Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Продукти харчування, напої, тютюн та супутня продукція в тому числі:15300000-1 Фрукти, овочі та супутня продукція -3560,00 в тому числі: 15310000-4 картопля та картопляні вироби-1700,00 грн. 15331428-3 томатний соус -120,00 грн. 15331133-8 колотий горох -1200,00 грн. 15100000-9 Продукція тваринництва, м'ясо та мясопродукти -1000,00 грн. в тому числі: 15131110-9 – ковбасний фарш -500,00 грн. 15131120-2 – ковбасні вироби -500,00 грн. 15200000-0 Рибні страви та пресерви -500,00 грн. в тому числі: 15221000-3 морожена риба – 500,00 грн. 15400000-2 Олії та тваринні та рослинні жири -500,00 грн. в тому числі: 15411100-3 олії -900,00 грн. 15500000-3 Молочні продукти -800,00 грн. в тому числі: 15530000-2 вершкове масло -800,00 грн. 15600000-4 Продукція борошномельно-круп’яної, крохмалі та крохмалепродукти -7100,00 грн. в тому числі: 15612000-2 борошно зернових та овочевих культур і супутня продукція: 450,00 грн. в тому числі: 15612100-2 борошно пшеничне-450,00 грн. 15613000-8 продукція із зерна зернових культур : 6300,00 грн. в тому числі: 15614000-5 рис оброблений – 1600,00 грн. 15625000-5 манна крупа 600,00 грн. 15800000 -6 Продукти харчування різні - 6140,00 грн. в тому числі: 15811100-7 хліб -5000,00 грн.
Очікувана вартість
20 000,00 UAH
UA-2020-08-25-003454-c 60dae03605e04c618470ebd1e65c3f14
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ярослав Геник

380674557564 kosmachdl@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 25 серпня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Космацька дільнична лікарня " Космацької сільської ради об'єднаної територіальної громади Косівського району Івано-Франківської області
Код ЄДРПОУ: 36879567
Місцезнаходження: 78640, Україна , Івано-Франківська обл., КОСМАЧ, вул. Степана Бандери, буд.3
Контактна особа: Ярослав Геник
380674557564
kosmachdl@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15000000-8: Продукти харчування, напої, тютюн та супутня продукція


вказано в договорі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 кілограми
Продукти харчування, напої, тютюн та супутня продукція в тому числі:15300000-1 Фрукти, овочі та супутня продукція -3560,00 в тому числі: 15310000-4 картопля та картопляні вироби-1700,00 грн.

15331428-3 томатний соус -120,00 грн.
15331133-8 колотий горох -1200,00 грн.
15100000-9 Продукція тваринництва, м'ясо та мясопродукти -1000,00 грн.
в тому числі:
15131110-9 – ковбасний фарш -500,00 грн.
15131120-2 – ковбасні вироби -500,00 грн.
15200000-0 Рибні страви та пресерви -500,00 грн.
в тому числі:
15221000-3 морожена риба – 500,00 грн.
15400000-2 Олії та тваринні та рослинні жири -500,00 грн.
в тому числі:
15411100-3 олії -900,00 грн.
15500000-3 Молочні продукти -800,00 грн.
в тому числі:
15530000-2 вершкове масло -800,00 грн.
15600000-4 Продукція борошномельно-круп’яної, крохмалі та крохмалепродукти -7100,00 грн.
в тому числі:
15612000-2 борошно зернових та овочевих культур і супутня продукція: 450,00 грн.
в тому числі:
15612100-2 борошно пшеничне-450,00 грн.
15613000-8 продукція із зерна зернових культур : 6300,00 грн.
в тому числі:
15614000-5 рис оброблений – 1600,00 грн.
15625000-5 манна крупа 600,00 грн.
15800000 -6
Продукти харчування різні - 6140,00 грн.
в тому числі:
15811100-7 хліб -5000,00 грн.
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78640, Україна, Івано-Франківська область, КОСМАЧ, вул. Степана Бандери, буд.3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 серпня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15000000-8 — Продукти харчування, напої, тютюн та супутня продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 4.1. Розрахунки проводяться шляхом оплати Покупцем після пред’явлення Продавцем видаткової накладної на оплату товару. Оплата товару здійснюється шляхом безготівкового переказу по накладних на поточний рахунок Продавця , вказаний у реквізитах Договору. 4.2 Покупець здійснює оплату товару на підставі Бюджетного кодексу України з відстрочкою платежу до 30 днів з дати підписання видаткової накладної на товар (дата підписання збігається з датою її формування). 4.3 У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 3 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 27 Календарні 100

Тендерна документація

25 серпня 2020 15:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Юсипчук Григорій Васильович
#2306006211
Переможець 20 000,00
UAH
25 серпня 2020 15:57

Документи

25 серпня 2020 15:56
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 15:20
дод уг Юсипчук.PDF зміни до договору
23 грудня 2020 15:18
Електронний підпис укладений
25 серпня 2020 16:00
договір Юсипчук.PDF укладений
25 серпня 2020 15:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовилися зменшити суму договору №12 від 25.08.2020р на суму 8436,71 грн у зв'язку із скороченням кошторисних призначень
Номер договору про закупівлю: 12
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 20 000,00
UAH