Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцтовари, папір код за ДК 021-2015 (CPV) - 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
1 377,14 UAH
UA-2020-08-27-008623-c 79abe3d88a164941b0e845418179c75d
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хміляр Роман Романович

+380323130489 cpmsd2016@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 27 серпня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Городоцький районний центр первинної медико-санітарної допомоги» Городоцької районної ради Львівської області
Код ЄДРПОУ: 40626575
Місцезнаходження: 81500, Україна , Львівська обл., місто Городок, вул. Львівська, 3
Контактна особа: Хміляр Роман Романович
+380323130489
cpmsd2016@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Категорія замовника: підприємства, установи, організації зазначені у п.3 ч.4 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі». Місцезнаходження: 81500, вул.Львівска, 3, м.Городок, Львівська область
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплекти
Ціна за одиницю: 1377.14UAH з ПДВ
Канцтовари, папір
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81500, Україна, Львівська область, м.Городок, вул.Львівська, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться на умовах післяоплати у безготівковій формі Пiсляоплата 7 Календарні 100

Тендерна документація

27 серпня 2020 22:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Кадр"
#23271204
Переможець 1 377,14
UAH з ПДВ
27 серпня 2020 22:23

Документи

27 серпня 2020 22:23
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 серпня 2020 22:27
Договір укладений
27 серпня 2020 22:26

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Канцтовари, папір 1 комплекти 1 377,14
UAH з ПДВ