Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги медичних лабораторій (Виконання лабораторних аналізів)
Очікувана вартість
350 000,00 UAH
UA-2020-08-22-000078-a 2e6edff3be9645419048bcbdf88b6136
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ситник Надія Миколаївна

+380679135310 sytnik_nadezhda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛТАВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ПОЛТАВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01999477
Вебсайт: http://pcrl.pl.ua
Місцезнаходження: 38714, Україна , Полтавська обл., с. Супрунівка, Полтавський район, ВУЛИЦЯ СОБОРНА, будинок 3
Контактна особа: Ситник Надія Миколаївна
+380679135310
sytnik_nadezhda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 серпня 2020 12:45
Звернення за роз’ясненнями: до 28 серпня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 вересня 2020 09:00
Початок аукціону: 08 вересня 2020 14:18
Очікувана вартість: 350 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:85140000-2: Послуги у сфері охорони здоров’я різні


Мова тендерних пропозицій – українська. Джерело фінансування закупівлі - Кошти Національної служби здоров’я України.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1400 шт.
Послуги медичних лабораторій (Виконання лабораторних аналізів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36011, Україна, Полтавська область, Полтава, вул. Стрітенська, 58а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 85140000-2 — Послуги у сфері охорони здоров’я різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник, на підставі рахунку та підписаного сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг, сплачує Виконавцю вартість наданих послуг до двадцятого числа першого наступного місяця за місяцем у якому були надані послуги. Оплата здійснюється шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку Замовника на розрахунковий рахунок Виконавця. У разі відсутності згоди Замовника щодо розміру суми, яка підлягає оплаті за надані послуги, Замовник зобов’язаний протягом п’яти робочих днів надати Виконавцю письмово обґрунтовані та мотивовані зауваження, і сторони вирішують розбіжності шляхом переговорів за місцем розташування Замовника (м. Полтава, вул. Стрітенська, 58А). Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 серпня 2020 12:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 серпня 2020 12:42
ТД (1).doc
22 серпня 2020 12:42
Проект договору_послуги_мед_лабораторій.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 вересня 2020 14:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ - ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР МЕДИЧНО-ЕКОЛОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ, ЛТД" 343 000,00
UAH з ПДВ
336 249,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНВІТРО" 350 000,00
UAH з ПДВ
336 250,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 вересня 2020 17:58
Довідка МВС.PDF
11 вересня 2020 17:58
Цінова пропозиція нова.pdf
04 вересня 2020 14:47
Електронний підпис
03 вересня 2020 17:11
Тендерна пропозиція 01.09.pdf

Публічні документи

04 вересня 2020 17:42
Устав_2017_нотариус.pdf
04 вересня 2020 17:42
ТД.doc
04 вересня 2020 17:42
приказ на Голотова.JPG
04 вересня 2020 17:42
Лист_довкілля.doc
04 вересня 2020 17:42
ДОДАТОК 2.doc
04 вересня 2020 17:42
Витяг на 21.01.2020.rtf
04 вересня 2020 17:42
Витяг з реєстру НДС.PDF
04 вересня 2020 17:42
2017_Выписка_июль.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ - ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР МЕДИЧНО-ЕКОЛОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ, ЛТД"

ТОВ "ІНВІТРО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ - ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР МЕДИЧНО-ЕКОЛОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ, ЛТД"
#14084199
Переможець 336 249,00
UAH з ПДВ
11 вересня 2020 15:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 вересня 2020 15:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ - ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР МЕДИЧНО-ЕКОЛОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ, ЛТД"
#14084199
336 249,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 14:03
№278 (1).PDF зміни до договору
30 грудня 2020 14:02
Електронний підпис зміни до договору
26 жовтня 2020 09:55
ДУ №1, дог 278 (1).PDF зміни до договору
26 жовтня 2020 09:54
Електронний підпис укладений
26 жовтня 2020 09:33
Електронний підпис укладений
26 жовтня 2020 09:29
Електронний підпис укладений
05 жовтня 2020 14:02
Д278.PDF укладений
05 жовтня 2020 14:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару в бік зменшення
Номер договору про закупівлю: 278
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження дії договору на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми договору.
Номер договору про закупівлю: 278
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML