Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

33140000-3 Медичні матеріали, 33141750-2 Штучні суглоби (44757 Засіб для заміщення синовіальної рідини)
33140000-3 Medical consumables, 33141750-2 Artificial joints (44757 Synovial fluid supplementation medium)
Очікувана вартість
750 000,00 UAH
UA-2020-08-27-002042-b 09b2d9d6b32b48ad99a2eaa8968f89e9
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бондаренко Сергій

+380487258212 vmkstender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Військово-медичний клінічний центр Південного регіону
Код ЄДРПОУ: 08199969
Місцезнаходження: 65044, Україна , Одеська область обл., Одеса, вул. Пироговська, буд. 2
Контактна особа: Бондаренко Сергій
+380487258212
vmkstender@ukr.net
Додаткові контактні особи: Голюк Олексій
+380487252054
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Military Medical Clinical Centre
National ID: 08199969
Contact point: Bondarenko Sergei
+380487258212
vmkstender@ukr.net
Additional contacts: Golyuk Oleksiy
+380487252054

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 27 серпня 2020 16:29
Звернення за роз’ясненнями: до 18 вересня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 вересня 2020 18:00
Початок аукціону: 15 жовтня 2020 13:48
Очікувана вартість: 750 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 27 серпня 2020 16:29
Enquiries until: 18 вересня 2020 18:00
Complaints submission until: до 24 вересня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 28 вересня 2020 18:00

Information

Estimated total value: 750 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 3 750 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Scope of the procurement
Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, повинні бути складені українською мовою, за винятком документів та інформації, передбачених пунктом 6 розділу 3 тендерної документації, виданих іншими установами, підприємствами та організаціями, які можуть бути складені українською та/або російською мовами.
Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, повинні бути складені українською мовою, за винятком документів та інформації, передбачених пунктом 6 розділу 3 тендерної документації, виданих іншими установами, підприємствами та організаціями, які можуть бути складені українською та/або російською мовами.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 найменувань
33140000-3 Медичні матеріали, 33141750-2 Штучні суглоби (44757 Засіб для заміщення синовіальної рідини)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65044, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Пироговська 2
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

33140000-3 Medical consumables, 33141750-2 Artificial joints (44757 Synovial fluid supplementation medium)
CPV: 33140000-3
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець оплачує повну вартість отриманого Товару шляхом прямих банківських переказів з відстрочкою платежу протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати поставки Товару (дата видаткової накладної). У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 5 банківських днів з дня отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 серпня 2020 16:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 серпня 2020 16:30
ТД 33140000-3 Медичні матеріали 27.08.20.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

  Просимо пояснити, чому у деяких випадках Військово-клінічний медичний центр Південного регіону обирає переможця на підставі найменшої ціни, незважаючи на практичну відстутність доданих документів в електронному виді та кваліфікаційну невідповідність постачальника. А в деяких випадах - обирає переможця на підставі невідповідності постачальника, незважаючи на цінову пропозицію.
Дата подання: 31 серпня 2020 22:15
Дата відповіді: 03 вересня 2020 17:13
     Просимо пояснити, чому у деяких випадках Військово-клінічний медичний центр Південного регіону обирає переможця на підставі найменшої ціни, незважаючи на практичну відстутність доданих документів в електронному виді та кваліфікаційну невідповідність постачальника. А в деяких випадах - обирає переможця на підставі невідповідності постачальника, незважаючи на цінову пропозицію.    Таким чином, порушуються відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.   А саме:   Сукупністю вимог на підставі яких було прийнято рішення щодо перемоги в тендері учасника під час проведення закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-06-06-000216-c була найменша ціна. Під час цієї закупівлі постачальник надав лише копію уставу в електронному варіанти. Згідно протоколу 122 закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-06-06-000160-c Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи за кодом ДК 021–2015 45260000-7 (Послуги з поточного ремонту будівлі № 74 в/м №11 ВМКЦ ПР (операційна клініки хірургії серця та магістральних судин)) було прийнято рішення щодо переможця який на момент прийняття протоколу не надав майже ніяких документів в електронному варіанті, лише додав деякі з них в неповному обсязі в електронному варіанті на наступний день після підписання протоколу про перемогу. Згідно з https://zakupki.prom.ua/gov/tenders/UA-2018-04-11-001363-c Було прийнято рішення щодо переможця виключно на підставі наданих кваліфікаційних документів. Згідно з тендерною документацією Розділ 5. Оцінка тендерної пропозиції Критерії та методика оцінки визначаються відповідно до частини першої статті 28 Закону. Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). Водночас в тендерній документації зазначаються вимоги до наявності та змісту кваліфікаційних документів. Згідно з процедурою закупілі UA-2020-03-03-000900-b ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (Послуги з поточного ремонту приміщень будівлі інв. №73 в/м 11 Військово-медичного клінічного центру Південного регіону (клініка гепатології та гастроенторлогії)) - було прийнято рішення щодо переможця виключно на підставі наданих кваліфікаційних документів, незважаючи на більш вигідну пропозицію. Вимагаємо визначити сукупність вимог щодо визначення переможця для запобігання чинників, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. У випадку відсутності та невідповідності документів вимогам замовника, яким чином буде визначено переможець.   Вимагаємо пояснити.   
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Запитувачу!

