Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт з утеплення фасаду та заміною фасадних вікон Київської міської клінічної лікарні №7, вул. Котельникова, буд. 95
Очікувана вартість
29 300 000,00 UAH
UA-2020-08-26-004262-c 08394cde5cb7480e98ff11c8bd05c4d2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександра Сорокіна Валеріївна

380444241868 kmkl7kmkl7@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Київська міська клінічна лікарня №7" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 05494840
Місцезнаходження: 03179, Україна , Київська обл., Київ, вул. Котельникова,95
Контактна особа: Олександра Сорокіна Валеріївна
380444241868
kmkl7kmkl7@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 серпня 2020 15:51
Звернення за роз’ясненнями: до 31 серпня 2020 16:15
Оскарження умов закупівлі: до 06 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 вересня 2020 16:15
Початок аукціону: 11 вересня 2020 12:03
Очікувана вартість: 29 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 146 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 29300 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт з утеплення фасаду та заміною фасадних вікон Київської міської клінічної лікарні №7, вул. Котельникова, буд. 95
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03179, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Котельникова,95
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт Оплата не пізніше 10 (десяти) банківських днів з дня підписання цих документів уповноваженими представниками Сторін, при наявності коштів на реєстраційному рахунку. Підрядник погоджується на можливе відтермінування платежу (до 90 днів від дати підписання довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою №КБ-3) Пiсляоплата 10 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 80%
Відстрочка платежу: 20%
Відстрочка платежу від 81 до 90 календарних днів: 20%
Відстрочка платежу від 61 до 80 календарних днів: 15%
Відстрочка платежу від 41 до 60 календарних днів: 10%
Відстрочка платежу від 21 до 40 календарних днів: 5%
Відстрочка платежу від 0 до 20 календарних днів: 0%
26 серпня 2020 16:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 серпня 2020 16:04
фасад.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендерна документація
Дата подання: 27 серпня 2020 10:59
Дата відповіді: 01 вересня 2020 09:10
Шановний Замовнику! Велике прохання завантажте тендерну документацію у форматі ворд для можливості нормальної роботи учасників при підготовці пропозицій. Вдячні за розуміння!
Відповідь: Доброго ранку! Оскільки, Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачено повторного завантаження в систему «ПРОЗОРРО» тендерної документації в іншому форматі, тому, замовник може, як виняток, надіслати на Вашу електронну пошту тендерну документацію у форматі, про який Ви просите, за умови надходження від Вас офіційного запиту на електронну пошту замовника, зазначену в оголошенні про закупівлю, або на Ваше письмове звернення на адресу замовника.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-13-000028 ● 91d44f7a33e0406bb43ec42d6ef4f41c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 жовтня 2020 17:04
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


13.10.2020 № 286

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 13.10.2020 № 286

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
16 UA-2020-08-26-004262-c 26.08.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-10-28 10:13:12

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт капітального ремонту з утеплення фасаду та заміною фасадних вікон Київської міської клінічної лікарні №7, вул. Котельникова, буд. 95 (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-08-26-004262-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) щодо наступного питання:
Чи укладено договір про закупівлю переможцем торгів, товариством з обмеженою відповідальністю «НІДКОМ».
У разі укладання договору, причини його неоприлюденння на вебпорталі Уповноваженого органу.
Чи приймалося рішення про відміну торгів чи визнання їх такими, що не відбулися.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-11-03 13:36:30

Обгрунтування в листі

Надання інформації про усунення порушення замовником

Порушення усунені Замовником

2020-11-11 18:35:33


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 06 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 21 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель ((Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (в частині повноти відображення інформації в оголошенні про закупівлю (пункту 9 частини другої статті 21 Закону) та в частині своєчасності надання відповіді (пояснення) на запит (частина п’ята статті 8 Закону).)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 вересня 2020 12:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ НІДКОМ 23 006 218,64
UAH з ПДВ
23 006 218,64
UAH з ПДВ
1.25 18 404 974.91 Документи
ТОВ "ВКФ Атлант-плюс" 23 076 323,82
UAH з ПДВ
23 076 323,82
UAH з ПДВ
1.0625 21 718 893.01 Документи
ТОВ "АЛМА ДЕВЕЛОПМЕНТ ГРУП" 23 333 129,32
UAH з ПДВ
23 333 129,32
UAH з ПДВ
1 23 333 129.32 Документи

Публічні документи

25 вересня 2020 10:21
Довідка на переможця
18 вересня 2020 13:57
Довідка на переможця
10 вересня 2020 11:55
Електронний підпис
10 вересня 2020 11:53
кошториси.rar
10 вересня 2020 11:52
Банківська гарантія.zip
10 вересня 2020 11:52
5-7. охорона праці.rar

Публічні документи

10 вересня 2020 15:15
Електронний підпис
10 вересня 2020 15:13
Інші документи 1.rar
10 вересня 2020 15:13
Інші документи.rar
10 вересня 2020 15:13
БАНКІВСЬКА ГАРАНТІЯ.zip

Публічні документи

09 вересня 2020 15:29
Цінова пропозиція.pdf
09 вересня 2020 15:29
Тендерне забезпечення.pdf
09 вересня 2020 15:29
Строй. лицензия.pdf
09 вересня 2020 15:29
Санкції.pdf
09 вересня 2020 15:29
Про субпыдрядникыв.pdf
09 вересня 2020 15:29
Помилки.pdf
09 вересня 2020 15:29
Обробку даних.pdf
09 вересня 2020 15:29
Надання документів.pdf
09 вересня 2020 15:29
МАТ БАЗА.pdf
09 вересня 2020 15:29
Кошторис.pdf
09 вересня 2020 15:29
Істотні умовии.pdf
09 вересня 2020 15:29
Захист Доовкілля.pdf
09 вересня 2020 15:29
Гарантійні терміни.pdf
09 вересня 2020 15:29
Вытяг.pdf
09 вересня 2020 15:29
Відомості про учасника.pdf
09 вересня 2020 15:29
Виписка 2.jpg
09 вересня 2020 15:29
Виписка 1.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ НІДКОМ

ТОВ "ВКФ Атлант-плюс"

ТОВ "АЛМА ДЕВЕЛОПМЕНТ ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ НІДКОМ
#41564138
Переможець 23 006 218,64
UAH з ПДВ
18 вересня 2020 11:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 вересня 2020 11:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ НІДКОМ
#41564138
23 006 218,64
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 22:45
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2020 17:11
д у 3 дог 239.pdf зміни до договору
16 грудня 2020 17:11
Електронний підпис зміни до договору
17 листопада 2020 17:15
д у 2 дог 239.PDF зміни до договору
17 листопада 2020 17:15
Електронний підпис зміни до договору
09 листопада 2020 17:11
д у 1 дог 239.PDF зміни до договору
09 листопада 2020 17:11
Електронний підпис укладений
09 листопада 2020 16:35
дог 239.pdf укладений
09 листопада 2020 13:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
09 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти пункт 3.8. договору в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 239
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
17 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти пункт 3.8. договору в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 239
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення суми договору
Номер договору про закупівлю: 239
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 23 000 994,48
UAH (в тому числі ПДВ 3 833 499,08 UAH)