Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт приймального відділення Комунального некомерційного підприємства "Макарівська центральна районна лікарня" Макарівської районної ради за адресою: смт. Макарів, вул. Богдана Хмельницького, 62-А. (Коригування).Код ДК 021:2015: 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи.
Очікувана вартість
1 928 376,00 UAH
UA-2020-08-27-005311-a 94fce2b8e2904198a9375250bdeb9af2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шуляк Юлія Михайлівна

+380457851209 fedchenko_ira@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Макарівська центральна районна лікарня" Макарівської районної ради
Код ЄДРПОУ: 01994698
Місцезнаходження: 08001, Україна , Київська обл., селище міського типу Макарів, вулиця Богдана Хмельницького,буд.62-А
Контактна особа: Шуляк Юлія Михайлівна
+380457851209
fedchenko_ira@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 серпня 2020 14:59
Звернення за роз’ясненнями: до 02 вересня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 вересня 2020 10:00
Початок аукціону: 14 вересня 2020 14:03
Очікувана вартість: 1 928 376,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 641,88 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт приймального відділення Комунального некомерційного підприємства "Макарівська центральна районна лікарня" Макарівської районної ради за адресою: смт. Макарів, вул. Богдана Хмельницького, 62-А. (Коригування).Код ДК 021:2015: 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08001, Україна, Київська область, смт.Макарів, вул.Б.Хмельницького, 62-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 листопада 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи по ОБ’ЄКТУ проводяться Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника за фактично виконані роботи на підставі “Актів приймання виконаних будівельних робіт” за формою № КБ-2в та “Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат” за формою № КБ-3 згідно із об’ємами виконаних робіт на протязі 20 банківських днів по мірі надходження на рахунок Замовника коштів із бюджету (за умов надходження коштів на рахунок за даним кодом видатків). У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Бюджетні зобов’язання Замовника за Договором виникають виключно у разі наявності та в межах ліміту відповідних бюджетних асигнувань. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 серпня 2020 09:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 серпня 2020 09:36
Зміни до ТД.docx
28 серпня 2020 09:36
ТД_Капiтал_ний_ремонт.docx
27 серпня 2020 15:00
Оголошення.docx
28 серпня 2020 09:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 серпня 2020 15:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 серпня 2020 09:36
Зміни до ТД.docx
28 серпня 2020 09:36
ТД_Капiтал_ний_ремонт.docx
27 серпня 2020 15:00
ТД_Капiтал_ний_ремонт.docx
27 серпня 2020 15:00
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Добрий день
Дата подання: 28 серпня 2020 11:41
Дата відповіді: 31 серпня 2020 12:12
2) дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (надаються у випадку, якщо виконання робіт, які передбачені предметом закупівлі, передбачає отримання дозволу чи декларації у відповідності до вимог законодавства). Підкажіть згідно інформації вище, які саме документі має мати учасник? наявність декларації відповідності матеріально-технічної бази обов'язкова вимога? Чи буде достатньо дозволу? і які саме дозволи повинен мати учасник?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Для виконання робіт, передбачених у Локальному кошторисі 2-1-5 на улаштування системи пожежної сигналізації та Локальному кошторисі 2-1-7 на улаштування системи оповіщення, необхідна ліцензія ДСНС,яка надає право виконання робіт протипожежного призначення, в тому числі монтаж системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу. Виконання робіт з протипожежного призначення регулюються Ліцензійний умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затвердженні Постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 року № 852.
Об’єкт за класом наслідків відноситься до СС1, тому виконання робіт не потребує наявності будівельної ліцензії.
Роботи, передбачені технічним завданням, не належать до небезпечних робіт в розумінні Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого Постановою КМУ від 26.10.2011 року № 1107.
У разі застосування у ході виконання робіт, що є предметом цієї закупівлі, машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки учасник зобов’язаний надати у складі тендерної пропозиції дозвіл та/або декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці відповідно з урахуванням вимог Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого Постановою КМУ від 26.10.2011 року № 1107.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 вересня 2020 14:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН" 1 912 545,55
UAH з ПДВ
1 912 545,55
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ДЯЧЕНКО ІГОР МИКОЛАЙОВИЧ 1 928 376,00
UAH з ПДВ
1 928 376,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 жовтня 2020 14:26
Електронний підпис
28 вересня 2020 16:43
Електронний підпис
28 вересня 2020 16:43
Документи переможця.rar
17 вересня 2020 20:25
Електронний підпис
17 вересня 2020 20:22
Техніка.rar
17 вересня 2020 20:22
Відгуки.rar
17 вересня 2020 20:22
Працівники.rar
12 вересня 2020 06:34
Електронний підпис
12 вересня 2020 06:32
Працівники_1.rar
12 вересня 2020 06:32
Працівники_2.rar
12 вересня 2020 06:32
Оренда_тех_ПМК.rar
12 вересня 2020 06:32
Кошторис_ПДФ.rar
12 вересня 2020 06:32
Анало дого_Фурси_2.rar
12 вересня 2020 06:32
Анало дого_Фурси_3.rar
12 вересня 2020 06:32
Анало_спорт_доріжки_1.rar
12 вересня 2020 06:32
Тех_Офіс_Склад.rar
12 вересня 2020 06:32
Посвідчення.rar
12 вересня 2020 06:32
Інші документи 2.rar
12 вересня 2020 06:32
Інші документи.rar
12 вересня 2020 06:32
Працівники.rar
12 вересня 2020 06:32
Техпаспо.rar
12 вересня 2020 06:32
Штатний розпис.rar
12 вересня 2020 06:32
Тех_Офіс_Склад 1.rar
12 вересня 2020 06:32
Оновлені довідки.rar
12 вересня 2020 06:32
Інші документи 1.rar
12 вересня 2020 06:32
Осн засоб_обладнан.rar
12 вересня 2020 06:32
Кошторисник.rar
12 вересня 2020 06:32
Анало дого_Фурси.rar
12 вересня 2020 06:32
Дозволи до МТБ.rar
12 вересня 2020 06:32
Аналог догов_Борисп.rar
12 вересня 2020 06:32
Довідки_ПДФ 1.rar
12 вересня 2020 06:32
Дод до догов Бориспіль 1.rar
12 вересня 2020 06:32
Анало дого_Фурси_1.rar
12 вересня 2020 06:32
Кошторис_rtf.rar
12 вересня 2020 06:32
Дод до догов Бориспіль 2.rar
12 вересня 2020 06:32
Довідки_ПДФ.rar
12 вересня 2020 06:32
Звітність.rar
12 вересня 2020 06:32
Дод до догов Бориспіль.rar
12 вересня 2020 06:32
Додатково_накази_1.rar
12 вересня 2020 06:32
Дод до догов Бориспіль 3.rar
12 вересня 2020 06:32
Відгуки.rar
12 вересня 2020 06:32
Анало дого_Тарасівка.rar

Публічні документи

12 вересня 2020 06:39
паспорт_дяченко.jpg
12 вересня 2020 06:39
Дяченко.pdf
12 вересня 2020 06:39
Виписка (5).PDF
12 вересня 2020 06:39
Документ_EДР_1006921206.zip
12 вересня 2020 06:39
код_дяченко.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН"

ФОП ДЯЧЕНКО ІГОР МИКОЛАЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН"
#42977983
Переможець 1 912 545,55
UAH з ПДВ
21 вересня 2020 15:36
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 вересня 2020 17:21

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей ТОВ «БУД ПРОМ ЛАЙН» 1) ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ; 1. Відповідно до підпункту 1.1 пункту 5 розділу 3 тендерної документації на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідно надати, зокрема - Довідку про наявність обладнання та необхідної матеріально-технічної бази, яка повинна містити інформацію про найменування транспортного засобу, машини, механізми, будівельне обладнання та устаткування із зазначенням марки або моделі, їх стану та кількість, підстави використання (право власності або договір оренди/лізингу/надання послуг техніки/тощо із зазначенням № такого Договору). При цьому, дана довідка повинна відображати усі машини, механізми, обладнання, устаткування, передбачені кошторисом учасника торгів та підсумковою відомістю ресурсів. У складі тендерної пропозиції ТОВ «БУД ПРОМ ЛАЙН» надано довідку № 003/08/09/20 від 08.09.2020 про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, яка, однак, не відображає інформації про Екскаватор одноковшевий CATERPILLAR 428E та Шуруповерти, використання яких під час виконання робіт передбачене Підсумковою відомістю ресурсів та кошторисом учасника. 2. Відповідно до підпункту 1 пункту 5 розділу 3 тендерної документації, учасники мають підтвердити наявність в них обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, надавши: 1.1. Довідку про наявність обладнання та необхідної матеріально-технічної бази, яка повинна містити інформацію про найменування транспортного засобу, машини, механізми, будівельне обладнання та устаткування із зазначенням марки або моделі, їх стану та кількість, підстави використання (право власності або договір оренди/лізингу/надання послуг техніки/тощо із зазначенням № такого Договору). Дана довідка повинна відображати усі машини, механізми, обладнання, устаткування, передбачені кошторисом учасника торгів та підсумковою відомістю ресурсів. 1.2.1.Уразі, якщо обладнання та матеріально-технічна база є власними,надаються: 1.2.1.1. для підтвердження наявності рухомого майна –свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів або технічні паспорти; 1.2.1.2. для підтвердження наявності нерухомого майна –інформація з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Єдиного реєстру заборон відчуження об’єктів нерухомого майна щодо суб’єкта, передбачена виключно у вигляді Відомостей; 1.2.1.3. для підтвердження наявності будівельного обладнання та устаткування – оборотно-сальдову відомість чи витяг з неї та/або довідка про наявність на балансі, складена відповідно до вимог бухгалтерського обліку, та/або інвентаризаційний опис, та/або акт контрольної перевірки інвентаризації цінностей, та/або видаткові накладні та/або акти приймання-передачі, інше (для іншого інвентарю та обладнання); 1.2.2. У разі, якщо обладнання та матеріально-технічна база використовується на підставі договору (ів), що посвідчють право користування (договір оренди, лізинг, надання послуг техніки, інше), надаються: 1.2.2.1. для підтвердження наявності рухомого майна – скан-копіії з оригиналів таких договорів. До договорів надаються акти приймання-передачі (вимога про надання актів приймання-передачі не стосується договору надання послуг техніки). 1.2.2.2. для підтвердження наявності нерухомого майна – скан-копіії з нотаріально завірених оригиналів договорів. До договорів надаються акти приймання-передачі. В разі надання договору суборенди, також надається дозвіл первинного орендодавця на суборенду предмета договору. 1.2.2.3. для підтвердження наявності будівельного обладнання та устаткування – скан-копіії з оригиналів договорів. До договорів надаються акти приймання-передачі. В разі надання договору суборенди, також надається дозвіл первинного орендодавця на суборенду предмета договору. У складі тендерної пропозиції ТОВ «БУД ПРОМ ЛАЙН» надано довідку № 003/08/09/20 від 08.09.2020, що містить перелік обладнання та матеріально-технічної бази. Однак, документи, що підтверджують наявність в учасника об’єктів згідно переліку, не в повній мірі відповідають вимогам тендерної документації, зокрема: - До Договору оренди (найму) транспортних засобів «Екскаватор-навантажувач TEREX 860» та «Транспортний засіб MAN, TGA 26 360» не наданий акт приймання-передачі; - Інвентаризаційний опис та оборотно-сальдова відомість не містять обладнання, що зазначене у довідці: Електропила протопивна ланцюгова (Дніпро-М FS40S), Акумуляторний електричний інструмент з двостороннім регулюванням крутного моменту (Дніпро-М CD182 та Дніпро-М АДЛ12ПЗ), Паяльник для ППР труб (Дніпро-М ПТ 110/4); 3. Відповідно до підпункту 2.1 та 2.3 пункту 5 розділу 3 тендерної документації, учасники мають підтвердити наявність у них працівників відповідної кваліфікації, надавши: Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Довідка повинна містити