Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи (лот №1 - монтаж системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та передачі тривожних сповіщень в приміщенні учбового корпусу КЗ «КОЧЕТОЦЬКА САНАТОРНА ШКОЛА» ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ, смт Кочеток, вул. Радужна,41 (45317000-2 - Інші електромонтажні роботи); лот №2 - монтаж системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу в приміщенні спального корпусу КЗ "КОЧЕТОЦЬКА САНАТОРНА ШКОЛА" ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ за адресою: Харківська область, Чугуївський район, смт Кочеток, вул. Радужна, 41 (45317000-2 - Інші електромонтажні роботи))
Очікувана вартість
449 526,55 UAH
UA-2020-08-21-001780-b 1840f1f612c24ea3a100dc820c048132
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пономарьова Олена Євгеніївна

+380574693020 kochetok@internatkh.org.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "КОЧЕТОЦЬКА САНАТОРНА ШКОЛА" ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 22647400
Місцезнаходження: 63513, Україна , Харківська обл., смт. Кочеток, Чугуївський р-н, ВУЛИЦЯ РАДУЖНА, будинок 41
Контактна особа: Пономарьова Олена Євгеніївна
+380574693020
kochetok@internatkh.org.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 серпня 2020 14:45
Звернення за роз’ясненнями: до 27 серпня 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 вересня 2020 15:00
Очікувана вартість: 449 526,55 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи


Тендерна документація

21 серпня 2020 14:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 серпня 2020 14:42
Додатки_1-4 (1).doc
21 серпня 2020 14:42
Додатки_5-9 (1).doc
21 серпня 2020 14:42
ТД (1).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Довідка (або інший документ) з податкової інспекції
Дата подання: 26 серпня 2020 14:53
Дата відповіді: 28 серпня 2020 09:17
Шановний Замовнику, на даний час довідка (або інший документ) з податкової інспекції про наявність зареєстрованих рахунків в банківських установах не видається від органів фіскальної служби. Просимо внести зміни до документації у зв'язку з тим, що вимога не відповідає чинному законодавству України.
Відповідь: Відповідно до п.5 розділу 3 додатку 2 тендерної документації учасник надає довідку (або інший документ) з податкової інспекції про наявність зареєстрованих рахунків в банківських установах, отриманої не раніше дати публікації оголошення про проведення цих торгів. Запитувачем не було доведено неможливість отримання вищезазначеної довідки з податкової інспекції.
Уточнення
Дата подання: 26 серпня 2020 15:00
Дата відповіді: 28 серпня 2020 10:14
На підтвердження всіх відомостей зазначених у довідці Учасник повинен надати регістри бухгалтерського обліку – для підтвердження права власності обладнанням, машинами та механізмами. Мається на увазі, що учасник має надати оборотньо-сальдову відомість або накладні на обладнання тощо?
Відповідь: На ваш запит повідомляємо наступне. Вимоги для складання регістрів бухгалтерського обліку передбачені ст. 9 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні".

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот №1
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 189 976,15 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 949,88 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 5600 UAH

Аукціон

Початок: 07 вересня 2020 11:09
Закінчення: 07 вересня 2020 11:30
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
лот №1 - монтаж системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та передачі тривожних сповіщень в приміщенні учбового корпусу КЗ «КОЧЕТОЦЬКА САНАТОРНА ШКОЛА» ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ, смт Кочеток, вул. Радужна,41 (45317000-2 - Інші електромонтажні роботи)
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63513, Україна, Харківська область, смт. Кочеток, вул.Радужна, 41
Дата доставки: 31 жовтня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова. Більш детальна інформація викладена у тендерній документації. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: електронна банківська гарантія (безвідклична, безумовна, оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639). Більш детальна інформація викладена у тендерній документації. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 вересня 2020 11:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПРОМБУД-КОМ" 170 325,13
UAH з ПДВ
149 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОХОРОНА-004" 179 960,48
UAH з ПДВ
135 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 вересня 2020 15:20
Довідка-МВС.pdf
04 вересня 2020 15:34
Електронний підпис
04 вересня 2020 15:30
Електронний підпис
04 вересня 2020 15:27
Електронний підпис
04 вересня 2020 15:22
Електронний підпис
04 вересня 2020 15:20
справка 5600.pdf
04 вересня 2020 15:20
Банкiвс_ка_лiцензiя.pdf
04 вересня 2020 15:20
20765_DKBO_Гарантия_Л1.pdf.p7s
04 вересня 2020 15:20
20765_DKBO_Гарантия_Л1.pdf
04 вересня 2020 14:01
6.1-Пропозиція-лот-1.pdf
04 вересня 2020 14:01
5.3-ДовідкаЩодоПечатки.pdf
04 вересня 2020 14:01
5.2-ПогодженняДоговору.pdf
04 вересня 2020 14:01
4.3-Наказ на директора.pdf
04 вересня 2020 14:01
3.3-Сертифікати-Лот1.pdf
04 вересня 2020 14:01
1.15-ДовідкаПодаткова.pdf
04 вересня 2020 14:01
1.13-Лист-Без-Авансу.pdf
04 вересня 2020 14:01
1.12-Листи-Згоди.pdf
04 вересня 2020 14:01
1.9-10-Копія-балансу-за-2019.pdf
04 вересня 2020 14:01
1.8.3-Відгук-3.pdf
04 вересня 2020 14:01
1.8.2-Відгук-2.pdf
04 вересня 2020 14:01
1.8.1-Відгук-1.pdf
04 вересня 2020 14:01
1.7.3-Договір-ГДКБ-19.pdf
04 вересня 2020 14:01
1.7.2-ДоговірМузшкола.pdf
04 вересня 2020 14:01
1.7.1-ДоговірРєпіна.pdf
04 вересня 2020 14:01
1.6-Договора-Аналог.pdf
04 вересня 2020 14:01
1.5-Працівники.pdf
04 вересня 2020 14:01
1.5.1-Форма-1ДФ.pdf
04 вересня 2020 14:01
1.4-Довідка-МТБ.pdf
04 вересня 2020 14:01
1.3-Ліцензия.pdf
04 вересня 2020 14:01
1.2-Статут.pdf
04 вересня 2020 14:01
1.1-ІнформаційнаДовідка.pdf

Публічні документи

11 вересня 2020 18:33
Електронний підпис
11 вересня 2020 18:31
Відгук від 11.09.2020.pdf
11 вересня 2020 18:29
Електронний підпис
04 вересня 2020 17:54
Електронний підпис
04 вересня 2020 17:53
Кошторис Лот 1.pdf
04 вересня 2020 17:53
ТЗ Лот 1.pdf
04 вересня 2020 17:53
Тендерна пропозиція.pdf
04 вересня 2020 17:53
Фінансова звітність.pdf
04 вересня 2020 17:53
Статут (оригінал).pdf
04 вересня 2020 17:53
ст. 17.pdf
04 вересня 2020 17:53
Проект договору.pdf
04 вересня 2020 17:53
Накладні.pdf
04 вересня 2020 17:53
накладна Пульт.pdf
04 вересня 2020 17:53
Матбаза.pdf
04 вересня 2020 17:53
Ліцензія ПС (оригінал).pdf
04 вересня 2020 17:53
Ліцензія ПС (копія).pdf
04 вересня 2020 17:53
Контактні дані.pdf
04 вересня 2020 17:53
Кабель ШВПП та ПСВ.pdf
04 вересня 2020 17:53
Інші документи.pdf
04 вересня 2020 17:53
Звіт 1ДФ за 2 квартал 2020.pdf
04 вересня 2020 17:53
договір №410 + АКТ.pdf
04 вересня 2020 17:53
договір №409.pdf
04 вересня 2020 17:53
Довідка про працівників.pdf
04 вересня 2020 17:53
Довідка з банку 28.08.2020.pdf
04 вересня 2020 17:53
Відгук Технологія.pdf
04 вересня 2020 17:53
Відгук Договір № 410.pdf
04 вересня 2020 17:53
Відгук Договір № 409.pdf
04 вересня 2020 17:53
Аналогічний досвід.pdf
04 вересня 2020 17:53
Акумулятори.pdf
04 вересня 2020 17:53
акт до договору 409.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПРОМБУД-КОМ"

ПП "ОХОРОНА-004"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "ОХОРОНА-004"
#39415273
Відхилено 135 000,00
UAH з ПДВ
15 вересня 2020 09:40
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 вересня 2020 16:36
ТОВ "ПРОМБУД-КОМ"
#38278241
Переможець 149 999,00
UAH з ПДВ
17 вересня 2020 14:20

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей: 1. Невідповідність пропозиції учасника в частині заповнення довідки про обладнання та матеріально-технічну базу. У довідці необхідно вказати все обладнання, будівельні машини, механізми, устаткування, яке вказано у відомості ресурсів, що є частиною розрахунку договірної ціни, який надається у складі пропозиції учасника. В довідці, наданої учасником не зазначена машина свердлильна. Крім цього, не надані регістри бухгалтерського обліку або копії договорів оренди або договори про надання послуг, тощо на машини свердлильні. 2. Невідповідність пропозиції учасника в частині заповнення відгуків до договору (-ів), зазначеного (-них) у довідці про досвід виконання аналогічного договору, а саме: не зазначена інформація про строк дії договору. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. Вимога передбачена додатками 2, 3 тендерної документації. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази за формою Додатку 3 тендерної документації. 3.2. Регістри бухгалтерського обліку або копії договорів оренди або договори про надання послуг на машини свердлильні. 3.3. Позитивний (-ні) відгук (-и) до договору (-ів), зазначеного (-них) у довідці про досвід виконання аналогічного* договору. У відгуку повинно бути зазначений номер та дата укладеного договору, предмет договору, строк дії договору, строк виконання робіт/надання послуг, ціну договору, а також інформація про якість виконаних робіт/наданих послуг і відсутність претензій з боку контрагента.

Документи

15 вересня 2020 09:40
Електронний підпис
15 вересня 2020 09:38
Протокол ОХОРОНА.pdf
10 вересня 2020 13:55
Електронний підпис
07 вересня 2020 12:07
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 вересня 2020 14:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПРОМБУД-КОМ"
#38278241
149 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 січня 2021 14:22
Електронний підпис укладений
29 вересня 2020 09:46
40 лот 1.pdf укладений
29 вересня 2020 09:02

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 149 999,00
UAH (в тому числі ПДВ 24 999,83 UAH)