Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 15550000-8 Молочні продукти різні
Очікувана вартість
95 340,00 UAH
UA-2020-08-21-006648-a ● 97d163bf8bdc47189281452817ee2238
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КЗ"Верхньодніпровський дитячий будинок-інтернат№2"ДОР" |
Код ЄДРПОУ: | 03188234 |
Місцезнаходження: | 51600, Україна , Дніпропетровська обл., м.Верхньодніпровськ, вул.Упорна 1а |
Контактна особа: |
Ольга Романюха +380638653238 olga270895@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 серпня 2020 14:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 вересня 2020 00:00 |
Очікувана вартість: | 95 340,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 476,70 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15550000-8: Молочні продукти різні
Згідно документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2500 літр
Кефір
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
51610, Україна, Дніпропетровська область, село Мишурин Ріг, Верхньодніпровського району, вулиця Зелена, 2а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15550000-8 — Молочні продукти різні
300 літр
Сметана
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
51610, Україна, Дніпропетровська область, село Мишурин Ріг, Верхньодніпровського району, вулиця Зелена, 2а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15550000-8 — Молочні продукти різні
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 серпня 2020 14:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 серпня 2020 14:52 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx | |
21 серпня 2020 14:52 |
ОГОЛОШЕННЯ.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Роз'яснення вимог тендерної документації
Дата подання: 26 серпня 2020 16:02
Дата відповіді: 27 серпня 2020 19:12
Додатком 2 до ОГОЛОШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ СПРОЩЕНОЇ ЗАКУПІВЛІ від учасників вимагається надання наступних документів:
«- копія діючого договору на проведення дезінфекції транспортних засобів, які будуть використовуватися для перевезення продукції та актів надання послуг (виконаних робіт) за місяць, які передує даті розкриття тендерних пропозицій, завірені підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою (за наявності та у разі її використання).
- оригінал діючого договору з об’єктом господарювання на проведення дезінфекції транспортних засобів, які будуть використовуватися для перевезення продукції та документи, які підтверджують надання послуг (виконаних робіт) – акти, чеки, платіжки за попередній місяць, який передує даті розкриття тендерних пропозицій, завірені підписом Учасника та печаткою (за наявності та у разі її використання);»
Прошу надати роз’яснення чи в даній вимозі вбачається надання одного і того ж договору на проведення дезінфекції транспортних засобів та вимоги між собою відрізняються лише наданням такого документу в оригіналі та в копії? Та зазначити, що замовник розуміє під формулюванням «з об’єктом господарювання».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: КЗ «Верхньодніпровський дитячий будинок-інтернат №2» ДОР» повідомляє:
Мається на увазі договір на проведення дезінфекції (копія завірена належним чином або сканкопія оригіналу договору).
Об'єкт господарювання - юридична особа або ФОП з яким укладено договір.
Мається на увазі договір на проведення дезінфекції (копія завірена належним чином або сканкопія оригіналу договору).
Об'єкт господарювання - юридична особа або ФОП з яким укладено договір.
Роз'яснення вимог тендерної документації
Дата подання: 26 серпня 2020 16:02
Дата відповіді: 27 серпня 2020 19:12
Додатком 2 до ОГОЛОШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ СПРОЩЕНОЇ ЗАКУПІВЛІ від учасників вимагається надання сканованих оригінали повідомлень компетентного органу про реєстрацію потужностей, а саме: автотранспорт, відповідно до ст. 25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 року №771/97-вр. Учасник повинен бути оператором потужностей (об'єктів), а саме: автотранспорт, який він використовує у господарській діяльності.
Оскільки відповідно до ст. 25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» про реєстрацію потужності приймається РІШЕННЯ, прошу роз’яснити чи мав на увазі замовник саме РІШЕННЯ. Якщо ні, то зазначити яке повідомлення має надати учасник та яким нормативним документом передбачено надання такого повідомлення.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: КЗ «Верхньодніпровський дитячий будинок-інтернат №2» ДОР» повідомляє:
Так, мається на увазі рішення про державну реєстрацію потужності.
Так, мається на увазі рішення про державну реєстрацію потужності.
Роз'яснення вимог тендерної документації
Дата подання: 26 серпня 2020 16:02
Дата відповіді: 27 серпня 2020 19:12
Додатком 2 до ОГОЛОШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ СПРОЩЕНОЇ ЗАКУПІВЛІ від учасників вимагається надання наступних документів:
«- оригінал діючого договору з лабораторією про надання послуг щодо виявлення бактеріологічного забруднення середовища життєдіяльності людини методом змивів на патогенні та умовно-патогенні бактерії;
- документи, які підтверджують надання послуг щодо виявлення бактеріологічного забруднення середовища життєдіяльності людини методом змивів на патогенні та умовно-патогенні бактерії протокол санітарно-мікробіологічних випробувань) за місяць, що передує даті розкриття тендерних пропозицій, завірені підписом Учасника та печаткою (за наявності та у разі її використання).»
Оскільки відповідно до технічних вимог закупівлі продукти (товари) будуть постачатись в індивідуальному пакуванні, прошу надати роз’яснення (з посиланням на положення законодавства) яким нормативним документом передбачено обов’язковість укладання договору з лабораторією про надання послуг щодо виявлення бактеріологічного забруднення середовища життєдіяльності людини методом змивів на патогенні та умовно-патогенні бактерії при постачанні продуктів харчування в даній закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: КЗ «Верхньодніпровський дитячий будинок-інтернат №2» ДОР» повідомляє:
Перш за все слід зазначити, що продукти харчування закуповуються для КЗ «Верхньодніпровський дитячий будинок-інтернат №2» ДОР», де знаходяться вихованці з психічними розладами та різних груп інвалідності.
У практиці поточного санітарного нагляду за об'єктами громадського харчування, торговельної мережі, харчоблоками дитячих дошкільних та підліткових закладів, а також буфетами - роздатковими лікувально-профілактичних установ широко використовується метод змивів з метою контролю ефективності санітарної обробки інвентарю, обладнання, посуду, санітарного одягу і рук персоналу. Метод змивів дає можливість об'єктивно оцінити санітарне утримання обстежуваних установ.
При проведенні санітарно-бактеріологічних досліджень змивів в основному обмежуються виявленням бактерій групи кишкової палички, виявлення їх розцінюється як одне з підтверджень порушення санітарного режиму.
З метою запобігання групових захворювань на гострі кишкові інфекції та харчові отруєння Замовник встановив вимогу щодо наявності у учасників які підтверджують надання послуг щодо виявлення бактеріологічного забруднення середовища життєдіяльності людини методом змивів на патогенні та умовно-патогенні бактерії. Згідно п. 5 статті 14 ЗУ «Про здійснення публічних закупівель» Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не містять вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Перш за все слід зазначити, що продукти харчування закуповуються для КЗ «Верхньодніпровський дитячий будинок-інтернат №2» ДОР», де знаходяться вихованці з психічними розладами та різних груп інвалідності.
У практиці поточного санітарного нагляду за об'єктами громадського харчування, торговельної мережі, харчоблоками дитячих дошкільних та підліткових закладів, а також буфетами - роздатковими лікувально-профілактичних установ широко використовується метод змивів з метою контролю ефективності санітарної обробки інвентарю, обладнання, посуду, санітарного одягу і рук персоналу. Метод змивів дає можливість об'єктивно оцінити санітарне утримання обстежуваних установ.
При проведенні санітарно-бактеріологічних досліджень змивів в основному обмежуються виявленням бактерій групи кишкової палички, виявлення їх розцінюється як одне з підтверджень порушення санітарного режиму.
