Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 — 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Ремонт автоматичних систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей на об'єктах структурних підрозділів ПАТ "Запоріжжяобленерго")
Очікувана вартість
460 000,00 UAH
UA-2020-08-26-001995-c 0bcf282d9d25472b957d3f7b62de91a4
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Черкас Наталія Сергіївна

+380612253611 N.CHERKAS@ZOE.COM.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЗАПОРІЖЖЯОБЛЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 00130926
Місцезнаходження: 69035, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, ВУЛИЦЯ СТАЛЕВАРІВ, будинок 14
Контактна особа: Черкас Наталія Сергіївна
+380612253611
N.CHERKAS@ZOE.COM.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 серпня 2020 12:02
Звернення за роз’ясненнями: до 01 вересня 2020 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 вересня 2020 14:30
Початок аукціону: 10 вересня 2020 12:02
Очікувана вартість: 460 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів


ДК 021:2015 – 50413200-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Код ДК 021:2015 — 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Ремонт автоматичних систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей на об'єктах структурних підрозділів ПАТ "Запоріжжяобленерго")
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2020
ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані послуги проводяться «Замовником» протягом 30 днів після підписання Сторонами акту виконаних робіт – форма КБ-2в та довідки – форма КБ-3 на кожний об'єкт, що зазначений у Додатку 1, на підставі отриманого «Замовником» рахунку за умови наявності одночасно таких умов: - підписання Сторонами акту виконаних робіт – форма КБ-2в та довідки – форма КБ-3; - реєстрації «Виконавцем» в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної, яка складена відповідно до вимог законодавства, діючого на дату її складання, та умов цього Договору «Виконавець» зобов’язується складати податкові накладні у день виникнення податкових зобов'язань з дотриманням вимог ст. 201 Податкового кодексу України, зазначати в податковій накладній відомості, які відповідають умовам цього договору та первинним документам, що складаються на виконання цього договору, та реєструвати складені податкові накладні протягом граничних строків, передбачених пунктом 201.10. ст.201 Податкового кодексу України. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 серпня 2020 17:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 серпня 2020 12:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 серпня 2020 17:11
Додаток 3.Перелік документів (для учасників) - ремонт пож. сигналізації.doc
26 серпня 2020 12:01
Додаток 3.Перелік документів (для учасників) - ремонт пож. сигналізації.doc
31 серпня 2020 17:11
СПЗ_Оголошення (ремонт пож. сигналізації).doc
26 серпня 2020 12:01
СПЗ_Оголошення (ремонт пож. сигналізації).doc
31 серпня 2020 17:11
Зміни до оголошення (ремонт пож. сигналізації).docx
26 серпня 2020 12:01
Додаток 1.Вимоги до предмета закупівлі (ремонт пож. сигналізації).doc
26 серпня 2020 12:01
Додаток 2.Проект договору (ремонт пож. сигналізації).docx
26 серпня 2020 12:01
Додаток 4.Перелік документів (для переможців) - ремонт пож. сигналізації.doc
26 серпня 2020 12:01
Додаток 5.Форма Пропозиція (ремонт пож. сигналізації).doc
26 серпня 2020 12:01
Додаток 6.Форма Пропозиція технічна частина (ремонт пож. сигналізації).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дозвіл
Дата подання: 28 серпня 2020 17:18
Дата відповіді: 31 серпня 2020 16:33
4. Щодо дозволу, то відповідно до Додатку №2 «Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. №1107 (далі – Порядок), встановлено наступний перелік робіт підвищеної небезпеки: 1. Виробництво (виготовлення), використання, переробка, зберігання, транспортування, застосування, утилізація та знешкодження вибухопожежонебезпечних і небезпечних речовин 1 і 2 класу небезпеки, горючих рідин, маса яких дорівнює або перевищує значення нормативів порогових мас, що визначені постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2002 р. № 956 “Про ідентифікацію та декларування безпеки об’єктів підвищеної небезпеки” (Офіційний вісник України, 2002 р., № 29, ст. 1357). 2. Вибухові роботи та роботи, пов’язані з використанням енергії вибуху. 3. Утилізація зброї, звичайних видів боєприпасів та виробів ракетної техніки. 4. Газонебезпечні роботи та роботи у вибухопожежонебезпечних зонах. 5. Спорудження магістральних газопроводів, нафтопроводів і продуктопроводів (нафтопродуктопроводів, аміакопроводів, етиленопроводів тощо), систем газопостачання природного та зрідженого газу. 6. Підземні та відкриті гірничі роботи. Тобто, при наданні послуг по встановленню системи пожежної сигналізації не будуть виконуватися роботи підвищеної небезпеки, визначені у Додатку №2 Порядку, а саме: виробництво (виготовлення), використання, переробка, зберігання, транспортування, застосування, утилізація та знешкодження вибухопожежонебезпечних і небезпечних речовин 1 і 2 класу небезпеки, горючих рідин, маса яких дорівнює або перевищує значення нормативів порогових мас, що визначені постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2002 р. № 956 “Про ідентифікацію та декларування безпеки об’єктів підвищеної небезпеки” (Офіційний вісник України, 2002 р., № 29, ст. 1357; вибухові роботи та роботи, пов’язані з використанням енергії вибуху; утилізація зброї, звичайних видів боєприпасів та виробів ракетної техніки; газонебезпечні роботи та роботи у вибухопожежонебезпечних зонах; спорудження магістральних газопроводів, нафтопроводів і продуктопроводів (нафтопродуктопроводів, аміакопроводів, етиленопроводів тощо), систем газопостачання природного та зрідженого газу; підземні та відкриті гірничі роботи. Відповідно до Додатку №6 Порядку для надання послуг по встановленню системи пожежної сигналізації достатньо наявності декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Додатково зазначаємо, що надання послуг по встановленню системи пожежної сигналізації здійснюється на висоті понад 1,3 метра і підтверджується відповідно до Додатку №6 Порядку декларацією відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Вимагаємо видалити дану вимогу або відгоригувати відповідно до чинного законодавства.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Стосовно Вашого питання будуть внесені зміни до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Паперова форма
Дата подання: 28 серпня 2020 17:22
Дата відповіді: 31 серпня 2020 16:38
Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Вимога щодо надання даних документів протягом 5 ДНІВ та ще й в паперовому вигляді повністю не відповідає Закону України "Про публічні закупівлі". Вимагаємо внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Дана закупівля проводиться в рамках спрощеної закупівлі. Як спрощені закупівлі, так і процедури закупівлі врегульовано нормами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі також - Закон). Разом з тим, це є різними видами закупівель, організація та проведення яких мають певні відмінності.
В своєму питанні Ви посилаєтесь на наступний текст Закону «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті» (скоріш за все процитовано частину шосту статті 17 Закону). Поняття «переможець процедури закупівлі» визначено у п.18 ч.1 ст. 1 Закону та передбачає, що це учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю, або учасник, якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі. Пунктом 19 ч.1 ст. 1 Закону окремо передбачено поняття «переможець спрощеної закупівлі». Тобто, «переможець спрощеної закупівлі» та «переможець процедури закупівлі» це різні поняття.
Звертаємо увагу, що зазначене, в тому числі перелік документів, стосується саме процедур закупівлі. Спрощена закупівля відповідно до вимог Закону до переліку процедур закупівлі не віднесена. Відтак, на переможця спрощеної закупівлі не поширюються вимоги ст. 17 Закону.
Порядок проведення спрощених закупівель регламентовано ст. 14 Закону, відповідно до вимог якої Замовником сформовано перелік документів, які надаються Переможцем спрощеної закупівлі та зазначено строки, які є достатніми для підготовки та надання їх Замовнику.
Відтак, встановлений спосіб надання документів Учасником спрощеної закупівлі не суперечить вимогам Закону, а відтак відсутні підстави для внесення змін до оголошення.
Крім того, звертаємо Вашу увагу, що переможець спрощеної закупівлі може надати не тільки у паперовому вигляді, а й у електронному (у сканованому вигляді).

