Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 - 45453000-7 (Капітальний ремонт і реставрація) (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, Капітальний ремонт фасаду ДНЗ № 673 за адресою: вул. Прирічна,17-Б міста Києва)
Очікувана вартість
1 246 300,00 UAH
UA-2020-08-21-004896-c 2477b7e810294562a425e4d0252f685f
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Альона Кожина Вікторівна

380444197359 obolon_osvita_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ОБОЛОНСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 37445442
Місцезнаходження: 04211, Україна , Київська обл., Київ, вул. Йорданська, 11-а
Контактна особа: Альона Кожина Вікторівна
380444197359
obolon_osvita_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 серпня 2020 15:44
Звернення за роз’ясненнями: до 27 серпня 2020 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 серпня 2020 18:00
Початок аукціону: 01 вересня 2020 13:26
Очікувана вартість: 1 246 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 463,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 6230 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Кількість: 1 робота. Місце поставки: вул. Прирічна,17-Б міста Києва, Оболонського району м. Києва. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 31 жовтня 2020 року. Інформація про мову, якою повинні готуватись тендерні пропозиції: під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються учасником викладаються українською мовою. Більш детальна інформація міститься у тендерній документації. Вид забезпечення тендерних пропозиції : Банківська гарантія
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт фасаду ДНЗ № 673 за адресою: вул. Прирічна,17-Б міста Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата робіт здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника за фактично виконані роботи на підставі оформлених, затверджених та підписаних сторонами актів форми №КБ-2в. Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 серпня 2020 08:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 серпня 2020 08:12
оголошення капремонт фасаду ДНЗ 673 оновлене.docx
27 серпня 2020 08:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2020 15:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 серпня 2020 08:12
оголошення капремонт фасаду ДНЗ 673 оновлене.docx
21 серпня 2020 15:45
оголошення капремонт фасаду ДНЗ 673.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Розмір забезпечення
Дата подання: 25 серпня 2020 12:59
Дата відповіді: 26 серпня 2020 11:17
На майданчику зазначено розмір забезпечення 6 230 грн., а в додатку 6 тендерної документації вказано, що "розмір забезпечення тендерної пропозицій становить 620,00 (Шістсот двадцять гривень 00 копійок)". Просимо уточнити, у якому розмірі потрібно внести забезпечення тендерної пропозиції?
Відповідь: Дорого дня, будуть внесені відповідні зміни
досвід з надання послуг
Дата подання: 26 серпня 2020 11:55
Відповідно до п.п.2.2 п.2 додатку 3 до Тендерної документації, який іменується "2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід" вказано, що Учасник повинен мати досвід з надання послуг згідно предмету закупівлі (подається відповідно довідка у довільній формі). Водночас п.п. 3.1 п 3 Додатку 3 до Тендерної документації передбачено напдання довідки на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) за підписом уповноваженої особи Учасника у формі, наведеній нижче, що містить інформацію про наявність в Учасника досвіду виконання аналогічних договорів (заповнюється учасником відповідно до предмету, що закуповується). Скажіть, будь ласка, чи це різні довідки, і, якщо це так, то який саме досвід, з якої кількості робіт вимагається першою довідкою та чим він має підтверджуватись?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
форма пропозиція
Дата подання: 27 серпня 2020 12:25
У формі пропозиції передбачений стовпчик без назви, тому не ясно, яким чином його заповнювати. Також є стовпчик з назвою "Ціна за од., грн., з ПДВ/без ПДВ". Так як предметом закупівлі є роботи, то не зрозуміло, як визначити ціну за одиницю. Просимо внести ясність щодо вищевказаних моментів.
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-21-004896-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЖК - Гарант", Код ЄДРПОУ:33966190
Дата подання: 07 вересня 2020 14:10
скарга
Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37445442
Місце знаходження: вул. Йорданська, 11-а, м. Київ



СКАРГА
на рішення уповноваженої особи
про відхилення тендерної пропозиції
Товариства з обмеженою відповідальністю"ЖК - Гарант"

Підстави подання скарги.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖК-ГАРАНТ" (надалі-Скаржник) звертається до Вас у зв’язку з порушенням Вами наших прав та охоронюваних законом інтересів під час проведення процедури закупівлі код ДК 021:2015 - 45453000-7 (Капітальний ремонт і реставрація) (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, Капітальний ремонт фасаду ДНЗ № 673 за адресою: вул. Прирічна,17-Б міста Києва).
За результатами оцінки пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖК-ГАРАНТ" визначена найбільш економічно вигідною.
Проте 4 вересня 2020 року пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖК-ГАРАНТ" була протиправно відхилена Вами.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 вересня 2020 14:51
Щодо підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів:
Оголошенням про закупівлю, зокрема, п. 3 додатку 3, передбачено надання саме аналогічних договорів, а не їх частин. Також передбачено надання додаткових угод до зазначених договорів, що засвідчують зміну істотних умов зобов’язань. Додатки до договорів підряду, зокрема, проектно-кошторисна документація, графік виконання робіт, з огляду на їх зміст, містять істотні умови укладеного договору. Тому надання договору без додатків свідчить про те, що учасником надано частину договору, а не договір у повному обсязі, зі всіма істотними умовами. Таким чином, вимога щодо підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору учасником не дотримана, що є підставою для відхилення його цінової пропозиції.

Стосовно виконання вимог ст. 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю»:
У складі документів цінової пропозиції учасником подаються документи, що свідчать про його згоду з істотними умовами договору та безумовну згоду на укладення договору, тобто на вчинення правочину, що становить предмет закупівлі. Це передбачено, зокрема, п. 5 та п. 19 Документів на підтвердження відповідності пропозиції Учасника умовам закупівлі додатку 3 оголошення. Таким чином, згода саме на вчинення правочину, який в даному випадку є значним, за умовами оголошення про закупівлю має бути надана на етапі подання цінової пропозиції. У відповідності до положень статуту ТОВ «ЖК ГАРАНТ» надання згоди на укладення значного правочину здійснюється виключно за рішенням вищого органу управління товариства, тобто загальних зборів учасників. Таким вимогам цінова пропозиція учасника не відповідає, а отже документи про згоду на укладення договору про закупівлю (яка має бути безумовною) та згоду з його істотними умовами підписані особою, повноваження якої не підтверджені згідно з вимогами ст. 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» та положеннями власного статуту учасника.

Щодо невідповідності розрахунку договірної ціни:
Учасником надано у складі документів цінової пропозиції довідку №2 від 31.08.2020 р., в якій, крім автомобілю-самоскиду, на який учасник посилається у скарзі, зазначене інше майно – обладнання та інструменти. Проте, використання цього майна, про наявність якого заявлено учасником, не передбачено кошторисною документацією, наданою учасником. Наявність позиції «Перевезення сміття» не є належним підтвердженням врахування витрат на використання автомобілю-самоскиду, оскільки це різні позиції, які мають відображатися у підсумковій відомості ресурсів окремо. Використання ж іншого майна, зазначеного у довідці, відомістю ресурсів взагалі не враховано, що ставить під сумнів обґрунтованість розрахунку договірної ціни, а відтак, і відповідність цінової пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам закупівлі.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

07 вересня 2020 14:10
IMG_0001.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 вересня 2020 13:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЖК - Гарант" 999 999,85
UAH з ПДВ
999 999,85
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТРА-БУД" 1 246 000,00
UAH з ПДВ
1 246 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 серпня 2020 17:56
Електронний підпис
31 серпня 2020 15:29
Електронний підпис
31 серпня 2020 13:56
штатний розпис.pdf
31 серпня 2020 13:56
тендерна пропозиція.pdf
31 серпня 2020 13:56
паспорт директора.pdf
31 серпня 2020 13:56
договір оренди складу.pdf
31 серпня 2020 13:55
Відомості з ЄДРПОУ 25.08.pdf
31 серпня 2020 13:55
Витяг з Протоколу ОП.pdf
31 серпня 2020 13:55
Витяг 05.08.pdf
31 серпня 2020 13:55
виписка.pdf
31 серпня 2020 12:56
669ДЦ.pdf.p7s.zip

Публічні документи

28 серпня 2020 17:17
Електронний підпис
28 серпня 2020 17:17
8.imd
28 серпня 2020 17:17
Кошторис 673.rar
28 серпня 2020 17:17
6. Забезпечення ТП.zip
28 серпня 2020 17:17
4.6. Статут Центра буд.pdf
28 серпня 2020 17:17
4.21.1. Довідка ДФС.pdf
28 серпня 2020 17:17
4.21. Пояснення податки.pdf
28 серпня 2020 17:17
4.20.1. Фінзвіт 2019.pdf
28 серпня 2020 17:17
4.20. Копія фінзвіту 2019.pdf
28 серпня 2020 17:17
4.14. Кошторис 673.pdf
28 серпня 2020 17:17
4.1.3. Виписка.pdf
28 серпня 2020 17:17
4.1.1. Наказ директор.pdf
28 серпня 2020 17:17
4.1. Протокол.pdf
28 серпня 2020 17:17
3.2.2. Охорона праці.pdf
28 серпня 2020 17:17
3.2. Довідка працівники.pdf
28 серпня 2020 17:17
3.1.3. Дог. оренди ТЗ.pdf
28 серпня 2020 17:17
3.1. Довідка обладнання.pdf
28 серпня 2020 17:17
2. Проект договору.pdf
28 серпня 2020 17:17
1. Пропозиція ДНЗ 673.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЖК - Гарант"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТРА-БУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЖК - Гарант"
#33966190
Відхилено 999 999,85
UAH з ПДВ
04 вересня 2020 12:25
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТРА-БУД"
#41941762
Переможець 1 246 000,00
UAH з ПДВ
04 вересня 2020 12:30

Документи

04 вересня 2020 12:20
Електронний підпис

Документи

04 вересня 2020 12:28
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 вересня 2020 12:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТРА-БУД"
#41941762
1 246 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 вересня 2020 12:28
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
13 листопада 2020 15:37
додаткова угода_1_255-КР.pdf зміни до договору
13 листопада 2020 15:36
Електронний підпис укладений
18 вересня 2020 13:26
255-КР договір.pdf укладений
18 вересня 2020 13:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
13 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): після експертної оцінки
Номер договору про закупівлю: 255-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 245 460,00
UAH (в тому числі ПДВ 207 576,67 UAH)