Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція приймального відділення головного корпусу КНП “Дубенська міська лікарня” Дубенської міської ради за адресою: вул.Львівська, 73, м.Дубно, Рівненська область
Очікувана вартість
25 952 006,00 UAH
UA-2020-08-27-008593-c 6a4f784b8ed34c909d46cca5c1c5e046
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лапін Андрій Сергійович

+380362266863 Lapinandrew81@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 36565276
Вебсайт: http://www.arhioda.gov.ua/
Місцезнаходження: 33028, Україна , Рівненська обл., Рівне, Майдан Просвіти, 1
Контактна особа: Лапін Андрій Сергійович
+380362266863
Lapinandrew81@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 серпня 2020 22:00
Звернення за роз’ясненнями: до 19 вересня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 вересня 2020 18:00
Початок аукціону: 30 вересня 2020 12:14
Очікувана вартість: 25 952 006,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 129 760,03 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 129760 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


мова закупівлі - українська
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція приймального відділення головного корпусу КНП “Дубенська міська лікарня” Дубенської міської ради за адресою: вул.Львівська, 73, м.Дубно, Рівненська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35603, Україна, Рівненська область, м. Дубно, вул.Львівська, 73
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Попередня оплата може здійснюватися на строк не більше трьох місяців в розмірі 30% вартості річного обсягу робіт за чинним Договором та протягом поточного бюджетного періоду. Підрядник використовує попередню оплату для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів за капітальними видатками відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». По закінченню тримісячного строку невикористані суми попередньої оплати повертаються Замовнику (у разі, коли строк повернення авансу припадає на кінець грудня поточного року, то невикористані протягом трьох місяців суми попередньої оплати повертаються Замовнику у триденний термін, але не пізніше 25 грудня поточного року). Ненадання авансу не може бути підставою для невиконання договірних умов. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюватиметься протягом 10-ти банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення та фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт Розрахунки здійснюються за фактично виконані роботи на підставі актів форми № КБ-2в та форми № КБ-3 згідно об’ємів виконаних робіт, але не більше як 95% загальної вартості за договірною ціною. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюватиметься протягом 10-ти банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення та фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Пiсляоплата 10 Банківські 65
Виконання робіт Остаточний розрахунок проводиться після здачі об’єкта в експлуатацію. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюватиметься протягом 10-ти банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення та фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Пiсляоплата 10 Банківські 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Чи потрібно надавати учаснику довідки від субпідрядника на їх відповідність ч.1. ст.17 Закону
Дата подання: 01 вересня 2020 20:40
Дата відповіді: 02 вересня 2020 20:49
В тендерній документації зазначено, що "У разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону, замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених у частині першій ст.17 Закону." Чи це означає, що учасник повинен надати від субпідрядників відповідні довідки на всі пункти ч.1. ст.17 Закону України "Про публічні закупівлі"?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний учасник!
Відповідно до П.8 «Інформація про субпідрядника/співвиконавця» Розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації:
«Кожен залучений субпідрядник повинен надати копію аналогічного договору (повністю виконаного) на роботи/послуги до яких його залучають, документи про відсутність підстав для відмови в Участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону згідно з Додатком 2 до тендерної документації, перелік техніки (машин, механізмів) які будуть використовуватись під час виконання робіт та подає всі необхідні для виконання робіт *дозвільні документи».
довідка про відсутність/наявність в Єдиному реєстрі досудових розслідувань кримінальних проваджень
Дата подання: 04 вересня 2020 16:25
Дата відповіді: 04 вересня 2020 18:31
В пункті 3 розділу V тендерної документації серед інших документів, які має подати учасник зазначена довідка про відсутність/наявність в Єдиному реєстрі досудових розслідувань кримінальних проваджень щодо посадових та службових осіб учасника (згідно примітки 1 до ст. 96-3 Кримінального кодексу України), видана органом прокуратури України, не раніше ніж за 15 календарних днів до кінцевої дати подання тендерних пропозицій. Відповідно до пункту1. Розділу 4 «Положення про Єдиний реєстр досудових розслідувань, порядок його формування та ведення», затвердженого Наказом Генерального прокурора 30.06.2020 № 298, Відомості з Реєстру надаються у вигляді витягу в порядку, встановленому КПК України. Наголошуємо на тому, що Кримінально-процесуальний кодекс України не передбачає можливості звернення учасників тендерних закупівель з проханням чи вимогою отримати відомості з Єдиного реєстру досудових розслідувань. Натомість існує довідка про відсутність судимості, зміст якої, порядок, спосіб і термін отримання повністю відповідає і чинному законодавству, зокрема Закону України "Про публічні закупівлі", і надає усю необхідну інформацію щодо притягнення/непритягнення до кримінальної відповідальності посадових/службових осіб учасника закупівлі. на підставі вище викладеного, просимо роз'яснити, на якій підставі в тендерну документацію внесено вимогу про необхідність подання довідки про відсутність/наявність в Єдиному реєстрі досудових розслідувань кримінальних проваджень щодо посадових та службових осіб учасника (згідно примітки 1 до ст. 963 Кримінального кодексу України), видана органом прокуратури України, не раніше ніж за 15 календарних днів до кінцевої дати подання тендерних пропозицій і розтлумачити реальний і головне законний спосіб отримання такої інформації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учасник!!!
У відповідності до п. 6 ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), одним з основних принципів здійснення публічних закупівель є запобігання корупційним діям і зловживанням. Водночас, згідно ч. 3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
У зв’язку з тим, що закупівля здійснюється за державні кошти, а також становить суспільний інтерес, Департамент з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації, з метою забезпечення виконання робіт та збереження державних коштів від можливих посягань недобросовісними учасниками не буде укладати жодних договорів з учасниками (юридичними особами та фізичними особами), проти яких правоохоронними органами порушено кримінальні провадження та проводиться досудове розслідування або судом здійснюється судове розслідування щодо службових та інших осіб Учасника.
Звертаємо увагу, що у відповідності до вимог ч. 2 ст. 214 КПК України, досудове розслідування розпочинається з моменту внесення відомостей до Єдиного реєстру досудових розслідувань. Положення про Єдиний реєстр досудових розслідувань, порядок його формування та ведення затверджуються Офісом Генерального прокурора за погодженням з Міністерством внутрішніх справ України, Службою безпеки України, Національним антикорупційним бюро України, Державним бюро розслідувань, органом, що здійснює контроль за додержанням податкового законодавства.
Отримання учасниками довідки про відсутність/наявність в Єдиному реєстрі досудових розслідувань кримінальних проваджень щодо службових та інших осіб Учасника, є загальнодоступною в Україні, довідка не є унікальною, тому така вимога тендерної документації не містить дискримінаційних вимог до учасників, не звужує потенційний коло учасників, які планують прийняти участь у закупівлі та не обмежує конкуренцію.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-27-008593-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП - ФІРМА "КЛАСІК", Код ЄДРПОУ:30207826
Дата подання: 13 жовтня 2020 09:49
Вимога (скарга) про перегляд рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ПП-фірми "Класік"
Вих. № 13/10-2020
від 13.10.2020 року


