Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт корпусу пришкільного інтернату Славського ЗЗСО I-III ст. в смт.Славське, Сколівського району, Львівської області. Коригування
Очікувана вартість
13 385 088,00 UAH
UA-2020-08-21-003622-a 1c70be4928aa4d629085b7a3ac4a963e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дунець Ростислав Михайлович

+380325142534 slavske_rada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Славська селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04370314
Місцезнаходження: 82660, Україна , Львівська обл., Славське, вул. В.Івасюка, 24
Контактна особа: Дунець Ростислав Михайлович
+380325142534
slavske_rada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 серпня 2020 11:57
Звернення за роз’ясненнями: до 27 серпня 2020 12:02
Оскарження умов закупівлі: до 02 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 вересня 2020 12:02
Початок аукціону: 07 вересня 2020 13:55
Очікувана вартість: 13 385 088,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 66 925,44 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 66000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт корпусу пришкільного інтернату Славського ЗЗСО I-III ст. в смт.Славське, Сколівського району, Львівської області. Коригування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82660, Україна, Львівська область, смт. Славське, вул. Бандери
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 серпня 2020 12:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2020 11:58
Проект договору.docx
21 серпня 2020 11:58
Технічне завдання.docx
21 серпня 2020 11:58
ТД капітальний ремонт інтернату.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Розбіжність в іформації
Дата подання: 24 серпня 2020 13:40
Дата відповіді: 25 серпня 2020 11:44
в розділі 6 п. 7 Забезпечення виконання договору про закупівлю, міститься розбіжність (помилка) у викладеній інформації, а саме: по тексту: Учасник-переможець не пізніше дати укладення договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору у вигляді грошової застави в розмірі 0,5 (п’ять) % від вартості договору. Розмір грошової застави складає 0,5 відсотка чи 5 відсотків? Якою цифрою керуватись?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Так, там технічна помилка. Розмір забезпечення виконання договору становить 0.5%.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-18-000052 ● bd004010f236474696498e8e7f64f648
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 вересня 2020 14:29
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

18.09.2020 № 173.

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказ.


Начальник Роман КРОЛЯК


Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 18.09.2020 № 173.


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-08-21-003622-a, 21.08.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

В.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Тендерний комітет надає наступні роз'яснення щодо виявлених порушень. На предмет незазначення інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, та незазначення в оголошенні про проведення відкритих торгів при зазначенні виду та суми тендерного забезпечення та умов надання такого забезпечення тендерних пропозицій, тендерний комітет звертає увагу, що у складі тендерної пропозиції учасником ПП «Альфабудсервіс» всі документи подано українською мовою, а жодних скарг чи звернень на предмет незазначення мови підготовки тендерної пропозиції від учасників закупівлі (чи інших осіб) за весь час проведення процедури не надходило. Більше того, замовником не відхилено жодної тендерної пропозиції по зазначеній закупівлі у зв’язку з поданням учасниками документів іноземною мовою без відповідного перекладу. Тендерний комітет цілком погоджується про наявність порушення в частині не зазначення в оголошенні про проведення відкритих торгів виду та суми тендерного забезпечення та умов його надання, проте, звертаємо увагу на той факт, що п.2 Розділу 3 Тендерної документації передбачено необхідність надання тендерного забезпечення у формі банківської гарантії. Окрім того, замовником тендерні пропозиції учасників на підставі неналежного оформлення банківської гарантії не відхилялися. Разом з тим, тендерний комітет зазначив, що відповідні зміни ні до тендерної документації, ні до оголошення про проведення закупівлі загалом внести неможливо у зв’язку із завершенням процедури закупівлі. З приводу завантаження ПП «Альфабудсервіс» файлу про відсутність боргу.pdf, який не містить підписів відповідальних посадових осіб контролюючого органу, а також відбитку печатки контролюючого органу та, відповідно, не є оригіналом документу або його копією, зробленою з оригіналу; не має накладеного кваліфікованого електронного підпису, що не є електронним документом у розумінні Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» електронного файлу від 09.07.2020 № 25026 (довідка про відсутність заборгованості), який не містить накладеного кваліфікованого електронного підпису, тобто не є електронним документом у розумінні Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», тендерний комітет наголошує на наступному. Учасником 21 вересня 2020 року завантажено в електронну систему закупівель довідку про відсутність заборгованості №31941 від 04.09.2020 року. Отримання платником Довідки в електронній формі реалізовано через приватну частину Електронного кабінету, розміщеного на офіційному веб-порталі Державної фіскальної служби України за посиланням: https://cabinet.sfs.gov.ua/login. Функціонал надає можливість заповнити і подати заяву в електронній формі та отримати в електронній формі один з документів: Довідку або лист-відмову. Переглянути видану платнику електронну Довідку у відкритій частині (вхід до якої не потребує ідентифікації) Електронного кабінету (https://cabinet.sfs.gov.ua/registers/debit), зацікавлений орган/суб’єкт може шляхом введення податкового номера платника (код за ЄДРПОУ/РНОКПП) та реквізитів довідки (дати і номеру). Відповідно до ч. 7 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» «Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.». Тендерний комітет здійснив перевірку інформації поданої Учасником, а саме, наданої учасником - переможцем довідки про відсутність заборгованості за індивідуальним номером вищезазначеної довідки. Інформація, отримана в ході перевірки підтвердила справжність довідки про відсутність заборгованості №31941 від 04.09.2020 року, наданої Учасником. Враховуючи зазначене, тендерний комітет не може погодитися із висновком про результати моніторингу закупівлі в частині невиконання вимог Учасника щодо надання документів, які підтверджують відсутність заборгованості. Як наслідок, підстав для вжиття заходів щодо неповернення банківської гарантії учаснику-переможцю ПП «Альфабудсервіс» та перерахування коштів в сумі 66 000,00 грн. у місцевий бюджет у замовника не було.

2020-10-08 15:26:20


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 06 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 22 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог пункту 3 частини 3 та частини 6 статті 25 Закону внаслідок не вжиття Замовником заходів щодо неповернення банківської гарантії та перерахування коштів в сумі 66000,00 грн у відповідний бюджет, у зв’язку з неподанням переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною 3 статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, встановлених статтею 17 цього Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 вересня 2020 14:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
МПП"Воля-М" 11 508 132,01
UAH з ПДВ
11 374 280,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Альфабудсервіс 11 690 465,51
UAH з ПДВ
11 420 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "КОМФОРТ-СКОЛЕ" 13 364 170,00
UAH з ПДВ
13 364 170,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 вересня 2020 23:48
Електронний підпис
05 вересня 2020 23:45
Субпідряд2.zip
05 вересня 2020 23:45
Субпідряд1.zip
05 вересня 2020 23:45
Fwd_ Тендер Славське.zip
05 вересня 2020 23:45
трудові.pdf
05 вересня 2020 23:45
Технічне завдання.pdf
05 вересня 2020 23:45
статут.pdf
05 вересня 2020 23:45
Стаття 17.pdf
05 вересня 2020 23:45
свідоцтва.pdf
05 вересня 2020 23:45
свідоцтва ТЗ.pdf
05 вересня 2020 23:45
проект договору.pdf
05 вересня 2020 23:45
працівники.pdf
05 вересня 2020 23:45
наказ -директор.pdf
05 вересня 2020 23:45
цінова пропозиція.pdf
05 вересня 2020 23:45
МТБ.pdf
05 вересня 2020 23:45
ліцензії.pdf
05 вересня 2020 23:45
Охорона праці.pdf
05 вересня 2020 23:45
накази працівників.pdf
05 вересня 2020 23:45
договір аналогічний.pdf
05 вересня 2020 23:45
довідка про субпідряд.pdf
05 вересня 2020 23:45
лист згода на ІПН.pdf
05 вересня 2020 23:45
лист згода до договору.pdf
05 вересня 2020 23:45
лист -відгук.pdf
05 вересня 2020 23:44
довідка про декларацію.pdf
05 вересня 2020 23:44
квітанції по балансу.pdf
05 вересня 2020 23:44
зразок підпису.pdf
05 вересня 2020 23:44
Договір співпраці.pdf
05 вересня 2020 23:44
довідка про бенефіціара.pdf
05 вересня 2020 23:44
дипломи працівників.pdf
05 вересня 2020 23:44
декларація на будинок.pdf
05 вересня 2020 23:44
відомості про учасника.pdf
05 вересня 2020 23:44
бухгалтерська довідка.pdf
05 вересня 2020 23:44
баланс.pdf
05 вересня 2020 23:44
акти генпідряду.pdf

Публічні документи

21 вересня 2020 17:07
Електронний підпис
21 вересня 2020 17:03
лист інтернат.PDF
21 вересня 2020 16:42
Електронний підпис
21 вересня 2020 16:40
довідка славське.PDF
21 вересня 2020 16:35
Електронний підпис
21 вересня 2020 16:32
Довідка корупція 1
21 вересня 2020 16:32
Довідка корупція
21 вересня 2020 16:32
Довідка з податкової
21 вересня 2020 16:32
банкрутство.pdf
21 вересня 2020 16:32
довідка мвд.rar
05 вересня 2020 14:19
Електронний підпис
05 вересня 2020 14:07
Підписаний_G0920-2512-GL_tender.pdf
05 вересня 2020 14:07
Інпоінт документи .pdf
05 вересня 2020 14:07
Лист-гарантія.pdf
05 вересня 2020 14:07
Гарантійний лист.pdf
05 вересня 2020 14:07
2.pdf
05 вересня 2020 14:07
1.pdf
05 вересня 2020 14:07
Проект договору.pdf
05 вересня 2020 14:07
Платіжне доручення.pdf
05 вересня 2020 14:07
Підписаний_Лицензия_.pdf
05 вересня 2020 14:07
Інвентарні картки оз.pdf
05 вересня 2020 14:06
Техп.паспорт Автокран.pdf
05 вересня 2020 14:06
Технічне завдання (дод 2).pdf
05 вересня 2020 14:06
Тех паспорт JCB.pdf
05 вересня 2020 14:06
статут.pdf
05 вересня 2020 14:06
Розрахунок зарплати.PDF
05 вересня 2020 14:06
Податкові накладні .pdf
05 вересня 2020 14:06
ПДВ свідоцтво.pdf
05 вересня 2020 14:06
Наказ з охорони праці.PDF
05 вересня 2020 14:06
Лист згода ЛБСМУ.pdf
05 вересня 2020 14:06
Лист відгук.pdf
05 вересня 2020 14:06
Дозвіл на крани.pdf
05 вересня 2020 14:06
договір прогрес.pdf
05 вересня 2020 14:06
довідка мвд.rar
05 вересня 2020 14:06
Диплом Попіль В.Я..pdf
05 вересня 2020 14:06
Баланс_фін_рез.PDF
05 вересня 2020 14:06
Акт від 30.11.2017р..pdf
05 вересня 2020 14:06
Акт від 27.12.2017р..pdf
05 вересня 2020 14:06
Акт від 26.12.2017р..pdf
05 вересня 2020 14:06
Акт від 22.12.2017р..pdf
05 вересня 2020 14:06
Акт від 15.09.2017р..pdf
05 вересня 2020 14:06
Акт від 11.10.2017р..pdf
05 вересня 2020 14:06
Акт від 06.10.2017р..pdf
05 вересня 2020 14:06
Акт від 03.11.2017р..pdf
05 вересня 2020 14:06
svidoctvo_alfabud.pdf

Публічні документи

05 вересня 2020 11:16
виписка Комфорт-Сколе.pdf
05 вересня 2020 11:16
витягПДВ.pdf
05 вересня 2020 11:16
відомості статистики.pdf
05 вересня 2020 11:16
дозвіл.pdf
05 вересня 2020 11:16
кошторис ч1.pdf
05 вересня 2020 11:16
кошторис ч2.pdf
05 вересня 2020 11:16
кошторис ч3.pdf
05 вересня 2020 11:16
кошторис ч4.pdf
05 вересня 2020 11:16
ліцензія.pdf
05 вересня 2020 11:16
наказ на директора.pdf
05 вересня 2020 11:16
опис до статуту.pdf
05 вересня 2020 11:16
паспорт риштування.pdf
05 вересня 2020 11:16
перелік видів робіт (2).pdf
05 вересня 2020 11:16
проект договору.pdf
05 вересня 2020 11:16
рішення засновника.pdf
05 вересня 2020 11:16
свідоцтво екскаватор1.pdf
05 вересня 2020 11:16
свідоцтво екскаватор2.pdf
05 вересня 2020 11:16
статут.pdf
05 вересня 2020 11:16
фотозвіт.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

МПП"Воля-М"

ПП Альфабудсервіс

ПП "КОМФОРТ-СКОЛЕ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
МПП"Воля-М"
#22361744
Відхилено 11 374 280,00
UAH з ПДВ
10 вересня 2020 14:23
ПП Альфабудсервіс
#23953493
Переможець 11 420 000,00
UAH з ПДВ
11 вересня 2020 13:03

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 вересня 2020 13:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Альфабудсервіс
#23953493
11 420 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 січня 2022 11:49
Акт укладений
27 січня 2022 11:48
Акт укладений
27 січня 2022 11:48
Акт укладений
27 січня 2022 11:48
Акт укладений
27 січня 2022 11:48
Акт укладений
27 січня 2022 11:48
Акт укладений
27 січня 2022 11:48
Акт укладений
27 січня 2022 11:48
Акт укладений
27 січня 2022 11:48
Акт укладений
27 січня 2022 11:48
Акт укладений
27 січня 2022 11:48
Акт укладений
27 січня 2022 11:48
Акт укладений
27 січня 2022 11:48
Акт укладений
27 січня 2022 11:48
Акт укладений
27 січня 2022 11:48
Акт укладений
27 січня 2022 11:48
Електронний підпис укладений
09 серпня 2021 17:35
додаткова угода 6.pdf зміни до договору
09 серпня 2021 17:32
Електронний підпис укладений
25 червня 2021 11:42
додаткова угода 5.pdf зміни до договору
25 червня 2021 11:31
Електронний підпис укладений
09 квітня 2021 09:28
додаткова угода 4.pdf зміни до договору
09 квітня 2021 09:09
додаткова угода 3.pdf зміни до договору
09 квітня 2021 09:09
Електронний підпис укладений
18 березня 2021 11:43
додаткова угода 3.pdf зміни до договору
18 березня 2021 11:41
Електронний підпис укладений
18 грудня 2020 14:51
додаткова угода 2.pdf зміни до договору
18 грудня 2020 14:36
Електронний підпис укладений
20 жовтня 2020 11:57
дод.угода.pdf зміни до договору
20 жовтня 2020 10:10
Електронний підпис укладений
23 вересня 2020 15:59
договір укладений
23 вересня 2020 15:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів Підрядника
Номер договору про закупівлю: 01/338
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/384
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягу бюджетного асигнування на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 01/338
Договір:
Номер додаткової угоди: 2/487
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): визначення обсягу бюджетного асигнування на 2021 рік
Номер договору про закупівлю: 01/338
Договір:
Номер додаткової угоди: 3/93-2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення обсягу бюджетного асигнування на 2021 рік
Номер договору про закупівлю: 01/338
Договір:
Номер додаткової угоди: 4/93-2/120-1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення обсягу бюджетного асигнування на 2021 рік
Номер договору про закупівлю: 01/338
Договір:
Номер додаткової угоди: 5/224
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення обсягу бюджетного асигнування на 2021 рік
Номер договору про закупівлю: 01/338
Договір:
Номер додаткової угоди: 6/296
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 вересня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 10 852 528,14
UAH (в тому числі ПДВ 1 808 754,69 UAH)