Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з поточного ремонту приміщення ВПЗ смт. Міжгір’я, вул. Шевченка, 96, Закарпатської обл. 90000 (пересувні відділення поштового зв'язку), ДК 021:2015 - 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи
Очікувана вартість
145 600,00 UAH
UA-2020-08-21-001178-a ● f116b5f14c6c4d48b953c54b3a1bfaa6
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АТ "Укрпошта" в особі закарпатської дирекції |
Код ЄДРПОУ: | 20454128 |
Місцезнаходження: | 88000, Україна , Закарпатська обл., м. Ужгород, пл. Поштова, 4 |
Контактна особа: |
Роман Бедрій +380507503200 bedriy-rm@ukrposhta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 серпня 2020 09:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 вересня 2020 00:00 |
Очікувана вартість: | 145 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 456,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Учасник (Виконавець) повинен виконати поточний ремонт примішення ВПЗ ссмт. Міжгір’я, вул. Шевченка, 96, Закарпатської обл. 90000 (пересувні відділення поштового зв'язку) шляхом проведення косметичного ремонту приміщення для персоналу, електромонтажних робіт, влаштування захисної металевої огорожі кімнати зберігання та інші, відповідно до дефектного акту.
Роботи необхідно виконувати з суворим дотриманням вимог інструкцій з техніки безпеки, пожежної безпеки та виробничої санітарії. Допуск до виконання робіт проводяться відповідно до діючих інструкцій та вказівок. Роботи проводяться з додержанням вимог ДБН В.2.5-64:2012. ДБН А.3.1-5:2016.. До початку проведення робіт Виконавець зобов`язаний виконати підготовчі роботи по захисту приміщень Замовника від запилювання, забруднення, протікання та інших пошкоджень, пов`язаних з виконанням робіт (при необхідності).
Якість використовуваних під час виконання робіт матеріалів повинна відповідати діючим нормам і стандартам для даного виду матеріалів. Відповідальність за якість матеріалів несе Виконавець.
Якість робіт, що є предметом цього Договору та матеріали, що використовуються при їх виконанні, повинні відповідати вимогам проекту виконання робіт і діючим нормативним документам, стандартам, технічним та іншим умовам прийнятих для даного виду робіт. Виконавець забов’язується надати копії документів, що підтверджують якість матеріалів, що використовуються при виконанні робіт (висновки державної санітарно-епідемілогічної експертизи, сертифікат якості/відповідності (якщо матеріали підлягають сертифікації), тощо).
У разі неякісного надання робіт та використання неякісних матеріалів, Виконавець зобов’язується протягом 5-ти робочих днів усунути недоліки, з моменту пред’явлення Замовником претензії.
Гарантійний строк проведених робіт та використаних матеріалів становить 2 роки.
Строк виконання робіт протягом 39 календарних днів з моменту підписання договору.
Кількісні та технічні характеристики вказано у дефектному акті, який знаходиться у Додатку 2 Документації спрощеної закупівлі
Розгорнути
Згорнути
Роботи необхідно виконувати з суворим дотриманням вимог інструкцій з техніки безпеки, пожежної безпеки та виробничої санітарії. Допуск до виконання робіт проводяться відповідно до діючих інструкцій та вказівок. Роботи проводяться з додержанням вимог ДБН В.2.5-64:2012. ДБН А.3.1-5:2016.. До початку проведення робіт Виконавець зобов`язаний виконати підготовчі роботи по захисту приміщень Замовника від запилювання, забруднення, протікання та інших пошкоджень, пов`язаних з виконанням робіт (при необхідності).
Якість використовуваних під час виконання робіт матеріалів повинна відповідати діючим нормам і стандартам для даного виду матеріалів. Відповідальність за якість матеріалів несе Виконавець.
Якість робіт, що є предметом цього Договору та матеріали, що використовуються при їх виконанні, повинні відповідати вимогам проекту виконання робіт і діючим нормативним документам, стандартам, технічним та іншим умовам прийнятих для даного виду робіт. Виконавець забов’язується надати копії документів, що підтверджують якість матеріалів, що використовуються при виконанні робіт (висновки державної санітарно-епідемілогічної експертизи, сертифікат якості/відповідності (якщо матеріали підлягають сертифікації), тощо).
У разі неякісного надання робіт та використання неякісних матеріалів, Виконавець зобов’язується протягом 5-ти робочих днів усунути недоліки, з моменту пред’явлення Замовником претензії.
Гарантійний строк проведених робіт та використаних матеріалів становить 2 роки.
Строк виконання робіт протягом 39 календарних днів з моменту підписання договору.
Кількісні та технічні характеристики вказано у дефектному акті, який знаходиться у Додатку 2 Документації спрощеної закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
39 найменувань
Послуги з поточного ремонту приміщення ВПЗ смт. Міжгір’я, вул. Шевченка, 96, Закарпатської обл. 90000 (пересувні відділення поштового зв'язку)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки здійснюються протягом 20 (двадцяти) банківських днів з моменту підписання Сторонами Актів виконання робіт, що складаються на підставі наданих Замовнику форм КБ-2В та КБ-3 після надання Виконавцем повного об’єму робіт відповідно до Договору | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 серпня 2020 10:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 серпня 2020 09:54 |
СП_поточного ремонту приміщення ВПЗ смт. Міжгір’я.docx.zip | |
21 серпня 2020 09:54 |
СП_поточного ремонту приміщення ВПЗ смт. Міжгір’я.docx |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРКА І "К" #31002385 |
Переможець |
145 395,00
UAH з ПДВ
|
07 вересня 2020 12:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2021 17:00
|
958.pdf | укладений |
05 січня 2021 17:00
|
958.zip | укладений |
05 січня 2021 17:00
|
Електронний підпис | укладений |
22 вересня 2020 10:11
|
Dohovir Mizhhiria ).zip | укладений |
22 вересня 2020 10:09
|