Тендерному комітету Департаменту з питань
будівництва та архітектури Рівненської обласної
Державної адміністрації
(закупівля UA-2020-08-27-008593-с)

ВИМОГА (СКАРГА)
про перегляд рішення щодо відхилення
тендерної пропозиції ПП-фірми «Класік»

Департаментом з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації (надалі - Замовник) на веб – сайті уповноваженого органу було оприлюднено оголошення та тендерну документацію № UA-2020-08-27-008593-с на проведення відкритих торгів по закупівлі «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (Згідно ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція. «Реконструкція приймального відділення головного корпусу КНП «Дубенська міська лікарня» Дубенської міської ради за адресою: вул.Львівська, 73, м.Дубно, Рівненська область»
Очікувана вартість послуг 25 952 006,00 грн.
Згідно реєстру пропозицій участь в процедурі закупівлі взяли наступні учасники:
ТОВ «ВІНАРТ ТРЕЙД»
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДОВА-МК»
ПП-ФІРМА «КЛАСІК»

Відповідно до Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 5-4 від 06.10.2020 року відхилено тендерну пропозицію ПП-ФІРМА «КЛАСІК»
Вважаємо що дане рішення було прийнято з порушенням вимог чинного законодавства.
Наша позиція про незаконне відхилення нашої тендерної пропозиції обумовлена наступним:

