Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 - 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А-95-Євро 5)
Очікувана вартість
39 740,00 UAH
UA-2020-08-26-004196-c ● 266ca24943c8454ab6280a53f2d151c5
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | РІВНЕНСЬКА РЕГІОНАЛЬНА ДЕРЖАВНА ЛАБОРАТОРІЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ БЕЗПЕЧНОСТІ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ ТА ЗАХИСТУ СПОЖИВАЧІВ |
Код ЄДРПОУ: | 00703747 |
Місцезнаходження: | 33010, Україна , Рівненська обл., Рівне, вул. Макарова, буд. 12 |
Контактна особа: |
Мичка Тетяна Олександрівна +380985258618 regionlab@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 серпня 2020 15:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 вересня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 вересня 2020 00:00 |
Очікувана вартість: | 39 740,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 198,70 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Місцезнаходження - 33010, Рівненська область, місто Рівне, вулиця Макарова, будинок 12;категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
Місцезнаходження - 33010, Рівненська область, місто Рівне, вулиця Макарова, будинок 12;категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1500 літр
Бензин А-95-Євро 5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33010, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вул.Макарова,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2021
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування: Джерело фінансування закупівлі-кошти державного бюджету за рахунок спеціального фонду. Оплата здійснюється шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок постачальника протягом 7 робочих днів з дня підписання видаткової накладної на товар за умови своєчасного надходження коштів на розрахунковий рахунок замовника. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок здійснюється протягом 14 днів з дня надходження коштів на реєстраційний рахунок замовника на відповідне цільове призначення. | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 вересня 2020 19:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 серпня 2020 15:59 |
Перелік змін що вносятьсяяя.docx | |
28 серпня 2020 15:59 |
оголошення про проведення спрощеної закупівлі ( нова редакція).docx | |
28 серпня 2020 15:59 |
додаток 2 - проект договору(нова редакція).docx | |
28 серпня 2020 10:19 |
додаток 3 -вимоги до предмета закупівлі та учасника ( нова редакція).docx | |
28 серпня 2020 10:19 |
додаток 3 -вимоги до предмета закупівлі та учасника ( нова редакція).docx | |
28 серпня 2020 10:19 |
Перелік змін що вносяться.docx | |
26 серпня 2020 15:46 |
додаток 1 - цінова пропозиція.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відповідність вимогам стосовно ліцензій
Дата подання: 27 серпня 2020 11:23
Дата відповіді: 28 серпня 2020 09:56
Замовник в додатку 3 до тендерної документації зазначив, що Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції ліцензію на гуртову та роздрібну торгівлю пальним, які від кінця 2019 року стали обов'язковими для трейдерів та вітчизняних виробників, ліцензія на гуртову та роздрібну торгівлю пальним має бути видана на ім'я учасника торгів?
Відповідь: Рівненська регіональна державна лабораторія Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів повідомляє про те,що даний пунк буде видалено із тендерної документації .
Відповідність вимогам стосовно ліцензій
Дата подання: 28 серпня 2020 10:20
Дата відповіді: 28 серпня 2020 10:26
Просимо Замовника вказати причину видалення пункту в оголошені стосовно наявності в Учасника ліцензій, Замовник вважає, що учасник немає відповідати діючому законодавству та може здійснювати свою діяльність всупереч Закону від 19.12.95 р. № 481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва й обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального» та здійснювати торгівлю пальним без наявності відповідних ліцензій
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Рівненська регіональна державна лабораторія Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів внесла зміни для того , щоб дана умова не призвела до дискремінації учасників.
Відповідність вимогам стосовно ліцензій
Дата подання: 28 серпня 2020 10:50
Дата відповіді: 28 серпня 2020 13:09
Просимо Замовника пояснити чому вимога стосовно наявності в Учасника ліцензій щодо торгівлі пальним є дискримінаційна. Зазначаємо що наявність ліцензії щодо торгівлі пальним є вимогою Закону від 19.12.95 р. № 481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва й обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального». Чому замовник, який зазначав в тендерній документації, що ліцензії на торгівлю пальним є обов'язковими, видаляє даний пункт та на якій підставі визначає вимоги закону щодо торгівлі пальним дискримінаційними?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником було надано наступну вимогу до додатку 1 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі» :
- Учасник- переможець повинен мати ліцензію на зберігання та роздрібну торгівлю пальним
Зазначеємо, що відповідно до ст. 1 Закону № 481:
роздрібна торгівля пальним - діяльність із придбання або отримання та подальшого продажу або відпуску пального із зміною або без зміни його фізико-хімічних характеристик з автозаправної станції/автогазозаправної станції/газонаповнювальної станції/газонаповнювального пункту та інших місць роздрібної торгівлі через паливороздавальні колонки та/або оливороздавальні колонки та/або реалізація скрапленого вуглеводневого газу в балонах для побутових потреб населення та інших споживачів.
