Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дезинфікуючі засоби для обробки поверхонь
Очікувана вартість
25 375,00 UAH
UA-2020-08-27-005411-c f605c95c82bb4586a679d889f63263ea
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Астаф'єва

380972785938 det_dndz@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Кам'янський державний енергетичний технікум
Код ЄДРПОУ: 00129337
Місцезнаходження: 51918, Україна , Дніпропетровська обл., Кам'янське, Енергетиків, 36
Контактна особа: Олена Астаф'єва
380972785938
det_dndz@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 серпня 2020 15:32
Звернення за роз’ясненнями: до 03 вересня 2020 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 вересня 2020 12:00
Початок аукціону: 14 вересня 2020 15:16
Очікувана вартість: 25 375,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 126,88 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24450000-3: Агрохімічна продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
78 кілограми
Дезинфікуючі засоби для обробки поверхонь
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51918, Україна, Дніпропетровська область, Кам'янське, вул. Енергетиків, буд 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2020
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару : Оплата накладної здійснюється протягом 20 (двадцяти) банківських днів після поставки товарів. Форма оплати безготівкова. Всі розрахунки за Договором проводяться у гривнях. Згідно статті 23 Бюджетного кодексу України бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за наданий товар здійснюється протягом 10-ти банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Розрахунки проводяться по факту поставки товару (надання послуг, виконання робіт), попередню оплату установа не проводить. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 серпня 2020 13:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 серпня 2020 12:44
Проект договору.doc
27 серпня 2020 15:33
ДОДАТОК 3.docx
27 серпня 2020 15:33
ДОДАТОК 2.docx
27 серпня 2020 15:33
ДОДАТОК 1.doc
27 серпня 2020 15:33
Оголошення (1).doc
28 серпня 2020 13:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 серпня 2020 15:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 серпня 2020 12:44
Проект договору.doc
27 серпня 2020 15:34
Проект договору.doc
27 серпня 2020 15:33
ДОДАТОК 3.docx
27 серпня 2020 15:33
ДОДАТОК 2.docx
27 серпня 2020 15:33
ДОДАТОК 1.doc
27 серпня 2020 15:33
Оголошення (1).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Додатки №№ 2-4
Дата подання: 27 серпня 2020 15:41
Дата відповіді: 27 серпня 2020 15:55
Доброго дня. надайте Додатки №№ 2-4. Дякую.
Відповідь: Доброго дня! Додатки всі загружені. Перевірте ще раз
Щодо умов Договору
Дата подання: 27 серпня 2020 16:23
Дата відповіді: 28 серпня 2020 10:29
Доброго дня. Додатки завантажилися. Проте, в Проекті Договору ви вказали, що поставка товару здійснюється у присутності представника Постачальника. Зауважимо. що дана вимога в Договорі є дискримінаційною (розділ 5 ст.14 ЗУ "Про публічні закупівлі") яка звужує коло потенційних Учасників, тому як, учасник з іншого регіону, який не має представника в вашому регіоні, але маючи необхідний вам товар, апріорі не буде приймати участь через нераціональність такої співпраці. До речі, поставку документів по закупівлі через логістичні компанії ви допускаєте, про що написано в оголошенні ?! Відповідно до вищесказаного та на виконанння розділу 5 ст.14 ЗУ "Про публічні закупівлі" прохання внести зміни в Проект Договору, або ж відповіддю підтвердити можливість поставки товару логістичними компаніями.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Ваші зуваження врахували, внесемо зміни в проект договору , дякуємо

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 04 вересня 2020 12:17
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Закупівля засобів для дезинфекції поверхонь згідно з ДК 021:2015 244500000-3 Агрохімічна продукція
Документи:
04 вересня 2020 12:16
Електронний підпис
04 вересня 2020 12:13
25.jpg