Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного обслуговування газового обладнання котельні (внутрішньобудинкові системи газопостачання)
Очікувана вартість
269 924,40 UAH
UA-2020-08-27-005323-c ae358976fd4146328ff9045ef1937c72
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Служба організації та проведення закупівель

+380443096681
+380443096911
+380443096929
shitiv@sw.uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональна філія "Південно-Західна залізниця" АТ "Укрзалізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081221
Вебсайт: http://swrailway.gov.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Лисенка, 6
Контактна особа: Служба організації та проведення закупівель
+380443096681,+380443096911,+380443096929
shitiv@sw.uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 серпня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 02 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 вересня 2020 00:00
Початок аукціону: 14 вересня 2020 13:23
Очікувана вартість: 269 924,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 699,24 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50530000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки


Більш детальна інформація в тендерній документації. Проект договору в тендерній документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з технічного обслуговування газового обладнання котельні (внутрішньобудинкові системи газопостачання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50530000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата здійснюється по факту наданих послуг шляхом перерахування Виконавцю коштівпротягом 45 (сорока пяти) банківських днів з дати реєстрації податкової накладної та після підписання акту здачі-приймання наданих послуг. Пiсляоплата 45 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 вересня 2020 13:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СІРІУС СЕНІДА" 268 800,00
UAH з ПДВ
268 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ В.О. Українська енергетична компанія 269 920,00
UAH з ПДВ
269 920,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 вересня 2020 10:42
Довідка МВС.pdf
24 вересня 2020 11:47
Дозвіл продовжений.pdf
24 вересня 2020 11:46
Довідка на Давиденко.pdf
24 вересня 2020 11:46
Довідка.pdf
24 вересня 2020 10:26
public_doc.pdf
10 вересня 2020 12:40
проект договору.pdf
10 вересня 2020 12:40
опис до статуту.pdf
10 вересня 2020 12:40
протокол зборів.pdf
10 вересня 2020 12:40
Наказ 1 на директора.pdf
10 вересня 2020 12:40
дозвіл+ліцензія.pdf
10 вересня 2020 12:40
Технічні вимоги.pdf
10 вересня 2020 12:40
1.1. Doh. 11-48. TO hazoprovodu. 2020.pdf
10 вересня 2020 12:40
Довідка аналог.договору.pdf

Публічні документи

09 вересня 2020 17:07
статут все стр.pdf
09 вересня 2020 17:07
Кваліфікація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СІРІУС СЕНІДА"

ТОВ В.О. Українська енергетична компанія

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СІРІУС СЕНІДА"
#38218065
Переможець 268 800,00
UAH з ПДВ
23 вересня 2020 18:03

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 вересня 2020 18:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СІРІУС СЕНІДА"
#38218065
268 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 жовтня 2020 08:33
Договір Сіріус Сеніда.pdf укладений
13 жовтня 2020 08:32
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 11:12
Додаткова угода _Сіріус Сеніда.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 11:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: ПЗ/Т-20754/НЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: ПЗ/Т-20754/НЮ-Д-1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML