Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт операційного блоку Київської міської клінічної лікарні №7 вул. Котельникова, 95
Очікувана вартість
39 000 000,00 UAH
UA-2020-08-26-003672-c e7ad83e7bf4d4f82992e1e53db3ce4ca
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександра Сорокіна Валеріївна

380444241868 kmkl7kmkl7@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Київська міська клінічна лікарня №7" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 05494840
Місцезнаходження: 03179, Україна , Київська обл., Київ, вул. Котельникова,95
Контактна особа: Олександра Сорокіна Валеріївна
380444241868
kmkl7kmkl7@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 серпня 2020 15:01
Звернення за роз’ясненнями: до 31 серпня 2020 15:15
Оскарження умов закупівлі: до 06 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 вересня 2020 15:15
Початок аукціону: 11 вересня 2020 11:23
Очікувана вартість: 39 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 195 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 39000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт операційного блоку Київської міської клінічної лікарні №7 вул. Котельникова, 95
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03179, Україна, м. Київ, м. Київ, Котельникова 95
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт Оплата не пізніше 10 (десяти) банківських днів з дня підписання цих документів уповноваженими представниками Сторін, при наявності коштів на реєстраційному рахунку. Підрядник погоджується на можливе відтермінування платежу (до 90 днів від дати підписання довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою №КБ-3). Пiсляоплата 10 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 80%
Відстрочка платежу: 20%
Відстрочка платежу від 81 до 90 календарних днів: 20%
Відстрочка платежу від 61 до 80 календарних днів: 15%
Відстрочка платежу від 41 до 60 календарних днів: 10%
Відстрочка платежу від 21 до 40 календарних днів: 5%
Відстрочка платежу від 0 до 20 календарних днів: 0%
03 вересня 2020 15:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 вересня 2020 15:03
Протокол 73.PDF
03 вересня 2020 15:03
Зміни 73.PDF
03 вересня 2020 15:03
тендерна документація нова редакція.pdf
03 вересня 2020 15:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 серпня 2020 12:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 вересня 2020 15:03
Протокол 73.PDF
03 вересня 2020 15:03
Зміни 73.PDF
03 вересня 2020 15:03
тендерна документація нова редакція.pdf
26 серпня 2020 15:24
опер блок.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендерна документація
Дата подання: 27 серпня 2020 10:55
Дата відповіді: 01 вересня 2020 09:10
Шановний Замовнику! Ваша документація містить форми документів від яких не дозволено відступати. Велике прохання завантажте тендерну документацію у форматі Word для можливості нормальної роботи учасників при підготовці пропозицій. Вдячні за розуміння!
Відповідь: Доброго ранку! Оскільки, Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачено повторного завантаження в систему «ПРОЗОРРО» тендерної документації в іншому форматі, тому, замовник може, як виняток, надіслати на Вашу електронну пошту тендерну документацію у форматі, про який Ви просите, за умови надходження від Вас офіційного запиту на електронну пошту замовника, зазначену в оголошенні про закупівлю, або на Ваше письмове звернення на адресу замовника.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-13-000045 ● 2c13633bc9684de0bcb825e213ed5806
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 жовтня 2020 17:19
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


13.10.2020 № 286

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 13.10.2020 № 286
Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
13 UA-2020-08-26-003672-c 26.08.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2020-10-30 15:00:52

Обгрунтування в листі

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 02 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 17 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі»)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 вересня 2020 11:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ НІДКОМ 35 919 139,75
UAH з ПДВ
35 919 139,75
UAH з ПДВ
1.25 28 735 311.80 Документи
ТОВ "АЛМА ДЕВЕЛОПМЕНТ ГРУП" 36 897 541,24
UAH з ПДВ
36 897 541,24
UAH з ПДВ
1 36 897 541.24 Документи

Публічні документи

25 вересня 2020 10:23
Довідка на переможця
18 вересня 2020 14:01
Довідка на переможця
09 вересня 2020 20:03
Електронний підпис
09 вересня 2020 20:01
кошториси частина 3.rar
09 вересня 2020 20:01
кошториси частина 2.rar
09 вересня 2020 20:01
кошториси частина 1.rar
09 вересня 2020 20:01
Охорона праці.rar
09 вересня 2020 20:01
документи до закупівлі.rar
09 вересня 2020 20:01
документи до закупівлі 2.rar
09 вересня 2020 20:01
Банківська гарантія.zip

Публічні документи

09 вересня 2020 12:30
Цінова пропозиція.pdf
09 вересня 2020 12:30
Тендерне забезпечення.pdf
09 вересня 2020 12:30
Строй. лицензия.pdf
09 вересня 2020 12:30
Санкції.pdf
09 вересня 2020 12:30
Про субпыдрядникыв.pdf
09 вересня 2020 12:30
Помилки.pdf
09 вересня 2020 12:30
Обробку даних.pdf
09 вересня 2020 12:30
Надання документів.pdf
09 вересня 2020 12:30
МАТ БАЗА.pdf
09 вересня 2020 12:30
Кошторис.pdf
09 вересня 2020 12:30
Істотні умовии.pdf
09 вересня 2020 12:30
Захист Доовкілля.pdf
09 вересня 2020 12:30
Гарантійні терміни.pdf
09 вересня 2020 12:30
Вытяг.pdf
09 вересня 2020 12:30
Відомості про учасника.pdf
09 вересня 2020 12:30
Виписка 2.jpg
09 вересня 2020 12:30
Виписка 1.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ НІДКОМ

ТОВ "АЛМА ДЕВЕЛОПМЕНТ ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ НІДКОМ
#41564138
Переможець 35 919 139,75
UAH з ПДВ
18 вересня 2020 11:24

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 вересня 2020 11:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ НІДКОМ
#41564138
35 919 139,75
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 23 жовтня 2020 11:59
Кінець періоду оскарження: 03 листопада 2020 00:00
Дата відміни: 02 листопада 2020 23:04
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: Згідно протоколу №98
Документи:
23 жовтня 2020 11:55
Електронний підпис
23 жовтня 2020 11:53
Протокол 98.PDF