Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт проїзної частини вулиць Гоголівська, Павла Поповича та Андрія Зеленого з благоустроєм в смт Велика Димерка Броварського району Київської області
Очікувана вартість
9 830 853,60 UAH
UA-2020-08-25-008027-a 3e559a5aac8c45678b679be0c851609c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гончаренко Олена Анатоліївна

+380459467603 edz_vdotg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ВЕЛИКОДИМЕРСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 41794559
Місцезнаходження: 07442, Україна , Київська обл., смт Велика Димерка, вулиця Бобрицька будинок 1
Контактна особа: Гончаренко Олена Анатоліївна
+380459467603
edz_vdotg@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 серпня 2020 17:18
Звернення за роз’ясненнями: до 30 серпня 2020 17:23
Оскарження умов закупівлі: до 05 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 вересня 2020 17:23
Початок аукціону: 10 вересня 2020 11:53
Очікувана вартість: 9 830 853,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 49000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Закупівля на 2020-2021 роки (2020 рік - 408653.60 грн, 2021 рік - 9422200 грн.)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт проїзної частини вулиць Гоголівська, Павла Поповича та Андрія Зеленого з благоустроєм в смт Велика Димерка Броварського району Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07442, Україна, Київська область, смт Велика Димерка, вул. Гоголівська, Павла Поповича та Андрія Зеленого
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2021
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Строк виконання робіт: 10%
3 місяці: 10%
6 місяців: 5%
8 місяців: 0%
Строк відтермінування платежу: 10%
6 місяців: 10%
3 місяці: 5%
1 місяць: 0%
Гарантійний строк: 10%
більше 10 років: 10%
10 років: 5%
менше 10 років: 0%
25 серпня 2020 17:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 серпня 2020 17:18
ТД Гоголівська_ Поповича_ Зеленого (1).docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-01-13-000031 ● 519c2ceb91a944ccb47d640378369c1a
  • Статус: завершено ● Дата: 11 лютого 2021
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 січня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 січня 2021 16:07
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


13.01.2021 № 9

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 13.01.2021 № 9





Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
61 UA-2020-08-25-008027-a 25.08.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-01-19 17:31:57

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту проїзної частини вулиць Гоголівська, Павла Поповича та Андрія Зеленого з благоустроєм в смт Велика Димерка Броварського району Київської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-08-25-008027-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-01-22 10:35:40

Пояснення (інформація та документи)

Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначення очікуваної вартості предмета закупівля «Капітальний ремонт проїзної частини вулиць Гоголівська, Павла Поповича та Андрія Зеленого з благоустроєм в смт Велика Димерка Броварського району Київської області», було здійснено на підставі проектно-кошторисної документації яка отримала позитивний експертний звіт та затверджена в установленому порядку.
Копія зведеного кошторисного розрахунку, дефектного акту, відомості обсягів робіт, експертного звіту та рішення виконавчого комітету додаються.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 03 лютого 2021
Кінцевий строк оскарження: 09 лютого 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 вересня 2020 12:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ "МІСТОБУДУВАННЯ ІНВЕСТ ЛТД" 9 827 160,02
UAH з ПДВ
9 827 160,02
UAH з ПДВ
1.4285714286 6 879 012.01 Документи
ПП Регіон-2001 9 818 575,66
UAH з ПДВ
9 818 575,66
UAH з ПДВ
1.4285714286 6 873 002.96 Документи

Публічні документи

07 вересня 2020 11:39
Електронний підпис
07 вересня 2020 11:37
кошторис.pdf
07 вересня 2020 11:37
пропозиція.pdf
07 вересня 2020 11:37
стаття 17.pdf
07 вересня 2020 11:37
фінансова спроможність.pdf
07 вересня 2020 11:37
наявність АБЗ.pdf
07 вересня 2020 11:37
наявність працівників.pdf
07 вересня 2020 11:37
аналогічні договора.pdf
07 вересня 2020 11:37
лабораторія.pdf
07 вересня 2020 11:37
довідки з банку.pdf

Публічні документи

17 вересня 2020 15:40
Електронний підпис
17 вересня 2020 14:16
Довідка МВС
17 вересня 2020 14:16
Довідка згідно ст. 17
08 вересня 2020 16:08
Електронний підпис
08 вересня 2020 16:00
Тендерна пропозиція.pdf
08 вересня 2020 16:00
МТБ Частина II.pdf
08 вересня 2020 16:00
МТБ Частина I.pdf
08 вересня 2020 16:00
Міні навантажувач.pdf
08 вересня 2020 16:00
Гарантія.zip
08 вересня 2020 15:59
30.rar
08 вересня 2020 15:59
Коток ДУ-47.pdf
08 вересня 2020 15:59
МТБ Частина III.pdf
08 вересня 2020 15:59
Коток дорожній BOMAG 125.pdf
08 вересня 2020 15:59
Коток дорожний HAMM.pdf
08 вересня 2020 15:59
Коток дорожний BOMAG.pdf
08 вересня 2020 15:59
ГАЗ 6601 Буровий -С.pdf
08 вересня 2020 15:59
Асфальтоукладач.pdf
08 вересня 2020 15:59
MAN сідловий тягач.pdf
08 вересня 2020 15:59
HOFFMAN н причіп самоскид.pdf
08 вересня 2020 15:59
FOTON бетонозмішуач.pdf
08 вересня 2020 15:59
FAW вантажний самоскид.pdf
08 вересня 2020 15:59
Довідка АТ Ощадбанк.pdf
08 вересня 2020 15:59
Інші документи Частина I.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МІСТОБУДУВАННЯ ІНВЕСТ ЛТД"

ПП Регіон-2001

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Регіон-2001
#31463419
Переможець 9 818 575,66
UAH з ПДВ
16 вересня 2020 17:12

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 вересня 2020 17:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Регіон-2001
#31463419
9 818 575,66
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 липня 2021 16:42
Електронний підпис укладений
06 липня 2021 15:00
Додаткова угода _6.pdf зміни до договору
06 липня 2021 14:55
Електронний підпис укладений
20 травня 2021 17:31
графік.jpg зміни до договору
20 травня 2021 17:30
дод уг 4.jpg зміни до договору
20 травня 2021 17:30
Електронний підпис укладений
30 вересня 2020 16:55
Договір укладений
30 вересня 2020 16:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 214
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшеня обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 214
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 вересня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 9 486 775,74
UAH (в тому числі ПДВ 1 581 129,29 UAH)