Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-19-06 Контрольно-пропускний пункт “Рижівка” - Білопілля - Миколаївка - Лебедин – Лантратівка на ділянці км 124+247 - км 133+900 (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і заліничних доріг;вирівнювання поверхонь).
GBN G. 1-218-182:2011 Current repair of principal motor road T-19-06 Checkpoint " Ryzhivka"- Bilopillya- Mykolaivka-Lebedyn- Lantrativka km 124+247 – km 133+900 ( 45230000-8 Construction work for pipelines, communication and power lines, for highways, roads, airfields and railways; flatwork)
Очікувана вартість
146 251 000,00 UAH
UA-2020-08-26-001705-b d9a8313af7b742c79aa7b23249835ee2
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Овчаренко Сергій

+380542700285 Sad_invest@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Сумській області
Код ЄДРПОУ: 24014538
Місцезнаходження: 40002, Україна , Сумська область обл., Суми, м. Суми, вул. Роменська, 79/2
Контактна особа: Овчаренко Сергій
+380542700285
Sad_invest@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Roads Service in Sumy Oblast
National ID: 24014538
Contact point: Ovcharenko Sergiy
+380542700285
Sad_invest@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 26 серпня 2020 15:15
Звернення за роз’ясненнями: до 18 вересня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 вересня 2020 10:00
Початок аукціону: 12 жовтня 2020 15:10
Очікувана вартість: 146 251 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 462 510,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 731255 UAH
Publication date: 26 серпня 2020 15:15
Enquiries until: 18 вересня 2020 10:00
Complaints submission until: до 24 вересня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 28 вересня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 146 251 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 1 462 510 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-19-06 Контрольно-пропускний пункт «Рижівка»-Білопілля-Миколаївка-Лебедин-Лантратівка на ділянці км 124+247 - км 133+900 (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь ). Документи тендерної пропозиції, які підготовлені Учасником повинні бути складені українською мовою
Розгорнути Згорнути
GBN G. 1-218-182:2011 Current repair of principal motor road T-19-06 Checkpoint " Ryzhivka"- Bilopillya- Mykolaivka-Lebedyn- Lantrativka km 124+247 – km 133+900 ( 45230000-8 Construction work for pipelines, communication and power lines, for highways, roads, airfields and railways; flatwork). Documents of the tender proposition, which were prepared by the Participant of the fault, but stored in the Ukrainian language
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-19-06 Контрольно-пропускний пункт “Рижівка” - Білопілля - Миколаївка - Лебедин – Лантратівка на ділянці км 124+247 - км 133+900 (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і заліничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Індекс автомобільних доріг: T-19-06 — Контрольно-пропускний пункт “Рижівка” - Білопілля - Миколаївка - Лебедин - Лантратівка

GBN G. 1-218-182:2011 Current repair of principal motor road T-19-06 Checkpoint " Ryzhivka"- Bilopillya- Mykolaivka-Lebedyn- Lantrativka km 124+247 – km 133+900 ( 45230000-8 Construction work for pipelines, communication and power lines, for highways, roads, airfields and railways; flatwork)
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Попередня оплата може здійснюватись у межах 30% від вартості робіт відповідно до постанови КМУ від 04.12.19р. № 1070 “Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти” терміном не більше трьох місяців відповідно до наданого головним розпорядником погодження та лише щодо робіт, надання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. Попередня оплата (авансування) здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику на небюджетний рахунок, відкритий на ім’я Підрядника в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку. Аванс 90 Календарні 30
Iнша подія Оплата здійснюється в межах фактичного надходження бюджетних коштів. У разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника, оплата за виконані роботи здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок, а в разі зміни бюджетного фінансування Замовник письмово повідомляє про це Підрядника. Факт надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника є моментом настання строку виконання зобов’язання за даним договором в розумінні п. 2 ч. 1 ст. 530 ЦК України, при умові наявності підписаних сторонами ф. КБ-2в і ф. КБ-3. Пiсляоплата 5 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 серпня 2020 15:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 серпня 2020 15:12
Договір Т-19-06 124-133.docx
26 серпня 2020 15:12
ПУБЛ ТД ПСР Т-19-06 124-133.docx

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 05 жовтня 2020
UA-2020-08-26-001705-bd9a8313af7b742c79aa7b23249835ee2
Найменування: Служба автомобільних доріг у Сумській області
Код ЄДРПОУ: 24014538
Місцезнаходження: 40002, Україна, Сумська область обл., Суми, м. Суми, вул. Роменська, 79/2
Учасник Документи Рішення Додатково
ПП "БУДГАРАНТ-7"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ РОАД КОНСТРАКШН Документи
Допущено до аукціону
Документи

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПП "БУДГАРАНТ-7" #34390160

№ рішення у справі

272-р

Дата рішення у справі

24.11.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

АМКУ

Документи

28 вересня 2020 10:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

28 жовтня 2020 18:00
Електронний підпис
28 жовтня 2020 17:59
Додаткові розрахунки.pdf
21 жовтня 2020 19:54
Електронний підпис
21 жовтня 2020 19:53
Довідки ст.17.pdf
25 вересня 2020 17:09
Електронний підпис
25 вересня 2020 17:09
Електронний підпис
25 вересня 2020 17:01
Виписка_гарантія.jpg

Документи

28 вересня 2020 10:06
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

25 вересня 2020 17:48
Електронний підпис
25 вересня 2020 17:47
Електронний підпис
25 вересня 2020 17:43
Технічна частина.pdf
25 вересня 2020 17:43
Наявність техніки Ч.2.pdf
25 вересня 2020 17:43
Наявність техніки Ч.1.pdf
25 вересня 2020 17:43
Наявність працівників.pdf
25 вересня 2020 17:43
МТБ.pdf
25 вересня 2020 17:43
Лабораторія.pdf
25 вересня 2020 17:43
Досвід Ч.3.pdf
25 вересня 2020 17:43
Досвід Ч.2 2.pdf
25 вересня 2020 17:43
Досвід Ч.2 1.pdf
25 вересня 2020 17:43
Досвід Ч.1.pdf
25 вересня 2020 17:43
Довідки відповідності.pdf
25 вересня 2020 17:43
БАНКІВСЬКА ГАРАНТІЯ.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "БУДГАРАНТ-7"

ТОВ РОАД КОНСТРАКШН

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 жовтня 2020 15:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "БУДГАРАНТ-7" 146 050 000,00
UAH з ПДВ
146 050 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ РОАД КОНСТРАКШН 146 152 800,00
UAH з ПДВ
146 152 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 жовтня 2020 18:00
Електронний підпис
28 жовтня 2020 17:59
Додаткові розрахунки.pdf
21 жовтня 2020 19:54
Електронний підпис
21 жовтня 2020 19:53
Довідки ст.17.pdf
25 вересня 2020 17:09
Електронний підпис
25 вересня 2020 17:09
Електронний підпис
25 вересня 2020 17:01
Виписка_гарантія.jpg

Публічні документи

25 вересня 2020 17:48
Електронний підпис
25 вересня 2020 17:47
Електронний підпис
25 вересня 2020 17:43
Технічна частина.pdf
25 вересня 2020 17:43
Наявність техніки Ч.2.pdf
25 вересня 2020 17:43
Наявність техніки Ч.1.pdf
25 вересня 2020 17:43
Наявність працівників.pdf
25 вересня 2020 17:43
МТБ.pdf
25 вересня 2020 17:43
Лабораторія.pdf
25 вересня 2020 17:43
Досвід Ч.3.pdf
25 вересня 2020 17:43
Досвід Ч.2 2.pdf
25 вересня 2020 17:43
Досвід Ч.2 1.pdf
25 вересня 2020 17:43
Досвід Ч.1.pdf
25 вересня 2020 17:43
Довідки відповідності.pdf
25 вересня 2020 17:43
БАНКІВСЬКА ГАРАНТІЯ.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "БУДГАРАНТ-7"

ТОВ РОАД КОНСТРАКШН

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "БУДГАРАНТ-7"
#34390160
Переможець 146 050 000,00
UAH з ПДВ
15 жовтня 2020 15:51
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПП "БУДГАРАНТ-7" #34390160

№ рішення у справі

272-р

Дата рішення у справі

24.11.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 жовтня 2020 15:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "БУДГАРАНТ-7"
#34390160
146 050 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2022 11:58
Scan Дог 13 Пс закриття.pdf укладений
29 грудня 2022 11:58
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2022 13:21
Scan Дог 13Пс Ду 15 27.12.2022 р..pdf зміни до договору
27 грудня 2022 13:20
Електронний підпис зміни до договору
27 жовтня 2021 12:01
Scan ДУ 6 27.10.PDF зміни до договору
27 жовтня 2021 12:01
Електронний підпис зміни до договору
28 травня 2021 11:53
Scan1 ДУ 3 26.05 (1).pdf зміни до договору
28 травня 2021 11:52
Scan1 ДУ 3 26.05.pdf укладений
28 травня 2021 11:51
Електронний підпис зміни до договору
22 березня 2021 14:32
дод.угода будгарант 13 Пс (1).pdf зміни до договору
22 березня 2021 14:32
Електронний підпис укладений
02 листопада 2020 13:36
Скан Дог 13Пс-Д-2281 ПСР Т-19-06 30.10 БГ 7.pdf укладений
02 листопада 2020 13:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У звʼязку з недостатністю бюджетного фінансування у 2021 році по обʼєкту Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-19-06 Контрольно-пропускний пункт "Рижівка"-Білопілля-Миколаївка-Лебедин-Лантратівка на ділянці км 124+247 – км 133+900, керуючись п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли згоди: 1. Продовжити дію Договору до 31.12.2022 року, виклавши абз. 1 п. 5.1 розділу V та п. 10.1 розділу Х Договору у наступній редакції: - абз. 1 п. 5.1: «Строк (термін) виконання робіт – з дати укладення договору – до 31 грудня 2022 року в межах будівельного сезону та за сприятливих погодних умов»; - п. 10.1: «Договір набуває чинності з моменту його підписання Сторонами, а в частині виконання робіт – з моменту затвердження бюджетного фінансування на об’єкт, що є предметом закупівлі, та діє до 31.12.2022 року, а в частині розрахунків - до повного виконання ними своїх зобов’язань за цим Договором». 2. Календарний графік виконання робіт (Додаток 2) викласти в редакції, що додається. 3. В назві Додатку №1 до Договору цифри «2020-2021» замінити на цифри «2020-2022».
Номер договору про закупівлю: 13Пс-Д/2281
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З метою покращення якості об’єкту ремонту «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-19-06 Контрольно-пропускний пункт “Рижівка” - Білопілля - Миколаївка - Лебедин – Лантратівка на ділянці км 124+247 - км 133+900» на підставі рішення Технічної ради САД у Сумській області від 15.04.2021 р. №10, Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору без зміни ціни Договору: «В розрахунках Договірної ціни (локальні кошториси та відомість ресурсів) слова та цифри «ЩПС-20, укріпленої до марки М20» замінити на слова «ЩПС-40, укріпленої до марки М20».
Номер договору про закупівлю: 13Пс-Д/2281
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У звʼязку зі зменшенням вартості матеріалів при наданні послуг по обʼєкту Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-19-06 Контрольно-пропускний пункт "Рижівка"-Білопілля-Миколаївка-Лебедин-Лантратівка на ділянці км 124+247 – км 133+900, керуючись п. 5 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли згоди: 1. Зменшити ціну Договору та викласти п. 3.1 Договору в наступній редакції: «Ціна цього Договору становить 145 954 041,58 грн. (сто сорок пʼять мільйонів девʼятсот пʼятдесят чотири тисячі сорок одна грн. 58 коп.) з урахуванням ПДВ, що станом на дату укладення Договору дорівнює загальній вартості робіт». 2. Внести зміни до Додатку №1 Договору та викласти Договірну ціну в редакції, що додається. 3. Викласти підпункт 3.1-1 п. 3.1 розділу ІІІ Договору в наступній редакції: «Вартість Договору дорівнює ціні та складає 145 954 041,58 грн., в тому числі по роках: 2020 рік – 0 грн. 2021 рік – 74 332 677,38 грн.; 2022 рік – 71 621 364,20 грн.».
Номер договору про закупівлю: 13Пс-Д/2281
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з обмеженістю бюджетного фінансування у поточному році та введенням об'єкта Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-19-06 Контрольно-пропускний пункт "Рижівка"-Білопілля-Миколаївка-Лебедин-Лантратівка на ділянці км 124+247 – км 133+900 в експлуатацію, за умовами п. 1.3 договору, керуючись п. 1 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли згоди зменшити обсяги закупівлі за Договором, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, визначивши його у розмірі 143 527 304,23 грн., що дорівнює загальній вартості робіт.
Номер договору про закупівлю: 13Пс-Д/2281
Договір:
Номер додаткової угоди: 15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 жовтня 2020 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 143 527 304,23
UAH (в тому числі ПДВ 23 921 217,37 UAH)