Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Картриджі для принтерів
Очікувана вартість
4 890,00 UAH
UA-2020-08-25-002945-c ● d281b1b5ca44454e9691ed3ea96912b8
Спрощена закупівля
Спрощена
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Маріупольське міське відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Донецькій області |
Код ЄДРПОУ: | 41419282 |
Місцезнаходження: | 87529, Україна , Донецька обл., Маріуполь, бульвар Морський, будинок 74 |
Контактна особа: |
Морозова Юлія Анатоліївна +380629409069 mrpl.dn@fssu.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 серпня 2020 15:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 серпня 2020 15:05 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 вересня 2020 17:00 |
Очікувана вартість: | 4 890,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 48,90 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
ДК 021:2015: «30120000- 6 «Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 шт
картриджі для принтерів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87541, Україна, Донецька область, Маріуполь, бульвар Морський, будинок 74
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | картриджі для принтерів | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 серпня 2020 16:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 серпня 2020 15:36 |
Протокол 12 від 26.08.2020.pdf | |
26 серпня 2020 15:36 |
ЗМІНИ_Додаток_1_Тех_умови_КАРТРИДЖИ_25_08_2020.pdf | |
26 серпня 2020 15:36 |
ЗМІНИ_Додаток_1_Тех_умови_КАРТРИДЖИ_25_08_2020.doc | |
25 серпня 2020 15:01 |
Протокол від 25_08_20 _ 11.pdf | |
25 серпня 2020 15:01 |
Оголошення про спрощені закупівлі КАРТРИДЖІ 25_08_2020.pdf | |
25 серпня 2020 15:01 |
Додаток _ 3 Цінова пропозиція КАРТРИДЖИ 25_08_2020.docx | |
25 серпня 2020 15:01 |
Додаток 4 проект Договору поставки КАРТРИДЖІ 25_08_2020.doc | |
25 серпня 2020 15:01 |
Додаток 2.2 лист-гарантія.docx | |
25 серпня 2020 15:01 |
Додаток 2.1 Лист-згода.docx | |
25 серпня 2020 15:01 |
ДОДАТОК 2 Вимоги до Учасника 25_08_2020.docx | |
25 серпня 2020 15:01 |
Додаток 1 Тех умови КАРТРИДЖИ 25_08_2020.docx |
26 серпня 2020 16:05 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 серпня 2020 15:36 |
Протокол 12 від 26.08.2020.pdf
|
|||
26 серпня 2020 15:36 |
ЗМІНИ_Додаток_1_Тех_умови_КАРТРИДЖИ_25_08_2020.pdf
|
|||
26 серпня 2020 15:36 |
ЗМІНИ_Додаток_1_Тех_умови_КАРТРИДЖИ_25_08_2020.doc
|
|||
25 серпня 2020 15:01 |
Протокол від 25_08_20 _ 11.pdf
|
|||
25 серпня 2020 15:01 |
Оголошення про спрощені закупівлі КАРТРИДЖІ 25_08_2020.pdf
|
|||
25 серпня 2020 15:01 |
Додаток _ 3 Цінова пропозиція КАРТРИДЖИ 25_08_2020.docx
|
|||
25 серпня 2020 15:01 |
Додаток 4 проект Договору поставки КАРТРИДЖІ 25_08_2020.doc
|
|||
25 серпня 2020 15:01 |
Додаток 2.2 лист-гарантія.docx
|
|||
25 серпня 2020 15:01 |
Додаток 2.1 Лист-згода.docx
|
|||
25 серпня 2020 15:01 |
ДОДАТОК 2 Вимоги до Учасника 25_08_2020.docx
|
|||
25 серпня 2020 15:01 |
Додаток 1 Тех умови КАРТРИДЖИ 25_08_2020.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Сума закупівлі
Дата подання: 25 серпня 2020 15:31
Дата відповіді: 26 серпня 2020 15:13
Шановні!
Ви помилились магазином. За такі гроші тут оригінальні картриджі не продаються.
Вилучіть фразу "У разі надання еквівалента, учасник у складі своєї пропозиції повинен надати лист від виробника обладнання, для якого він призначений, про можливість використання наданого еквіваленту (аналогу) на цьому обладнанні, та що його застосування не вплине на гарантійні зобов’язання виробника обладнання." , як таку, що не відповідає реальному стану речей. Гарантійних принтерів на потрібні картриджі уже не має. Всі принтери давно зняті з виробництва.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо про наведене нижче.
1.Вимоги щодо вилучення фрази: «У разі надання еквівалента, учасник у складі своєї пропозиції повинен надати лист від виробника обладнання, для якого він призначений, про можливість використання наданого еквіваленту (аналогу) на цьому обладнанні, та що його застосування не вплине на гарантійні зобов’язання виробника обладнання» у спрощеній процедурі закупівлі ДК 021:2015: «30120000-6 «Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку» UA-2020-08-25-002945-c задовольнити частково.
2. Внести зміни до додатку 1 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель від 25 серпня 2020 року «Технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмету закупівлі» замінивши формулювання: «У разі надання еквівалента, учасник у складі своєї пропозиції повинен надати лист від виробника обладнання, для якого він призначений, про можливість використання наданого еквіваленту (аналогу) на цьому обладнанні, та що його застосування не вплине на гарантійні зобов’язання виробника обладнання» на нове формулювання: «У разі надання еквівалента (аналогу), учасник у складі своєї пропозиції повинен надати документ, складений у довільній формі, про можливість використання наданого еквіваленту (аналогу) на обладнанні, для якого він закуповується».
3. Внесені зміни викласти шляхом викладання Додатку 1 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель від 25 серпня 2020 року «Технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмету закупівлі» у новій редакції.
1.Вимоги щодо вилучення фрази: «У разі надання еквівалента, учасник у складі своєї пропозиції повинен надати лист від виробника обладнання, для якого він призначений, про можливість використання наданого еквіваленту (аналогу) на цьому обладнанні, та що його застосування не вплине на гарантійні зобов’язання виробника обладнання» у спрощеній процедурі закупівлі ДК 021:2015: «30120000-6 «Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку» UA-2020-08-25-002945-c задовольнити частково.
2. Внести зміни до додатку 1 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель від 25 серпня 2020 року «Технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмету закупівлі» замінивши формулювання: «У разі надання еквівалента, учасник у складі своєї пропозиції повинен надати лист від виробника обладнання, для якого він призначений, про можливість використання наданого еквіваленту (аналогу) на цьому обладнанні, та що його застосування не вплине на гарантійні зобов’язання виробника обладнання» на нове формулювання: «У разі надання еквівалента (аналогу), учасник у складі своєї пропозиції повинен надати документ, складений у довільній формі, про можливість використання наданого еквіваленту (аналогу) на обладнанні, для якого він закуповується».
3. Внесені зміни викласти шляхом викладання Додатку 1 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель від 25 серпня 2020 року «Технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмету закупівлі» у новій редакції.
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій