Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Тимчасово замасковано, щоб русня не підглядала
It is temporarily disguised so that the rusnya does not spy
Очікувана вартість
0,00 UAH
UA-2020-08-21-004727-a 6ea80714b4e44a0ea0c801b9186b2354
Переговорна процедура для потреб оборони    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

00000000000000

0000000000000 000000000000000000000

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: 00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Код ЄДРПОУ: 00000000
Місцезнаходження: 00000, 0000000 , 0000000 обл., 0000000, 00000000000000000000000000
Контактна особа: 00000000000000
0000000000000
000000000000000000000
Категорія: tender.organization_kind.0000000
National ID: 00000000
Contact point: 0000000000000
000000000000000000000

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 21 серпня 2020 13:04
Звернення за роз’ясненнями: до 28 серпня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 вересня 2020 18:00
Publication date: 21 серпня 2020 13:04
Enquiries until: 28 серпня 2020 18:00
Complaints submission until: до 31 серпня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 02 вересня 2020 18:00

Information

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: tender.main_procurement_category.00000


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18420000-9: Аксесуари для одягу


Scope of the procurement

Тендерна документація

03 вересня 2020 16:16
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
03 вересня 2020 12:27
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
03 вересня 2020 11:42
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
21 серпня 2020 13:05
00000000
21 серпня 2020 13:04
000000
21 серпня 2020 13:04
0000000000000
21 серпня 2020 13:04
0000000000000
21 серпня 2020 13:04
00000000
21 серпня 2020 13:04
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
21 серпня 2020 13:04
000000000000000000000000000000000000

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-31-000001 ● b7a020a313b640f887bd637c74f0b934
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 31 грудня 2020 11:23
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


30.12.2020 № 377

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 30.12.2020 № 377


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
11 UA-2020-08-21-004727-a 21.08.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель; інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель


Заступник директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Лілія КРИВОНОС

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-01-05 17:41:43

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі аксесуарів для одягу (18420000-9) (Ремінь брючний тип 2, вид 2) (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-08-21-004727-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-01-12 15:37:56

Пояснення

Процедура закупівлі аксесуари для одягу (18420000-9) (Ремінь брючний тип 2, вид 2) відповідно до оголошення № UA-2020-08-21-004727-a проводиться на підставі затверджених Міністерством оборони України технічні умови ТУ У 14.1-00034022-101:2015 та відповідність зразку-еталону, які оприлюднені у процедурі закупівлі та на офіційному сайті Міністерства оборони України в розділі «Державні закупівлі» - «Технічні специфікації Міністерства оборони України на предмети для речового забезпечення».
Закупівля товарів, робіт і послуг проводиться на підставі затвердженого кошторису Міністерства оборони України в межах бюджетних асигнувань.
Очікувана вартість визначається на підставі моніторингу цін за відповідним предметом закупівлі за раніше укладеними Замовником договорами (у разі здійснення закупівлі), інформації, яка знаходиться у вільному доступі в мережі інтернет та пропозицій суб’єктів господарювання, які здійснюють відповідну діяльність.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Департаментом державних закупівель та постачання матеріальних ресурсів Міністерства оборони України розглянуто висновок Державної аудиторської служби України про результати моніторингу закупівлі, оприлюдненого в електронній системі стосовно оголошеної переговорної процедури закупівлі аксесуари для одягу (18420000-9) (Ремінь брючний тип 2, вид 2). Зазначена процедура закупівлі проводилась відповідно до закону України “Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони” (оприлюднено на вебпорталі Уповноваженого органу за № UA-2020-08-21-004727-a). За результатами розгляду повідомляємо наступне. 1. Стосовно того, що оголошення про проведення відбору не містить електронної адреси Замовника. В оголошенні, що оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу зазначено: “Основний контакт Ім'я: Ольга Науменко Телефон: +380444547422 E-mail: o.naumenko@mil.gov.ua” Отже, Замовником дотримано вимоги Закону. 2. Стосовно того, що Замовник додатково не оприлюднив на веб-порталі Уповноваженого органу Оголошення про проведення відбору англійською мовою повідомляється наступне. Замовником оприлюднено Оголошення про проведення відбору англійською мовою відповідно до частини 7 статті 3 Закону України “Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони”. Законом не визначено, що вся інформація, яку містить Оголошення про проведення відбору повинна оприлюднюватися англійською мовою. При цьому, Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено всю необхідну інформацію щодо Оголошення про проведення відбору на англійській мові, як того вимагає електронна система закупівель. Разом з тим, повідомляємо, що Органом оскарження вже розглядалася скарга учасника з цього приводу (не оприлюднення оголошення про проведення відбору англійською мовою) за процедурою закупівлі UA-2019-02-27-000635-а. За результатами розгляду скарги Антимонопольним комітетом України було прийнято рішення №3231-з/пк-пз від 20.03.2019 де скаржнику було відмовлено у задоволення скарги (копія додається). 3. Стосовно порушення строків розгляду пропозиції повідомляється, що у зв’язку з дією на території України Закону України від 13.04.2020 № 555-IX “Про внесення змін до Закону України “Про захист населення від інфекційних хвороб” щодо запобігання поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)”, постанови Кабінету Міністрів України від 22.07.2020 № 641 “Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2” з 07.09.2020 по 10.09.2020 Замовником не проводилися засідання тендерного комітету Міністерства оборони України у зв’язку з офіційною відсутністю членів тендерного комітету на роботі. Так як процедура закупівлі проводилась відповідно до Закону для гарантованого забезпечення потреб оборони, Замовником розглянуто пропозицію єдиного учасника та в подальшому прийнято рішення про намір укласти договір з ним. Зазначаємо, що Міністерством оборони України з метою недопущення порушень в подальшому було прийнято рішення про внесення змін до складу тендерного комітету Міністерства оборони України.

