Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 15550000-8 Молочні продукти різні
Очікувана вартість
95 340,00 UAH
UA-2020-08-21-006648-a 97d163bf8bdc47189281452817ee2238
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Романюха

+380638653238 olga270895@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ"Верхньодніпровський дитячий будинок-інтернат№2"ДОР"
Код ЄДРПОУ: 03188234
Місцезнаходження: 51600, Україна , Дніпропетровська обл., м.Верхньодніпровськ, вул.Упорна 1а
Контактна особа: Ольга Романюха
+380638653238
olga270895@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 серпня 2020 14:52
Звернення за роз’ясненнями: до 28 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 вересня 2020 00:00
Очікувана вартість: 95 340,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 476,70 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15550000-8: Молочні продукти різні


Згідно документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2500 літр
Кефір
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51610, Україна, Дніпропетровська область, село Мишурин Ріг, Верхньодніпровського району, вулиця Зелена, 2а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15550000-8 — Молочні продукти різні
300 літр
Сметана
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51610, Україна, Дніпропетровська область, село Мишурин Ріг, Верхньодніпровського району, вулиця Зелена, 2а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15550000-8 — Молочні продукти різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 серпня 2020 14:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2020 14:52
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
21 серпня 2020 14:52
ОГОЛОШЕННЯ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Роз'яснення вимог тендерної документації
Дата подання: 26 серпня 2020 16:02
Дата відповіді: 27 серпня 2020 19:12
Додатком 2 до ОГОЛОШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ СПРОЩЕНОЇ ЗАКУПІВЛІ від учасників вимагається надання наступних документів: «- копія діючого договору на проведення дезінфекції транспортних засобів, які будуть використовуватися для перевезення продукції та актів надання послуг (виконаних робіт) за місяць, які передує даті розкриття тендерних пропозицій, завірені підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою (за наявності та у разі її використання). - оригінал діючого договору з об’єктом господарювання на проведення дезінфекції транспортних засобів, які будуть використовуватися для перевезення продукції та документи, які підтверджують надання послуг (виконаних робіт) – акти, чеки, платіжки за попередній місяць, який передує даті розкриття тендерних пропозицій, завірені підписом Учасника та печаткою (за наявності та у разі її використання);» Прошу надати роз’яснення чи в даній вимозі вбачається надання одного і того ж договору на проведення дезінфекції транспортних засобів та вимоги між собою відрізняються лише наданням такого документу в оригіналі та в копії? Та зазначити, що замовник розуміє під формулюванням «з об’єктом господарювання».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: КЗ «Верхньодніпровський дитячий будинок-інтернат №2» ДОР» повідомляє:
Мається на увазі договір на проведення дезінфекції (копія завірена належним чином або сканкопія оригіналу договору).
Об'єкт господарювання - юридична особа або ФОП з яким укладено договір.
Роз'яснення вимог тендерної документації
Дата подання: 26 серпня 2020 16:02
Дата відповіді: 27 серпня 2020 19:12
Додатком 2 до ОГОЛОШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ СПРОЩЕНОЇ ЗАКУПІВЛІ від учасників вимагається надання сканованих оригінали повідомлень компетентного органу про реєстрацію потужностей, а саме: автотранспорт, відповідно до ст. 25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 року №771/97-вр. Учасник повинен бути оператором потужностей (об'єктів), а саме: автотранспорт, який він використовує у господарській діяльності. Оскільки відповідно до ст. 25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» про реєстрацію потужності приймається РІШЕННЯ, прошу роз’яснити чи мав на увазі замовник саме РІШЕННЯ. Якщо ні, то зазначити яке повідомлення має надати учасник та яким нормативним документом передбачено надання такого повідомлення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: КЗ «Верхньодніпровський дитячий будинок-інтернат №2» ДОР» повідомляє:
