Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютерне обладнання
Очікувана вартість
548 088,00 UAH
UA-2020-08-25-000490-b 0864ceffa46e4e48b92802a2a4fb1878
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Жук Андрій Артурович

+380433822006 osvita@rda-hm.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Хмільницької райдержадміністрації
Код ЄДРПОУ: 02141495
Місцезнаходження: 22000, Україна , Вінницька обл., Хмільник, ВІнницька область, м.Хмільник, вулиця Столярчука,17
Контактна особа: Жук Андрій Артурович
+380433822006
osvita@rda-hm.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 серпня 2020 11:25
Звернення за роз’ясненнями: до 30 серпня 2020 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 вересня 2020 13:00
Початок аукціону: 10 вересня 2020 13:21
Очікувана вартість: 548 088,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 740,44 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Закупівля комп'ютерного обладнання для початкових класів НУШ для навчальних закладів Хмільницького району у складі: ноутбук, багатофункціональний пристрій, ламінатор та витратні матеріали до комплекту. Джерело фінансування - субвенція з Державного бюджету.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
26 комп.
Комп'ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22000, Україна, Вінницька область, Хмільник, Столярчука,17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 вересня 2020  —  15 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 серпня 2020 16:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 серпня 2020 16:49
td комп НУШ _2020 (зі змінами).doc
27 серпня 2020 16:49
Лист зміни.doc
27 серпня 2020 16:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 серпня 2020 11:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 серпня 2020 16:49
td комп НУШ _2020 (зі змінами).doc
25 серпня 2020 11:22
td комп НУШ _2020.doc
27 серпня 2020 16:49
Лист зміни.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тех.параметри
Дата подання: 27 серпня 2020 13:23
Дата відповіді: 27 серпня 2020 16:47
Шановний замовник! Просимо зменшити кількість портів у ноутбуці, оскільки це суттєво зменшує конкуренцію. Така кількість не вимагається наказами МОН. Також хотіли б уточнити, що мається на увазі в терміні -Тактова частота процесору. Це базова чи максимальна частота процесору?
Відповідь: Розглянувши Ваше запитання повідомляємо:
- Щодо тактової частоти, то дана характеристика зазначена у наказі МОН №1440 від 02.11.2017 року «Про затвердження Типового переліку комп'ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти». Тому вимоги до технічних характеристик товару розроблено відповідно до даного законодавчого документу.
- Щодо кількості портів у ноутбуці: буде внесено зміни до даної технічної характеристики у тендерній документації відповідно до наказу МОН №1440 від 02.11.2017 року «Про затвердження Типового переліку комп'ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти».

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 вересня 2020 13:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ" 537 966,00
UAH з ПДВ
537 966,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС" 543 270,00
UAH з ПДВ
543 270,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 вересня 2020 14:31
Електронний підпис
17 вересня 2020 14:29
Довідка з податкової.pdf
17 вересня 2020 14:29
Довідка з МВС.pdf
17 вересня 2020 14:29
Довідка.pdf
17 вересня 2020 14:29
Довідка.pdf.p7s
17 вересня 2020 14:29
Довідка.pdf.p7s
17 вересня 2020 14:29
Довідка.pdf
09 вересня 2020 11:40
Електронний підпис
09 вересня 2020 11:37
1_Тендерна пропозиція.pdf
09 вересня 2020 11:37
17_Копія Статуту.pdf
09 вересня 2020 11:37
27_Довідка (Банк).pdf
09 вересня 2020 11:37
21_Копія Витягу з ЄДР.pdf
09 вересня 2020 11:37
20_Копія Виписки.pdf
09 вересня 2020 11:37
22_Копія Витягу ПДВ.pdf
09 вересня 2020 11:37
18_Довідка про печатку.pdf
09 вересня 2020 11:36
6б_Порівняльна таблиця.pdf
09 вересня 2020 11:36
6в_Авторизація.pdf

Публічні документи

08 вересня 2020 16:03
Електронний підпис
08 вересня 2020 15:41
Штатний розпис.pdf
08 вересня 2020 15:41
Сертифікати Epson L3100.pdf
08 вересня 2020 15:41
Сертифікати Agent.pdf
08 вересня 2020 15:41
Сертифікати 2E.pdf
08 вересня 2020 15:41
Наказ (директор).pdf
08 вересня 2020 15:41
Лист-відгук (ПМСД).pdf
08 вересня 2020 15:41
Лист-вiдгук (Лугинська).pdf
08 вересня 2020 15:41
Лист-вiдгук (Гайсин).pdf
08 вересня 2020 15:41
Інформаційний Lenovo.pdf
08 вересня 2020 15:41
Довідка (умови поставки).pdf
08 вересня 2020 15:41
Довідка (печатка).pdf
08 вересня 2020 15:41
Витяг (ПДВ) 2020 рік.pdf
08 вересня 2020 15:41
Авторизація Lenovo.pdf
08 вересня 2020 15:41
Авторизація ERC.pdf
08 вересня 2020 15:41
Авторизація Epson.pdf
08 вересня 2020 15:41
Авторизація Agent.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ"

ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ"
#41554748
Переможець 537 966,00
UAH з ПДВ
16 вересня 2020 15:36

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 вересня 2020 15:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ"
#41554748
537 966,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 10:52
Електронний підпис зміни до договору
12 листопада 2020 14:52
Дод.угода 3 (1).pdf зміни до договору
12 листопада 2020 14:51
Електронний підпис зміни до договору
13 жовтня 2020 14:12
Додаткова угода 2 (1).pdf зміни до договору
13 жовтня 2020 14:10
Електронний підпис зміни до договору
01 жовтня 2020 15:45
Дод.угода (1).pdf зміни до договору
01 жовтня 2020 15:45
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2020 15:04
Договір комп..pdf укладений
01 жовтня 2020 15:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.5 ч.5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку.
Номер договору про закупівлю: ВО-20-150
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до договору відповідно до ч.4 п.5. ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: ВО-20-150
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
12 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.3 ч.5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: ВО-20-150
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 537 766,00
UAH (в тому числі ПДВ 89 627,67 UAH)