Надаємо відповідь стосовно даної процедури закупівлі.

Відповідно до пункту 1 розділу 5 тендерної документації:

«Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону.

Єдиним критерієм оцінки для визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції є ціна тендерної пропозиції учасника, розрахована з урахуванням вимог чинного законодавства щодо сплати податків і зборів, зокрема враховуючи вимоги чинного законодавства щодо сплати ПДВ (у разі, якщо учасник звільнений від сплати ПДВ або предмет закупівлі не підлягає оподаткуванню ПДВ, ціна тендерної пропозиції вказується, а у подальшому і оцінюється без ПДВ).

Питома вага критерію «Ціна» - 100%».



Відповідно до пункту 3 розділу 5 тендерної документації:

«Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:

1) учасник процедури закупівлі:

не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону;

не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;

зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п'ятнадцятою статті 29 Закону;

не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;

не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;

не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 Закону;

визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 Закону;

2) тендерна пропозиція учасника:

не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;

викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією;

є такою, строк дії якої закінчився;

3) переможець процедури закупівлі:

відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;

не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону;

не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 Закону;

не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.

2. Інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.

3. У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов'язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п'ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель».



Враховуючи викладене, Замовник при виборі переможця керується вимогами тендерної документації відповідно до норм чинного законодавства.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 09 жовтня 2020
UA-2020-08-27-002042-b09b2d9d6b32b48ad99a2eaa8968f89e9
Найменування: Військово-медичний клінічний центр Південного регіону
Код ЄДРПОУ: 08199969
Місцезнаходження: 65044, Україна, Одеська область обл., Одеса, вул. Пироговська, буд. 2
Учасник Документи Рішення Додатково
ФОП Пасталиця Олександр Олександрович Документи
Відхилено
Документи
ФОП Орленко Денис Ігорович Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 жовтня 2020 13:11
ТОВ "УНІВЕРСАЛЬНЕ АГЕНТСТВО "ПРО-ФАРМА" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ЛІКІ ВІКІ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 жовтня 2020 13:14

Документи

28 вересня 2020 18:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

23 вересня 2020 16:57
Електронний підпис
23 вересня 2020 16:55
5. Технічна частина.pdf
23 вересня 2020 16:55
3. Тендерна пропозиція.pdf
23 вересня 2020 16:55
1. Кваліфікація учасника.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

1) перелік виявлених невідповідностей: у складі тендерної пропозиції не надана копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: вимоги підпункту 1.5. пункту 1 розділу 3 тендерної документації «Документи, що підтверджують повноваження посадової особи учасника або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю за результатами торгів» для учасників-фізичних осіб, у т.ч. фізичних осіб-підприємців - копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру та копія паспорту (сторінки за наявності записів), засвідчені учасником. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати копію довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру або пояснення причин ненадання вказаного документу.

Документи

28 вересня 2020 18:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

05 жовтня 2020 15:24
Електронний підпис
05 жовтня 2020 15:24
Електронний підпис
24 вересня 2020 12:03
Електронний підпис
24 вересня 2020 12:03
Електронний підпис
24 вересня 2020 11:59
5. Технічна частина.pdf
24 вересня 2020 11:59
4. Тендерна пропозиція.pdf
24 вересня 2020 11:59
3. Проект Договору.pdf
24 вересня 2020 11:59
1. Кваліфікація ст.16_ ст.17.pdf

Документи

28 вересня 2020 18:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

19 жовтня 2020 16:03
Електронний підпис
19 жовтня 2020 16:00
Тендерна Пропозиція.pdf
16 жовтня 2020 16:37
Електронний підпис
16 жовтня 2020 16:32
Довідка ліцензія.pdf
16 жовтня 2020 16:32
Тендерна Пропозиція.pdf
25 вересня 2020 16:50
Електронний підпис
25 вересня 2020 16:50
Електронний підпис
25 вересня 2020 16:40
1.11. Згода на обробку ПД.pdf
25 вересня 2020 16:40
1.7. Проект Договору.pdf
25 вересня 2020 16:40
1.6. Довідка ліцензія.pdf
25 вересня 2020 16:40
1.4. Мед-технічні вимоги_.pdf
25 вересня 2020 16:40
1.1. Тендерна Пропозиція.pdf
25 вересня 2020 16:40
Уставні документи.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

1) перелік виявлених невідповідностей: - у складі тендерної пропозиції надано протокол № 2 загальних зборів учасників та витяг з наказу про виконання обов’язків директора. В наказі визначено, що директор призначається лише на відповідний період. Наказ про призначення керівника або виписка (витяг) із зазначеного документу про призначення керівника з періоду 11.05.2019 відсутній; - не виконана вимога надати по договору (ам), вказаному (им) у формі, підготовленій відповідно до Додатку 5 до тендерної документації: копію (ї) договору (ів). 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - вимоги підпункту 1.5. пункту 1 розділу 3 тендерної документації «Документи, що підтверджують повноваження посадової особи учасника або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю за результатами торгів» - для учасників-юридичних осіб - у разі підписання керівником організації-учасника - протокол зборів засновників про призначення директора, президента, голови правління тощо, наказ про призначення керівника або виписка (витяг) із зазначених документів; - вимоги пункту 3 додатку 4 до тендерної документації наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Для підтвердження виконання аналогічного (их) договору (ів) учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати по договору (ам), вказаному (им) у формі, підготовленій відповідно до Додатку 5 до тендерної документації: копію (ї) договору (ів). 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - надати наказ про призначення керівника або виписку (витяг) із зазначеного документу про призначення керівника з періоду 11.05.2019 по сьогоднішній день. У разі відсутності такого документу учасник повинен надати пояснення про причини відсутності наказу з посиланням на відповідні установчі/статутні документи учасника, які дозволяли/передбачали перебування директора на посаді; - надати по договору вказаному у формі, підготовленій відповідно до Додатку 5 до тендерної документації, копію договору.

Документи

28 вересня 2020 18:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

06 жовтня 2020 11:08
Електронний підпис
28 вересня 2020 11:18
Електронний підпис
28 вересня 2020 11:18
Електронний підпис
28 вересня 2020 11:16
Реєстр.pdf
28 вересня 2020 11:16
Уставні документи ЛВ.pdf
28 вересня 2020 11:16
1.11. Згода на обробку ПД.pdf
28 вересня 2020 11:16
1.7. Проект Договору.pdf
28 вересня 2020 11:16
1.4. доповнення.pdf
28 вересня 2020 11:16
1.3. Довідки ст.17.pdf
28 вересня 2020 11:16
1.1. Тендерна Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Пасталиця Олександр Олександрович

ФОП Орленко Денис Ігорович

ТОВ "УНІВЕРСАЛЬНЕ АГЕНТСТВО "ПРО-ФАРМА"

ТОВ "ЛІКІ ВІКІ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 жовтня 2020 14:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УНІВЕРСАЛЬНЕ АГЕНТСТВО "ПРО-ФАРМА" 750 000,00
UAH з ПДВ
724 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Орленко Денис Ігорович 725 000,00
UAH з ПДВ
725 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛІКІ ВІКІ" 750 000,00
UAH з ПДВ
750 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 жовтня 2020 16:03
Електронний підпис
19 жовтня 2020 16:00
Тендерна Пропозиція.pdf
16 жовтня 2020 16:37
Електронний підпис
16 жовтня 2020 16:32
Довідка ліцензія.pdf
16 жовтня 2020 16:32
Тендерна Пропозиція.pdf
25 вересня 2020 16:50
Електронний підпис
25 вересня 2020 16:50
Електронний підпис
25 вересня 2020 16:40
1.11. Згода на обробку ПД.pdf
25 вересня 2020 16:40
1.7. Проект Договору.pdf
25 вересня 2020 16:40
1.6. Довідка ліцензія.pdf
25 вересня 2020 16:40
1.4. Мед-технічні вимоги_.pdf
25 вересня 2020 16:40
1.1. Тендерна Пропозиція.pdf
25 вересня 2020 16:40
Уставні документи.pdf

Публічні документи

05 жовтня 2020 15:24
Електронний підпис
05 жовтня 2020 15:24
Електронний підпис
24 вересня 2020 12:03
Електронний підпис
24 вересня 2020 12:03
Електронний підпис
24 вересня 2020 11:59
5. Технічна частина.pdf
24 вересня 2020 11:59
4. Тендерна пропозиція.pdf
24 вересня 2020 11:59
3. Проект Договору.pdf
24 вересня 2020 11:59
1. Кваліфікація ст.16_ ст.17.pdf

Публічні документи

06 жовтня 2020 11:08
Електронний підпис
28 вересня 2020 11:18
Електронний підпис
28 вересня 2020 11:18
Електронний підпис
28 вересня 2020 11:16
Реєстр.pdf
28 вересня 2020 11:16
Уставні документи ЛВ.pdf
28 вересня 2020 11:16
1.11. Згода на обробку ПД.pdf
28 вересня 2020 11:16
1.7. Проект Договору.pdf
28 вересня 2020 11:16
1.4. доповнення.pdf
28 вересня 2020 11:16
1.3. Довідки ст.17.pdf
28 вересня 2020 11:16
1.1. Тендерна Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УНІВЕРСАЛЬНЕ АГЕНТСТВО "ПРО-ФАРМА"

ФОП Орленко Денис Ігорович

ТОВ "ЛІКІ ВІКІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "УНІВЕРСАЛЬНЕ АГЕНТСТВО "ПРО-ФАРМА"
#34414427
Переможець 724 000,00
UAH з ПДВ
15 жовтня 2020 15:11

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 жовтня 2020 15:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УНІВЕРСАЛЬНЕ АГЕНТСТВО "ПРО-ФАРМА"
#34414427
724 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 15:17
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2020 16:32
Про Фарма 527.pdf укладений
28 жовтня 2020 16:31

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 724 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 47 364,49 UAH)