Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
послуги з ремонту, технічного обслуговування персональних комп’ютерів, офісного, телекомунікаційного та аудіовізуального обладнання, а також супутні послуги
Очікувана вартість
21 585,00 UAH
UA-2020-08-25-004607-c ● 449218a006444797aa792f52536ead0e
Закупівля без використання електронної системи
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
25 серпня 2020
Інформація про замовників
Найменування: | КИЇВСЬКА МУНІЦИПАЛЬНА АКАДЕМІЯ МУЗИКИ ІМ. Р.М.ГЛІЄРА |
Код ЄДРПОУ: | 02214923 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ ЛЬВА ТОЛСТОГО, будинок 31 |
Контактна особа: |
Юрій Карюк Олексійович kievgliera@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50320000-4: Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів
1. Супровід, технічне обслуговування апаратних засобів, телекомунікаційного, мережевого обладнання, мережі WI-FI, та ремонт мережевого обладнання та серверів розповсюджується на (маршрутизатори, комутатори, ретранслююче обладнання, сервери, системні блоки, мережеву оргтехніку), (далі - обладнання).
2. Технічне обслуговування керуючого обладнання Cisco, Cisco Catalyst, Mikrotik, а також локальних маршрутизаторів TP-Link, D-link та коммутаторів TP-Link, D-link (далі - телекомунікаційне обладнання).
3. Обслуговування серверу DELL єдиної бібліотеки та супутнього обладнання.
4. Консультаційні послуги, створення технічної документації, пошуково-вишукувальні роботи (далі - консультаційні послуги).
5. Діагностика обладнання, телекомунікаційного обладнання і визначення оптимальної конфігурації серверного та телекомунікаційного обладнання. Налаштування операційної системи і прикладного програмного забезпечення. Оптимізація обладнання та телекомунікаційного обладнання для підвищення швидкодії та забезпечення безпеки локальної мережі. консультування представників замовника по роботі з локальною мережею, мережею Wi-Fi.
6. Перевірка і виявлення збоїв у функціонуванні серверів, обладнання та телекомунікаційного обладнання, усунення виявлених вад локальної мережі.
7. Установка нового обладнання та телекомунікаційного обладнання, спеціалізованого програмного забезпечення, що попередньо погоджується з Учасником протягом строку договору.
8. Перевірка мережевих підключень, тестування й оптимізація роботи локальної мережі. Управління правами доступу до мережного обладнання, відстеження вразливостей обладнання та телекомунікаційного обладнання, модернізація, керування політиками доступу, захист від уражень.
9. Заміна комплектуючих обладнання та телекомунікаційного обладнання здійснюється за заявками Замовника (телефонний дзвінок). Час прибуття інженера на місце надання Послуг за викликом – не більше однієї години з моменту отримання виклику від Замовника.
10. Послуги повинні здійснюватися за місцезнаходженням обладнання та телекомунікаційного обладнання надання консультаційних послуг. У разі неможливості ремонту за місцем знаходження, обладнання доставляється до сервісного центру.
11. Замовник має право на самостійну діагностику обладнання в офіційних сервісних центрах.
12. У зв'язку з тим, що точний перелік послуг, які необхідно буде надати (в тому числі перелік деталей, які потребують заміни) неможливо визначити заздалегідь конкретний перелік послуг та деталей, що потребують заміни, має визначатись за результатами діагностики обладнання та телекомунікаційного обладнання за результатами якої визначити та погодити із замовником перелік несправностей, які потребують виправлення, та перелік деталей, що потребують заміни, формування дефектного акту для заміни.
13. Надання послуг проводиться відповідно до вимог чинних нормативних документів.
14. Надання VPN-каналу для відокремлення мережі Wi-Fi від робочої мережі інституту, налаштування VPN-каналу згідно змін статистики з моніторингу доступу до мережі Wi-Fi, Забезпечення відокремленості та безпеки Wi-Fi-мережі, згідно політики доступу користувачів, Моніторинг доступності вузлів Wi-Fi-мережі.
15. Моніторинг інтернет-трафіку та внесення змін згідно правил доступу Споживача.
16. Моніторинг апаратних засобів (обладнання та телекомунікаційне обладнання).
17. Моніторинг та надання статистики.
Розгорнути
Згорнути
2. Технічне обслуговування керуючого обладнання Cisco, Cisco Catalyst, Mikrotik, а також локальних маршрутизаторів TP-Link, D-link та коммутаторів TP-Link, D-link (далі - телекомунікаційне обладнання).
3. Обслуговування серверу DELL єдиної бібліотеки та супутнього обладнання.
4. Консультаційні послуги, створення технічної документації, пошуково-вишукувальні роботи (далі - консультаційні послуги).
5. Діагностика обладнання, телекомунікаційного обладнання і визначення оптимальної конфігурації серверного та телекомунікаційного обладнання. Налаштування операційної системи і прикладного програмного забезпечення. Оптимізація обладнання та телекомунікаційного обладнання для підвищення швидкодії та забезпечення безпеки локальної мережі. консультування представників замовника по роботі з локальною мережею, мережею Wi-Fi.
6. Перевірка і виявлення збоїв у функціонуванні серверів, обладнання та телекомунікаційного обладнання, усунення виявлених вад локальної мережі.
7. Установка нового обладнання та телекомунікаційного обладнання, спеціалізованого програмного забезпечення, що попередньо погоджується з Учасником протягом строку договору.
8. Перевірка мережевих підключень, тестування й оптимізація роботи локальної мережі. Управління правами доступу до мережного обладнання, відстеження вразливостей обладнання та телекомунікаційного обладнання, модернізація, керування політиками доступу, захист від уражень.
9. Заміна комплектуючих обладнання та телекомунікаційного обладнання здійснюється за заявками Замовника (телефонний дзвінок). Час прибуття інженера на місце надання Послуг за викликом – не більше однієї години з моменту отримання виклику від Замовника.
10. Послуги повинні здійснюватися за місцезнаходженням обладнання та телекомунікаційного обладнання надання консультаційних послуг. У разі неможливості ремонту за місцем знаходження, обладнання доставляється до сервісного центру.
11. Замовник має право на самостійну діагностику обладнання в офіційних сервісних центрах.
12. У зв'язку з тим, що точний перелік послуг, які необхідно буде надати (в тому числі перелік деталей, які потребують заміни) неможливо визначити заздалегідь конкретний перелік послуг та деталей, що потребують заміни, має визначатись за результатами діагностики обладнання та телекомунікаційного обладнання за результатами якої визначити та погодити із замовником перелік несправностей, які потребують виправлення, та перелік деталей, що потребують заміни, формування дефектного акту для заміни.
13. Надання послуг проводиться відповідно до вимог чинних нормативних документів.
14. Надання VPN-каналу для відокремлення мережі Wi-Fi від робочої мережі інституту, налаштування VPN-каналу згідно змін статистики з моніторингу доступу до мережі Wi-Fi, Забезпечення відокремленості та безпеки Wi-Fi-мережі, згідно політики доступу користувачів, Моніторинг доступності вузлів Wi-Fi-мережі.
15. Моніторинг інтернет-трафіку та внесення змін згідно правил доступу Споживача.
16. Моніторинг апаратних засобів (обладнання та телекомунікаційне обладнання).
17. Моніторинг та надання статистики.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги з ремонту, технічного обслуговування персональних комп’ютерів, офісного, телекомунікаційного та аудіовізуального обладнання, а також супутні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01032, Україна, Київська область, Київ, вул. Льва Толстого, 31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50320000-4 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів
1 послуга
послуги з ремонту, технічного обслуговування персональних комп’ютерів, офісного, телекомунікаційного та аудіовізуального обладнання, а також супутні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01032, Україна, Київська область, Київ, вул. Льва Толстого, 31 (флігель)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50320000-4 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів
1 послуга
послуги з ремонту, технічного обслуговування персональних комп’ютерів, офісного, телекомунікаційного та аудіовізуального обладнання, а також супутні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03056, Україна, Київська область, Київ, вул. Дашавська, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50320000-4 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
25 серпня 2020 20:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АУТСОРСІНГОВА КОМПАНІЯ "КОСКОМ" #37378429 |
Переможець |
21 585,00
UAH
|
25 серпня 2020 21:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 серпня 2020 21:02
|
Додаткова_угода_№3_в_д_19.08.2020_р._до_Договору_про_надання_послуг_№26-02_в_д_25_лютого_2020_р..PDF | укладений |
25 серпня 2020 21:02
|