Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт приміщення для відкриття нового ВПЗ за адресою: м. Херсон, вул. Ушакова, 73 (ДК 021-2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
48 500,00 UAH
UA-2020-08-27-004104-a fb4e78234e284798b7e1a8af9ed1b117
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександра Моргун

+380505008777 morgun-ol@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 27 серпня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Укрпошта" в особі херсонської дирекції
Код ЄДРПОУ: 22740252
Місцезнаходження: 73003, Україна , Херсонська обл., м. Херсон, проспект Ушакова, 41
Контактна особа: Олександра Моргун
+380505008777
morgun-ol@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Найменування замовника: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА". Код ЄДРПОУ Замовника: 21560045. Місцезнаходження Замовника: 01001, м.Київ, вул. Хрещатик, будинок 22. Найменування закупівельника: ХЕРСОНСЬКА ДИРЕКЦІЯ АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРПОШТА". Код ЄДРПОУ Закупівельника: 22740252. Місцезнаходження Закупівельника: 73003, м. Херсон, пр. Ушакова, буд. 41. Категорія Замовника: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі - зазначена у Договорі та додатках до договору.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Поточний ремонт приміщення для відкриття нового ВПЗ за адресою: м. Херсон, вул. Ушакова, 73
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, м. Херсон, пр. Ушакова, 73
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунок по Договору проводиться протягом 5-ти банківських днів з моменту підписання Сторонами акту виконаних робіт (форми КБ-2в) та рахунку, які надаються Підрядником. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

27 серпня 2020 12:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
АЛЄКСЄЄВ КОСТЯНТИН СТАНІСЛАВОВИЧ
#2807105579
Переможець 48 500,00
UAH
27 серпня 2020 12:41

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 серпня 2020 12:46
1088 ФОП Алєксєєв.pdf укладений
27 серпня 2020 12:46