Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Частини до аудіо- та відеообладнання
Очікувана вартість
75 000,00 UAH
UA-2020-08-25-001668-c aa84b48b44244487bb4bf955d9d346f5
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дручек Алла Анатоліївна

+380332252589 juristlmkl@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Луцька міська клінічна лікарня"
Код ЄДРПОУ: 01982985
Місцезнаходження: 43024, Україна , Волинська обл., Луцьк, пр-т Відродження,13
Контактна особа: Дручек Алла Анатоліївна
+380332252589
juristlmkl@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 серпня 2020 12:31
Звернення за роз’ясненнями: до 28 серпня 2020 12:36
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 вересня 2020 12:36
Очікувана вартість: 75 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 375,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32350000-1: Частини до аудіо- та відеообладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 найменувань
Частини до аудіо- та відеообладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43024, Україна, Волинська область, м. Луцьк, пр. Відродження,13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 серпня 2020 12:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 серпня 2020 12:31
Медико-технічні вимоги плівка.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-25-001668-c.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "КРОВЛЕКС ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:42744598
Дата подання: 26 серпня 2020 12:35
Вимога
Шановний Замовнику! В Інформації для проведення закупівлі товарів через систему електронних торгів по закупівлі Код за класифікатором Код ДК 021:2015 32350000-1: Частини до аудіо- та відеообладнання. (Плівка флюрографічна, плівка рентгенівська), Замовник вважає за потрібне у вимогах до предмета закупівлі зазначити торгівельну марку та виробника, та вказує, що ніякі аналоги та/або еквіваленти у пропозиціях учасників розглядатися не будуть!, але ж : Відповідно до Закону України Про публічні закупівлі (Документ 922-VIII, нова редакція від 19.04.2020, підстава - 114-IX), розділ III загальні умови здійснення закупівлі, Стаття 14, пункт 4 у разі здійснення спрощеної закупівлі (придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 цього Закону) у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Тобто , Ви можете вказати, який саме еквівалент, але заборонити НЕ МОЖЕТЕ!
Нагадаємо, що еквівалентність це достатність різних результатів оцінки відповідності для забезпечення одного і того ж рівня підтвердження відповідності стосовно одних і тих же встановлених вимог Тож, звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури допорогових закупівель, де однією з ключових вимог до проведення допорогових торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру.
Натомість Замовник зазначив конкретну назву товару та інформацію про те, що ніякі аналоги та/або еквіваленти у пропозиціях учасників розглядатися не будуть! Такий підхід грубо порушує положення Закону «Про публічні закупівлі», де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме не розгляд аналогів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, та його представників. Зазначення найменувань плівок з його унікальними технічними характеристиками свідчить про те, що Замовник свідомо встановлює такі вимоги, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та віддати перемогу заздалегідь визначеному постачальнику.
Зазначення в предметі закупівлі найменування плівок суперечать принципам закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Абз. 4 ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі Також статтею 4 цього Закону передбачено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію.
З метою уникнення непорозумінь між учасниками та Замовником, а також керуюсь ст.ст. 2, 3, 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Вимагаємо внести відповідні зміни згідно із зазначеними вище вимогами для проведення закупівлі через систему електронних торгів, якою передбачити можливість подачі учасниками в тендерній пропозиції аналог плівки, що зазначені в Інформації для проведення закупівлі товарів через систему електронних торгів по закупівлі Код ДК 021:2015 32350000-1: Частини до аудіо- та відеообладнання. (Плівка флюрографічна, плівка рентгенівська). Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі. У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки умовам Документації на предмет встановлених дискримінаційний умов.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 серпня 2020 15:51
Шановний дописувачу, повідомляємо Вам, що закупівля проводиться за спрощеною процедурою та не передбачає аналогів та/ або еквівалентів товарів, що обумовлено позитивним досвідом використання вказаного виробника. Замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару, можливостях бюджетного фінансування та сфері застосування товару та жодним чином не зобов’язаний встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням можливостей учасників, а навпаки, учасники процедури публічних закупівель зобов’язані надавати такі тендерні пропозиції, які будуть відповідати встановленим замовником вимогам. Це є право Замовника в спрощених закупівлях, яке передбачено абз. 2 п. 4. Ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Тобто, Замовник може, а не зобов’язаний зазначити аналоги та/або еквіваленти, які приймаються у пропозиціях учасників, а тому відповідно до вищезазначеного Закону Замовник може зазначати конкретну назву або конкретну назву та еквівалент, або узагальнену назву та характеристики, Замовник має право посилатися на певну торговельну марку або виробника. Замовник має законне право зазначати інформацію щодо конкретного виробника (марки, фірми т.д) продукції при цьому не порушуючи законодавство, яке регулює порядок проведення спрощених закупівель, а тому було вирішено скористатися своїм правом та придбати ті товари, які дійсно потрібні для проведення рентгенографічних досліджень і з якими зручно працювати.
Ваша вимога виглядає не інакше, як тиск на наш заклад задля примушування до закупівлі продукції незалежно від наших потреб.
Отже, порушень з боку Замовника, як вказує дописувач у своїй вимозі з боку Замовника немає.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 вересня 2020 12:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Волиньфармімпекс" 72 821,00
UAH з ПДВ
72 821,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 серпня 2020 15:12
Електронний підпис
31 серпня 2020 15:12
Авторизація.pdf
31 серпня 2020 14:57
Електронний підпис
31 серпня 2020 14:56
сертиф якості.pdf
31 серпня 2020 14:56
Проект договору.pdf
31 серпня 2020 14:56
Комерційна пропозиція.pdf
31 серпня 2020 14:56
Інструкція.pdf
31 серпня 2020 14:56
Документи плівка.pdf
31 серпня 2020 14:56
ГЛ про перс.дані.pdf
31 серпня 2020 14:56
ГЛ про декларації.pdf
31 серпня 2020 14:56
Висновок СЕС.pdf
31 серпня 2020 14:56
Висновок СЕС 2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Волиньфармімпекс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Волиньфармімпекс"
#31572294
Переможець 72 821,00
UAH з ПДВ
02 вересня 2020 14:31

Документи

02 вересня 2020 14:30
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 вересня 2020 14:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Волиньфармімпекс"
#31572294
72 821,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 вересня 2020 14:30
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 09:56
Електронний підпис укладений
07 вересня 2020 16:18
Договір укладений
07 вересня 2020 16:15

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 72 821,00
UAH (в тому числі ПДВ 12 136,83 UAH)