Згідно з п.1 Протоколу № 5-4 від 06.10.2020 року зазначено, що тендерна пропозиція Учасника ПП-ФІРМА «КЛАСІК» не містить згоду згідно абзацу 2 п.1 «Процедура надання роз’яснень щодо тендерної документації» розділу ІІ Порядок внесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації», а саме: «У випадку відсутності звернень від учасників протягом терміну передбаченого Законом та відсутності скарг, що стосуються тендерної документації до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, це розцінюється як погодження з усіма умовами тендерної документації і невиконання вимоги тендерної документації буде підставою для відхилення пропозиції учасника з підстав, передбачених Законом, про що у складі тендерної пропозиції надається письмова згода»

- Проте відхилення нашої тендерної пропозиції за даною підставою вважаємо незаконним та безпідставним з огляду на наступне. Відповідно до ч.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Проте надання письмової згоди учасника на можливість відхилення його тендерної пропозиції з підстав, передбачених Законом, самим законом не передбачена. Незалежно від наявності чи відсутності такої згоди з боку учасника, Замовник зобов’язаний відхиляти тендерну пропозицію учасника з підстав, передбачених законом і відсутність такої згоди ніяк не порушує права Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції учасника при невиконанні вимог тендерної документації. Відповідно до ч.11 ст.26 ЗУ «Про публічні закупівлі» відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.

Згідно з п.2 Протоколу № 5-4 від 06.10.2020 року зазначено, що тендерна пропозиція Учасника ПП-ФІРМА «КЛАСІК» не містить інформацію щодо відсутності підстав для вімови за ч.2 ст.17 Закону субпідрядника.

- Проте відхилення нашої тендерної пропозиції за даною підставою вважаємо незаконним та безпідставним з огляду на наступне. Відповідно до Довідки за вих. №29/09-2020-70 від 29.09.2020 року нашим підприємством повідомлялось про залучення субпідрядника – Товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕХНІК» в розмірі 2,2% Договірної ціни (що є менше 20%) та повідомлялось про незалучення субпідрядника в розмірі більше 20% Договірної ціни. Відповідно до Листа-грантії ТОВ «Технік» (є субпідрядником на 2,2% обсягу, а не учасником закупівлі) за вих. №59/03 від 28.09.2020 року надано виключний перелік відсутності підстав по частині першій ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі». Натомість ПП-фірмою «Класік» як учасником закупівлі надано довідку про відсутність підстав по частині 2 ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі». Замовник не мав права вимагати від ТОВ «Технік» надання довідки про відсутність підстав по частині 2 ст.17 з огляду на такі норми ЗУ «Про публічні закупівлі»: відповідно до п.37 ст.1 учасник процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію (тобто ПП-фірма «Класік»); частина 2 статті 17 зазначає, що Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору (не містить вимог стосовно залученого субпідрядника в обсязі до 20% закупівлі); п.7 ст.17 зазначає, що у разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 цього Закону, замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених у частині першій цієї статті (посилання на частину 2 статті 17 у Законі відсутня). Тобто Замовник даним пунктом зазначив те, що не передбачене Законом. Натомість ПП-фірмою «Класік» як учасником закупівлі надана така інформація. Вимоги закону дотримані.


Згідно з п.3 Протоколу № 5-4 від 06.10.2020 року зазначено, що тендерна пропозиція Учасника ПП-ФІРМА «КЛАСІК» не містить довідку про відсутність/наявність в Єдиному реєстрі досудових розслідувань кримінальних проваджень щодо посадової особи учасника (згідно примітки 1 до ст. 96-3 Кримінального кодексу України)

- Проте відхилення нашої тендерної пропозиції за даною підставою вважаємо незаконним та безпідставним з огляду на наступне. Відповідно до ч.3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Проте примітка 1 до статті 96-3 КК України (на яку посилається Замовник) визначає, що під уповноваженими особами юридичної особи слід розуміти службових осіб юридичної особи, а також інших осіб, які відповідно до закону, установчих документів юридичної особи чи договору мають право діяти від імені юридичної особи, тобто тільки визначає особу і не містить вимог чи підстав щодо обов’язковості отримання довідки про відсутність/наявність в Єдиному реєстрі досудових розслідувань кримінальних проваджень, не міститься така вимога і в частині 1 статті 17. Відповідно до ч.11 ст.26 ЗУ «Про публічні закупівлі» Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. У складі тендерної пропозиції ПП-фірми «Класік» міститься довідка (письмове пояснення) за вих. №29/09-2020-80 від 29.09.2020 року, в якій зазначено законні підстави ненадання такої довідки з посиланням на нормативні акти. Проте в протоколі №5-4 від 06.10.2020 року немає інформації про наявність даного пояснення і підстави непогодження Замовника з аргументами, наведеними в даному поясненні відстні. Окрім того в складі тендерної пропозиції ПП-фірми «Класік» наданий оригінал Довідки МВС України (надання якого передбачене законом) серії ІІА № 2170427 станом на 28.09.2020 року щодо несудимості директора ПП-фірми «Класік» Щербатюка Сергія Анатолійовича, який підписав тендерну пропозицію та наділений повноваженнями щодо підписання договору у даній закупівлі.


Звертаємо Вашу увагу на те, що пропозиція ПП-фірми «Класік» за результатами аукціону становить 24 756 709,84 грн., що на 992 396,16 грн. менше, ніж в учасника ТОВ «ВІНАРТ ТРЕЙД», який визнаний переможцем даної закупівлі.


Враховуючи викладене вище, вимагаємо переглянути рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ПП-фірма «Класік» за предметом закупівлі «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (Згідно ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція. «Реконструкція приймального відділення головного корпусу КНП «Дубенська міська лікарня» Дубенської міської ради за адресою: вул.Львівська, 73, м.Дубно, Рівненська область».
Відповідь просимо надати в строк до 15.10.2020 року з метою реалізації нашого права на оскарження даного рішення до Антимонопольного комітету.



Директор ПП-фірми «КЛАСІК» С.А.Щербатюк
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 жовтня 2020 16:42
Дякуємо за звернення, у Відповідь на вимогу №UA-2020-08-27-008593-c.b1, повідомляємо наступне:
Щодо першої підстави відхилення.
Відповідно до частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту – Закон) Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі, зокрема, не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Учасник у своїй вимозі зазначає, що надання письмової згоди учасника на можливість відхилення його тендерної пропозиції з підстав, передбачених Законом, самим законом не передбачена.
Статтею 31 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено перелік підстав відхилення, таким чином, учасник повинен бути ознайомлений з тим, що у випадку вчинення порушень, викладених у зазначеній статті призведе до відхилення його тендерної пропозиції, у зв’язку з чим було у тендерній документації встановлено умову щодо надання листа згоди із невиконання вимоги тендерної документації буде підставою для відхилення пропозиції учасника. Учасником такого документу надано не було, тому його тендерна пропозиція була правомірно відхилена.

Щодо другої підстави відхилення.

Відповідно до частини сьомої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено у разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону, замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених у частині першій цієї статті.
Враховуючи вищенаведене, Закон не містить заборон для Замовника щодо встановлення у тендерній документації умов щодо підтвердження відповідності вимогам частини другої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Крім того, Замовник має бути впевнений, що будь-який субпідрядник, незалежно від обсягів робіт, щодо яких його залучають не перебуває в обставинах, зазначених у частині другій статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі».

Щодо третьої підстави відхилення.
Відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Закон України «Про публічні закупівлі» передбачено можливість Замовника щодо отримання інформації лише про те, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку.
Довідка, яка передбачена абзацом 7 пункту 3 «Інша інформація» розділу V тендерної документації дає можливість Замовнику встановити наявність чи відсутність в Єдиному реєстрі досудових розслідувань кримінальних проваджень щодо посадових та службових осіб учасника, адже таку інформацію неможливо отримати з довідки МВС, що передбачена законодавством, у тому числі 17 Законом України «Про публічні закупівлі».
Також повідомляємо, що зазначену інформацію можливо отримати в органах прокуратури України у встановленому Законом порядку.
Крім того, посиланням на примітку 1 до ст. 96-(3) Кримінального кодексу України Замовник уточнив перелік осіб, щодо яких необхідно надати такий документ.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-01-21-000055 ● a0a06c8db39a4be080c05118e6849eb2
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 січня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 січня 2021 15:53
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

21.01.2021 № 18
Черкаси

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 20 січня 2021 року № 003100-18/696-2021,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 21.01.2021 № 18


Витяг переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі



Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2020-08-27-008593-c, 27.08.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 08 лютого 2021
Кінцевий строк оскарження: 12 лютого 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 вересня 2020 12:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП - ФІРМА "КЛАСІК" 24 756 709,84
UAH з ПДВ
24 756 709,84
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВІНАРТ ТРЕЙД" 25 749 106,00
UAH з ПДВ
25 749 106,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДОВА-МК" 25 824 223,00
UAH з ПДВ
25 824 223,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 вересня 2020 16:06
Електронний підпис
29 вересня 2020 15:37
Електронний підпис
29 вересня 2020 15:21
Підписаний_G0920-3815-GL_tender.pdf
29 вересня 2020 13:32
Трудові книжки робочі.pdf
29 вересня 2020 13:32
Трудові ІТП.pdf
29 вересня 2020 13:32
Тендерна пропозиція.pdf
29 вересня 2020 13:32
Статут.pdf
29 вересня 2020 13:32
Розрахунки ЗВВ та АВ.pdf
29 вересня 2020 13:32
РНОКПП директора.pdf
29 вересня 2020 13:32
Прописка директора.pdf
29 вересня 2020 13:32
Повний витяг з ЄДР.pdf
29 вересня 2020 13:32
Ліцензія з додатком.pdf
29 вересня 2020 13:32
Ліцензія АВК 2020 рік.pdf
29 вересня 2020 13:32
Лист про санкції.pdf
29 вересня 2020 13:32
Кошторис електронний.rar
29 вересня 2020 13:32
Договора ЦПД робочі.pdf
29 вересня 2020 13:32
Довідка захист довкілля.pdf
29 вересня 2020 13:31
Дипломи робочі.pdf
29 вересня 2020 13:31
Відомості про учасника.pdf
29 вересня 2020 13:31
Витяг платника ПДВ.pdf
29 вересня 2020 13:31
Виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

15 жовтня 2020 16:09
Електронний підпис
15 жовтня 2020 16:07
документи переможця.zip
29 вересня 2020 16:59
Електронний підпис
29 вересня 2020 16:58
10-субпідрядник2.zip
29 вересня 2020 16:58
10-субпідрядник1.zip
29 вересня 2020 16:58
Фінансова звітнисть.pdf
29 вересня 2020 16:58
Установчі документи.pdf
29 вересня 2020 16:58
09-трудові дипломи.pdf
29 вересня 2020 16:58
09-сумісники Дубно.PDF
29 вересня 2020 16:58
09-Працівники накази.pdf
29 вересня 2020 16:58
08-Орендована техніка-2.pdf
29 вересня 2020 16:58
08-Орендована техніка.PDF
29 вересня 2020 16:58
08-Оренда приміщення.pdf
29 вересня 2020 16:58
08-0Довідка техніка.pdf
29 вересня 2020 16:58
07-Договір та ліцензія ПЗ.pdf
29 вересня 2020 16:58
07-довідка кримінал (1).pdf
29 вересня 2020 16:58
06-довідки банк.pdf
29 вересня 2020 16:58
05-Лист згода-61.pdf
29 вересня 2020 16:58
05-довідки дубно-3ч.pdf
29 вересня 2020 16:58
05-довідки дубно-2ч.pdf
29 вересня 2020 16:58
05-довідка активи -74.PDF
29 вересня 2020 16:58
05-антикор програма.pdf
29 вересня 2020 16:58
04-довідки Дубно.pdf
29 вересня 2020 16:58
03-відгук.pdf
29 вересня 2020 16:58
03.2-аналог дог 2.pdf
29 вересня 2020 16:58
03.1-аналог_дог1.pdf
29 вересня 2020 16:58
02-проект договору.pdf
29 вересня 2020 16:58
02-кошториси (2).pdf
29 вересня 2020 16:58
02-кошториси (1).pdf
29 вересня 2020 16:58
02.1-декларація оп.pdf
29 вересня 2020 16:58
01-пропозиція.pdf
29 вересня 2020 16:58
01-договірна дубно.pdf

