Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 36565276 |
Вебсайт: | http://www.arhioda.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 33028, Україна , Рівненська обл., Рівне, Майдан Просвіти, 1 |
Контактна особа: |
Лапін Андрій Сергійович +380362266863 Lapinandrew81@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 серпня 2020 22:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 вересня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 вересня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 вересня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 30 вересня 2020 12:14 |
Очікувана вартість: | 25 952 006,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 129 760,03 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 129760 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | Попередня оплата може здійснюватися на строк не більше трьох місяців в розмірі 30% вартості річного обсягу робіт за чинним Договором та протягом поточного бюджетного періоду. Підрядник використовує попередню оплату для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів за капітальними видатками відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». По закінченню тримісячного строку невикористані суми попередньої оплати повертаються Замовнику (у разі, коли строк повернення авансу припадає на кінець грудня поточного року, то невикористані протягом трьох місяців суми попередньої оплати повертаються Замовнику у триденний термін, але не пізніше 25 грудня поточного року). Ненадання авансу не може бути підставою для невиконання договірних умов. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюватиметься протягом 10-ти банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення та фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. | Аванс | 10 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки здійснюються за фактично виконані роботи на підставі актів форми № КБ-2в та форми № КБ-3 згідно об’ємів виконаних робіт, але не більше як 95% загальної вартості за договірною ціною. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюватиметься протягом 10-ти банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення та фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 65 |
Виконання робіт | Остаточний розрахунок проводиться після здачі об’єкта в експлуатацію. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюватиметься протягом 10-ти банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення та фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 5 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 вересня 2020 18:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 вересня 2020 18:17 |
28-3 Перелік змін 21.09.20.pdf | |
21 вересня 2020 18:17 |
ТД 210920 Реконструкція приймального відділення головного корпусу КНП Дубенська міська лікарня Дубенської міської ради за адресою вул Львівська 73 м Дубно Рівненська обл.pdf | |
14 вересня 2020 16:08 |
25-3 Перелік змін 14.09.20.pdf |
21 вересня 2020 18:23 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
21 вересня 2020 18:17 |
28-3 Перелік змін 21.09.20.pdf
|
||||||
21 вересня 2020 18:17 |
ТД 210920 Реконструкція приймального відділення головного корпусу КНП Дубенська міська лікарня Дубенської міської ради за адресою вул Львівська 73 м Дубно Рівненська обл.pdf | ||||||
14 вересня 2020 16:08 |
25-3 Перелік змін 14.09.20.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відповідно до П.8 «Інформація про субпідрядника/співвиконавця» Розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації:
«Кожен залучений субпідрядник повинен надати копію аналогічного договору (повністю виконаного) на роботи/послуги до яких його залучають, документи про відсутність підстав для відмови в Участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону згідно з Додатком 2 до тендерної документації, перелік техніки (машин, механізмів) які будуть використовуватись під час виконання робіт та подає всі необхідні для виконання робіт *дозвільні документи».
У відповідності до п. 6 ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), одним з основних принципів здійснення публічних закупівель є запобігання корупційним діям і зловживанням. Водночас, згідно ч. 3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
У зв’язку з тим, що закупівля здійснюється за державні кошти, а також становить суспільний інтерес, Департамент з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації, з метою забезпечення виконання робіт та збереження державних коштів від можливих посягань недобросовісними учасниками не буде укладати жодних договорів з учасниками (юридичними особами та фізичними особами), проти яких правоохоронними органами порушено кримінальні провадження та проводиться досудове розслідування або судом здійснюється судове розслідування щодо службових та інших осіб Учасника.
Звертаємо увагу, що у відповідності до вимог ч. 2 ст. 214 КПК України, досудове розслідування розпочинається з моменту внесення відомостей до Єдиного реєстру досудових розслідувань. Положення про Єдиний реєстр досудових розслідувань, порядок його формування та ведення затверджуються Офісом Генерального прокурора за погодженням з Міністерством внутрішніх справ України, Службою безпеки України, Національним антикорупційним бюро України, Державним бюро розслідувань, органом, що здійснює контроль за додержанням податкового законодавства.
Отримання учасниками довідки про відсутність/наявність в Єдиному реєстрі досудових розслідувань кримінальних проваджень щодо службових та інших осіб Учасника, є загальнодоступною в Україні, довідка не є унікальною, тому така вимога тендерної документації не містить дискримінаційних вимог до учасників, не звужує потенційний коло учасників, які планують прийняти участь у закупівлі та не обмежує конкуренцію.
Вимоги про усунення порушення
від 13.10.2020 року
Тендерному комітету Департаменту з питань
будівництва та архітектури Рівненської обласної
Державної адміністрації
(закупівля UA-2020-08-27-008593-с)
ВИМОГА (СКАРГА)
про перегляд рішення щодо відхилення
тендерної пропозиції ПП-фірми «Класік»
Департаментом з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації (надалі - Замовник) на веб – сайті уповноваженого органу було оприлюднено оголошення та тендерну документацію № UA-2020-08-27-008593-с на проведення відкритих торгів по закупівлі «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (Згідно ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція. «Реконструкція приймального відділення головного корпусу КНП «Дубенська міська лікарня» Дубенської міської ради за адресою: вул.Львівська, 73, м.Дубно, Рівненська область»
Очікувана вартість послуг 25 952 006,00 грн.
Згідно реєстру пропозицій участь в процедурі закупівлі взяли наступні учасники:
ТОВ «ВІНАРТ ТРЕЙД»
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДОВА-МК»
ПП-ФІРМА «КЛАСІК»
Відповідно до Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 5-4 від 06.10.2020 року відхилено тендерну пропозицію ПП-ФІРМА «КЛАСІК»
Вважаємо що дане рішення було прийнято з порушенням вимог чинного законодавства.
Наша позиція про незаконне відхилення нашої тендерної пропозиції обумовлена наступним:
Згідно з п.1 Протоколу № 5-4 від 06.10.2020 року зазначено, що тендерна пропозиція Учасника ПП-ФІРМА «КЛАСІК» не містить згоду згідно абзацу 2 п.1 «Процедура надання роз’яснень щодо тендерної документації» розділу ІІ Порядок внесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації», а саме: «У випадку відсутності звернень від учасників протягом терміну передбаченого Законом та відсутності скарг, що стосуються тендерної документації до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, це розцінюється як погодження з усіма умовами тендерної документації і невиконання вимоги тендерної документації буде підставою для відхилення пропозиції учасника з підстав, передбачених Законом, про що у складі тендерної пропозиції надається письмова згода»
- Проте відхилення нашої тендерної пропозиції за даною підставою вважаємо незаконним та безпідставним з огляду на наступне. Відповідно до ч.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Проте надання письмової згоди учасника на можливість відхилення його тендерної пропозиції з підстав, передбачених Законом, самим законом не передбачена. Незалежно від наявності чи відсутності такої згоди з боку учасника, Замовник зобов’язаний відхиляти тендерну пропозицію учасника з підстав, передбачених законом і відсутність такої згоди ніяк не порушує права Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції учасника при невиконанні вимог тендерної документації. Відповідно до ч.11 ст.26 ЗУ «Про публічні закупівлі» відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Згідно з п.2 Протоколу № 5-4 від 06.10.2020 року зазначено, що тендерна пропозиція Учасника ПП-ФІРМА «КЛАСІК» не містить інформацію щодо відсутності підстав для вімови за ч.2 ст.17 Закону субпідрядника.
