Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з монтажу та демонтажу кондиціонерів
Очікувана вартість
280 000,00 UAH
UA-2020-08-21-008860-a ● fb17abae821a4fe480595844624c3a1c
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКЕ УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 34315660 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, буд. 75 |
Контактна особа: |
Ірина Юрчишина +380567446282 kpmusdmr.tender1@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 серпня 2020 19:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 вересня 2020 16:17 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 вересня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 вересня 2020 16:17 |
Початок аукціону: | 15 вересня 2020 11:02 |
Очікувана вартість: | 280 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 600,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45330000-9: Водопровідні та санітарно-технічні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22 послуга
Послуги з монтажу та демонтажу кондиціонерів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45330000-9 — Водопровідні та санітарно-технічні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 вересня 2020 16:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 вересня 2020 16:17 |
Перелік змін.PDF | |
04 вересня 2020 16:17 |
ТД монтаж конд (НОВА).docx |
04 вересня 2020 16:19 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
04 вересня 2020 16:17 |
Перелік змін.PDF
|
|||
04 вересня 2020 16:17 |
ТД монтаж конд (НОВА).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Необхідність коробу для каблю
Дата подання: 22 серпня 2020 19:23
Дата відповіді: 25 серпня 2020 18:30
В яких умовах прокладається кабель для живлення кондиціонеру (за стелою, чи відкритим способом, чи в коробі)?
Чи необхідно демонтувати стелю при монтажі кабелю живлення кондиціонера, якщо так то яку площу стелі необхідно демонтувати та потім монтувати?
Вкажіть розмір та довжину коробу для живлення кондиціонера якщо такий необхідно?
Відповідь: Замовник готує відповідні зміни до тендерної документації та зазначить їх окремо в переліку найближчим часом.
Кількість кондиціонерів які необхідно демонтувати
Дата подання: 22 серпня 2020 19:30
Дата відповіді: 25 серпня 2020 18:27
В додатку 2 не вказана кількість кондиціонерів які необхідно демонтувати. Буд ласка вкажіть
Відповідь: Шановний учаснику! Кількість кондиціонерів дорівнює кількості послуг, які закуповуються. Ця цифра зазначена в оголошенні.
Питання щодо умов монтажу зовнішнього блоку
Дата подання: 22 серпня 2020 19:38
Дата відповіді: 25 серпня 2020 18:30
З чого виконано оздоблення фасаду?
Які умови монтажу зовнішнього блоку кондиціонерів?
Чи є в місцях монтажу кондиціонерів на вікнах металеві решітки?
Якщо є то яка кількість вікон з решітками ?
Вкажіть номер поверху та точну кількість кондиціонерів які необхідно демонтувати та монтувати на кожному поверсі
Відповідь: Замовник готує відповідні зміни до тендерної документації та зазначить їх окремо в переліку найближчим часом.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-08-21-008860-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: Приватне Підприємство "МАСШТАББУД-1", Код ЄДРПОУ:36973923
Дата подання: 22 серпня 2020 16:40
вимога рро наявність у підрядника дозвілу або декларації від держпраці
Відповідно до постанови КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ ПОСТАНОВА від 3 березня 2020 р. №207. Про внесення змін до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки. Згідно додатку № 6: Пункт 3. Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра. Виконання таких робіт- підвищеної небезпеки потребує наявності у підрядника Дозволу або Декларації від Держпраці
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 серпня 2020 17:17
У тендерній документації було зазначено, що учасник має надати інформацію щодо кваліфікації робітників. Звертаючи увагу на вимогу, очевидно, що необхідно уточнити які саме документи має надати учасник. Тому доцільно додати до тендерної документації вимоги щодо дозволів на виконання робіт та перелік документів, які підтверджуватимуть кваліфікацію робітників.
Номер вимоги: UA-2020-08-21-008860-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: Приватне Підприємство "МАСШТАББУД-1", Код ЄДРПОУ:36973923
Дата подання: 22 серпня 2020 16:44
вимога про наявність у підрядника будівельної ліцензії
Відповідно до пункту 9 частини першої статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності». Роботи з монтажу да демонтажу кондиціонерів відносяться до будівельних робіт, які підлягають ліцензуванню. Ці роботи підпадають під пункти: 2.01.00 монтаж внутрішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання, 2.01.03 вентиляції і кондиціювання повітря, 2.01.06 електропостачання і електроосвітлення, дивіться (додаток 6 із змінами, внесеними згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 07.06.2017 р. N 401). Тобто у підрядника для виконання робіт з монтажу та демонтажу кондиціонерів повинна бути будівельна ліцензія на відповідні роботи
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 серпня 2020 17:17
По-перше, постанова Кабінету Міністрів України від 07.06.2017 р. № 401 втратила чинність з 18.03.2020 року.
