Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Відра пластикові з поворотною кришкою на 18л
Очікувана вартість
306,00 UAH
UA-2020-08-21-003228-a c399f35a87294a83bb33ddb17d9170f2
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Светлана Касьянова

+380671921564
+380567135966
+380563711123
kzo.domrc@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад освіти "Дніпропетровський обласний методичний ресурсний центр" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 20267596
Місцезнаходження: 49044, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Паторжинського, 13-А
Контактна особа: Светлана Касьянова
+380671921564,+380567135966,+380563711123
kzo.domrc@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 серпня 2020 11:38
Звернення за роз’ясненнями: до 28 серпня 2020 11:34
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 вересня 2020 11:35
Очікувана вартість: 306,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,65%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штуки
Відра пластикові з поворотною кришкою на 18л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49044, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Паторжинського, 13А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 вересня 2020  —  15 вересня 2020
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за товар проводиться Замовником після поставки товару за адресою Замовника і представленого Постачальником відповідного рахунку оформленого на основі накладних в термін 30 календарних днів з дня отримання товару, але у разі затримування фінансування, протягом 3 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 серпня 2020 09:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 серпня 2020 09:45
Оголошення.docx
21 серпня 2020 11:38
Додаток №3.xlsx
21 серпня 2020 11:38
Додаток №2.doc
21 серпня 2020 11:38
Додаток №1.doc
26 серпня 2020 09:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2020 11:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 серпня 2020 09:45
Оголошення.docx
21 серпня 2020 11:38
Оголошення.docx
21 серпня 2020 11:38
Додаток №3.xlsx
21 серпня 2020 11:38
Додаток №2.doc
21 серпня 2020 11:38
Додаток №1.doc

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій