Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ КОНТРОЛЮ ЗА БЛАГОУСТРОЄМ МІСТА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 33612019 |
Місцезнаходження: | 49101, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Троїцька, буд. 22-А |
Контактна особа: |
Владислав Чубар +380995585262 chubar_vladislav@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 серпня 2020 15:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 серпня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 вересня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 вересня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 07 вересня 2020 12:58 |
Очікувана вартість: | 3 900 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 39 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 117000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Забезпечення тендерних пропозицій:
Розмір: 117 000,00 грн
Вид: електронна банківська гарантія
Умови надання: Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення «Про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639.
Електронна банківська гарантія повинна мати електронний цифровий підпис уповноваженої особи банку. Перевірку електронно-цифрового підпису (ЕЦП), накладеного на банківську гарантію Замовник буде здійснювати онлайн виключно на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням – http://czo.gov.ua/verify.
Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі “PDF” копія ліцензії, виданої банку та копія документа про повноваження особи, яка підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути належним чином завірені банком.
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше ніж 120 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій;
Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), а саме списання коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії у терміни та в розмірі, не меншому ніж це передбачено цим Оголошенням (або так само внесення учасником відповідної суми коштів на рахунок з обліку коштів у розрахунках або на рахунок для обліку залучених вкладів (депозитів)) згідно чинного законодавства, в тому числі Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» та внутрішніх положень банк-гарантів.
Грошове або інше визначене цією документацією забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено наступними документами (надаються у складі цінової пропозиції):
- довідкою, виданою банком-гарантом, завіреною підписом уповноваженої особи банку-гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, умови видачі гарантії, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в сумі складає 117 000 (сто сімнадцять тисяч) грн. 00 коп, із зазначенням номеру рахунку з обліку коштів у розрахунках або за рахунком для обліку залучених вкладів (депозитів), а якщо гарантія видана на умовах інших видів забезпечення (покриття) гарантії, то із зазначенням у такому випадку інформації про реквізити відповідного договору про надання принципалу гарантії, що укладений між банком-гарантом та принципалом.
- документом, що безпосередньо підтверджує забезпечення (покриття) гарантії: випискою з рахунку з обліку коштів у розрахунках або за рахунком для обліку залучених вкладів (депозитів), що повинна свідчити про зарахування учасником відповідної суми коштів для покриття гарантії згідно з вимогами тендерної документації (або списання таких коштів банком- гарантом для їх резервування на відповідному рахунку, тощо); або договором про надання гарантії, що укладений між банком- гарантом та принципалом.
Банківська гарантія повинна бути видана банком з державною часткою (банки, в яких держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку (за даними Національного банку України)).
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 90 днів з дати підписання Сторонами акту наданих послуг (виконаних робіт). | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 серпня 2020 11:01 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 серпня 2020 11:00 |
Нова редакція ТД з додатками від 25 08 2020.pdf | |
25 серпня 2020 11:00 |
Перелік змін що внесено до нової редакції тендерної документації від 25 08 2020.pdf | |
21 серпня 2020 15:12 |
ТД з додатками.pdf | |
21 серпня 2020 15:12 |
Оголошення про проведення відкритих торгів.pdf |
25 серпня 2020 11:01 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
25 серпня 2020 11:00 |
Нова редакція ТД з додатками від 25 08 2020.pdf
|
|||
25 серпня 2020 11:00 |
Перелік змін що внесено до нової редакції тендерної документації від 25 08 2020.pdf
|
|||
21 серпня 2020 15:12 |
ТД з додатками.pdf
|
|||
21 серпня 2020 15:12 |
Оголошення про проведення відкритих торгів.pdf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-10-03-000013 ● d80ad3c1766a4dbc934b1c7f3c347bb8
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 жовтня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 жовтня 2020 15:44 |
27.10.2020 № 222
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 27.10.2020 № 222
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
10
UA-2020-08-21-007038-а
21.08.2020 Комунальне підприємство «Управління контролю за благоустроєм міста» Дніпровської міської ради (код за ЄДРПОУ 33612019) Дані автоматичних індикатарів ризиків
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-11-01 11:02:59
про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-08-21-007038-a), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» постала потреба в отриманні пояснень.
1. Відповідно до вимог Додатку 4 до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції надає загальновиробничі та адміністративні витрати на підставі обгрунтованої їх величини і структури підприємства учасника.
Учасник ТОВ «Ком + Транс» надав розрахунок усереднених показників для визначення І та ІІІ блоків загальновиробничих витрат з вихідними даними за 2019 рік, згідно з якими зазначив кількість працюючих в еквіваленті повної зайнятості 35 чоловік, в тому числі робітників – 29 чол. При цьому, у складі тендерної пропозиції ТОВ «Ком + Транс» надано фінансову звітність малого підприємства (баланс на 31 грудня 2019 року), у якому вказана середня кількість працівників – 10 осіб.
Прошу пояснити причину не відповідності кількості працюючих фактично, та взятих для розрахунку за даними згідно довідки про кількість працюючих за 2019 рік.
2. Відповідно до додатку до листа від 17.01.2019 № 3304-04/1983-06 «Щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів» зазначено, що інформація про суб'єктів господарювання, які мають податковий борг, розміщується не у реєстрі, а на порталі ДФС (sfs.gov.ua) відповідно до Постанови КМУ від 21.10.2015 № 835 "Про затвердження положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних".
Сума податкового боргу може змінюватися щоденно. Отже, необхідність підтвердження відсутності заборгованості перед бюджетом у суб’єктів господарювання шляхом видачі їм довідок залишається.
Чому у пункті 6 додатку 3 таблиці 3.1 тендерної документації не встановлено вимогу про надання довідки переможцем торгів по заборгованості із сплати податків (зборів)?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-11-04 17:40:52
Відповідь на звернення Східного офісу Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.) від 01 листопада 2020 року
На звернення Східного офісу Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.) від 01 листопада 2020 року повідомляємо таке.
Щодо 1 питання:
Відповідно до пункту 3 Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності» затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73, баланс (звіт про фінансовий стан) - звіт про фінансовий стан підприємства, який відображає на певну дату його активи, зобов'язання і власний капітал. Відповідно до документації наданої Учасником Баланс складено на 31 грудня 2019 року. Разом з цим у Розрахунку усереднених показників для визначення І та ІІІ блоків загальновиробничих витрат на стадії складання ціни пропозиції учасника конкурсних торгів, договірної ціни та приведені взаєморозрахунків за обсяги виконаних робіт ТОВ «Ком+ТРАНС» на 2020 рік (на базі витрат 2019 року) розрахунок здійснюється не за конкретною датою, а за усередниними показниками за період (на базі витрат 2019 року) та враховує необхідність в робочій силі виходячи із загального обсягу очікуваних послуг.
Поряд з цим, тендерною документацією не встановлено вимоги, що баланс учасника має відповідати загальновиробничим та адміністративним витратам на підставі обґрунтованої їх величини і структури підприємства учасника. Оскільки Учасником надано усі документи які вимагались умовами Тендерної документації, враховуючи, що вичерпний перелік підстав відхилення тендерних пропозицій зазначено у статті 31 Закону і відсутності підстав для відхилення пропозиції Учасника, Замовником було прийнято рішення про намір укласти договір.
Щодо 2 питання:
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) в редакції від 01.12.2019 уповноважений орган щороку до 20 січня та додатково в разі потреби оприлюднює інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, на веб-порталі Уповноваженого органу. У редакції Закону від 15.08.2020, що діє нині, зазначена норма відсутня як і обов’язок Уповноваженого органу оприлюднювати перелік відкритих єдиних державних реєстрів.
Також варто зазначити, що листом від 17.01.2019 № 3304-04/1983-06 «Щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів» Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (далі - Уповноважений орган) надано перелік відкритих державних реєстрів, доступ до яких є вільним, станом на 2019 рік, який наразі є застарілим.
На виконання вимоги Закону в редакції від 01.12.2019 Уповноваженим органом листом від 16.01.2020 № 3304-04/2361-06 надано перелік відкритих державних реєстрів, доступ до яких є вільним (перелік на 2020 рік) та зазначено, що Державною податковою службою України листом від 24.12.2019 № 4158/5/99-00-02-10-02-16 (далі – Лист ДПС) надано інформацію щодо відкритих державних реєстрів.
