Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуга зі створення модуля взаємодії з “Єдиним вікном для міжнародної торгівлі”, модуля взаємодії з електронною системою Державної казначейської служби України, модуля взаємодії з Інтегрованою системою ідентифікації, модуля взаємодії з єдиним державним реєстром юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань у складі прикладного програмного забезпечення “Інформаційно-телекомунікаційної системи експортного контролю”
Очікувана вартість
1 000 000,00 UAH
UA-2020-08-21-007316-a 3fbefd1d3b9243699e60fd0ad0bb07a4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Горовий Олег Анатолійович

+380444624849 general@dsecu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна служба експортного контролю України
Код ЄДРПОУ: 00010300
Вебсайт: http://www.dsecu.gov.ua/control/uk/index
Місцезнаходження: 04080, Україна , Київська обл., Київ, вул. Кирилівська, 19-21
Контактна особа: Горовий Олег Анатолійович
+380444624849
general@dsecu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 серпня 2020 15:25
Звернення за роз’ясненнями: до 02 вересня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 вересня 2020 18:00
Початок аукціону: 14 вересня 2020 14:28
Очікувана вартість: 1 000 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72210000-0: Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуга зі створення модуля взаємодії з “Єдиним вікном для міжнародної торгівлі”, модуля взаємодії з електронною системою Державної казначейської служби України, модуля взаємодії з Інтегрованою системою ідентифікації, модуля взаємодії з єдиним державним реєстром юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань у складі прикладного програмного забезпечення “Інформаційно-телекомунікаційної системи експортного контролю”
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04080, Україна, м. Київ, м.Київ, вул. Кирилівська, 19-21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 72210000-0 — Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 вересня 2020 17:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 вересня 2020 17:36
Додаток 5.docx
04 вересня 2020 17:36
Додаток 4.docx
04 вересня 2020 17:36
Додаток 3.docx
04 вересня 2020 17:36
Додаток 2.docx
04 вересня 2020 17:36
Додаток 1.docx
04 вересня 2020 17:36
Тендерна документація.docx
04 вересня 2020 17:36
оголошення.docx
04 вересня 2020 17:35
Перелік змін.docx
04 вересня 2020 17:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2020 15:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 вересня 2020 17:36
Додаток 5.docx
21 серпня 2020 15:26
Додаток 5.docx
04 вересня 2020 17:36
Додаток 4.docx
21 серпня 2020 15:26
Додаток 4.docx
04 вересня 2020 17:36
Додаток 3.docx
21 серпня 2020 15:26
Додаток 3.docx
04 вересня 2020 17:36
Додаток 2.docx
21 серпня 2020 15:26
Додаток 2.docx
04 вересня 2020 17:36
Додаток 1.docx
21 серпня 2020 15:26
Додаток 1.docx
04 вересня 2020 17:36
Тендерна документація.docx
21 серпня 2020 15:26
Тендерна документація.docx
04 вересня 2020 17:36
оголошення.docx
21 серпня 2020 15:29
оголошення.docx
21 серпня 2020 15:26
оголошення.docx
04 вересня 2020 17:35
Перелік змін.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Строк надання послуг
Дата подання: 21 серпня 2020 19:17
Дата відповіді: 25 серпня 2020 16:57
Доброго дня. У тендерній документації (п. 4.4 Розділу 1) замовником визначено строк надання послуг: "у двомісячний термін з дня підписання договору з переможцем". Аналогічне положення міститься у п. 1.2 Додатку 2. В той же час у п. 5.2 Додатку 2 Вами наведено календарний план із зазначенням загального строку розробки 70 робочих днів (15+45+10). З огляду на те, що предметом закупівлі визначено створення модулів, а не їх постачання, строк вказаний у п. 4.4 Розділу 1 тендерної документації та п. 1.2 Додатку 2 до Тендерної документації, є недостатнім для створення програмного забезпечення. Враховуючи викладене вище, просимо привести п. 4.4 Розділу 1 тендерної документації та п. 1.2 Додатку 2 до Тендерної документації у відповідність до у п. 5.2 Додатку 2 до Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
У пункті 5.2. додатку 2 до тендерної документації наведено календарний план з одночасним виконанням першого та другого етапів.
Крім того, у пункті 5.2. додатку 2 до тендерної документації зазначено, що учасник конкурентних торгів може надавати власний варіант календарного плану.
STRATLINK
Дата подання: 25 серпня 2020 20:07
Дата відповіді: 26 серпня 2020 17:10
Де можна попередньо ознайомитися з документацією програмного забезпечення "STRATLINK"?
Відповідь: Доброго дня.
Держекспортконтролю передано адаптований для України програмний продукт (програмну платформу) електронної системи у сфері експортного контролю “STRATLINK” з відкритим кодом без технічної документації.
Разом з тим, у пункті 2 календарного плану виконання послуг розділу 5.2 додатку 2 до тендерної документації зазначено про необхідність розробки пояснювальної записки до ІТС ЕК в цілому та до модулів що створюються.
щодо умов технічного завдання
Дата подання: 26 серпня 2020 15:10
Дата відповіді: 27 серпня 2020 18:26
Чи правильно ми розуміємо, виходячи з умов технічного завдання за предметом закупівлі (додаток 2 до тендерної документації), що за результатами надання послуг необхідно надати модернізоване ПЗ з підтвердженою відповідальністю у сфері ТЗІ, відповідно до постанови КМУ від 12 серпня 2009 року #869 (зі змінами, внесеними згідно з постановою #129 (129-2016-п) від 24.02.2016)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
У пункті 4.14 Технічних вимог до тендерної документації зазначено вимоги до забезпечення норм законодавства України. Також зазначено, що перелік нормативно-правових документів не є вичерпним. Вимоги законодавства України, нормативних та керівних документів, що стосуються мети та призначення розробки модулів інформаційно-телекомунікаційної системи у сфері експортного контролю повинні бути уточнені в Технічному завданні.
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12 серпня 2009 року № 869 “Про затвердження загальних вимог до програмних продуктів, які закуповуються та створюються на замовлення державних органів” у технічному завданні мають бути враховані положення нормативних документів з питань технічного та криптографічного захисту інформації для програмного продукту, що містить механізми захисту інформації.
У розділі 2 Технічних вимог “Призначення та цілі” зазначено про обробку службової та конфіденційної інформації в програмному забезпеченні STRATLINK.
Враховуючи норми НД ТЗІ 2.5-004-99 та НД ТЗІ 2.5-008-2002 - рівень реалізації послуг безпеки повинен бути не нижчий, ніж Г2. Підтвердженням рівня комплексу засобів захисту є експертний висновок.
Виходячи з вищезазначеного, Ви вірно розумієте технічні вимоги за предметом закупівлі.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 вересня 2020 14:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДП "Українські спеціальні системи" 974 000,00
UAH
964 000,00
UAH
Документи
ФОП БОЖАГОРА ОЛЕКСАНДР ПЕТРОВИЧ 985 000,00
UAH
973 950,00
UAH
Документи

Публічні документи

25 вересня 2020 18:02
Електронний підпис
25 вересня 2020 17:59
Документи переможця
25 вересня 2020 17:59
Документи переможця
25 вересня 2020 17:59
Документи переможця
25 вересня 2020 17:59
Документи переможця
25 вересня 2020 17:59
Документи переможця
25 вересня 2020 17:59
Документи переможця
25 вересня 2020 17:59
Документи переможця
25 вересня 2020 17:59
Документи переможця
25 вересня 2020 17:59
Документи переможця
21 вересня 2020 15:28
Електронний підпис
11 вересня 2020 13:54
Електронний підпис
11 вересня 2020 13:49
Проект Договору.pdf
04 вересня 2020 14:17
Електронний підпис
04 вересня 2020 13:37
Проект договору.PDF
04 вересня 2020 13:36
17 стаття.pdf
04 вересня 2020 13:36
установчі документи.PDF

Публічні документи

12 вересня 2020 17:59
Електронний підпис
12 вересня 2020 17:58
Додаток 1.pdf
12 вересня 2020 17:58
Dovidka_16.pdf
12 вересня 2020 17:58
Dovidka_17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДП "Українські спеціальні системи"

ФОП БОЖАГОРА ОЛЕКСАНДР ПЕТРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДП "Українські спеціальні системи"
#32348248
Переможець 964 000,00
UAH
17 вересня 2020 18:53

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 вересня 2020 18:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДП "Українські спеціальні системи"
#32348248
964 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2023 15:34
Електронний підпис укладений
30 грудня 2021 19:20
додаткова угода _3 від 24.12.2021 до дог. _11.563-20.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 19:16
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 12:46
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 12:21
додаткова угода _2 від 24.12.2020 до дог. _11.563-20.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 12:15
Електронний підпис укладений
25 листопада 2020 18:02
додаткова угода №1 від 23.11.20 до договору №11.563.20 від 20.10.2020.pdf зміни до договору
25 листопада 2020 17:11
Електронний підпис укладений
08 жовтня 2020 14:48
Договір №11.563/20 від 07.10.2020 укладений
08 жовтня 2020 14:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
25 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін до додатку №1 до договору
Номер договору про закупівлю: 11.563/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): пункт 4 частини пятої статті 41 ЗУ Публічні закупівлі
Номер договору про закупівлю: 11.563/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): пункт 4 частини 5 статті 41 закону
Номер договору про закупівлю: 11.563/20
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Надано уточнення, щодо вартості послуг за роками
Номер договору про закупівлю: 11.563/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 жовтня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 964 000,00
UAH