- Проте відхилення нашої тендерної пропозиції за даною підставою вважаємо незаконним та безпідставним з огляду на наступне. Відповідно до Довідки за вих. №29/09-2020-70 від 29.09.2020 року нашим підприємством повідомлялось про залучення субпідрядника – Товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕХНІК» в розмірі 2,2% Договірної ціни (що є менше 20%) та повідомлялось про незалучення субпідрядника в розмірі більше 20% Договірної ціни. Відповідно до Листа-грантії ТОВ «Технік» (є субпідрядником на 2,2% обсягу, а не учасником закупівлі) за вих. №59/03 від 28.09.2020 року надано виключний перелік відсутності підстав по частині першій ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі». Натомість ПП-фірмою «Класік» як учасником закупівлі надано довідку про відсутність підстав по частині 2 ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі». Замовник не мав права вимагати від ТОВ «Технік» надання довідки про відсутність підстав по частині 2 ст.17 з огляду на такі норми ЗУ «Про публічні закупівлі»: відповідно до п.37 ст.1 учасник процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію (тобто ПП-фірма «Класік»); частина 2 статті 17 зазначає, що Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору (не містить вимог стосовно залученого субпідрядника в обсязі до 20% закупівлі); п.7 ст.17 зазначає, що у разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 цього Закону, замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених у частині першій цієї статті (посилання на частину 2 статті 17 у Законі відсутня). Тобто Замовник даним пунктом зазначив те, що не передбачене Законом. Натомість ПП-фірмою «Класік» як учасником закупівлі надана така інформація. Вимоги закону дотримані.
Згідно з п.3 Протоколу № 5-4 від 06.10.2020 року зазначено, що тендерна пропозиція Учасника ПП-ФІРМА «КЛАСІК» не містить довідку про відсутність/наявність в Єдиному реєстрі досудових розслідувань кримінальних проваджень щодо посадової особи учасника (згідно примітки 1 до ст. 96-3 Кримінального кодексу України)
- Проте відхилення нашої тендерної пропозиції за даною підставою вважаємо незаконним та безпідставним з огляду на наступне. Відповідно до ч.3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Проте примітка 1 до статті 96-3 КК України (на яку посилається Замовник) визначає, що під уповноваженими особами юридичної особи слід розуміти службових осіб юридичної особи, а також інших осіб, які відповідно до закону, установчих документів юридичної особи чи договору мають право діяти від імені юридичної особи, тобто тільки визначає особу і не містить вимог чи підстав щодо обов’язковості отримання довідки про відсутність/наявність в Єдиному реєстрі досудових розслідувань кримінальних проваджень, не міститься така вимога і в частині 1 статті 17. Відповідно до ч.11 ст.26 ЗУ «Про публічні закупівлі» Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. У складі тендерної пропозиції ПП-фірми «Класік» міститься довідка (письмове пояснення) за вих. №29/09-2020-80 від 29.09.2020 року, в якій зазначено законні підстави ненадання такої довідки з посиланням на нормативні акти. Проте в протоколі №5-4 від 06.10.2020 року немає інформації про наявність даного пояснення і підстави непогодження Замовника з аргументами, наведеними в даному поясненні відстні. Окрім того в складі тендерної пропозиції ПП-фірми «Класік» наданий оригінал Довідки МВС України (надання якого передбачене законом) серії ІІА № 2170427 станом на 28.09.2020 року щодо несудимості директора ПП-фірми «Класік» Щербатюка Сергія Анатолійовича, який підписав тендерну пропозицію та наділений повноваженнями щодо підписання договору у даній закупівлі.
Звертаємо Вашу увагу на те, що пропозиція ПП-фірми «Класік» за результатами аукціону становить 24 756 709,84 грн., що на 992 396,16 грн. менше, ніж в учасника ТОВ «ВІНАРТ ТРЕЙД», який визнаний переможцем даної закупівлі.
Враховуючи викладене вище, вимагаємо переглянути рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ПП-фірма «Класік» за предметом закупівлі «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (Згідно ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція. «Реконструкція приймального відділення головного корпусу КНП «Дубенська міська лікарня» Дубенської міської ради за адресою: вул.Львівська, 73, м.Дубно, Рівненська область».
Відповідь просимо надати в строк до 15.10.2020 року з метою реалізації нашого права на оскарження даного рішення до Антимонопольного комітету.
Директор ПП-фірми «КЛАСІК» С.А.Щербатюк
Щодо першої підстави відхилення.
Відповідно до частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту – Закон) Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі, зокрема, не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Учасник у своїй вимозі зазначає, що надання письмової згоди учасника на можливість відхилення його тендерної пропозиції з підстав, передбачених Законом, самим законом не передбачена.
Статтею 31 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено перелік підстав відхилення, таким чином, учасник повинен бути ознайомлений з тим, що у випадку вчинення порушень, викладених у зазначеній статті призведе до відхилення його тендерної пропозиції, у зв’язку з чим було у тендерній документації встановлено умову щодо надання листа згоди із невиконання вимоги тендерної документації буде підставою для відхилення пропозиції учасника. Учасником такого документу надано не було, тому його тендерна пропозиція була правомірно відхилена.
Щодо другої підстави відхилення.
Відповідно до частини сьомої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено у разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону, замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених у частині першій цієї статті.
Враховуючи вищенаведене, Закон не містить заборон для Замовника щодо встановлення у тендерній документації умов щодо підтвердження відповідності вимогам частини другої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Крім того, Замовник має бути впевнений, що будь-який субпідрядник, незалежно від обсягів робіт, щодо яких його залучають не перебуває в обставинах, зазначених у частині другій статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Щодо третьої підстави відхилення.
Відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Закон України «Про публічні закупівлі» передбачено можливість Замовника щодо отримання інформації лише про те, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку.
Довідка, яка передбачена абзацом 7 пункту 3 «Інша інформація» розділу V тендерної документації дає можливість Замовнику встановити наявність чи відсутність в Єдиному реєстрі досудових розслідувань кримінальних проваджень щодо посадових та службових осіб учасника, адже таку інформацію неможливо отримати з довідки МВС, що передбачена законодавством, у тому числі 17 Законом України «Про публічні закупівлі».
Також повідомляємо, що зазначену інформацію можливо отримати в органах прокуратури України у встановленому Законом порядку.
Крім того, посиланням на примітку 1 до ст. 96-(3) Кримінального кодексу України Замовник уточнив перелік осіб, щодо яких необхідно надати такий документ.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-01-21-000055 ● a0a06c8db39a4be080c05118e6849eb2
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 січня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 січня 2021 15:53 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
21.01.2021 № 18
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 20 січня 2021 року № 003100-18/696-2021,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 21.01.2021 № 18
Витяг переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2020-08-27-008593-c, 27.08.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 лютого 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 лютого 2021 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 вересня 2020 12:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП - ФІРМА "КЛАСІК" |
24 756 709,84
UAH з ПДВ
|
24 756 709,84
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВІНАРТ ТРЕЙД" |
25 749 106,00
UAH з ПДВ
|
25 749 106,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДОВА-МК" |
25 824 223,00
UAH з ПДВ
|
25 824 223,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП - ФІРМА "КЛАСІК" #30207826 |
Відхилено |
24 756 709,84
UAH з ПДВ
|
06 жовтня 2020 17:45
|
ТОВ "ВІНАРТ ТРЕЙД" #41538218 |
Переможець |
25 749 106,00
UAH з ПДВ
|
06 жовтня 2020 22:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 грудня 2023 09:10
|
протокол | укладений |
05 грудня 2023 09:09
|
додаткова угода | укладений |
05 грудня 2023 09:09
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2022 08:58
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2022 08:52
|
3 до 38.PDF | зміни до договору |
30 грудня 2022 08:50
|
Електронний підпис | укладений |
09 грудня 2021 10:48
|
прок.pdf | зміни до договору |
09 грудня 2021 10:26
|
ду 2.pdf | зміни до договору |
09 грудня 2021 10:26
|
Електронний підпис | укладений |
26 жовтня 2020 12:31
|
договір підряду | укладений |
26 жовтня 2020 12:11
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 09 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку зі специфікою фінансування робіт за рахунок бюджетних коштів та згідно із п. 2.1. Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2012 р. № 309, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 20.03.2012 р. за № 419/20732, бюджетні зобов’язання за даним Договором приймаються в межах бюджетних асигнувань установлених кошторисами. За спеціальним фондом бюджету бюджетні фінансові зобов’язання за даним Договором приймаються виключно в межах фактичних надходжень до спеціального фонду бюджету (відкритих асигнувань, виділених коштів) та бюджетних асигнувань встановлених кошторисами, а також у зв’язку з відсутністю фінансування на зазначені цілі протягом 2021 року |
Номер договору про закупівлю: | 38 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 38 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 38 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 27 жовтня 2020 — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | у звязку з введенням в Україні воєнного стану та потребою коригування проектної документації та у звязку з ростом інфляції у державі |