Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція трамвайної колії по вул. Кошкіна від просп. Московського до вул. Плеханівської
Очікувана вартість
9 194 007,60 UAH
UA-2020-08-25-003698-c 20c306b96cb04a7cb51dbcf5d521999e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Куколь Григорович

380577607670 dtiz@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент інфраструктури Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34468231
Місцезнаходження: 61200, Україна , Харківська обл., Харків, майдан Конституції 7
Контактна особа: Олександр Куколь Григорович
380577607670
dtiz@i.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 серпня 2020 16:13
Звернення за роз’ясненнями: до 31 серпня 2020 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 вересня 2020 14:00
Початок аукціону: 11 вересня 2020 13:42
Очікувана вартість: 9 194 007,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 45 970,04 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


будівельні роботи;
Категорія замовника: орган місцевого самоврядування;
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція трамвайної колії по вул. Кошкіна від просп. Московського до вул. Плеханівської
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61037, Україна, Харківська область, Харків, по вул. Кошкіна від просп. Московського до вул. Плеханівської
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45234000-6 — Будівництво залізничних і канатних транспортних систем

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку перерахування коштів на небюджетні рахунки відкриті в органах Казначейства у вигляді попередньої оплати у розмірі 30% від вартості річного обсягу робіт по Договору на цілі визначені договором у тому числі придбання матеріалів, устаткування. Аванс 10 Календарні 30
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом оплати після підписання сторонами акту приймання виконаних робіт. Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 вересня 2020 14:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІТІРЕЙЛ ТЕХНОЛОДЖІ" 8 932 206,83
UAH з ПДВ
8 932 206,83
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ ІНФРАСТРУКТУРИ" 9 152 358,00
UAH з ПДВ
9 152 358,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 вересня 2020 13:30
Електронний підпис
24 вересня 2020 13:30
МВС.pdf
22 вересня 2020 16:40
Фінансова звітність.pdf
22 вересня 2020 16:40
Тендерна пропозиція.pdf
22 вересня 2020 16:40
Реєстр документів.pdf
22 вересня 2020 16:40
Протокол надання згоди.pdf
22 вересня 2020 16:40
Ліцензія.pdf
22 вересня 2020 16:40
Договірна ціна.pdf
22 вересня 2020 16:40
Довідка торгівля людьми.pdf
22 вересня 2020 16:40
Довідка МВС.pdf
22 вересня 2020 16:40
Довідка ДФС.rar
22 вересня 2020 16:40
Електронний підпис
09 вересня 2020 16:46
Електронний підпис
08 вересня 2020 21:02
Електронний підпис
08 вересня 2020 21:01
Субпядрядник ч.2.zip
08 вересня 2020 21:01
Субпідрядник ч.1.zip
08 вересня 2020 21:01
Субпідрядник ліцензія.pdf
08 вересня 2020 21:01
9.Техніяна специфікація.pdf
08 вересня 2020 21:01
7.Довідка ст.16.pdf
08 вересня 2020 21:01
6.Довідки ст.17.pdf
08 вересня 2020 21:01
5.Статут, опис, протокол.pdf
08 вересня 2020 21:01
4.Витяг ПДВ.jpg
08 вересня 2020 21:01
21.Протокол зміни.pdf
08 вересня 2020 21:01
14.Довідка про матеріали.pdf
08 вересня 2020 21:01
13.Захист довкілля.pdf
08 вересня 2020 21:01
1.Реєстр документів.pdf

Публічні документи

09 вересня 2020 18:04
18. Статут.pdf
09 вересня 2020 18:04
5. Проект договору.PDF
09 вересня 2020 18:04
6. Технічна специфікація.PDF
09 вересня 2020 18:04
2. Тендерна пропозиція.PDF
09 вересня 2020 18:04
28. Бенефіціари.pdf
09 вересня 2020 18:04
29. АП та уо з АП.pdf
09 вересня 2020 18:04
25. АМКУ.pdf
09 вересня 2020 18:04
1. Реєстр.PDF
09 вересня 2020 18:04
12. Захист довкілля.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІТІРЕЙЛ ТЕХНОЛОДЖІ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ ІНФРАСТРУКТУРИ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІТІРЕЙЛ ТЕХНОЛОДЖІ"
#34630678
Переможець 8 932 206,83
UAH з ПДВ
14 вересня 2020 17:27

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 вересня 2020 17:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІТІРЕЙЛ ТЕХНОЛОДЖІ"
#34630678
8 932 206,83
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 квітня 2024 13:48
Електронний підпис зміни до договору
03 січня 2023 10:55
сканирование0003.pdf зміни до договору
03 січня 2023 10:50
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2021 12:04
сканирование0026.pdf зміни до договору
23 грудня 2021 12:03
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2021 10:30
сканирование0026.pdf зміни до договору
23 грудня 2021 10:21
Електронний підпис укладений
02 жовтня 2020 10:46
сканирование0002.pdf укладений
02 жовтня 2020 10:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії договору і строку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 2220
Договір:
Номер додаткової угоди: 2220
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії договору і строку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 2220
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 2220
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 жовтня 2020 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Сторони не приступили до виконання своїх зобов'язань. Претензії сторона одна до одної не має.