Так, мається на увазі рішення про державну реєстрацію потужності.
Роз'яснення вимог тендерної документації
Дата подання: 26 серпня 2020 16:02
Дата відповіді: 27 серпня 2020 19:12
Додатком 2 до ОГОЛОШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ СПРОЩЕНОЇ ЗАКУПІВЛІ від учасників вимагається надання наступних документів: «- оригінал діючого договору з лабораторією про надання послуг щодо виявлення бактеріологічного забруднення середовища життєдіяльності людини методом змивів на патогенні та умовно-патогенні бактерії; - документи, які підтверджують надання послуг щодо виявлення бактеріологічного забруднення середовища життєдіяльності людини методом змивів на патогенні та умовно-патогенні бактерії протокол санітарно-мікробіологічних випробувань) за місяць, що передує даті розкриття тендерних пропозицій, завірені підписом Учасника та печаткою (за наявності та у разі її використання).» Оскільки відповідно до технічних вимог закупівлі продукти (товари) будуть постачатись в індивідуальному пакуванні, прошу надати роз’яснення (з посиланням на положення законодавства) яким нормативним документом передбачено обов’язковість укладання договору з лабораторією про надання послуг щодо виявлення бактеріологічного забруднення середовища життєдіяльності людини методом змивів на патогенні та умовно-патогенні бактерії при постачанні продуктів харчування в даній закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: КЗ «Верхньодніпровський дитячий будинок-інтернат №2» ДОР» повідомляє:
Перш за все слід зазначити, що продукти харчування закуповуються для КЗ «Верхньодніпровський дитячий будинок-інтернат №2» ДОР», де знаходяться вихованці з психічними розладами та різних груп інвалідності.
У практиці поточного санітарного нагляду за об'єктами громадського харчування, торговельної мережі, харчоблоками дитячих дошкільних та підліткових закладів, а також буфетами - роздатковими лікувально-профілактичних установ широко використовується метод змивів з метою контролю ефективності санітарної обробки інвентарю, обладнання, посуду, санітарного одягу і рук персоналу. Метод змивів дає можливість об'єктивно оцінити санітарне утримання обстежуваних установ.
При проведенні санітарно-бактеріологічних досліджень змивів в основному обмежуються виявленням бактерій групи кишкової палички, виявлення їх розцінюється як одне з підтверджень порушення санітарного режиму.
З метою запобігання групових захворювань на гострі кишкові інфекції та харчові отруєння Замовник встановив вимогу щодо наявності у учасників які підтверджують надання послуг щодо виявлення бактеріологічного забруднення середовища життєдіяльності людини методом змивів на патогенні та умовно-патогенні бактерії. Згідно п. 5 статті 14 ЗУ «Про здійснення публічних закупівель» Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не містять вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 вересня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НВО Промсервiс" 93 015,00
UAH з ПДВ
93 015,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 вересня 2020 16:39
Електронний підпис
02 вересня 2020 16:37
26 Додаток 5 графік.pdf
02 вересня 2020 16:37
22 акт (08.09.2019 №446)_аудит.pdf
02 вересня 2020 16:37
21 Акт гигиен.вимог.pdf
02 вересня 2020 16:37
18 довідки з банку.pdf
02 вересня 2020 16:37
9 Додаток 2 Працівники.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НВО Промсервiс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НВО Промсервiс"
#13441711
Переможець 93 015,00
UAH з ПДВ
08 вересня 2020 14:54

Документи

08 вересня 2020 14:54
Електронний підпис
08 вересня 2020 14:50
Протокол.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 вересня 2020 14:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НВО Промсервiс"
#13441711
93 015,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 вересня 2020 14:54
Електронний підпис
08 вересня 2020 14:50
Протокол.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2021 15:38
Електронний підпис зміни до договору
13 жовтня 2020 10:13
ДУ №1.docx зміни до договору
13 жовтня 2020 10:11
Електронний підпис укладений
14 вересня 2020 11:44
Договір №131 від 14.09.2020р..docx укладений
14 вересня 2020 11:43

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
05 жовтня 2020 09:56
6 451,50 UAH UA488201720344261002300028692
КЗ"В-Дніпровський дит.буд.-інт.№2"ДОР"
UA653348510000000002600414240
ТОВ НВО"ПРОМСЕРВIС"
Оплачений
05 жовтня 2020 09:56
7 021,50 UAH UA488201720344261002300028692
КЗ"В-Дніпровський дит.буд.-інт.№2"ДОР"
UA653348510000000002600414240
ТОВ НВО"ПРОМСЕРВIС"
Оплачений
15 жовтня 2020 10:29
9 327,50 UAH UA488201720344261002300028692
КЗ"В-Дніпровський дит.буд.-інт.№2"ДОР"
UA653348510000000002600414240
ТОВ НВО"ПРОМСЕРВIС"
Оплачений
15 жовтня 2020 10:29
6 011,00 UAH UA488201720344261002300028692
КЗ"В-Дніпровський дит.буд.-інт.№2"ДОР"
UA653348510000000002600414240
ТОВ НВО"ПРОМСЕРВIС"
Оплачений
20 жовтня 2020 09:59
6 581,00 UAH UA488201720344261002300028692
КЗ"В-Дніпровський дит.буд.-інт.№2"ДОР"
UA653348510000000002600414240
ТОВ НВО"ПРОМСЕРВIС"
Оплачений
29 жовтня 2020 10:25
8 731,50 UAH UA488201720344261002300028692
КЗ"В-Дніпровський дит.буд.-інт.№2"ДОР"
UA653348510000000002600414240
ТОВ НВО"ПРОМСЕРВIС"
Оплачений
11 листопада 2020 11:03
5 156,00 UAH UA488201720344261002300028692
КЗ"В-Дніпровський дит.буд.-інт.№2"ДОР"
UA653348510000000002600414240
ТОВ НВО"ПРОМСЕРВIС"
Оплачений
11 листопада 2020 11:03
7 306,50 UAH UA488201720344261002300028692
КЗ"В-Дніпровський дит.буд.-інт.№2"ДОР"
UA653348510000000002600414240
ТОВ НВО"ПРОМСЕРВIС"
Оплачений
18 листопада 2020 12:12
5 947,76 UAH UA488201720344261002300028692
КЗ"В-Дніпровський дит.буд.-інт.№2"ДОР"
UA653348510000000002600414240
ТОВ НВО"ПРОМСЕРВIС"
Оплачений
24 листопада 2020 10:31
7 306,50 UAH UA488201720344261002300028692
КЗ"В-Дніпровський дит.буд.-інт.№2"ДОР"
UA653348510000000002600414240
ТОВ НВО"ПРОМСЕРВIС"
Оплачений
27 листопада 2020 11:04
7 125,00 UAH UA488201720344261002300028692
КЗ"В-Дніпровський дит.буд.-інт.№2"ДОР"
UA653348510000000002600414240
ТОВ НВО"ПРОМСЕРВIС"
Оплачений
09 грудня 2020 10:40
2 850,00 UAH UA488201720344261002300028692
КЗ"В-Дніпровський дит.буд.-інт.№2"ДОР"
UA653348510000000002600414240
ТОВ НВО"ПРОМСЕРВIС"
Оплачений
14 грудня 2020 10:44
3 420,00 UAH UA488201720344261002300028692
КЗ"В-Дніпровський дит.буд.-інт.№2"ДОР"
UA653348510000000002600414240
ТОВ НВО"ПРОМСЕРВIС"
Оплачений
22 грудня 2020 11:24
9 779,24 UAH UA488201720344261002300028692
КЗ"В-Дніпровський дит.буд.-інт.№2"ДОР"
UA653348510000000002600414240
ТОВ НВО"ПРОМСЕРВIС"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли взаємної згоди внести зміни в специфікацію №1 від 14.09.2020року (додаток №1 до Договору) шляхом викладення її в новій редакції, яка невід’ємною частиною цієї додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 131
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 93 015,00
UAH (в тому числі ПДВ 15 502,50 UAH)