Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 22820000-4 Бланки (Типографська продукція - бланки)
Очікувана вартість
49 900,00 UAH
UA-2020-08-26-001554-a 0f595fbcba9f48f5b762787ad037f032
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Панасенко

+380669538594 volnovaha_vllikarnya@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Волноваська лікарня планового лікування Волноваської районної ради"
Код ЄДРПОУ: 01112341
Місцезнаходження: 85700, Україна , Донецька обл., Волноваський р-н, м. Волноваха, пров. Залізничний, 23
Контактна особа: Ірина Панасенко
+380669538594
volnovaha_vllikarnya@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 серпня 2020 10:24
Звернення за роз’ясненнями: до 01 вересня 2020 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 вересня 2020 20:00
Очікувана вартість: 49 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 249,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22820000-4: Бланки


ДК 021:2015: 22820000-4 Бланки (Типографська продукція - бланки)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
33 найменувань
ДК 021:2015: 22820000-4 Бланки (Типографська продукція - бланки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85700, Україна, Донецька область, Волноваха, пров. Залізничний, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом безготівкового перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця, вказаний в Договорі, на підставі акту наданих послуг та наданого Виконавцем рахунку на оплату послуг, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Замовником вище зазначених документів. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 серпня 2020 10:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 серпня 2020 10:24
Проект договору Бланки.docx
26 серпня 2020 10:24
Додаток № 1 - Специфікація.xlsx
26 серпня 2020 10:24
Оголошення спрощеної закупівлі Бланки.docx
26 серпня 2020 10:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 серпня 2020 10:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 серпня 2020 10:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 серпня 2020 10:24
Проект договору Бланки.docx
26 серпня 2020 10:24
Додаток № 1 - Специфікація.xlsx
26 серпня 2020 10:24
Оголошення спрощеної закупівлі Бланки.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 26 серпня 2020 16:05
Дата відповіді: 28 серпня 2020 14:31
Приведіть, будь ласка, технічні вимоги до предмету закупівлі у відповідність. Вкажіть по кожному пункту формат, одно- чи двохсторонній друк, тип паперу (газета чи офсет).
Відповідь: У зв'язку з необхідністю коригування технічних характеристик закупівлі, що вимагає залучення консультації фахівця, технічні характеристики будуть відкориговані і викладені в наступній закупівлі
технические характеристики
Дата подання: 27 серпня 2020 11:24
Дата відповіді: 28 серпня 2020 14:31
указать размеры бланков (формат или в сантиметрах), на какой бумаге, какая плотность, кол-во листов в журнале, какой переплёт?
Відповідь: У зв'язку з необхідністю коригування технічних характеристик закупівлі, що вимагає залучення консультації фахівця, технічні характеристики будуть відкориговані і викладені в наступній закупівлі
технические характеристики
Дата подання: 27 серпня 2020 11:29
Дата відповіді: 28 серпня 2020 14:32
поз. 3 медкарта - сколько листов какого формата, степлировать или нет, поз.32 сколько и каких журналов?
Відповідь: У зв'язку з необхідністю коригування технічних характеристик закупівлі, що вимагає залучення консультації фахівця, технічні характеристики будуть відкориговані і викладені в наступній закупівлі
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 28 серпня 2020 14:33
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: У зв'язку з необхідністю коригування технічних характеристик закупівлі, що вимагає залучення консультації фахівця, технічні характеристики будуть відкориговані і викладені в наступній закупівлі
Документи:
28 серпня 2020 14:33
Електронний підпис
28 серпня 2020 14:33
Скасування.pdf