інформацію про ПІБ робітників, посаду працівників, освіту та загальний досвід роботи, підставу залучення працівника (трудовий договір/контракт/договір цивільно–правового характеру) із зазначенням нормативної потреби у робітниках основних будівельних професій відповідно до потреби та календарного графіку виконання робіт (кількість цифрами) та наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у будівельній галузі працюючих на постійній основі (кількість цифрами). На підтвердження наявності трудових відносин із зазначеними у Довідці працівниками надати: копії трудових книжок (1 сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу) або витяги з трудових книжок із записами про прийом на роботу, або накази про прийняття на роботу або переведення на займану посаду, або копії трудових договорів чи контрактів. У разі залучення працівників на цивільно-правових засадах надаються договори цивільно-правового характеру. У складі тендерної пропозиції ТОВ «БУД ПРОМ ЛАЙН» на виконання зазначеної вимоги надано довідку № 004/08/09/20 від 08.09.2020 про наявність працівників відповідної кваліфікації, скановані накази про прийняття на роботу частини зазначених у довідці працівників, скановані з оригіналу сторінки трудових книжок частини зазначених у довідці працівників – 1 сторінка та сторінка із зазначенням поточного місця роботи. При цьому, тендерна пропозиція учасника не містить ані наказів про прийняття на роботу, ані копій трудових книжок окремих працівників, зазначених у довідці, а саме – Предивного Вадима Петровича та Костина Ігоря Івановича. 4. Відповідно до підпункту 3.1. пункту 5 розділу 3 тендерної документації, учасники повинні підтвердити наявність досвіду виконання аналогічних договорів, надавши, зокрема, довідку про виконання учасником аналогічних договорів* у кількості не менше 2 договори, яка повинна включати інформацію про повне найменування контрагента, з яким укладено договір, його код ЄДРПОУ, адреса; телефон, прізвище, ім’я, по батькові особи учасника, яка відповідала за виконання договору та телефон, e-mail, прізвище, ім’я, по батькові особи контрагента, яка може підтвердити інформацію, зазначену в цій довідці по відповідному контрагенту; номер та дата договору, предмет договору; сума договору (початкова та сума з урахуванням змін до договору); наявність/відсутність додаткових угод. При цьому, аналогічними договорами вважаються договори щодо виконання робіт капітального ремонту. У складі тендерної пропозиції ТОВ «БУД ПРОМ ЛАЙН» на виконання зазначеної вимоги надано довідку № 033/08/09/20 від 08.09.2020, в якій відсутня інформація щодо телефону, прізвища, ім’я, по батькові особи, яка відповідала за виконання договору з боку учасника, у порушення вимог підпункту 3.1. пункту 5 розділу 3 Тендерної документації. 5. Відповідно до підпункту 3.2.2 пункту 5 розділу 3 тендерної документації, учасники повинні підтвердити наявність досвіду виконання аналогічних договорів, надавши, зокрема, оригінал відгуку контрагента (контрагентів), зазначеного (зазначених) у довідці, з інформацією про його виконання, а саме: відгук повинен бути належно оформлений (містити вихідний номер та дату) із зазначенням дати і номера договору, на який надано відгук, предмета та суми договору, суму виконаних робіт, наявності/відсутності укладених додаткових угод та інформації про належне виконання договору, а також інформацію про відсутність обґрунтованих претензій, позовів щодо порушення учасником умов договору. У складі тендерної пропозиції ТОВ «БУД ПРОМ ЛАЙН» на виконання зазначених вимог надані оригінали відгуків від ТОВ «Білоцерківрозоптторг» (від 08.09.2020 № 1/08-09-2020/2 та від 10.09.2020 №1/10-09/20/2), ПП «Ялик» (від 09.09.2020 № 2/09/09/20/9 та від 09.09.2020 №1/09/09/20/3), та ГУ Житлово-комунального господарства Виконавчого комітету Бориспільської міської ради Київської області, жодний з яких, однак, не містить інформації про наявність/відсутність укладених додаткових угод до виконаних учасником договорів. 2) ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ; - підпункт 1.1 пункту 5 розділу 3 тендерної документації; - підпункт 1 пункту 5 розділу 3 тендерної документації; - підпункт 2.1 та 2.3 пункту 5 розділу 3 тендерної документації; - підпункт 3.1. пункту 5 розділу 3 тендерної документації; - підпункт 3.2.2 пункту 5 розділу 3 тендерної документації. 3) ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ. 1. Виправлення шляхом подання оновленої довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, яка міститиме інформацію про Екскаватор одноковшевий CATERPILLAR 428E та Шуруповерти, використання яких передбачене підсумковою відомістю учасника, із наданням підтверджуючих документів щодо такого обладнання, відповідно до підпунктів 1.2.1 та 1.2.2. пункту 5 розділу 3 Тендерної документації. 2. Виправлення шляхом надання: - акту приймання-передачі до Договору оренди (найму) транспортних засобів «Екскаватор-навантажувач TEREX 860» та «Транспортний засіб MAN, TGA 26 360», - документів, відповідно до підпунктів 1.2.1 та 1.2.2. пункту 5 розділу 3 Тендерної документації, що підтверджують наявність в учасника Електропили протопивної ланцюгової (Дніпро-М FS40S), Акумуляторних електричних інструментів з двостороннім регулюванням крутного моменту (Дніпро-М CD182 та Дніпро-М АДЛ12ПЗ), Паяльника для ППР труб (Дніпро-М ПТ 110/4). 3. Виправлення шляхом надання наказів про прийняття на роботу або копій трудових книжок Предивного Вадима Петровича та Костина Ігоря Івановича. 4. Виправлення шляхом надання оновленої довідки про наявність досвіду виконання аналогічних договорів з усією передбаченою підпунктом 3.1. пункту 5 розділу 3 Тендерної документації інформацією, зокрема інформацією щодо телефону, прізвища, ім’я, по батькові особи, яка відповідала за виконання договору з боку учасника. 5. Виправлення шляхом надання оновлених відгуків від контрагентів з усією, передбаченою підпунктом 3.2.2 пункту 5 розділу 3 Тендерної документації інформацією, в тому числі інформацією щодо наявності/відсутності укладених додаткових угод до договору.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 вересня 2020 15:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН"
#42977983
1 912 545,55
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 січня 2021 09:34
Звіт ремонт.docx укладений
15 січня 2021 09:32
Електронний підпис укладений
17 грудня 2020 09:38
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
17 грудня 2020 09:36
Електронний підпис укладений
01 грудня 2020 16:51
кал.граф..pdf зміни до договору
01 грудня 2020 16:49
Д.У.pdf зміни до договору
01 грудня 2020 16:49
Електронний підпис укладений
01 грудня 2020 16:44
Електронний підпис укладений
01 грудня 2020 15:54
кал.граф..pdf зміни до договору
01 грудня 2020 15:37
Д.У.pdf зміни до договору
01 грудня 2020 15:37
Електронний підпис укладений
06 жовтня 2020 13:41
Договір 0210.docx укладений
06 жовтня 2020 13:37

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
11 листопада 2020 14:47
774 559,86 UAH UA478201720344371004174045265
КНП "Макарівська ЦРЛ" МРР
UA163206490000026001052732748
ТОВ"БУД ПРОМ ЛАЙН"
Оплачений
30 грудня 2020 10:31
1 137 981,53 UAH UA478201720344371004174045265
КНП "Макарівська ЦРЛ" МРР
UA163206490000026001052732748
ТОВ"БУД ПРОМ ЛАЙН"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна термінів виконання
Номер договору про закупівлю: 0210
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна терміну виконання
Номер договору про закупівлю: 0210
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна терміну виконання
Номер договору про закупівлю: 0210
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладення Договірної ціни в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 0210
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 912 541,39
UAH (в тому числі ПДВ 318 756,90 UAH)