Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поточного ремонту приміщення ВПЗ смт. Міжгір’я, вул. Шевченка, 96, Закарпатської обл. 90000 (пересувні відділення поштового зв'язку), ДК 021:2015 - 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи
Очікувана вартість
145 600,00 UAH
UA-2020-08-21-001178-a f116b5f14c6c4d48b953c54b3a1bfaa6
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Роман Бедрій

+380507503200 bedriy-rm@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Укрпошта" в особі закарпатської дирекції
Код ЄДРПОУ: 20454128
Місцезнаходження: 88000, Україна , Закарпатська обл., м. Ужгород, пл. Поштова, 4
Контактна особа: Роман Бедрій
+380507503200
bedriy-rm@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 серпня 2020 09:54
Звернення за роз’ясненнями: до 28 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 вересня 2020 00:00
Очікувана вартість: 145 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 456,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Учасник (Виконавець) повинен виконати поточний ремонт примішення ВПЗ ссмт. Міжгір’я, вул. Шевченка, 96, Закарпатської обл. 90000 (пересувні відділення поштового зв'язку) шляхом проведення косметичного ремонту приміщення для персоналу, електромонтажних робіт, влаштування захисної металевої огорожі кімнати зберігання та інші, відповідно до дефектного акту.
Роботи необхідно виконувати з суворим дотриманням вимог інструкцій з техніки безпеки, пожежної безпеки та виробничої санітарії. Допуск до виконання робіт проводяться відповідно до діючих інструкцій та вказівок. Роботи проводяться з додержанням вимог ДБН В.2.5-64:2012. ДБН А.3.1-5:2016.. До початку проведення робіт Виконавець зобов`язаний виконати підготовчі роботи по захисту приміщень Замовника від запилювання, забруднення, протікання та інших пошкоджень, пов`язаних з виконанням робіт (при необхідності).
Якість використовуваних під час виконання робіт матеріалів повинна відповідати діючим нормам і стандартам для даного виду матеріалів. Відповідальність за якість матеріалів несе Виконавець.
Якість робіт, що є предметом цього Договору та матеріали, що використовуються при їх виконанні, повинні відповідати вимогам проекту виконання робіт і діючим нормативним документам, стандартам, технічним та іншим умовам прийнятих для даного виду робіт. Виконавець забов’язується надати копії документів, що підтверджують якість матеріалів, що використовуються при виконанні робіт (висновки державної санітарно-епідемілогічної експертизи, сертифікат якості/відповідності (якщо матеріали підлягають сертифікації), тощо).
У разі неякісного надання робіт та використання неякісних матеріалів, Виконавець зобов’язується протягом 5-ти робочих днів усунути недоліки, з моменту пред’явлення Замовником претензії.
Гарантійний строк проведених робіт та використаних матеріалів становить 2 роки.
Строк виконання робіт протягом 39 календарних днів з моменту підписання договору.
Кількісні та технічні характеристики вказано у дефектному акті, який знаходиться у Додатку 2 Документації спрощеної закупівлі
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
39 найменувань
Послуги з поточного ремонту приміщення ВПЗ смт. Міжгір’я, вул. Шевченка, 96, Закарпатської обл. 90000 (пересувні відділення поштового зв'язку)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки здійснюються протягом 20 (двадцяти) банківських днів з моменту підписання Сторонами Актів виконання робіт, що складаються на підставі наданих Замовнику форм КБ-2В та КБ-3 після надання Виконавцем повного об’єму робіт відповідно до Договору Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 вересня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРКА І "К" 145 395,00
UAH з ПДВ
145 395,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 вересня 2020 14:04
Електронний підпис
03 вересня 2020 14:04
Технічна специфікація.PDF
03 вересня 2020 14:04
Статут ТзОВ.PDF
03 вересня 2020 14:04
Розрахунок прибутку.PDF
03 вересня 2020 14:04
Проект договору підряду.PDF
03 вересня 2020 14:04
обєктний кошторис.PDF
03 вересня 2020 14:04
локальний кошторис.PDF
03 вересня 2020 14:04
Ліцензія.PDF
03 вересня 2020 14:04
Лист-згода.PDF
03 вересня 2020 14:04
Зведений кошторис.PDF
03 вересня 2020 14:04
Договірна ціна.PDF
03 вересня 2020 14:04
Довідка про підстави.PDF
03 вересня 2020 14:04
Відомості про учасника.PDF
03 вересня 2020 14:04
Відомість ресурсів.PDF
03 вересня 2020 14:04
Відгук Міжг. райради.PDF
03 вересня 2020 14:04
Виписка з реєстру.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРКА І "К"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРКА І "К"
#31002385
Переможець 145 395,00
UAH з ПДВ
07 вересня 2020 12:08

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 вересня 2020 12:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРКА І "К"
#31002385
145 395,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 17:00
958.pdf укладений
05 січня 2021 17:00
958.zip укладений
05 січня 2021 17:00
Електронний підпис укладений
22 вересня 2020 10:11
Dohovir Mizhhiria ).zip укладений
22 вересня 2020 10:09

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 145 395,00
UAH