацію гарантують, що вони були розроблені і виготовлені відповідно до суттєвих вимог, визначених у додатку 2, та вимог, зазначених у відповідних національних стандартах та технічних специфікаціях для певних засобів вимірювальної техніки. Виробники складають технічну документацію, зазначену у пунктах 48-52 цього Технічного регламенту, та виконують відповідну процедуру оцінки відповідності, наведену в пункті 47 цього Технічного регламенту, або забезпечують її виконання. Згідно вищезазначених посилань засоби вимірювальної техніки можуть бути надані на ринку тільки у разі, коли вони відповідають вимогам Технічного регламенту, як це перевірить Замовник, якщо даної вимоги нема у тендерній документації.
За для усунення грубого порушення законодавства, просимо внести зміни до тендерної документацїї, а саме: виключити надання декларації про відповідність, складену відповідно до чинного законодавства у сфері оцінки відповідності товару технічним регламентам та зазначити обов'язкове надання у складі тендерної пропозиції учасників сертифікату перевірки типу про проведення оцінки відповідності засобів вимірювальної техніки вимогам Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки (Постанова КМУ №94 від 13.01.2016).
Нагадуємо що декларація про відповідність, складена відповідно до чинного законодавства у сфері оцінки відповідності товару технічним регламентам надається тільки на готову продукцію, партію або одиницю продукції на підставі сертифікату про проведення оцінки відповідності про проведення оцінки відповідності засобів вимірювальної техніки вимогам Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки (Постанова КМУ №94 від 13.01.2016).
Видачу такої декларації неможливо перевірити у відкритих реєстрах ЗВТ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 вересня 2020 15:13
Доброго дня. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що Ваше звернення буде вивчене. В разі необхідності будуть внесені зміни в тендерну документацію.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-08-28-003229-c.a2
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ "СЛОВ'ЯНСЬКИЙ ЕЛЕКТРО-ТЕХНІЧНИЙ ЗАВОД", Код ЄДРПОУ:33705375
Порушення замовником ЗУ "Про публіні закупівлі"
Замовник торгів Акціонерне товариство «Українська залізниця» в особі Регіональної філії «Львівська залізниця» порушує ЗУ «Про публічні закупівлі» Розділ 1, Стаття 5 «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників», п. 4 «Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.»
Документи
Причина: Період оскарження закінчився
Номер скарги: UA-2020-08-28-003229-c.b3
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ "СЛОВ'ЯНСЬКИЙ ЕЛЕКТРО-ТЕХНІЧНИЙ ЗАВОД", Код ЄДРПОУ:33705375
Порушення замовником ЗУ "Про публічні закупівлі"
Просимо звернути увагу на те, що замовник торгів Акціонерне товариство «Українська залізниця» в особі Регіональної філії «Львівська залізниця» порушує ЗУ «Про публічні закупівлі» Розділ 1, Стаття 5 «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників», п. 4 «Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.», а саме Додаток 6 ТД п 1.2: «1.2. На товар, який підлягає оцінці відповідності вимогам технічних регламентів: Декларацію про відповідність, складену відповідно до чинного законодавства у сфері оцінки відповідності товару Технічним регламентам, або її нотаріально засвідчену копію, чинну на момент подання пропозиції. Якщо термін дії документу про відповідність товару закінчується до кінця терміну постачання товару, то учасник повинен надати гарантійний лист, що новий документ про відповідність буде надано при поставці товару. Якщо виробників декілька, то документ про відповідність повинен бути наданий на кожного виробника товару.» Вище перелічені факти вказують на те, що Замовник прописав тендерну документацію тільки під одного виробника. Просимо внести зміни до ТД для проведення чесної та прозорої закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Документи
Причина: Період оскарження закінчився
Номер скарги: UA-2020-08-28-003229-c.a4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ТОРГОВЕЛЬНИЙ ДІМ "ЗАПОРІЗЬКИЙ ЗАВОД ВИСОКОВОЛЬТНОГО ОБЛАДНАННЯ", Код ЄДРПОУ:42399420
Дата подання: 02 жовтня 2020 15:58
скарга
Не згодні з умовами тендерної документації
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 07 жовтня 2020 20:24
Рішення від 07.10.2020 № 18844 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 07 жовтня 2020 20:24
Запит замовнику.pdf
Дата публікації: 09 жовтня 2020 21:18
Рішення від 26.10.2020 № 19906.pdf
Дата публікації: 29 жовтня 2020 21:23
Коментар замовника щодо усунення порушення: В тендерну документацію будуть внесені зміни.
Дата виконання рішення замовником: 05 листопада 2020 10:14

Документи подані скаржником

25 вересня 2020 17:40
Вимога (Скарга)

Документи подані скаржником

25 вересня 2020 17:54
Вимога (Скарга)

Документи подані скаржником

02 жовтня 2020 15:52
скарга

Документи подані замовником

12 жовтня 2020 15:55
Трансформатори.docx
12 жовтня 2020 15:55
20201012_152026_005638.pdf
12 жовтня 2020 15:58
Трансформатори.docx
12 жовтня 2020 15:58
Трансформатори.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
UA-2020-08-28-003229-c913224fa90624ce39676a3de43ce0b15
Найменування: РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ЛЬВІВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081195
Місцезнаходження: 79007, Україна, Львівська область обл., Львів, Галицький р-н, вул. Гоголя, буд. 1
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "ТОРГОВЕЛЬНИЙ ДІМ "ЗАПОРІЗЬКИЙ ЗАВОД ВИСОКОВОЛЬТНОГО ОБЛАДНАННЯ" Документи
Очікується рішення
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРЕЙД ІНДЕКС КОМПАНІ" Документи
Очікується рішення
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР ХОЛД ТРЕЙД"
Документи
Очікується рішення
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

05 листопада 2020 10:18
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

07 жовтня 2020 14:19
ПСТФЗМ_75_5.pdf
07 жовтня 2020 14:19
Рішення ТФЗМ.PDF
07 жовтня 2020 14:19
Рішення НКФ.pdf
07 жовтня 2020 14:19
ПС_ТФЗМ_50-5.pdf
07 жовтня 2020 14:19
ПС_НКФ.pdf
07 жовтня 2020 14:18
Довідка з банку.pdf
07 жовтня 2020 14:18
18. 229057 ЗЗВО 9 укр.pdf
07 жовтня 2020 14:18
17.2. ДСТУ ЕN 61869-3_2017.pdf
07 жовтня 2020 14:18
17.1. ДСТУ EN 61869-2_2017.pdf
07 жовтня 2020 14:18
17. ДСТУ EN 61869-1_2017.pdf
07 жовтня 2020 14:18
14.1. ТФЗМ_СВ_ УКР.PDF
07 жовтня 2020 14:18
11. Наказ и рішення.pdf
07 жовтня 2020 14:18
9. Копія витягу ПДВ.pdf
07 жовтня 2020 14:18
5.1. Опис до Статуту.pdf
07 жовтня 2020 14:18
5. СТАТУТ _новий.pdf
07 жовтня 2020 14:18
3.1. Відгук_ПП Стандарт.pdf

Документи

05 листопада 2020 10:19
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

07 жовтня 2020 15:52
Електронний підпис
07 жовтня 2020 15:48
25-проект договору.pdf
07 жовтня 2020 15:48
28-ДСТУ 61869-3-2017.pdf
07 жовтня 2020 15:48
19-ДСТУ 61869-2-2017.pdf
07 жовтня 2020 15:48
12-довідка з банку.PDF
07 жовтня 2020 15:48
18-ДСТУ 61869-1-2017.pdf
07 жовтня 2020 15:48
24-сертифікат дилера.pdf
07 жовтня 2020 15:48
17-захист довкілля.pdf
07 жовтня 2020 15:48
10-Витяг (податкова) ПДВ.pdf
07 жовтня 2020 15:48
14-протокол.pdf
07 жовтня 2020 15:48
11-Опис.pdf
07 жовтня 2020 15:48
20-ISO.pdf
07 жовтня 2020 15:48
9-СТАТУТ.pdf
07 жовтня 2020 15:48
7-лист відгук.pdf
07 жовтня 2020 15:48
15-НАКАЗ.pdf
07 жовтня 2020 15:48
8-працівники.pdf
07 жовтня 2020 15:48
13-лист погодження.pdf
07 жовтня 2020 15:48
2-Дані на товар.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР ХОЛД ТРЕЙД" #42786575

№ рішення у справі

63/70-р/к

Дата рішення у справі

21.09.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного міжобласного ТВ

Документи

05 листопада 2020 10:19
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

07 жовтня 2020 16:51
Електронний підпис
07 жовтня 2020 16:45
Електронний підпис
07 жовтня 2020 16:43
26 щодо ліцензії.pdf
07 жовтня 2020 16:43
24 Модуль Б НКФ, НКФА.pdf
07 жовтня 2020 16:43
23 Модуль Б ТФЗМ.PDF
07 жовтня 2020 16:43
22 ДСТУ 3.pdf
07 жовтня 2020 16:43
21 ДСТУ 2.pdf
07 жовтня 2020 16:43
20 ДСТУ 1.pdf
07 жовтня 2020 16:43
19 дані на товар.pdf
07 жовтня 2020 16:43
15 проект договору.pdf
07 жовтня 2020 16:43
09 Витяг з реєстру ПДВ.pdf
07 жовтня 2020 16:43
05 Статут.pdf
07 жовтня 2020 16:43
02 Довідка про досвід.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТОРГОВЕЛЬНИЙ ДІМ "ЗАПОРІЗЬКИЙ ЗАВОД ВИСОКОВОЛЬТНОГО ОБЛАДНАННЯ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРЕЙД ІНДЕКС КОМПАНІ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР ХОЛД ТРЕЙД"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 жовтня 2020 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТОРГОВЕЛЬНИЙ ДІМ "ЗАПОРІЗЬКИЙ ЗАВОД ВИСОКОВОЛЬТНОГО ОБЛАДНАННЯ" Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРЕЙД ІНДЕКС КОМПАНІ" Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР ХОЛД ТРЕЙД" Документи

Публічні документи

07 жовтня 2020 14:19
ПСТФЗМ_75_5.pdf
07 жовтня 2020 14:19
Рішення ТФЗМ.PDF
07 жовтня 2020 14:19
Рішення НКФ.pdf
07 жовтня 2020 14:19
ПС_ТФЗМ_50-5.pdf
07 жовтня 2020 14:19
ПС_НКФ.pdf
07 жовтня 2020 14:18
Довідка з банку.pdf
07 жовтня 2020 14:18
18. 229057 ЗЗВО 9 укр.pdf
07 жовтня 2020 14:18
17.2. ДСТУ ЕN 61869-3_2017.pdf
07 жовтня 2020 14:18
17.1. ДСТУ EN 61869-2_2017.pdf
07 жовтня 2020 14:18
17. ДСТУ EN 61869-1_2017.pdf
07 жовтня 2020 14:18
14.1. ТФЗМ_СВ_ УКР.PDF
07 жовтня 2020 14:18
11. Наказ и рішення.pdf
07 жовтня 2020 14:18
9. Копія витягу ПДВ.pdf
07 жовтня 2020 14:18
5.1. Опис до Статуту.pdf
07 жовтня 2020 14:18
5. СТАТУТ _новий.pdf
07 жовтня 2020 14:18
3.1. Відгук_ПП Стандарт.pdf

Публічні документи

07 жовтня 2020 15:52
Електронний підпис
07 жовтня 2020 15:48
25-проект договору.pdf
07 жовтня 2020 15:48
28-ДСТУ 61869-3-2017.pdf
07 жовтня 2020 15:48
19-ДСТУ 61869-2-2017.pdf
07 жовтня 2020 15:48
12-довідка з банку.PDF
07 жовтня 2020 15:48
18-ДСТУ 61869-1-2017.pdf
07 жовтня 2020 15:48
24-сертифікат дилера.pdf
07 жовтня 2020 15:48
17-захист довкілля.pdf
07 жовтня 2020 15:48
10-Витяг (податкова) ПДВ.pdf
07 жовтня 2020 15:48
14-протокол.pdf
07 жовтня 2020 15:48
11-Опис.pdf
07 жовтня 2020 15:48
20-ISO.pdf
07 жовтня 2020 15:48
9-СТАТУТ.pdf
07 жовтня 2020 15:48
7-лист відгук.pdf
07 жовтня 2020 15:48
15-НАКАЗ.pdf
07 жовтня 2020 15:48
8-працівники.pdf
07 жовтня 2020 15:48
13-лист погодження.pdf
07 жовтня 2020 15:48
2-Дані на товар.pdf

Публічні документи

07 жовтня 2020 16:51
Електронний підпис
07 жовтня 2020 16:45
Електронний підпис
07 жовтня 2020 16:43
26 щодо ліцензії.pdf
07 жовтня 2020 16:43
24 Модуль Б НКФ, НКФА.pdf
07 жовтня 2020 16:43
23 Модуль Б ТФЗМ.PDF
07 жовтня 2020 16:43
22 ДСТУ 3.pdf
07 жовтня 2020 16:43
21 ДСТУ 2.pdf
07 жовтня 2020 16:43
20 ДСТУ 1.pdf
07 жовтня 2020 16:43
19 дані на товар.pdf
07 жовтня 2020 16:43
15 проект договору.pdf
07 жовтня 2020 16:43
09 Витяг з реєстру ПДВ.pdf
07 жовтня 2020 16:43
05 Статут.pdf
07 жовтня 2020 16:43
02 Довідка про досвід.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТОРГОВЕЛЬНИЙ ДІМ "ЗАПОРІЗЬКИЙ ЗАВОД ВИСОКОВОЛЬТНОГО ОБЛАДНАННЯ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРЕЙД ІНДЕКС КОМПАНІ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР ХОЛД ТРЕЙД"

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 05 листопада 2020 18:03
Кінець періоду оскарження: 16 листопада 2020 00:00
Дата відміни: 16 листопада 2020 00:00
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Керуючись пунктом 2 частини 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку із неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, відкриті торги на закупівлю трансформаторів струму та напруги 35-110кВ, відмінити.
Документи:
05 листопада 2020 18:03
Електронний підпис
05 листопада 2020 18:02
Протокол щодо відміни.pdf