Також, у п. 9 ч. 1 ст. 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» зазначено, що ліцензуванню підлягає наступний вид господарської діяльності: «будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності». Відповідно до ст. 32 Закону України «Про містобудування» клас наслідків визначається для кожного об’єкта - будинку, будівлі, споруди будь-якого призначення, їхніх частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, у тому числі тих, що належать до складу комплексу (будови). Віднесення об’єкта до певного класу наслідків (відповідальності) здійснюється проектною організацією за погодженням із замовником будівництва та перевіряється під час проведення експертизи.
Відповідно до наказу Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 10.08.2004 № 150 «Про затвердження Примірного переліку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд» замовник не має підстав віднести монтаж та демонтаж кондиціонерів до капітального ремонту або супровідних роботам послуг, що включаються до кошторисної вартості робіт та не перевищують їх вартість. А тому відповідно до п. 21 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» предметом закупівлі є послуги. Для виконання таких послуг вимоги щодо розробки проектно-кошторисної документації в чинному законодавстві України немає, відповідно визначення класу наслідків для таких послуг не передбачено законодавством. Враховуючи вищевикладене, замовник не має аргументованих підстав для включення вимоги щодо наявності будівельної ліцензії у учасника торгів.
Також, у п. 9 ч. 1 ст. 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» зазначено, що ліцензуванню підлягає наступний вид господарської діяльності: «будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності». Відповідно до ст. 32 Закону України «Про містобудування» клас наслідків визначається для кожного об’єкта - будинку, будівлі, споруди будь-якого призначення, їхніх частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, у тому числі тих, що належать до складу комплексу (будови). Віднесення об’єкта до певного класу наслідків (відповідальності) здійснюється проектною організацією за погодженням із замовником будівництва та перевіряється під час проведення експертизи.
Відповідно до наказу Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 10.08.2004 № 150 «Про затвердження Примірного переліку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд» замовник не має підстав віднести монтаж та демонтаж кондиціонерів до капітального ремонту або супровідних роботам послуг, що включаються до кошторисної вартості робіт та не перевищують їх вартість. А тому відповідно до п. 21 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» предметом закупівлі є послуги. Для виконання таких послуг вимоги щодо розробки проектно-кошторисної документації в чинному законодавстві України немає, відповідно визначення класу наслідків для таких послуг не передбачено законодавством. Враховуючи вищевикладене, замовник не має аргументованих підстав для включення вимоги щодо наявності будівельної ліцензії у учасника торгів.
Номер вимоги: UA-2020-08-21-008860-a.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: Приватне Підприємство "МАСШТАББУД-1", Код ЄДРПОУ:36973923
Дата подання: 22 серпня 2020 19:02
вимога на пункт 6 тендерної документації
Вкажіть повний перелік обладнання (кількість, потужність то що ) якій повинний бути у підрядника для виконання монтажу та демонтажу кондиціонерів. У зв’язку з тим що те обладнання, яке вказане в пункті 6 тендерної документації не застосовується при монтажі або демонтажі кондиціонерів.
Якщо ви плануєте застосовувати мийку або парогенератор, то вкажіть кількість кондиціонерів, які необхідно технічно обслуговувати.
Розгорнути
Згорнути
Якщо ви плануєте застосовувати мийку або парогенератор, то вкажіть кількість кондиціонерів, які необхідно технічно обслуговувати.
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 серпня 2020 17:18
У тендерній документації визначений перелік обладнання, яким має володіти (орендувати) виконавець на момент виконання послуг. Мінімийка та парогенератор за досвідом попередніх подібних закупівель необхідно використовувати під пусконалагоджування кондиціонеру після монтажу. Разом з тим, перелік обладнання невичерпний, тому замовник має можливість додати обов’язкові позиції саме для виконання монтажу та демонтажу кондиціонерів.
