Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
It is temporarily disguised so that the rusnya does not spy
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | 00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Код ЄДРПОУ: | 00000000 |
Місцезнаходження: | 00000, 0000000 , 0000000 обл., 0000000, 00000000000000000000000000 |
Контактна особа: |
00000000000000 0000000000000 000000000000000000000 |
Категорія: | tender.organization_kind.0000000 |
National ID: | 00000000 |
Contact point: |
0000000000000 000000000000000000000 |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 серпня 2020 13:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 серпня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 вересня 2020 18:00 |
Publication date: | 21 серпня 2020 13:04 |
Enquiries until: | 28 серпня 2020 18:00 |
Complaints submission until: | до 31 серпня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 02 вересня 2020 18:00 |
Information
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: tender.main_procurement_category.00000
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18420000-9: Аксесуари для одягу
Тендерна документація
03 вересня 2020 16:16 |
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
03 вересня 2020 12:27 |
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
03 вересня 2020 11:42 |
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
21 серпня 2020 13:05 |
00000000 |
21 серпня 2020 13:04 |
000000 |
21 серпня 2020 13:04 |
0000000000000 |
21 серпня 2020 13:04 |
0000000000000 |
21 серпня 2020 13:04 |
00000000 |
21 серпня 2020 13:04 |
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
21 серпня 2020 13:04 |
000000000000000000000000000000000000 |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-12-31-000001 ● b7a020a313b640f887bd637c74f0b934
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 31 грудня 2020 11:23 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
30.12.2020 № 377
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 30.12.2020 № 377
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
11 UA-2020-08-21-004727-a 21.08.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель; інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Заступник директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Лілія КРИВОНОС
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-01-05 17:41:43
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі аксесуарів для одягу (18420000-9) (Ремінь брючний тип 2, вид 2) (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-08-21-004727-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-01-12 15:37:56
Пояснення
Процедура закупівлі аксесуари для одягу (18420000-9) (Ремінь брючний тип 2, вид 2) відповідно до оголошення № UA-2020-08-21-004727-a проводиться на підставі затверджених Міністерством оборони України технічні умови ТУ У 14.1-00034022-101:2015 та відповідність зразку-еталону, які оприлюднені у процедурі закупівлі та на офіційному сайті Міністерства оборони України в розділі «Державні закупівлі» - «Технічні специфікації Міністерства оборони України на предмети для речового забезпечення».
Закупівля товарів, робіт і послуг проводиться на підставі затвердженого кошторису Міністерства оборони України в межах бюджетних асигнувань.
Очікувана вартість визначається на підставі моніторингу цін за відповідним предметом закупівлі за раніше укладеними Замовником договорами (у разі здійснення закупівлі), інформації, яка знаходиться у вільному доступі в мережі інтернет та пропозицій суб’єктів господарювання, які здійснюють відповідну діяльність.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Департаментом державних закупівель та постачання матеріальних ресурсів Міністерства оборони України розглянуто висновок Державної аудиторської служби України про результати моніторингу закупівлі, оприлюдненого в електронній системі стосовно оголошеної переговорної процедури закупівлі аксесуари для одягу (18420000-9) (Ремінь брючний тип 2, вид 2). Зазначена процедура закупівлі проводилась відповідно до закону України “Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони” (оприлюднено на вебпорталі Уповноваженого органу за № UA-2020-08-21-004727-a). За результатами розгляду повідомляємо наступне. 1. Стосовно того, що оголошення про проведення відбору не містить електронної адреси Замовника. В оголошенні, що оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу зазначено: “Основний контакт Ім'я: Ольга Науменко Телефон: +380444547422 E-mail: o.naumenko@mil.gov.ua” Отже, Замовником дотримано вимоги Закону. 2. Стосовно того, що Замовник додатково не оприлюднив на веб-порталі Уповноваженого органу Оголошення про проведення відбору англійською мовою повідомляється наступне. Замовником оприлюднено Оголошення про проведення відбору англійською мовою відповідно до частини 7 статті 3 Закону України “Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони”. Законом не визначено, що вся інформація, яку містить Оголошення про проведення відбору повинна оприлюднюватися англійською мовою. При цьому, Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено всю необхідну інформацію щодо Оголошення про проведення відбору на англійській мові, як того вимагає електронна система закупівель. Разом з тим, повідомляємо, що Органом оскарження вже розглядалася скарга учасника з цього приводу (не оприлюднення оголошення про проведення відбору англійською мовою) за процедурою закупівлі UA-2019-02-27-000635-а. За результатами розгляду скарги Антимонопольним комітетом України було прийнято рішення №3231-з/пк-пз від 20.03.2019 де скаржнику було відмовлено у задоволення скарги (копія додається). 3. Стосовно порушення строків розгляду пропозиції повідомляється, що у зв’язку з дією на території України Закону України від 13.04.2020 № 555-IX “Про внесення змін до Закону України “Про захист населення від інфекційних хвороб” щодо запобігання поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)”, постанови Кабінету Міністрів України від 22.07.2020 № 641 “Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2” з 07.09.2020 по 10.09.2020 Замовником не проводилися засідання тендерного комітету Міністерства оборони України у зв’язку з офіційною відсутністю членів тендерного комітету на роботі. Так як процедура закупівлі проводилась відповідно до Закону для гарантованого забезпечення потреб оборони, Замовником розглянуто пропозицію єдиного учасника та в подальшому прийнято рішення про намір укласти договір з ним. Зазначаємо, що Міністерством оборони України з метою недопущення порушень в подальшому було прийнято рішення про внесення змін до складу тендерного комітету Міністерства оборони України.
2021-01-27 15:00:30
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 січня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 лютого 2021 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (в частині повноти відображення інформації в оголошенні про закупівлю (пункту 1 частини четвертої статті 3 Закону № 1356-VIII)))
- Порушення строків розгляду тендерної пропозиції
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | 000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 0,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 0,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
payment-events.000000000000000 | 000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 | payment-types.00000000000 | Календарні |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 вересня 2020 16:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
0000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 #00000000 |
Переможець |
0,00
UAH з ПДВ
|
18 вересня 2020 14:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
00000000 | укладений |
18 травня 2021 15:01
|
00000000 | зміни до договору |
30 березня 2021 13:28
|
000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 | зміни до договору |
30 березня 2021 13:27
|
00000000 | зміни до договору |
17 березня 2021 09:21
|
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 | зміни до договору |
17 березня 2021 09:20
|
00000000 | зміни до договору |
02 січня 2021 10:36
|
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 | зміни до договору |
02 січня 2021 10:35
|
00000000 | укладений |
02 жовтня 2020 12:07
|
00000000000000000000000000000000000000000 | укладений |
02 жовтня 2020 12:06
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 0000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Номер договору про закупівлю: | 000000000000 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 000000000000 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 17 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Номер договору про закупівлю: | 000000000000 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 000000000000 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Номер договору про закупівлю: | 000000000000 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 000000000000 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |