Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Коробки архівні
Очікувана вартість
65 800,00 UAH
UA-2020-08-26-006424-a ● 75fbe38b1dbf4cd1a0b9c9cf5f4d9989
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національне агентство з питань запобігання корупціїї |
Код ЄДРПОУ: | 40381452 |
Вебсайт: | https://nazk.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 01103, Україна , Київська обл., місто Київ, бульвар Дружби Народів, буд. 28 |
Контактна особа: |
Галина Яковлева +380442000642 h.yakovleva@nazk.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 серпня 2020 15:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 вересня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 вересня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 вересня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 14 вересня 2020 11:44 |
Очікувана вартість: | 65 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 329,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Коробки архівні (код 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»).
Строк поставки товару: протягом 20 робочих днів з дати укладення Договору.
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: документи тендерної пропозиції, які складаються безпосередньо учасником процедури закупівлі відповідно до вимог тендерної документації, повинні бути викладені української мовою. Більш детально у тендерній документації.
Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: забезпечення тендерної пропозиції не вимагається.
Відповідальними за проведення процедури закупівлі призначити:
- з питань оформлення тендерних пропозицій – Яковлева Галина Олександрівна, радник Патронатної служби НАЗК, тел.: (044) 200-08-83, e-mail: h.yakovleva@nazk.gov.ua.
- з питань, пов’язаних з наданням консультацій щодо технічних вимог – Денисюк Наталія Олександрівна, головний спеціаліст сектору організаційно-методичної роботи та з питань архівної справи Управління документообігу та контролю, тел.: (044) 200-06-53, e-mail: n.denysiuk@nazk.gov.ua.
Розгорнути
Згорнути
Строк поставки товару: протягом 20 робочих днів з дати укладення Договору.
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: документи тендерної пропозиції, які складаються безпосередньо учасником процедури закупівлі відповідно до вимог тендерної документації, повинні бути викладені української мовою. Більш детально у тендерній документації.
Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: забезпечення тендерної пропозиції не вимагається.
Відповідальними за проведення процедури закупівлі призначити:
- з питань оформлення тендерних пропозицій – Яковлева Галина Олександрівна, радник Патронатної служби НАЗК, тел.: (044) 200-08-83, e-mail: h.yakovleva@nazk.gov.ua.
- з питань, пов’язаних з наданням консультацій щодо технічних вимог – Денисюк Наталія Олександрівна, головний спеціаліст сектору організаційно-методичної роботи та з питань архівної справи Управління документообігу та контролю, тел.: (044) 200-06-53, e-mail: n.denysiuk@nazk.gov.ua.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
700 штуки
Коробки архівні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01103, Україна, Київська область, Київ, бульвар Дружби народів, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30193700-5 — Коробки для паперів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Умови оплати за договором (порядок здійснення розрахунків): розрахунок за фактично поставлений Товар здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів з дати підписання Сторонами видаткової накладної. Більш детально у тендерній документації. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 серпня 2020 15:15 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 серпня 2020 15:11 |
Проєкт договору.docx | |
26 серпня 2020 15:11 |
Тендерна документація.docx |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Бумвест" #23702466 |
Переможець |
63 966,00
UAH з ПДВ
|
18 вересня 2020 16:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 18:05
|
Електронний підпис | укладений |
08 жовтня 2020 09:23
|
Договір 110_20.pdf | укладений |
08 жовтня 2020 09:17
|