Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Проведення щомісячного моніторингу цін на основні будівельні матеріали та вироби згідно з Технічним завданням
Очікувана вартість
130 000,00 UAH
UA-2020-08-28-002486-c 44fd47f7daf24c62a6653bc992580ce0
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Бабенко Ігорович

380442849214 market_kievavtodor@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна корпорація "Київавтодор"
Код ЄДРПОУ: 03359026
Місцезнаходження: 01014, Україна , Київська обл., Київ, вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6
Контактна особа: Олександр Бабенко Ігорович
380442849214
market_kievavtodor@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 серпня 2020 11:47
Звернення за роз’ясненнями: до 03 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 вересня 2020 21:00
Очікувана вартість: 130 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 650,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:73220000-0: Консультаційні послуги у сфері розробок


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Проведення щомісячного моніторингу цін на основні будівельні матеріали та вироби згідно з Технічним завданням
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01014, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Петра Болбочана (Командарма Камєнєва), буд. 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 73220000-0 — Консультаційні послуги у сфері розробок

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник зобов’язаний оплатити надані послуги протягом 5 (п’яти) календарних днів з моменту підписання акта приймання-передачі науково-технічної документації шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Виконавця. Вартість послуг (етапів) та терміни надання можуть бути змінені з урахуванням зміни обсягів послуг. При цьому укладається додаткова угода, яка є невід'ємною частиною Договору. У разі виробничої необхідності Виконавець має право змінювати розподіл витрат за окремими статтями калькуляції кошторисної вартості послуг (далі – Калькуляція) (Додаток 3) у межах встановленої вартості надання послуг, передбаченої пунктом 2.1 Договору. Пiсляоплата 5 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 серпня 2020 11:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 серпня 2020 11:48
9 СЗ - Оголошення Моніторинг цін.doc
28 серпня 2020 11:48
Вимоги до предмета закупівлі Моніторинг цін.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 вересня 2020 21:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Державне підприємство "Державний дорожній науково-дослідний інститут імені М.П.Шульгіна" 129 841,67
UAH з ПДВ
129 841,67
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Державне підприємство "Державний дорожній науково-дослідний інститут імені М.П.Шульгіна"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Державне підприємство "Державний дорожній науково-дослідний інститут імені М.П.Шульгіна"
#03450778
Переможець 129 841,67
UAH з ПДВ
09 вересня 2020 13:20

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 вересня 2020 13:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Державне підприємство "Державний дорожній науково-дослідний інститут імені М.П.Шульгіна"
#03450778
129 841,67
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Додаткова 1.pdf зміни до договору
24 вересня 2020 09:31
Електронний підпис укладений
23 вересня 2020 16:21
54-10.pdf укладений
23 вересня 2020 16:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На реалізацію пункту 2 Технічного завдання до Договору від «23» вересня 2020 року № 54-10 сторони домовилися про наступне: Вимоги щодо заповнення форми з інформацією щодо цін на основні будівельні матеріали та вироби встановлюються за наступною формою: Виконавець надає Замовнику форму, необхідну для заповнення, у форматі MS Excel. Замовник заповнює вкладку «Замовник», що міститься у формі MS Excel. У вкладці «Замовник» заявником заповнюються поля, які дозволяють його ідентифікувати (обов'язкові відзначені *): Дата заповнення* - дата подачі інформації; Скорочена назва - скорочена назва організації-заявника; Заявник* - повна назва організації-заявника; Код ЄДРПОУ заявника* Адреса:* - поштова адреса організації-заявника; Телефони* - організації та/чи особи яка готувала інформацію; Факс E-mail: - організації та/чи особи яка готувала інформацію; Інформацію надав* - П.І.Б. особи яка готувала інформацію; Посада* - посада особи яка готувала інформацію. У вкладці «Ресурси» заявник заповнює інформацію про вартість основних будівельних матеріалів та виробів. Кожному матеріалу та кожному постачальнику у вкладці має відповідати окремий рядок. Якщо на один матеріал є кілька пропозицій, тоді на кожну з них необхідно заповнити окремий рядок. Для цього у вкладці «Ресурси» заповнюються поля (обов'язкові відзначені *): Коефіцієнт переводу від одиниць виміру ресурсів до одиниць виміру за ДСТУ за замовчуванням дорівнює 1. Виробляється постачальником – логічна ознака того, що постачальник є і виробником матеріалу чи виробу. За замовчуванням – ні. Постачальник* – вказується назва підприємства-постачальника. Код ЄДРПОУ* – Вказується ЄДРПОУ постачальника. Вартість з ПДВ. * Обсяг поставок - обсяги поставок даного матеріалу за попередній обліковий період за даними обліку постачальника (для розрахунку середньозваженої ціни ресурсу). Вказується у власних одиницях виміру. Район Зберігання * – найближчий склад зберігання ресурсу.
Номер договору про закупівлю: 54-10
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 129 841,67
UAH (в тому числі ПДВ 21 640,28 UAH)