Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код CPV за ДК 021:2015 - 18140000-2 Аксесуари до робочого одягу (Аксесуари до робочого одягу в асортименті)
Очікувана вартість
489 285,04 UAH
UA-2020-08-27-003994-c 1c83a7b16183420e8e06b63de3470744
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Маргарита Фільчакова

+380675681214 zakupki.mkpzelen@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Маріупольське комунальне підприємство зеленого будівництва
Код ЄДРПОУ: 03361845
Місцезнаходження: 87548, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, ул. Зелінського, 87
Контактна особа: Маргарита Фільчакова
+380675681214
zakupki.mkpzelen@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 серпня 2020 14:37
Звернення за роз’ясненнями: до 10 вересня 2020 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 вересня 2020 23:00
Початок аукціону: 21 вересня 2020 12:47
Очікувана вартість: 489 285,04 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 892,85 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18140000-2: Аксесуари до робочого одягу


до 18 грудня 2020 року (протягом 20 робочих днів з дати надання заявки Замовником)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12766 одиниця
Аксесуари до робочого одягу в асортименті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, Маріуполь, Запорізьке шосе, 3, на основний склад Замовника згідно INCOTERMS-2010 – DDP за рахунок Постачальника на підставі заявки Замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 грудня 2020
ДК 021:2015: 18140000-2 — Аксесуари до робочого одягу

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за поставлений Товар здійснюється не пізніше 10 робочих днів з фактичної дати поставки Това-ру Постачальником та на підставі видаткової накладної на Товар. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки за товар здійснюються протягом 30 календарних днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 серпня 2020 16:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 серпня 2020 14:55
Додаток 1 до ТВ.docx
27 серпня 2020 14:38
Додаток 1 до ТВ.docx
27 серпня 2020 14:38
Додаток № 7 до ТД ЗРАЗОК ВІДОМОСТІ про виконання аналогічного договору щодо предмету закупівлі .docx
27 серпня 2020 14:38
Додаток № 6 ФОРМА ПОЯСНЮВАЛЬНОЇ ЗАПИСКИ.docx
27 серпня 2020 14:38
Додаток № 2 до ТД Кваліфікаційні критерії до учасника до ст.16 ЗІЗ.docx
27 серпня 2020 14:38
Додаток № 8 до ТД Захист персональних даних.docx
27 серпня 2020 14:38
Додаток № 10 до ТД Лист.docx
27 серпня 2020 14:38
Додаток № 9 до тд лист погодження про укладання договору.docx
27 серпня 2020 14:38
Додаток № 3 до ТД Документи, які повинен надати Учасник для підтвердже_2020 ЗІЗ.docx
27 серпня 2020 14:38
Додаток № 1 до ТД Форма ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІї ЗІЗ.docx
27 серпня 2020 14:38
Додаток № 4 до ТД ЗІЗ.docx
27 серпня 2020 14:38
Додаток № 5 проект договору ЗІЗ.docx
27 серпня 2020 14:38
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ 2020 ЗІЗ.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 вересня 2020 13:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УМТК ТРЕЙД" 365 094,12
UAH з ПДВ
360 201,27
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОРКСТОР" 464 308,20
UAH з ПДВ
365 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 вересня 2020 17:11
Сертифікати-часть2.pdf
18 вересня 2020 17:11
Сертифікати-часть1.pdf
18 вересня 2020 17:11
Додаток № 7 до ТД.pdf
18 вересня 2020 17:11
Додаток № 4 до ТД ЗІЗ.pdf
18 вересня 2020 17:11
Додаток № 10 до ТД Лист.pdf
18 вересня 2020 17:11
Додаток 3_.pdf
18 вересня 2020 17:11
Додаток 1 до ТВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УМТК ТРЕЙД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОРКСТОР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УМТК ТРЕЙД"
#42657940
Переможець 360 201,27
UAH з ПДВ
13 жовтня 2020 16:09

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 жовтня 2020 16:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УМТК ТРЕЙД"
#42657940
360 201,27
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
25 березня 2021 11:28
Дод.угода 2 від 25.03.21 (дог.403 від 30.10.2020.. ТОВ УМТК ТРЕЙД.pdf зміни до договору
25 березня 2021 11:28
Повідомлення про внесення змін до договору (ТОВ УМТК ТРЕЙД._Дод.угода 2 від 25.03.21).pdf зміни до договору
25 березня 2021 11:28
Електронний підпис зміни до договору
30 жовтня 2020 17:20
Доп угода №1 від 30.10.20 до дог №403.pdf зміни до договору
30 жовтня 2020 17:19
Повідомлення про внесення змін дог дог 403 від 30.10.20.pdf зміни до договору
30 жовтня 2020 17:19
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2020 17:08
Договір № 403 від 30.10.20 аксесуари до робочого одягу ТОВ УМТК ТРЕЙД.pdf укладений
30 жовтня 2020 17:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись умовами п. 3.5.5 та п. 13.3 Договору про закупівлю № 403 від «30» жовтня 2020 р. (далі - Договір) та п.5 ч.5 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» Сторони дійшли згоди про зміну його умов, а саме погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) у тому числі у разі коливання ціни на ринку) та внести наступні зміни в Договір: 1.1. 3.1. Ціна (сума) даного Договору становить 360 201,12 грн. (триста шістдесят тисяч двісті одна гривня 12 копійок), у т.ч. ПДВ 60 033,52 грн. (шістдесят тисяч тридцять три гривні 52 копійки). кошти міського бюджету 360 201,12 грн. з ПДВ. 1.2. «4.6. Джерелом фінансування є кошти міського бюджету». 2. Специфікацію № 1 до договору № 403 від 30 жовтня 2020 року викласти у наступній редакції Додатку № 1 до цієї додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 403
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів Замовника та змін п. 3.1.
Номер договору про закупівлю: 403
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML