Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лабораторні реактиви
Очікувана вартість
385 000,00 UAH
UA-2020-08-26-002405-b d48dcef0deab4e998d4c12cfbb98b00e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дяків Ярослав Михайло

+380322727895 lvivocsk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР СЛУЖБИ КРОВІ"
Код ЄДРПОУ: 01996757
Місцезнаходження: 79010, Україна , Львівська обл., Львів, ВУЛИЦЯ ПЕКАРСЬКА, будинок 65
Контактна особа: Дяків Ярослав Михайло
+380322727895
lvivocsk@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 серпня 2020 19:11
Звернення за роз’ясненнями: до 31 серпня 2020 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 вересня 2020 21:00
Початок аукціону: 11 вересня 2020 12:53
Очікувана вартість: 385 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 925,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Категорія Замовника - юридична особа, яка є підприємством, яке забезпечує потреби держави або територіальної громади. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником та учасником викладаються українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт.
MINIDIL 20Л (20 літрів) - 33696500-0. Закупівля за кошти місцевого бюджету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79010, Україна, Львівська область, Львів, вул. Пекарська, 65
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні
НК 024:2019: 58237 — Буферний розчинник зразків ІВД, автоматичні / напівавтоматичні системи
9 шт.
MINILYSE 1Л (1 літр) - 33696500-0. Закупівля за кошти місцевого бюджету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79010, Україна, Львівська область, Львів, вул. Пекарська, 65
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні
НК 024:2019: 61165 — Реагент для лізису клітин крові ІВД
9 шт.
CLEANER 1Л (1 літр) - 33696500-0. Закупівля за кошти місцевого бюджету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79010, Україна, Львівська область, Львів, вул. Пекарська, 65
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні
НК 024:2019: 59058 — Миючий / очищуючий розчин ІВД, для автоматизованих / полуавтоматізіванних систем
2 шт.
MINOCLAIR 0,5Л (0,5 літра) - 33696500-0. Закупівля за кошти місцевого бюджету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79010, Україна, Львівська область, Львів, вул. Пекарська, 65
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні
НК 024:2019: 59058 — Миючий / очищуючий розчин ІВД, для автоматизованих / полуавтоматізіванних систем
9 наб.
MINOTROL 16 2N - 33696500-0. Закупівля за кошти місцевого бюджету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79010, Україна, Львівська область, Львів, вул. Пекарська, 65
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні
НК 024:2019: 55866 — Підрахунок клітин крові IVD, контрольний матеріал
1 шт.
MINOCAL, розчин для калібрування - 33696500-0. Закупівля за кошти місцевого бюджету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79010, Україна, Львівська область, Львів, вул. Пекарська, 65
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні
НК 024:2019: 55865 — Підрахунок клітин крові IVD, калібратор
500 шт.
Система для забору капілярної крові - 33696500-0. Закупівля за кошти місцевого бюджету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79010, Україна, Львівська область, Львів, вул. Пекарська, 65
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні
НК 024:2019: 58143 — Пробірка для збору зразків крові не вакуумна ІВД, з K3EDTA
200 наб.
Мікрокювета гемоглобінова - 33696500-0. Закупівля за кошти місцевого бюджету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79010, Україна, Львівська область, Львів, вул. Пекарська, 65
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні
НК 024:2019: 30535 — Набір реагентів для визначення гемоглобіну
5 наб.
Контрольний матеріал 2 рівні - 33696500-0. Закупівля за кошти місцевого бюджету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79010, Україна, Львівська область, Львів, вул. Пекарська, 65
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні
НК 024:2019: 41400 — Контроль гемоглобіну
15 кор
Кювети - 33696500-0. Закупівля за кошти місцевого бюджету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79010, Україна, Львівська область, Львів, вул. Пекарська, 65
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні
НК 024:2019: 30535 — Набір реагентів для визначення гемоглобіну

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару оплата Замовником вартості товарів, зазначених в специфікації до цього Договору, після їх отримання протягом 10 календарних днів Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 серпня 2020 19:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 серпня 2020 19:08
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (1).docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 вересня 2020 13:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЛАБІКС" 384 169,89
UAH з ПДВ
384 169,89
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Діалог Діагностікс" 384 943,52
UAH з ПДВ
384 943,52
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 вересня 2020 16:05
Документи переможця.pdf
15 вересня 2020 16:05
file(1).pdf
15 вересня 2020 16:05
Dovidka_20241670940760230561.pdf.p7s
15 вересня 2020 16:05
Dovidka_20241670940760230561.pdf
14 вересня 2020 13:39
Електронний підпис
09 вересня 2020 16:19
Електронний підпис
09 вересня 2020 16:15
ЛАБІКС кваліф_16_17ст.pdf
09 вересня 2020 16:15
ЛАБІКС кваліф.pdf
09 вересня 2020 16:15
ЛАБІКС_тех.pdf

Публічні документи

09 вересня 2020 09:53
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЛАБІКС"

ТОВ "Діалог Діагностікс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ЛАБІКС"
#34980064
Переможець 384 169,89
UAH з ПДВ
15 вересня 2020 12:16
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 вересня 2020 11:48

Вимога про усунення невідповідностей

1)перелік виявлених невідповідностей; 1. В складі пропозиції не подано звіт про рух грошових коштів або довідку про підстави неподання такого звіту. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 1. п.5 розділу ІІІ тендерної документації 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1. Звіт про рух грошових коштів або довідку про підстави неподання такого звіту.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 вересня 2020 12:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЛАБІКС"
#34980064
384 169,89
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
10 лютого 2021 21:42
додаткова 2 (1).PDF зміни до договору
10 лютого 2021 21:42
специфікація (1).PDF зміни до договору
10 лютого 2021 21:42
2_додаткова 2.PDF укладений
10 лютого 2021 21:41
1_специфікація.PDF укладений
10 лютого 2021 21:41
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 20:00
додаткова угода 1 (1).pdf зміни до договору
30 грудня 2020 20:00
1_додаткова угода 1.pdf укладений
30 грудня 2020 19:59
Електронний підпис укладений
28 вересня 2020 13:31
img095.pdf укладений
28 вересня 2020 13:31
img093.pdf укладений
28 вересня 2020 13:31
img094.pdf укладений
28 вересня 2020 13:31
img096.pdf укладений
28 вересня 2020 13:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 48009-20Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
10 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору на наступний рік на суму 76 636,61 грн.
Номер договору про закупівлю: 48009-20Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML