Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярські приладдя та папір
Очікувана вартість
486,00 UAH
UA-2020-08-25-006128-a 8a9fde3c619342d2ac81409d93b9c417
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Скрипченко Яна Іванівна

+380612397336 yanina1406@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 25 серпня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальний відділ освіти Заводського району департаменту освіти і науки Запорізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 37611443
Місцезнаходження: 69067, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Радіаторна, 49
Контактна особа: Скрипченко Яна Іванівна
+380612397336
yanina1406@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


коректор 2в1 - 6 шт.; маркет текст.різних кольорів - 8 шт.; папір д/нотат. з липк.краєм 51х51 - 3 упак.; папка-швидкозшивач пласт.А4 - 10 шт.; ручка гелєва АІНАО - 7 шт.; ручка кулькова подарункова - 2 шт.; ручка кулькова - 5 шт.; скотч 12х70 - 1 шт.; скотч 18Х30 - 3 шт.; скотч 2-сторонній 24х2 - 2 шт.; скотч декорат. 12х10 - 6 шт.; скріпки метал 500шт. в пакеті - 2 упак.; стікер 5в1паперовий - 4 упак.; стікер пластик 5*1 - 2 упак.; файли А4 30мк 100шт. - 1 упак.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 найменувань
Канцелярські приладдя та папір
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69021, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, пров.Економічний,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом переказу Замовником грошових коштів на поточний рахунок Постачальника впродовж 30 банківських днів з моменту поставки товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

25 серпня 2020 15:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
фізична особа-підприємець Ємельянцева Світлана Іванівна
#2003604667
Переможець 486,00
UAH
25 серпня 2020 15:36

Документи

25 серпня 2020 15:36
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 серпня 2020 15:40