Публічні документи

28 вересня 2020 10:36
Електронний підпис
20 вересня 2020 23:39
Електронний підпис
20 вересня 2020 23:35
Електронний підпис
20 вересня 2020 23:33
06_ЛК_6-1-1.pdf
20 вересня 2020 23:33
05_ЛК_2-2-11.pdf
20 вересня 2020 23:33
05_ЛК_2-2-13.pdf
20 вересня 2020 23:33
05_ЛК_2-2-10.pdf
20 вересня 2020 23:33
04_ЛК_2-2-9.pdf
20 вересня 2020 23:33
04_ЛК_2-1-3.pdf
20 вересня 2020 23:33
04_ЛК_2-1-2.pdf
20 вересня 2020 23:33
01_ДЦ.pdf
20 вересня 2020 23:33
08_відомість ресурсів.pdf
20 вересня 2020 23:33
07_ЛК_7-2-1.pdf
20 вересня 2020 23:33
07_ЛК_7-2-3.pdf
20 вересня 2020 23:33
07_ЛК_7-1-4.pdf
20 вересня 2020 23:33
07_ЛК_7-2-2.pdf
20 вересня 2020 23:33
07_ЛК_7-1-2.pdf
20 вересня 2020 23:33
06_ЛК_6-1-2.pdf
20 вересня 2020 23:33
07_ЛК_7-1-1.pdf
20 вересня 2020 23:33
07_ЛК_7-1-3.pdf
20 вересня 2020 23:33
04_ЛК_2-2-5.pdf
20 вересня 2020 23:33
05_ЛК_2-2-14.pdf
20 вересня 2020 23:33
05_ЛК_2-2-12.pdf
20 вересня 2020 23:33
04_ЛК_2-2-8.pdf
20 вересня 2020 23:33
04_ЛК_2-2-6.pdf
20 вересня 2020 23:33
04_ЛК_2-2-7.pdf
20 вересня 2020 23:33
04_ЛК_2-2-4.pdf
20 вересня 2020 23:33
04_ЛК_2-2-3.pdf
20 вересня 2020 23:33
04_ЛК_2-2-2.pdf
20 вересня 2020 23:33
02_ОК_7-2.pdf
20 вересня 2020 23:33
02_ОК_7-1.pdf
20 вересня 2020 23:33
04_ЛК_2-2-1.pdf
20 вересня 2020 23:33
04_ЛК_2-1-1.pdf
20 вересня 2020 23:33
02_ОК_6-1.pdf
20 вересня 2020 23:33
02_ОК_2-1.pdf
20 вересня 2020 23:33
03_ЗВВ.pdf
20 вересня 2020 23:33
02_ОК_2-2.pdf
20 вересня 2020 23:33
71.bdcu
20 вересня 2020 23:33
Довідки Дубно.PDF
20 вересня 2020 23:33
Договір Дубно.PDF
20 вересня 2020 23:33
Аналогічний договір.PDF
20 вересня 2020 23:33
ТОВ БУДОВА-МК Установчі.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП - ФІРМА "КЛАСІК"

ТОВ "ВІНАРТ ТРЕЙД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДОВА-МК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП - ФІРМА "КЛАСІК"
#30207826
Відхилено 24 756 709,84
UAH з ПДВ
06 жовтня 2020 17:45
ТОВ "ВІНАРТ ТРЕЙД"
#41538218
Переможець 25 749 106,00
UAH з ПДВ
06 жовтня 2020 22:09

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 жовтня 2020 22:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВІНАРТ ТРЕЙД"
#41538218
25 749 106,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 грудня 2023 09:10
протокол укладений
05 грудня 2023 09:09
додаткова угода укладений
05 грудня 2023 09:09
Електронний підпис укладений
30 грудня 2022 08:58
Електронний підпис укладений
30 грудня 2022 08:52
3 до 38.PDF зміни до договору
30 грудня 2022 08:50
Електронний підпис укладений
09 грудня 2021 10:48
прок.pdf зміни до договору
09 грудня 2021 10:26
ду 2.pdf зміни до договору
09 грудня 2021 10:26
Електронний підпис укладений
26 жовтня 2020 12:31
договір підряду укладений
26 жовтня 2020 12:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі специфікою фінансування робіт за рахунок бюджетних коштів та згідно із п. 2.1. Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2012 р. № 309, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 20.03.2012 р. за № 419/20732, бюджетні зобов’язання за даним Договором приймаються в межах бюджетних асигнувань установлених кошторисами. За спеціальним фондом бюджету бюджетні фінансові зобов’язання за даним Договором приймаються виключно в межах фактичних надходжень до спеціального фонду бюджету (відкритих асигнувань, виділених коштів) та бюджетних асигнувань встановлених кошторисами, а також у зв’язку з відсутністю фінансування на зазначені цілі протягом 2021 року
Номер договору про закупівлю: 38
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 38
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 38
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 жовтня 2020 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: у звязку з введенням в Україні воєнного стану та потребою коригування проектної документації та у звязку з ростом інфляції у державі