2021-01-27 15:00:30


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 20 січня 2021
Кінцевий строк оскарження: 04 лютого 2021

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (в частині повноти відображення інформації в оголошенні про закупівлю (пункту 1 частини четвертої статті 3 Закону № 1356-VIII)))
  3. Порушення строків розгляду тендерної пропозиції

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: 000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 0,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 0,00 UAH з ПДВ


Title: 00000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Current status: Complete
Estimated total value: 0,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 0,00 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 03 вересня 2020 15:43
Auction planned date: 03 вересня 2020 15:43
Закінчення: 03 вересня 2020 16:16
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

measures.000.symbol
000000000000000000000000000
ДК 021:2015: 18425000-4 — 000000
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, 0000000, 0000000000000000, 00000000, 0000000000000000
Дата доставки: 30 листопада 2020

0000000000000000000000000000
CPV: 18425000-4

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
payment-events.000000000000000 000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 payment-types.00000000000 Календарні

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 вересня 2020 16:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 0,00
UAH з ПДВ
0,00
UAH з ПДВ
Документи
0000000000000 0,00
UAH з ПДВ
0,00
UAH з ПДВ
Документи
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000 0,00
UAH з ПДВ
0,00
UAH з ПДВ
Документи
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 0,00
UAH з ПДВ
0,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 вересня 2020 16:14
00000000
15 вересня 2020 16:07
000000000000000000
15 вересня 2020 16:07
000000000000000000000
15 вересня 2020 16:07
000000000000000000000000
15 вересня 2020 16:07
000000000
15 вересня 2020 16:07
000000000
15 вересня 2020 16:07
00000000000000000000000000
15 вересня 2020 16:07
000000000000000000
15 вересня 2020 16:07
00000000000000000000000
15 вересня 2020 16:07
000000000
15 вересня 2020 16:07
00000000000
15 вересня 2020 16:07
000000000000000
15 вересня 2020 16:07
00000000000000000000
15 вересня 2020 16:07
000000000000000000
25 серпня 2020 17:49
00000000
25 серпня 2020 17:49
0000000000
25 серпня 2020 17:49
000000000
25 серпня 2020 17:49
00000000000000
25 серпня 2020 17:49
000000000000
25 серпня 2020 17:49
00000000000
25 серпня 2020 17:49
00000000000000000000000000000000000
25 серпня 2020 17:49
00000000000000000000000000000000000000000
25 серпня 2020 17:49
000000000000000000000
25 серпня 2020 17:49
00000000000000
25 серпня 2020 17:49
000000000000000000000000000000000000000000
25 серпня 2020 17:49
00000000000000000
25 серпня 2020 17:49
000000000
25 серпня 2020 17:49
0000000000000
25 серпня 2020 17:49
00000000000000000000000000
25 серпня 2020 17:49
00000000000000000000000000000000000000
25 серпня 2020 17:49
00000000000000000000
25 серпня 2020 17:49
000000000000000000000000000000000000

Публічні документи

02 вересня 2020 14:53
00000000
02 вересня 2020 14:53
000000000000000000000000
02 вересня 2020 14:53
000000000000000000000000000000000000000000000000
02 вересня 2020 14:53
00000000000000000000000000000000000000000
02 вересня 2020 14:53
00000000000000000000000000000000000000000
02 вересня 2020 14:53
0000000000000000

Публічні документи

02 вересня 2020 16:12
000000000000000000000000
02 вересня 2020 16:12
00000000000000000000000000
02 вересня 2020 16:12
000000000000000000000000000000000000000000000000
02 вересня 2020 16:12
0000000000000000
02 вересня 2020 16:12
000000000000000000000000000000000000000000000
02 вересня 2020 16:12
0000000000000
02 вересня 2020 16:12
00000000000000000000000000000000000000
02 вересня 2020 16:12
000000000000000000
02 вересня 2020 16:12
000000000000000000
02 вересня 2020 16:12
0000000000000000000000000000000000
02 вересня 2020 16:12
000000000000000000000
02 вересня 2020 16:12
0000000000000000000000000000000000000000000
02 вересня 2020 16:12
0000000000000000000000000000
02 вересня 2020 16:12
00000000000000000000000000000000000000000000
02 вересня 2020 16:12
00000000000000000000000000000

Публічні документи

02 вересня 2020 17:06
00000000
02 вересня 2020 16:57
000000000000000000000000000000
02 вересня 2020 16:57
000000000000000000000000000000000000000000
02 вересня 2020 16:57
000000000000000000
02 вересня 2020 16:57
00000000000000000000000000000000000000000000000
02 вересня 2020 16:57
0000000000
02 вересня 2020 16:57
000000000000000000000000000
02 вересня 2020 16:57
0000000000000000000000000000000000
02 вересня 2020 16:57
00000000000000000
02 вересня 2020 16:57
0000000000000000000000000000
02 вересня 2020 16:57
000000000000000000000000000000
02 вересня 2020 16:57
000000000000000000000000000000000

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

000000000000000000000000000000000000000000000000000000000

0000000000000

0000000000000000000000000000000000000000000000000000000

0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
#00000000
Переможець 0,00
UAH з ПДВ
18 вересня 2020 14:58

Документи

18 вересня 2020 14:58
00000000
11 вересня 2020 16:05
00000000
03 вересня 2020 16:17
00000000000000000000000

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 вересня 2020 14:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
#00000000
0,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 вересня 2020 14:58
00000000
11 вересня 2020 16:05
00000000
03 вересня 2020 16:17
00000000000000000000000

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
00000000 укладений
18 травня 2021 15:01
00000000 зміни до договору
30 березня 2021 13:28
000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 зміни до договору
30 березня 2021 13:27
00000000 зміни до договору
17 березня 2021 09:21
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 зміни до договору
17 березня 2021 09:20
00000000 зміни до договору
02 січня 2021 10:36
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 зміни до договору
02 січня 2021 10:35
00000000 укладений
02 жовтня 2020 12:07
00000000000000000000000000000000000000000 укладений
02 жовтня 2020 12:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • 0000000000000000000
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 0000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Номер договору про закупівлю: 000000000000
Договір:
Номер додаткової угоди: 000000000000
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • 0000000000000000000
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 000000000000000000000000000000000000000000000000000
Номер договору про закупівлю: 000000000000
Договір:
Номер додаткової угоди: 000000000000
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • 000000000000000000
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Номер договору про закупівлю: 000000000000
Договір:
Номер додаткової угоди: 000000000000
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 жовтня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