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-26-001995-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ", Код ЄДРПОУ:43694796
Дата подання: 27 серпня 2020 09:06
дискримінаційні умови
Шановний Замовнику, відповідно до пункту 4.1. Додатку 3 до ТД, Ви вимагаєте надання Сканований оригінал аналогічного договору** укладеного у 2018-2019 роках з додатками, що є невід’ємною частиною договору (у разі наявності).
Дана умова є дискримінаційною для нас, так як ми маємо досвід виконання аналогічних договорів з надання послуг зі встановлення системи протипожежного захисту за 2020 рік.
Ознайомтесь будь ласка з практикою АМКУ щодо встановлення Замовниками в ТД подібних дискримінаційних умов. Одне з останніх рішень АМКУ № 15464-р/пк-пз від 12.08.2020, згідно з яким, за таких умов взяти участь у закупівлі зможуть лише ті учасники, які мають аналогічний договір саме в 2019 р., що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі, Скаржника. Згідно з частиною першою статті 5 Закону Закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Тому, вимагаємо внести зміни в оголошення про закупівлю, вказавши 2020 рік.
В іншому випадку, ми будемо змушені звернутися до правоохоронних органів та до Держаудитслужби з питанням про порушення Вами принципу недискримінації учасників та з метою перевірки на предмет складу дисциплінарного правопорушення у діях членів тендерного комітету.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 серпня 2020 11:18
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (в т.ч. додатки) не містить жодних дискримінаційних умов та обмежень щодо об’єму виконання аналогічних робіт, їх вартості чи території.
У вимозі помилково зазначено, що взяти участь у закупівлі зможуть лише ті учасники, які мають аналогічний договір саме в 2019 р., так як відповідно до пункту 4.1. Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник повинен надати сканований оригінал аналогічного договору, укладеного у 2018-2019 роках. Таким чином, замовником встановлено проміжок часу, за який необхідно підтвердити виконання аналогічних робіт, протягом 2-х років: 2018 та 2019.
Щодо збільшення періоду виконання аналогічних робіт, в тому числі на 2020 рік, повідомляємо, що це є неможливим у зв’язку з тим, що відповідно до проекту договору даної закупівлі, учасники беруть на себе обов’язки не лише виконати технічне обслуговування автономних систем пожежогасіння локального застосування (модульних установок), а й здійснювати гарантійні зобов’язання протягом 1 року з моменту надання послуг. Таким чином, якщо учасником буде надано аналогічний договір від 2020 року, замовник буде позбавлений можливості впевнитись у якості наданих послуг та виконанні таким учасником гарантійних зобов’язань.
Враховуючи викладене, зміни до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі вноситись не будуть.
Номер вимоги: UA-2020-08-26-001995-c.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ "ТОПАЗ", Код ЄДРПОУ:43694796
Дата подання: 31 серпня 2020 15:16
Дискримінаційна умова
Добрий день! Шановний Замовник, пунктом 4.1 Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимагається надати сканований оригінал аналогічного договору укладеного у 2018-2019 роках з додатками, що є невід’ємною частиною договору (у разі наявності). Ця вимога для нашого підприємства є дискримінаційною, оскільки підприємство було створено у липні 2020 року і тому надати аналогічний договір за 2018-2019 роки ми не в змозі. Тендерний комітет Замовника в своїй діяльності повинен керуватися такими принципами здійснення закупівель, як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них та запобігання корупційним діям і зловживанням, які встановлені частиною першою статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі". Зважаючи на все вищезазначене, просимо Вас внести зміни в оголошення про проведення спрощеної закупівлі та надати можливість Учасникам надати аналогічний договір за період з 2018 по 2020 роки. Дякуємо!!!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
01 вересня 2020 17:25
Відповідь на аналогічне питання була надана 28 серпня о 11.18

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 вересня 2020 12:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ОХОРОНА-004" 413 169,59
UAH з ПДВ
402 696,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП ВЕКТОР БЕЗПЕКИ 420 000,00
UAH з ПДВ
403 099,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЗАХИСТ-ТЕХНО К" 459 968,40
UAH з ПДВ
459 968,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 вересня 2020 10:14
Електронний підпис
09 вересня 2020 10:12
пропозиція.pdf
09 вересня 2020 10:12
пропозиція технічна.pdf
09 вересня 2020 10:12
Повноваження директора.pdf
09 вересня 2020 10:12
Ліцензія ПС (копія).pdf
09 вересня 2020 10:12
кошторис.pdf
09 вересня 2020 10:12
інші документи.pdf
09 вересня 2020 10:12
Договір Музей ВВВ 2019.pdf
09 вересня 2020 10:12
довідка про працівників.pdf
09 вересня 2020 10:12
довідка про обладнання.pdf
09 вересня 2020 10:12
Відгук.pdf
09 вересня 2020 10:12
витяг ПДВ.pdf

Публічні документи

03 вересня 2020 17:29
Електронний підпис
03 вересня 2020 17:27
наказ про призначення.pdf
03 вересня 2020 17:27
ліцензія.pdf
03 вересня 2020 17:27
додаток 6 тех.пропозиція.pdf
03 вересня 2020 17:27
довідка санкції.pdf
03 вересня 2020 17:27
довідка працівники.pdf
03 вересня 2020 17:27
довідка мтб.pdf
03 вересня 2020 17:27
декларація.pdf
03 вересня 2020 17:27
відгук спортмастер.pdf

Публічні документи

09 вересня 2020 09:56
Електронний підпис
09 вересня 2020 09:56
12 Ліцензія ДСНС.pdf
09 вересня 2020 09:56
02 Проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ОХОРОНА-004"

ПП ВЕКТОР БЕЗПЕКИ

ТОВ "ЗАХИСТ-ТЕХНО К"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ОХОРОНА-004"
#39415273
Рішення скасоване 402 696,00
UAH з ПДВ
29 вересня 2020 16:25
ПП "ОХОРОНА-004"
#39415273
Відхилено 402 696,00
UAH з ПДВ
29 вересня 2020 16:36
ПП ВЕКТОР БЕЗПЕКИ
#39795160
Рішення скасоване 403 099,00
UAH з ПДВ
16 жовтня 2020 10:58
ПП ВЕКТОР БЕЗПЕКИ
#39795160
Відхилено 403 099,00
UAH з ПДВ
16 жовтня 2020 11:09
ТОВ "ЗАХИСТ-ТЕХНО К"
#41413762
Переможець 459 968,40
UAH з ПДВ
20 жовтня 2020 16:58

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 жовтня 2020 16:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЗАХИСТ-ТЕХНО К"
#41413762
459 968,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2021 16:38
Звіт про виконання договору 511120.pdf укладений
19 січня 2021 16:38
Електронний підпис укладений
12 листопада 2020 14:00
511120 від 09.11.2020 р..pdf укладений
12 листопада 2020 13:39

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Закінчився строк дії договору