Згідно з Листом ДПС, з метою реалізації Порядку взаємодії електронної системи закупівель з інформаційними системами Державної фіскальної служби України щодо обміну інформацією про відсутність або наявність заборгованості (податкового боргу) зі сплати податків, зборів, платежів, контроль за якими покладено на органи Державної фіскальної служби України, в учасника процедури закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, Міністерства фінансів України від 17.01.2018 № 37/11, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 05.02.2018 за № 139/31591 (далі – Порядок № 37/11), 14.01.2019 Державною фіскальною службою України та Міністерством економічного розвитку і торгівлі України затверджено Протокол № 1 про порядок взаємодії, структури та формати обмінних файлів до наказу, за результатами проведення тестування та з метою приведення нормативних актів у відповідність до реалізованого механізму інформаційної взаємодії 23.11.2019 ДФС та Мінекономіки затверджено Протокол № 1/1 (Протокол № 1 визнано таким, що втратив чинність). На дату складання Листа ДПС інформаційна взаємодія, визначена Порядком № 37/11 та Протоколом № 1/1, здійснюється у встановленому зазначеними актами порядку.
Згідно з Протоколом № 1/1 електронна система закупівель формує та передає до ІТС ДФС запити щодо надання інформації про відсутність або наявність заборгованості (податкового боргу) зі сплати податків, зборів, платежів, контроль за якими покладено на органи ДФС, в учасника процедури закупівель, а ІТС ДФС формує і передає до електроннної системи закупівель відповіді на такі запити.
Відповідно до пункту 1 Порядку 37/11 цей Порядок розроблено з метою спрощення доступу суб’єктів господарської діяльності до торгів шляхом проведення автоматичної перевірки відсутності підстав для відхилення пропозиції учасника процедури закупівлі відповідно до частини другої статті 17 розділу III Закону України "Про публічні закупівлі", підпункту 19-1.1.36 пункту 19-1.1 статті 19-1 розділу І Податкового кодексу України та підпункту 37 пункту 4 Положення про Державну фіскальну службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 травня 2014 року № 236.
Таким чином, на виконання Порядку 37/11 проведена інтеграція електронної системи публічних закупівель та ДПС. Відповідно до технічної реалізації приписів Порядку 37/11 в електронній системі закупівель після формування повідомлення про намір укласти договір системою автоматично направляється запит в ДПС. За результатами цього запиту системою формується «Квитанція № 1 з ДФС про відсутність заборгованості». Наявність квитанції № 1 повідомляє про те, що запит на отримання інформації з ДФС був надісланий системою. В Квитанції № 1 зазначено час відправки запиту, результат відправки та повідомлення про необхідність очікування Квитанції № 2 в якій буде зазначено запитувану інформацію. Згідно пункту 8 Порядком № 37|11 відповідь на запит формується ДФС автоматично програмними засобами та передається до електронної системи закупівель не пізніше 18:00 наступного робочого дня з дня отримання запиту (крім вихідних та святкових днів). Системою автоматично формується та оприлюднюється документ «Інформація (Квитанція №2) з ДФС про відсутність заборгованості» що підтверджує відсутність в учасника закупівлі заборгованості. Зазначені документи (Квитанції № 1 та Квитанція № 2) оприлюднюються в системі закупівель автоматично. Таким чином зазначена інформація незалежно від волі Замовника чи Учасника є доступною в електронній системі закупівель.
Пунктом 5 статті 17 Закону визначено, що Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Через електронну систему закупівель окремими сканкопіями оприлюднено інформацію та документи, що свідчать про виконання вимоги викладеної у висновку моніторингу Східного офісу Держаудитслужби (ID моніторингу: UA-M-2020-10-03-000013), а саме здійснено заходи щодо припинення зобов’язань за договором від 21.09.2020 № 21/09 у встановленому Законом порядку.
2020-11-23 17:05:17
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 листопада 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 грудня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Ризики, що спрацювали
RISK1-5_2
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМ+ТРАНС" #39583282 |
Переможець |
3 856 994,00
UAH з ПДВ
|
08 вересня 2020 09:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 грудня 2020 11:37
|
Додаткова угода № 1 від 23 11 2020.PDF | укладений |
04 грудня 2020 11:36
|
Електронний підпис | укладений |
22 вересня 2020 10:04
|
Додатки до 21 09 від 21 09 2020.pdf | укладений |
22 вересня 2020 10:03
|
21 09 від 21 09 2020.pdf | укладений |
22 вересня 2020 10:03
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 21 вересня 2020 — 23 листопада 2020 |
Сума оплати за договором: |
2 103 319,64
UAH (в тому числі ПДВ 350 553,27 UAH)
|
Причини розірвання договору: | За спільною згодою (на виконання зобов'язань Східного офісу Держаудитслужби викладеної у висновку моніторингу (ID моніторингу: UA-M-2020-10-03-000013) |