Таким чином відповідно до чинного законодавства отримання ліцензії на роздрібну торгівлю пальним можливе тільки суб’єктами господарювання, які мають право власності на АЗС, або договори оренди АЗС.
Відповідно до ст. 1 Закону № 481 місце оптової торгівлі пальним - місце (територія), на якому розташовані споруди та/або обладнання, та/або ємності, що використовуються для здійснення оптової торгівлі та/або зберігання пального на праві власності або користування.
Оптова торгівля пальним - діяльність із придбання та подальшої реалізації пального із зміною або без зміни його фізико-хімічних характеристик суб’єктам господарювання (у тому числі іноземним суб’єктам господарювання, які діють через своє зареєстроване постійне представництво) роздрібної та/або оптової торгівлі та/або іншим особам.
Відповідно до ст. 15 Закону № 481 Суб’єкти господарювання (у тому числі іноземні суб’єкти господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) отримують ліцензії на право оптової торгівлі пальним та зберігання пального на кожне місце оптової торгівлі пальним або кожне місце зберігання пального відповідно, а за відсутності місць оптової торгівлі пальним - одну ліцензію на право оптової торгівлі пальним за місцезнаходженням суб’єкта господарювання (у тому числі іноземного суб’єкта господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) або місцезнаходженням постійного представництва.
Варто зауважити, що ліцензія на право оптової торгівлі пальним передбачає дозвіл на реалізацію пального через АЗС.
Відповідно до роз’яснень ДФС ІПК №3422/6/99-99-12-02-02-15/ІПК від 24 липня 2019 року:
«Відповідно до ст.15 Закону № 481 оптова та роздрібна торгівля пальним може здійснюватися суб’єктами господарювання всіх форм власності, у тому числі їх виробниками, за наявності у них ліцензій.
Отже, у разі придбання та подальшої реалізації пального (продажу) у розумінні Закону № 481, суб’єкту господарювання необхідно отримати ліцензії на право оптової та/або роздрібної торгівлі пальним».
А також дана вимога Замовника до документації по закупівлі може тягнути за собою порушення статті 5 ЗУ "Про публічні закупівлі", а саме пункту 5 "недискримінація Учасників та рівне ставлення до них" під час проведення процедури закупівлі.
Тому замовник вніс зміни до до додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі» , щоб Учасники, які за вибраним ними способом ведення господарської діяльності, відповідно до Закону № 481, що отримали ліцензії на право оптової торгівлі пальним, за відсутності місць оптової торгівлі, мали змогу взяти участь у цій закупівлі.
- Учасник- переможець повинен мати ліцензію на зберігання та роздрібну торгівлю пальним
Зазначеємо, що відповідно до ст. 1 Закону № 481:
роздрібна торгівля пальним - діяльність із придбання або отримання та подальшого продажу або відпуску пального із зміною або без зміни його фізико-хімічних характеристик з автозаправної станції/автогазозаправної станції/газонаповнювальної станції/газонаповнювального пункту та інших місць роздрібної торгівлі через паливороздавальні колонки та/або оливороздавальні колонки та/або реалізація скрапленого вуглеводневого газу в балонах для побутових потреб населення та інших споживачів.
Таким чином відповідно до чинного законодавства отримання ліцензії на роздрібну торгівлю пальним можливе тільки суб’єктами господарювання, які мають право власності на АЗС, або договори оренди АЗС.
Відповідно до ст. 1 Закону № 481 місце оптової торгівлі пальним - місце (територія), на якому розташовані споруди та/або обладнання, та/або ємності, що використовуються для здійснення оптової торгівлі та/або зберігання пального на праві власності або користування.
Оптова торгівля пальним - діяльність із придбання та подальшої реалізації пального із зміною або без зміни його фізико-хімічних характеристик суб’єктам господарювання (у тому числі іноземним суб’єктам господарювання, які діють через своє зареєстроване постійне представництво) роздрібної та/або оптової торгівлі та/або іншим особам.
Відповідно до ст. 15 Закону № 481 Суб’єкти господарювання (у тому числі іноземні суб’єкти господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) отримують ліцензії на право оптової торгівлі пальним та зберігання пального на кожне місце оптової торгівлі пальним або кожне місце зберігання пального відповідно, а за відсутності місць оптової торгівлі пальним - одну ліцензію на право оптової торгівлі пальним за місцезнаходженням суб’єкта господарювання (у тому числі іноземного суб’єкта господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) або місцезнаходженням постійного представництва.
Варто зауважити, що ліцензія на право оптової торгівлі пальним передбачає дозвіл на реалізацію пального через АЗС.
Відповідно до роз’яснень ДФС ІПК №3422/6/99-99-12-02-02-15/ІПК від 24 липня 2019 року:
«Відповідно до ст.15 Закону № 481 оптова та роздрібна торгівля пальним може здійснюватися суб’єктами господарювання всіх форм власності, у тому числі їх виробниками, за наявності у них ліцензій.
Отже, у разі придбання та подальшої реалізації пального (продажу) у розумінні Закону № 481, суб’єкту господарювання необхідно отримати ліцензії на право оптової та/або роздрібної торгівлі пальним».
А також дана вимога Замовника до документації по закупівлі може тягнути за собою порушення статті 5 ЗУ "Про публічні закупівлі", а саме пункту 5 "недискримінація Учасників та рівне ставлення до них" під час проведення процедури закупівлі.
Тому замовник вніс зміни до до додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі» , щоб Учасники, які за вибраним ними способом ведення господарської діяльності, відповідно до Закону № 481, що отримали ліцензії на право оптової торгівлі пальним, за відсутності місць оптової торгівлі, мали змогу взяти участь у цій закупівлі.
Надання відповідних дозволів
Дата подання: 28 серпня 2020 13:52
Дата відповіді: 28 серпня 2020 15:58
Замовником було зазначено в тендерній документації, що Учасник має надати ліцензію на роздрібну та оптову торгівлю пальним. Дану вимогу Замовник видалив аргументуючи тим, що вона дискримінаційна та в попередній відповіді зазначив, щоб мали змогу взяти участь Учасники,що отримали ліцензії на право оптової торгівлі пальним, за відсутності місць оптової торгівлі. Тобто Замовник видалив дану вимогу виходячи з того, що Учасники, які мають ліцензію на оптову торгівлю пальним, але не мають ліцензію на роздрібну торгівлю пальним не зможуть взяти участь в торгах. Але в проекті договору п6.2. Замовник зазначив, що відпуск товару буде зійснюватися на АЗС через паливо роздавальні колонки. Відповідно до ст. 1 Закону № 481: роздрібна торгівля пальним - діяльність із придбання або отримання та подальшого продажу або відпуску пального із зміною або без зміни його фізико-хімічних характеристик з автозаправної станції/автогазозаправної станції/газонаповнювальної станції/газонаповнювального пункту та інших місць роздрібної торгівлі через паливороздавальні колонки та/або оливороздавальні колонки та/або реалізація скрапленого вуглеводневого газу в балонах для побутових потреб населення та інших споживачів. Тобто необхідно, щоб Учасник мав ліцензію на роздрібну торгівлю пальним.Тому просимо Замовника зазначити чи необхідно Учаснику мати ліцензію на роздрібну торгівлю пальним. Також в проекті договору п5.4 зазначено, що Постачальник забов'язується зберігати товар до дати отримання Замовником, тому просимо Замовника зазначити чи необхідно Учаснику мати та надати ліцензію на зберігання пального?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Рівненська регіональна державна лабораторія Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів внесе зміни в проект договору вилучивши дані пункти .
Зберігання товару
Дата подання: 31 серпня 2020 09:18
Дата відповіді: 01 вересня 2020 19:20
Просимо Замовника вказати, як буде зберігатися товар (пальне). Постачальник буде зберігати товар (пальне), до моменту відпуску товару Замовнику, чи товар (пальне) буде зберігати Замовник, адже на зберігання пального потрібна ліцензія
Відповідь: товар буде зберігатися постачальником на власних, орендованих або партнерських АЗС.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ОККО КОНТРАКТ" #36248687 |
Переможець |
33 480,00
UAH з ПДВ
|
14 вересня 2020 09:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2021 11:56
|
Електронний підпис | укладений |
17 вересня 2020 12:21
|
договір 127 від 16 . 09 . 2020р..pdf | укладений |
17 вересня 2020 12:21
|