Номер вимоги: UA-2020-08-21-008860-a.b4
Статус:
Вирішена
Учасник: Приватне Підприємство "МАСШТАББУД-1", Код ЄДРПОУ:36973923
Дата подання: 22 серпня 2020 19:59
Вимога щодо дефектного акту
У зв’язку з тим що довжина фреонової магістралі, кабелю живлення кондиціонерів, коробів фреонової магістралі вказана так, що не відповідає дійсності. Наприклад: довжина коробу для фреонової магістралі не може співпадати з довжиною фреонової магістралі, довжина кабелю живлення кондиціонерів не може бути 30 м.п. для кожного кондиціонера, так як у вас 22 кондиціонера не розташовані на однаковій відстані від щита живлення . Просимо надати дефектний акт за формою 8 згідно ДБН . Підписаний та затверджений відповідальними особами.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 серпня 2020 17:18
Відповідно до наказу Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 10.08.2004 № 150 «Про затвердження Примірного переліку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд» замовник не має підстав віднести монтаж та демонтаж кондиціонерів до капітального ремонту або супровідних роботам послуг, що включаються до кошторисної вартості робіт та не перевищують їх вартість. А тому відповідно до п. 21 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» предметом закупівлі є послуги. Також відповідно до Інструкції щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету, затвердженої наказом Міністерства фінансів України 12.03.2012 № 333 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 21.06.2012 № 754) та зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 27 березня 2012 року за № 456/20769, монтаж та демонтаж обладнання відноситься до коду 2240 «Оплата послуг (крім комунальних)». Відповідно до листа Державного комітету України з будівництва та архітектури від 24.02.2005 №7/8-134 дефектний акт складається замовником у разі здійснення поточного або капітального ремонту. Для виконання послуг складання дефектного акту не передбачено, натомість у методичних рекомендацій Державної казначейської служби України передбачено складання калькуляції послуг, на основі якої виконавець складає акт приймання-передачі наданих послуг.
Разом з тим, замовник погоджується з вимогою розширити технічне завдання та зазначити додаткову інформацію.
Разом з тим, замовник погоджується з вимогою розширити технічне завдання та зазначити додаткову інформацію.
Номер вимоги: UA-2020-08-21-008860-a.b5
Статус:
Вирішена
Учасник: Приватне Підприємство "МАСШТАББУД-1", Код ЄДРПОУ:36973923
Дата подання: 25 серпня 2020 15:28
вимога щодо видалення пункт 10 в таблиці 2
Вимагаємо видалити вимогу яка вказана в таблиці 2 пункт 10 тендерної документації щодо прибуття працівників на місце виконня будівельних робіт не пізніше 60 хвилин, як так яка є дискримінаційна і містить ознаки упередженості до конкретного підрядника. Ця вимога заздалегідь не може бути виконана навіть підрядником, який розташований у м. Дніпро. Це є абсурдним вимагати від підрядника прибути за годину, та і навіщо? Ви проводите тендер на звичайні будівельні роботи. Будівельні роботи це не роботи для спасіння людського життя, майна чи аварійні роботи. Для належного виконання будівельних робіт виконується підготовка працівників, обладнання, закуповуються матеріали тощо. Для цього після підписання договору завжди дається відповідний час для підрядника.
Якщо пункт 10 таблиця 2 буде не видалений, а в договорі не вказаний час за яким підрядник має підготуватись до початку будівельних робіт ми вимушені будемо звернитись з листом до державних контролюючих органів, а саме:
1. Державна аудиторська служба України
2. Департамент захисту економіки Національної поліції України
3. Національне антикорупційне бюро України
4. Рахункова палата України
Розгорнути
Згорнути
Якщо пункт 10 таблиця 2 буде не видалений, а в договорі не вказаний час за яким підрядник має підготуватись до початку будівельних робіт ми вимушені будемо звернитись з листом до державних контролюючих органів, а саме:
1. Державна аудиторська служба України
2. Департамент захисту економіки Національної поліції України
3. Національне антикорупційне бюро України
4. Рахункова палата України
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 серпня 2020 17:18
Терміни надання послуг замовник встановлює аргументовано. Замовник встановлював такі вимоги за досвідом попередніх закупівель з обслуговування кондиціонерів. Проте, під час виконання монтажу кондиціонерів така вимога не є принциповою. Але замовник має бути впевнений у тому, що виконавець послуг буде готовий швидко виправити недоліки (якщо такі будуть виявлені) після виконання послуг. Тому необхідно внести зміни у тендерну документацію та умови договору.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ОВК-Солар" #41896516 |
Переможець |
278 100,00
UAH з ПДВ
|
22 вересня 2020 14:37
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 вересня 2020 16:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 січня 2021 13:22
|
Електронний підпис | укладений |
05 жовтня 2020 13:40
|
162.PDF | укладений |
05 жовтня 2020 13:37
|