Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поточного ремонту мереж зовнішнього освітлення по вул. Калинова ( багатоквартирні будинки № 37 , №39 ) в с. Балівка Дніпровського району Дніпропетровської області,вул. Мисливська в с. Балівка Дніпровського району Дніпропетровської області.
Очікувана вартість
90 000,00 UAH
UA-2020-08-25-007025-a 09577d4fd6e041328e3411495b3bd351
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Ужиловська

+380967541871 balivkasr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Балівська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04339770
Місцезнаходження: 52010, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпровський район село Балівка, вулиця Центральна,47
Контактна особа: Валентина Ужиловська
+380967541871
balivkasr@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 серпня 2020 16:11
Звернення за роз’ясненнями: до 31 серпня 2020 16:10
Оскарження умов закупівлі: до 06 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 вересня 2020 16:10
Початок аукціону: 11 вересня 2020 14:05
Очікувана вартість: 90 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 450,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи


Послуги з поточного ремонту мереж зовнішнього освітлення по вул. Калинова ( багатоквартирні будинки № 37 , №39 ) в с. Балівка Дніпровського району Дніпропетровської області,вул. Мисливська в с. Балівка Дніпровського району Дніпропетровської області.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з поточного ремонту мереж зовнішнього освітлення по вул. Калинова ( багатоквартирні будинки № 37 , №39 ) в с. Балівка Дніпровського району Дніпропетровської області,вул. Мисливська в с. Балівка Дніпровського району Дніпропетровської області.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52010, Україна, Дніпропетровська область, с.Балівка, по вул. Калинова ( багатоквартирні будинки № 37 , №39 ), вул. Мисливська
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2020  —  30 вересня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата після підписання акта наданих послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 серпня 2020 16:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 серпня 2020 16:11
вуличне освітлення тендер 2.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 вересня 2020 14:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ИМПУЛЬС МД 80 000,00
UAH з ПДВ
80 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛЬТЕНЕРДЖІ" 89 057,10
UAH з ПДВ
89 057,10
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 вересня 2020 13:15
IMG_3825_1_.JPG
04 вересня 2020 13:15
IMG_3787.jpg
04 вересня 2020 13:15
IMG_3788.jpg
04 вересня 2020 13:15
IMG_3789.jpg
04 вересня 2020 13:15
IMG_3790.jpg
04 вересня 2020 13:15
IMG_3791.jpg
04 вересня 2020 13:15
IMG_3824.JPG
04 вересня 2020 13:15
IMG_3823.JPG
04 вересня 2020 13:15
IMG_3822.JPG
04 вересня 2020 13:15
IMG_3821.JPG
04 вересня 2020 13:15
IMG_3820.JPG
04 вересня 2020 13:15
IMG_3819.JPG
04 вересня 2020 13:15
IMG_3818.JPG
04 вересня 2020 13:15
IMG_3817.JPG
04 вересня 2020 13:15
IMG_3693.jpg
04 вересня 2020 13:15
IMG_3692.jpg
04 вересня 2020 13:15
IMG_3691.jpg
04 вересня 2020 13:15
IMG_3690.jpg
04 вересня 2020 13:15
IMG_3689.jpg
04 вересня 2020 13:15
IMG_3688.jpg
04 вересня 2020 13:15
IMG_3687.jpg
04 вересня 2020 13:14
IMG_3686.jpg
04 вересня 2020 13:14
IMG_3685.jpg
04 вересня 2020 13:14
IMG_3684.jpg
04 вересня 2020 13:14
IMG_3683.jpg
04 вересня 2020 13:14
IMG_3682.jpg
04 вересня 2020 13:14
IMG_3681.jpg
04 вересня 2020 13:14
IMG_3680.jpg
04 вересня 2020 13:14
IMG_3679.jpg
04 вересня 2020 13:14
IMG_3678.jpg
04 вересня 2020 13:14
IMG_3674.jpg
04 вересня 2020 13:14
IMG_3673.jpg
04 вересня 2020 13:14
IMG_3669.jpg
04 вересня 2020 13:14
IMG_3668.jpg
04 вересня 2020 13:14
IMG_3667.jpg

Публічні документи

18 вересня 2020 11:32
Електронний підпис
18 вересня 2020 11:31
Dovidka МВД pdf.pdf
10 вересня 2020 14:36
Електронний підпис
10 вересня 2020 14:35
Здор А.В. з охорони праці.pdf
10 вересня 2020 14:35
1.7 судімість від 07.09.20.pdf
10 вересня 2020 14:35
1.6 мат тех. база від 07.09.20.pdf
10 вересня 2020 14:35
1.11. Статут.pdf
10 вересня 2020 14:35
1.1 КП від 07.09.20.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ИМПУЛЬС МД

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛЬТЕНЕРДЖІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ ИМПУЛЬС МД
#42093586
Відхилено 80 000,00
UAH з ПДВ
17 вересня 2020 15:48
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 вересня 2020 16:11
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛЬТЕНЕРДЖІ"
#42277967
Переможець 89 057,10
UAH з ПДВ
17 вересня 2020 16:03

Вимога про усунення невідповідностей

Виявлено невідповідність в інформації та документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі критеріям згідно Закону Ураїни Про публічні закупівлі , а саме: пропонуємо усунути невідповідності відповідно до додатку 3 до тендерної документації 1.не в повному обсязі надано інформацію про ПІБ, посади, досвід (стаж) роботи службових, посадових та інших (найманих) працівників, які будуть задіяні для виконання послуг, в тому числі працівників робітничих професій, умови їх залучення: за штатним розкладом, договором цивільно-правового характеру, субпідряду. 2. не надано копій посвідчень працівників . 3.на підтвердження аналогічного досвіду роботи надано тільки один договір, а потрібно не менше двух ( договора в повному обсязі з усіма додатками ) . Усунути невідповідність згідно ІІІ розділу 1. п.1.12. (довідки, листи, гарантійні листи, тощо), повинні мати такі обов’язкові реквізити: назву Учасника (або установи, організації, тощо), назва адресата, назва виду документа, дата складання, реєстраційний номер, текст документа, підпис уповноваженої особи та відбиток печатки учасника ( у разі її використання). 2. п. 1.4 – надати дозвіл на виконня даного виду робіт 3. п. 1.10 надати витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань виданим не раніше ніж за десять днів до кінцевої дати подання тендерних пропозицій; Також під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) учасника/уповноваженої особи учасника закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до умов цього оголошення, отже усунути невідповідність та накласти цифровий підпис на документацію .

Документи

17 вересня 2020 15:48
Електронний підпис
17 вересня 2020 15:47
21 117092020.pdf
17 вересня 2020 15:47
21 217092020.pdf
17 вересня 2020 15:47
21 317092020.pdf
11 вересня 2020 14:26
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 вересня 2020 16:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛЬТЕНЕРДЖІ"
#42277967
89 057,10
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 листопада 2020 17:27
Електронний підпис укладений
05 жовтня 2020 15:21
5 405102020.pdf укладений
05 жовтня 2020 15:19
5 305102020.pdf укладений
05 жовтня 2020 15:19
5 205102020.pdf укладений
05 жовтня 2020 15:19
5 105102020.pdf укладений
05 жовтня 2020 15:19

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 89 057,10
UAH (в тому числі ПДВ 14 842,85 UAH)