З метою запобігання групових захворювань на гострі кишкові інфекції та харчові отруєння Замовник встановив вимогу щодо наявності у учасників які підтверджують надання послуг щодо виявлення бактеріологічного забруднення середовища життєдіяльності людини методом змивів на патогенні та умовно-патогенні бактерії. Згідно п. 5 статті 14 ЗУ «Про здійснення публічних закупівель» Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не містять вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "НВО Промсервiс" #13441711 |
Переможець |
93 015,00
UAH з ПДВ
|
08 вересня 2020 14:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 січня 2021 15:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 жовтня 2020 10:13
|
ДУ №1.docx | зміни до договору |
13 жовтня 2020 10:11
|
Електронний підпис | укладений |
14 вересня 2020 11:44
|
Договір №131 від 14.09.2020р..docx | укладений |
14 вересня 2020 11:43
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
05 жовтня 2020 09:56
|
6 451,50 UAH | UA488201720344261002300028692 КЗ"В-Дніпровський дит.буд.-інт.№2"ДОР" |
UA653348510000000002600414240 ТОВ НВО"ПРОМСЕРВIС" |
Оплачений |
05 жовтня 2020 09:56
|
7 021,50 UAH | UA488201720344261002300028692 КЗ"В-Дніпровський дит.буд.-інт.№2"ДОР" |
UA653348510000000002600414240 ТОВ НВО"ПРОМСЕРВIС" |
Оплачений |
15 жовтня 2020 10:29
|
9 327,50 UAH | UA488201720344261002300028692 КЗ"В-Дніпровський дит.буд.-інт.№2"ДОР" |
UA653348510000000002600414240 ТОВ НВО"ПРОМСЕРВIС" |
Оплачений |
15 жовтня 2020 10:29
|
6 011,00 UAH | UA488201720344261002300028692 КЗ"В-Дніпровський дит.буд.-інт.№2"ДОР" |
UA653348510000000002600414240 ТОВ НВО"ПРОМСЕРВIС" |
Оплачений |
20 жовтня 2020 09:59
|
6 581,00 UAH | UA488201720344261002300028692 КЗ"В-Дніпровський дит.буд.-інт.№2"ДОР" |
UA653348510000000002600414240 ТОВ НВО"ПРОМСЕРВIС" |
Оплачений |
29 жовтня 2020 10:25
|
8 731,50 UAH | UA488201720344261002300028692 КЗ"В-Дніпровський дит.буд.-інт.№2"ДОР" |
UA653348510000000002600414240 ТОВ НВО"ПРОМСЕРВIС" |
Оплачений |
11 листопада 2020 11:03
|
5 156,00 UAH | UA488201720344261002300028692 КЗ"В-Дніпровський дит.буд.-інт.№2"ДОР" |
UA653348510000000002600414240 ТОВ НВО"ПРОМСЕРВIС" |
Оплачений |
11 листопада 2020 11:03
|
7 306,50 UAH | UA488201720344261002300028692 КЗ"В-Дніпровський дит.буд.-інт.№2"ДОР" |
UA653348510000000002600414240 ТОВ НВО"ПРОМСЕРВIС" |
Оплачений |
18 листопада 2020 12:12
|
5 947,76 UAH | UA488201720344261002300028692 КЗ"В-Дніпровський дит.буд.-інт.№2"ДОР" |
UA653348510000000002600414240 ТОВ НВО"ПРОМСЕРВIС" |
Оплачений |
24 листопада 2020 10:31
|
7 306,50 UAH | UA488201720344261002300028692 КЗ"В-Дніпровський дит.буд.-інт.№2"ДОР" |
UA653348510000000002600414240 ТОВ НВО"ПРОМСЕРВIС" |
Оплачений |
27 листопада 2020 11:04
|
7 125,00 UAH | UA488201720344261002300028692 КЗ"В-Дніпровський дит.буд.-інт.№2"ДОР" |
UA653348510000000002600414240 ТОВ НВО"ПРОМСЕРВIС" |
Оплачений |
09 грудня 2020 10:40
|
2 850,00 UAH | UA488201720344261002300028692 КЗ"В-Дніпровський дит.буд.-інт.№2"ДОР" |
UA653348510000000002600414240 ТОВ НВО"ПРОМСЕРВIС" |
Оплачений |
14 грудня 2020 10:44
|
3 420,00 UAH | UA488201720344261002300028692 КЗ"В-Дніпровський дит.буд.-інт.№2"ДОР" |
UA653348510000000002600414240 ТОВ НВО"ПРОМСЕРВIС" |
Оплачений |
22 грудня 2020 11:24
|
9 779,24 UAH | UA488201720344261002300028692 КЗ"В-Дніпровський дит.буд.-інт.№2"ДОР" |
UA653348510000000002600414240 ТОВ НВО"ПРОМСЕРВIС" |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 13 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли взаємної згоди внести зміни в специфікацію №1 від 14.09.2020року (додаток №1 до Договору) шляхом викладення її в новій редакції, яка невід’ємною частиною цієї додаткової угоди. |
Номер договору про закупівлю: | 131 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |